Partyflock

Forumonderwerp · 769388
5 volgers · 123442x bekeken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ C.T.Z ] BaJoW op vrijdag 14 november 2008 om 12:10:
Ouweuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

Aftellen daarowwwwww!!

Ennnnnnnnnn we gaan nog niet naar huis, nog lange niet , nog lange niet... en we gaan nog niet naar huis jalalalal|!

Hahahha aftelle zekerrrr:P Maar Nog lang nie naar huis nee... Tussenstop Kreta eerst ff lekker mezelf een delerium zuipen...;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Arco op zaterdag 15 november 2008 om 13:31:
Hahahha aftelle zekerrrr Maar Nog lang nie naar huis nee... Tussenstop Kreta eerst ff lekker mezelf een delerium zuipen...

en enorm geil wijf op de kop tikken
Waarschuw beheerder
Aighttttttttttttttttttttttttt ... gggggggggtttttttttttttttttttttt
boiss kees vanaf volgende week uitgezonden schijnt daar ook wel noest te kunnen vissen :raketwerper: en genoeg bruin om een jaar op door te kunnen
Waarschuw beheerder
donateur
Griekse sletten aan de macht!!! b)

Volgende week doen we even een bakje thee arco... dat doen ze daar toch ook allemaal of niet dan?:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ C.T.Z ] BaJoW op woensdag 19 november 2008 om 12:37:
Volgende week doen we even een bakje thee arco... dat doen ze daar toch ook allemaal of niet dan

Wat water is voor n kikker, is thee voor n flikker en ja alle afghanen zijn homow:P Maja ik doe alleen mee alsk bier mag drinken:P
Waarschuw beheerder
We zijn gewoon allemaal stil van jouw:P
Waarschuw beheerder
Yeah heb me eerste bier weer op:D Godver en nu door met zuipen;)

Latorz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Arco op vrijdag 21 november 2008 om 17:42:
Yeah heb me eerste bier weer op Godver en nu door met zuipen

Latorz

smaakte wel goe zkr
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ C.T.Z ] -StePhaN- op zaterdag 22 november 2008 om 11:33:
smaakte wel goe zkr

Haha ja kk goed;) En de buikdanseressen waren ook geil:P Heb nu alleen een kater!:S
Waarschuw beheerder
donateur
1,5 liter BACO voor Varco volgende weeeeeeeeek! b)b)b)b)b)b)

Zuup'n tot we mot'n kruup'n!!
Waarschuw beheerder
lekka rustug aan het water!

Veejste gek weer
Waarschuw beheerder
donateur
Nehh kleine, ik ga niet vissen... de andere mannen zitte er uiteraard wel b)
Waarschuw beheerder
het was lekke weer om te visse vandaag:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MisterMatt op zondag 23 november 2008 om 13:38:
lekka rustug aan het water!

Yeah, zo houden!!

Uitspraak van [ C.T.Z ] BaJoW op zondag 23 november 2008 om 13:44:
de andere mannen zitte er uiteraard wel

Hosternokke :D Dat was een mooi middagje, puur genieten!!

[img width=160 height=120]https://album.partyflock.nl/55449101t.jpg[/img]

[img width=120 height=160]https://album.partyflock.nl/55448868t.jpg[/img]

[img width=160 height=120]https://album.partyflock.nl/55449014t.jpg[/img]

[img width=120 height=160]https://album.partyflock.nl/55448794t.jpg[/img]

[img width=120 height=160]https://album.partyflock.nl/55448589t.jpg[/img]

[img width=160 height=120]https://album.partyflock.nl/55449498t.jpg[/img]

[img width=160 height=120]https://album.partyflock.nl/55449374t.jpg[/img]

[img width=160 height=120]https://album.partyflock.nl/55449228t.jpg[/img]
Vage actie in die barbeelhengels als der sneeuw op lig...

(Zo, en nu iedereen naar de oostvest, wan der wor vis gevangen! Als jullie nog willen weten op wat voor aas we ze gevangen hebben, dan moe je maar ff berichten! En ook voor welke stekken, welke dieptes, hoe zwaar ons lood was, welke toon onze piepers stonden, welk volume de piepers stonden, hangers en/of swingers, bijvoeren, singelhookbait.... We helpen graag om de oostvest vol te krijgen!! Dus kom met z'n alle, lekker overmekaar heengooien, MAAK nie uit! Je vang ze toch wel! Straks ook nog dikke 80'ers, dus kom met z'n alle!!----> uitzonderingen daargelaten)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [ C.T.Z. ] Laus op zondag 23 november 2008 om 21:27:
(Zo, en nu iedereen naar de oostvest, wan der wor vis gevangen! Als jullie nog willen weten op wat voor aas we ze gevangen hebben, dan moe je maar ff berichten! En ook voor welke stekken, welke dieptes, hoe zwaar ons lood was, welke toon onze piepers stonden, welk volume de piepers stonden, hangers en/of swingers, bijvoeren, singelhookbait.... We helpen graag om de oostvest vol te krijgen!! Dus kom met z'n alle, lekker overmekaar heengooien, MAAK nie uit! Je vang ze toch wel! Straks ook nog dikke 80'ers, dus kom met z'n alle!!----> uitzonderingen daargelaten)

wtf rij naar fatsoenlijk water gek
Waarschuw beheerder
hehe eindelijk nieuwe molens.............ook makkelijk voor roosendaals vliet
Waarschuw beheerder
donateur
Waardevolle lessen voor de moderne manager

