Partyflock

Forumonderwerp · 769388
6 volgers · 116623x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
zal van de week 7 sep ma is vrij vragen +) ow ja en ehbo trommel kopen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha mooi man! Kheb er zin an :bounce:

vergeet de 20e ook geen vrij te vragen eij:P
Waarschuw beheerder
Wanneer komt M weer eens in Nederland?

Ga ik volgende keer ook maar eens heen na death magnetic gehoord te hebben:D
Waarschuw beheerder
donateur
de 20igste ga ik wel werken kan zondag avonds tog nooit slapen voor 2 uur dus das geen probleem dan rij ik de 19e wel naar korn
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MisterMatt op woensdag 16 juni 2010 om 17:47:
Ga ik volgende keer ook maar eens heen na death magnetic gehoord te hebben

was idd geniaal concert laaste keer
Waarschuw beheerder
aighttttt , k heb ook besloten om geen vrij te vragen , dan ma dagje na de klote op t werk :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Dirty Dutch Snap je
Waarschuw beheerder
s wel vet ja ma wat een rare dag gek , de nijmeegse 4daagse dan ofwa
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [ C.T.Z ] ReMMieJ (6)(6) op maandag 21 juni 2010 om 22:01:
wat een rare dag gek

Wat zeiken jullie toch over rare dagen:| jullie doen net altijd of je geen vrij kan nemen als je wil ofzow:|
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dus.. nog een keer:P

WIE GAAT ER MEE haha
Waarschuw beheerder
donateur
haha jeah daar hebje wel n punt stickie!
Artiest Z1ppo
Waarschuw beheerder
donateur
Zooooo ff eens het nachtvissen uitgeprobeerd woon nu toch in leeuwarden :p
2 brasems en 1 karper deze avond/nacht begon eigenlijk om 9 uur pas en ben nu net pas thuis

1 brasem heb ik wel op foto kunnen krijgen, maar de karper dacht bekijk het ff lekker en is in het water gesprongen, had zich zelf ff onthaakt,had liever de brasem die weer in water sprong dan karper :(

maar voor dat ik eigenlijk foto wou maken,sprong meneer zo hoog dat hij het water insprong (goede les voormezelf nooit meer zo dicht bij de waterkant de karper houden)
Mooi met boilie gevongen, alleen baal er wel enorm van dat ik nu geen foto er van heb

Ook nog beet gehad met pen hengel waar ik dus 2 brasems mee gevongen heb,alleen zo straks ook nog es ff beet gehad, alleen spijtig genoeg sprong hij boven het water en was die onthaakt (moest gelijk denken aan dat vis spelletje van n64 :roflol: )
Waarschuw beheerder
donateur
Net of dat me bedoeling was dat hij zo weer het water insprong :')

Vannacht weer ff nacht vissen op zelfde stekje :9 met van die smaak mais @ vis winkel, denk dat het wel goed uit kan pakken :D

en evt zakje nieuwe boillies
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Naja kwam er net op neer dat ik het met zin deed :)

Zo ff robin red boilie gekocht, ff totaal iets anders uitproberen

en voor pen hengel mais dolce cioccolato (lekker zoet :X)
Iig ik ga maar ff vissen tot een uur of 3/4 hopelijk vang ik een mooie karper :D

:bye:

Wat een mooie avond, maar ook zeer teleurstellend

eerst geen beweging in het water, en dachten dat het door die rot alg kwam (die plas ligt onder de alg op moment)

maar later in de nacht kwam het uit eindelijk op gang ( zat inmiddels alweer in me uppie) rond half 2 ofzo had ik me karper te pakken met boilie , met mais minder succes

Iemand vertelde eerder op avond die aan het vissen was op stekje waar ik wou vissen "rond 5 uur a 6 uur beginnen ze goed te bijten" en eerlijk gezegd had ik om half 5 flinke beet me boilie weer, ik aan slaan, alles weg, ben eigenlijk wel zeker van dat dit een vechter was, was nogal erg vel toen hij boilie pakte :X

ik dus naar draad kijken of het geknapt is, neehoor.. het lusje is er uit gegaan :') zelf heb ik dat lusje niet gezet, maar me vader die al jaren vist :/ maar goed,tis gewoon apart, want heb er eigenlijk al 2 karpers mee uit gehaald met dat systeempje.

