Partyflock

Forumonderwerp · 769480
Waarschuw beheerder
Zat effe te kijken op de site van Dance2Eden en keek naar de flyer van Generations of Hardcore en daar viel me wat op!!
Zie de flyer :o

[img width=200 height=100]http://www.dance2eden.nl/_flyers/052506vk_thumb.jpg[/img]

Zal wat zijn, Ghosttown in CentralStudios :respect: hehe

Aangezien hij de foto klein aangeeft moet je desnoods zelf effe kijken op www.dance2eden.nl ;)
Is allemaal nog ver weg maar jammer dat het uit vechtse banen verdwijnt of is het feest toe aan een nieuwe lokatie en zo ja in de buurt of ergens anders????????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nix gebeurt toch, laatste keer? :9
Waarschuw beheerder
Uhh nee zekers niet, die keer ervoor wel maar dat was onderling effe meer niet!
Ach jaaaaa eerst zaterdag maar een lekker feesie bouwen in het mooiste home van NL :bier: hehehe

Waarschuw beheerder
donateur
:jaja:
Waarschuw beheerder
hehe me verjaardag vieren op Ghosttown.. goed geregeld.. wel allemaal meegaan he.. jij ook arjan!!! ;)
Waarschuw beheerder
Kut lokatie laat nu maar zitten...
Waarschuw beheerder
Deze editie eindelijk een keer aanwezig, line-up is redelijk..

Seizoenkaart is binnen dus hopen dat Utreg thuis speelt wordt dat weer een mooie after!!
Waarschuw beheerder
donateur
Raimond030 citeer 2 juni 2005 21:08
Tja idd........ de laatste GhostTown waar ik was waren ook overdreven veel relpartijen, die hooligans zijn wat dat betreft vaak nog de grootste sfeerverpesters, en die gasten heb je altijd overal lopen...........

Laatste keer waren het zeker geen hooligans!
als je ze niet kent die daar komen moet je er ook niet over praten!Er is 1 keer mot geweest in de groep en voor de rest was het beregezellig dus lul geen poep joh dwaas.

APC is aanwezig op Ghosttown tegen de wazi's

Gelukkig maar, want ik heb de ballen verstand van feesten en de gasten die er rondlopen pffff.......... ik weet toch wat ik zie of niet? ......... en trouwens, ik had niet over de laatste GhostTown want daar was ik nie, ik had het over de laatste waar IK was.......... en vergis je niet, ik heb 3 GhostTowns meegemaakt waarvan er 2 absoluut TOP waren, die van April vorig jaar gaat bij mij zelfs de boeken in als 1 van de beste feesten ooit, maar helaas de derde keer was de sfeer behoorlijk naar de kloten........

ennuh btw, op wazi's rellen is natuurlijk nooit verkeerd ghehe :P..........
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Overal loopt het weleens uit de klauwen en heb in me leven al genoeg meegemaakt met rellen en vechtse banen is ook altijd wel een zooitje geef ik toe maar als je de mensen niet kent hoeven dat niet gelijk hooligans te zijn!
Laatste keer stond er 1 bij ons die sloeg gewoon een jochie om niks, we hebben hem er gewoon uit laten zetten door de beveiliging anders had die ze zelf gehad van ons!

ennuh btw, op wazi's rellen is natuurlijk nooit verkeerd ghehe

Daarom heb ik met een maatje van me APC opgericht en zullen zeker aanwezig zijn in Nieuwegein :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ok heb je gelijk in......... maar ik heb ondertussen zoveel geouwehoer gezien in allerlei lokaties dat je vaak wel kan zien met wat voor volk je temaken hebt.......... groepen groter als een man of 15 die met tatoos van hun clubje en alles staan te provoceren in een bepaalde hoek zijn toch vaak al hooligans ;)...........

Maar goed, ik draag GhostTown nog steeds zeker wel een warm hart toe, want een feest zoals vorig jaar April is toch ongekend goed (y)...........

Waarschuw beheerder
[edit]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Eerst maar eens kijken wat het de 25ste in de vechtsebanen wordt!!
Uitspraak van Raimond op dinsdag 31 mei 2005 om 21:12:
nou zoals je dus ook al gemerkt heb is de lokatie HOmeBoxx geworden!
Hou me hart vast strakkies in de 2e zaal met die wazi's

Zal nog wel onrustig worden daar denk ik.
Paar jaar terug bij de blokhoeve was het ook dik feest..
Zal de pret niet gaan drukken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Arjan: gaan we elkaar in september weer zien? :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
:O Oeps vergeten. ;) Okee, dan eerst Defqon. 8)
Waarschuw beheerder
hoe kan je dat nou vergeten?? hehe ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Heb de tekeningen gezien, top locatie :jaja:

Waarschuw beheerder
nou zoals je dus ook al gemerkt heb is de lokatie HOmeBoxx geworden!
Hou me hart vast strakkies in de 2e zaal met die wazi's

ik hou me hart vast in zaal 2 met alle APC-ers
Waarschuw beheerder
kga maar voor de vip dacht ik zo B)(y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juni 2005 om 21:14:
ik hou me hart vast in zaal 2 met alle APC-ers

zou ik maar doen als ik jou was!:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb nog geen "Wazi" gezien die zegt: "We gaan op Ghosttown APC-ers rossen"

maar wel APC-ers die niet moeilijk doen om een relletje meer of minder,

btw. ik kom ook voor de gezelligheid
Waarschuw beheerder
Zou ik ook niet doen als Wazi zijnde :bier: hehehe!

btw. ik kom ook voor de gezelligheid

Wij ook, maar er hoef maar 1 mongool of een groep te gaan pogoën waar wij staan en het is afgelopen met de pret :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 14:21:
ik heb nog geen "Wazi" gezien die zegt: "We gaan op Ghosttown APC-ers rossen"

Nee, denk niet dat ze dan heelhuids Ghosttown verlaten :/:\
Waarschuw beheerder
heb dr zin in B) duurt alleen nog zo lang man :\
Artiest The Jackal
Waarschuw beheerder
donateur
kaartje al binnen :D leuk zo'n combi kaart! alleen jammer dat het 1 kaartje is want dan moet ik m niet kwijtraken op generations!

Waarschuw beheerder
combi ticket is al binnen heb er zeker zin in :D !!!!!!

Waarschuw beheerder
1 keer geweest met 12,5 13 nov 2004
was echt geweldig .. :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
Ik ben naar 2 ghosttowns geweest, en ik vind dat GT in de Vechtse banen thuis hoort!

Ik begrijp wel dat de organisatie het groter wil gaan aanpakken, en ben ook wel benieuwd naar de nieuwe lokatie:jaja:

Wat ik alleen een beetje jammer vind is dat ze er een generations of HC zaal bij hebben gedaan. GT draaide toch juist om dat oude en hard early rave....

We zullen zien in september
Waarschuw beheerder
ik vindt ook dat ghosttown op de vechtsebanen hoort!
maar het is nu eenmaal niet anders en ga ik dus maar knallen in n'gein! voor mij wel dichter bij huis:P
en die combitickets zijn echt helemaal top!
moeten ze vaker doen..
Waarschuw beheerder
Niet t gezellige oldschool feest in zaal 2

AREA 3:

'T gezellige Oldskoolfeest (VIP)

Dr. Rude

LD

Norman

Thanoz

Waxweazle

MC: TMC
Waarschuw beheerder
vechtse banen is een topper maar een keer een andere lokatie moet kennen
ik kom toch vechtse banen of niet !
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 230, 96249, 1149, 46141}
Waarschuw beheerder
Hehe Homeboxx is bij mij om de hoek! zo dicht bij heb ik nog nooit ergens gedraaid! :D
Dat wordt Zuipuh!! :bier: en hopen dat ik mijn platentas nie vergeet! ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dus jullie gaan allemaal gezellig mijn verjaardag mee vieren ;)
Waarschuw beheerder
Denk dat het kardinge gaat worden ipv Ghosttown, nieuwe hc erbij is toch een beetje jammer, en ben bang dat al die kneuzen (wazis en anti wazis) weer tegen elkaar gaan knokken :s...

Waarschuw beheerder
Ghosttown! :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img witdh=500 width=470 height=653 cacheid=00075fd7001a04c35cf466381a00cc319a]https://partyflock.nl/images/upload/26601_original.jpeg[/img]

:bounce:
Waarschuw beheerder
We gaan die tent vet "rocken" man! :D
Nieuwegein zal haar grondveste voelen beven! :devil: :D
Waarschuw beheerder
Dat is wel de bedoeling ja :yes:

Geluid kan er in ieder geval maximaal tenzij die blauwpetjes weer komen :S
Waarschuw beheerder
want?
je kent de locatie niet eens :S
Waarschuw beheerder
donateur
Partypeople! Iemand al een VIP kaart weten te scoren??
Deze zijn namelijk NIET via TicketBox te krijgen (Ze staan nl NIET in de terminal vermeld), duseuh iemand enig ervaring? Ritje naar de Mid-Town is natuurlijk altijd n optie, maargoed koop liever Ticketbox omdat die omzet in me eigen winkel blijft 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Raimond op zaterdag 18 juni 2005 om 18:19:
want?
je kent de locatie niet eens

Het gaat me ook helemaal niet om dfie lokatie, daar zal n ix mis meej zijn... Maar je moet geen oud met nieuw vermengen....

Er zullen best mensen zijn die dit leuk vinden maar voor mij hoeft dat niet en ik denk dat er alleen maar zanik door komt
Waarschuw beheerder
Beetje jammer voor mensen die combitickets hebben gekocht, volgens mij wordt er aardig met kaarten gesmeten voor zaterdag, heb er zelf inmiddels ook twee gewonnen.

Hoe dan ook ga ik op allebei de feestjes even koekeloeren B)
Waarschuw beheerder
www.onparty.nl zal vertegenwoordigd zijn voor de partypics!!

:bounce:

Waarschuw beheerder
trouwens, hoe kom je met het OV bij de homeboxx?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vechtsebanen,WAT een aanfluiting was dat toen ik binnen kwam.1 kwart van de zaal,of nog niet eens.uiteindelijk toch nog een leuke avond gehad,maar het zal zijn gekomen door het overleiden van die ouwe Utregter"Herman Berkien".De hele stad is natuurlijk in een rouwstemming.Nieuwegein word natuurlijk GEKKEHUIS!!
laatste aanpassing