• Management les 1
Katrien en Peter zijn in de badkamer.
Terwijl Peter onder de douche staat en Katrien zich aan het afdrogen is, gaat de deurbel. Katrien slaat een handdoek om, rent de trap af en doet de deur open. Het is Jan, de buurman. Voordat ze een woord kan uitbrengen, zegt Jan: "Ik geef je 500 euro als je je handdoek laat vallen. De vraag brengt haar in verwarring, maar even later denkt ze "Wat een buitenkansje". En Katrien laat de handdoek op de grond vallen. Jan staart even naar haar en geeft haar een biljet van 500euro.
Katrien drapeert de handdoek weer om zich heen en gaat terug naar de badkamer. "Wie was dat?" vraagt Peter. "Jan, de buurman," antwoordt Katrien. "Aha," zegt Peter, "zei hij nog iets over de 500 euro die hij me schuldig is?"
Moraal: als je kritische informatie op tijd met je
collega's deelt, kun je pijnlijke situaties tegenover anderen
voorkomen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ C.T.Z ] BaJoW op dinsdag 25 november 2008 om 10:39:

• Management les 1
Terwijl Peter onder de douche staat en Katrien zich aan het afdrogen is, gaat de deurbel. Katrien slaat een handdoek om, rent de trap af en doet de deur open. Het is Jan, de buurman. Voordat ze een woord kan uitbrengen, zegt Jan: "Ik geef je 500 euro als je je handdoek laat vallen. De vraag brengt haar in verwarring, maar even later denkt ze "Wat een buitenkansje". En Katrien laat de handdoek op de grond vallen. Jan staart even naar haar en geeft haar een biljet van 500euro.
Katrien drapeert de handdoek weer om zich heen en gaat terug naar de badkamer. "Wie was dat?" vraagt Peter. "Jan, de buurman," antwoordt Katrien. "Aha," zegt Peter, "zei hij nog iets over de 500 euro die hij me schuldig is?"
voorkomen

hehe B)
Waarschuw beheerder
donateur
• Management les 1
voorkomen

das win win situatie iedereen blij :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ C.T.Z ] -StePhaN- op maandag 24 november 2008 om 16:38:
wtf rij naar fatsoenlijk water gek

Dat doen we weer alst vakantie is :jaja: Mits ut nie te druk is B)

• Management les 1
voorkomen

Lkkr sterk Frits :D Vandaar dat Toi zo veel schulden heeft, whaha! Dé slimmerik!!
Waarschuw beheerder
donateur
• Management les 2
Een secretaresse, een verkoper en hun manager vinden tijdens de
lunchwandeling een oude olielamp. De manager wrijft de lamp op en er verschijnt een geest die zegt: "Jullie mogen alledrie een wens doen".
De secretaresse gilt meteen: "Ik wil naar de Malediven, heerlijk in de zon op het strand liggen." Floep, weg is ze. De verkoper roept: "En ik wil naar New York, met een portefeuille vol geld om te winkelen." En hup, ook hij is ervandoor. "Jij bent aan de beurt," zegt de geest tegen de manager.. Die zegt: "Ik wil die twee terug op kantoor na de lunch!" Moraal: geef altijd voorrang aan je baas.
Waarschuw beheerder
• Management les 1
voorkomen

Uitspraak van [ C.T.Z ] BaJoW op woensdag 26 november 2008 om 14:29:
• Management les 2
Een secretaresse, een verkoper en hun manager vinden tijdens de
lunchwandeling een oude olielamp. De manager wrijft de lamp op en er verschijnt een geest die zegt: "Jullie mogen alledrie een wens doen".
De secretaresse gilt meteen: "Ik wil naar de Malediven, heerlijk in de zon op het strand liggen." Floep, weg is ze. De verkoper roept: "En ik wil naar New York, met een portefeuille vol geld om te winkelen." En hup, ook hij is ervandoor. "Jij bent aan de beurt," zegt de geest tegen de manager.. Die zegt: "Ik wil die twee terug op kantoor na de lunch!" Moraal: geef altijd voorrang aan je baas.

haha hoeveel vervolgen heb je nog:P?
laatste aanpassing