Gelijk goed geïrriteerd, spullen ingepakt en maar naar huis gegaan :yes:

Iig genoeg gepraat ;

[img width=1024 height=768 cacheid=001444ca002eafce797896311a02adc6cc]http://a.yfrog.com/img517/7269/fhmu.jpg[/img]

Mooie karper spijtig genoeg binnen 3 min binnen gehaald :/ had er toch liever wat moeite voor willen doen, maar helaas..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bah gister 2 brasems en een meerkoet op boilie
Waarschuw beheerder
donateur
Das spijtig :/
Waarschuw beheerder
donateur
Goed idee :)

Gister weer wezen nachtvissen btw... helaas minder succes , boillie eerste keer zat hij vast kwam er pas om 3 uur achter terwijl ik hem er 11 uur in had gedaan (beetje laat) 3 uur weer in gedaan en om half 6 weer uit gehaal, boillie er af, echt wat spijtig allemaal

2 brasems er uit gehaald en daar blijft het ook wel bij afgelopen nacht

Zonet ff na viswinkel geweest om spulletjes te kopen om onderlijntjes te maken (me pa bood me gister aan om onderlijntjes te maken)

Ook maar gelijk voor onthaakmatje gekeken, schrok wel van de prijzen dat er sommige 40 euro koste maar dat waren van die uitgebreide dingen

maar toch uit eindelijk was er van 15 euro 8) dus die maar gekocht, ik hoef niet duur spul te hebben, een beetje goede onthaakmat is al goed genoeg :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Z1ppo(F) op zaterdag 3 juli 2010 om 14:08:
een beetje goede onthaakmat is al goed genoeg

:nee: Dat niet....

Maar inderdaad, je
Uitspraak van Z1ppo(F) op zaterdag 3 juli 2010 om 14:08:
hoef niet duur spul te hebben

. Maar tis wel belangrijk dat het goed is!! Duur of niet duur!
Waarschuw beheerder
donateur
Nah deze vis winkel heef wel verstand van al die vis dingen enzo :) me vader haal er ook al jaren vis spulletjes
Waarschuw beheerder
donateur
dat zegt geen ene klote magoe... Als jij dr blij mee ben ist goe eij (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
onthaakmatjes heb ik niet echt veel verstand van, kan er dus niet over mee praten :)

maar heb wel vertrouwen in dat hij goed is :) een karper past er iig goed op 8)

Waarschuw beheerder
Iemand toevallig een Spro Freeliner ST50 spoel of molen te koop?

[img width=436 height=460 cacheid=00001031002eb2807eec897a1a02ae2029]http://fotos.marktplaats.com/kopen/2/99/uyydo2OEa2GKLSiF0pOv5w==.jpg[/img]

Heb zojuist een spoeltje naar de knoppen geholpen. :/
Door nieuw lijn er te strak op te spoelen... :')
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juli 2010 om 20:15:
Heb zojuist een spoeltje naar de knoppen geholpen.
Door nieuw lijn er te strak op te spoelen...

Wordt het dan geen tijd voor een molen van een betere kwaliteit?

Dat mag nooit gebeuren met je spoel tijdens het opspoelen, maarja plastic spoelen zijn vast niet zo sterk dan.

Van SPRO hebben ze ook andere molentjes die wat beter van kwaliteit zijn, en met aluminium spoel;)

Gr.
Waarschuw beheerder
donateur
Twas vroeg hoor... tering:| Maar dat was het vanmorgen ook weer dusjah:vaag:

Jammer is dat:P De dagen zijn te kort haha