Partyflock

Forumonderwerp · 769672
Waarschuw beheerder
trance, techno, hardcore, terror etc etc?

Is dat belangrijk of maakt t je geen ruk uit?
Mijn vriendin houd dr dus niet van, is meer typje metal/gothic enzo, maar ze zijkt niet als ik muziek draai, dus dan ist mij best!
Waarschuw beheerder
M'n meisje is Brazilliaans en houdt dus ook van Latin Beat enzo. Kan ik wel waarderen die muziek, beetje Bat Beats achtig. :yes: Gelukkig houdt ze niet zo van r&b, rap ect. Niet dat ik daar een bloedhekel aan heb maar relaxt is anders. ;)

Waarschuw beheerder
Zelfde muziek smaak is voor mij toch wel heel belangrijk.
Stel mn vriendin zat de hele dag r&b en hip hop te draaien. Jezus, dan wordt ik gek.

Waarschuw beheerder
Dankzij mijn vriendin(L) ben ik gaan houden van Hardcore etc. Ben ik ook heel blij om :yes:. Volgens mij is het inderdaad niet echt fijn om 2 totaal verschillende muzieksmaken te hebben ivm uitgaan enzo.

Waarschuw beheerder
we luisteren allebei hardcore maar voor de rest hebben we totaal ander muzieksmaak!!
hij luistert naar dat gerap en ik naar gitaarzooi....vind het zeker irritant als ik een uur in de auto 50 cent hoor met z'n gezeik, maar dat heeft me mups ook met rammstein, die nummers kent ie nu uit zijn hoofd :o;p en hij kent geneens duits :p

Waarschuw beheerder
donateur
keine lust

Waarschuw beheerder
hehehe Don, Your Stormtrooper is Mega (Y)

ontopic:
Mijn vriendin is veels te moeilijk om van muziek te houden waar ik van hou. :/

Waarschuw beheerder
mijn vrienden houden van frans bauer (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 00:30:
hehehe Don, Your Stormtrooper is Mega

thnx,doe mn best (y)

Waarschuw beheerder
uuh.... nou moet wel iemand zijn die ook van de muziek en feesten houdt waar ik van hou.... levert anders al snel onbegrip/ irritaties op... wil lekker samen weggaan niet alleen!
Waarschuw beheerder
wij voelen mekaar goed aan op muziek gebied...
Werkzaam bij DommelVallei
Artiest {SHOWLIST artist 120883, 12182}
Waarschuw beheerder
toekomstige vriendin moet zeker wel van techno houden..... uiteindelijk loopt t anders toch spaak als je niet samen uit kunt gaan...toch?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
we houden allebei van veel soorten muziek dus maakt ni veel uit....leer j ook eens andere dingen kennen die de ander kent en jij niet. is ook leuk
Waarschuw beheerder
donateur
hij houd ook van schranz :lief: en dat vind ik wel belangrijk ja, het is geen pré maar wel handig :jaja: