Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Goeie opa heb jij
Uitspraak van °Flesh is the fever° op maandag 27 juni 2005 om 19:44:
Tja.. T is maar wat je mooi vind..
Kijk al 2 die er hetzelfde over denke
Uitspraak van °Flesh is the fever° op maandag 27 juni 2005 om 19:44:
Als je niet normaal antwoord kan geven, zout dan lekker op joh..!!
Idd ja
Uitspraak van Wiel op maandag 27 juni 2005 om 18:57:
heheh foutje. hier zijn ze dan echt
Die zijn mooi..!! Past ook mooi bij elkaar zo op de armen..
Uitspraak van NL stampgevaar NL op maandag 27 juni 2005 om 19:21:
ik ga een tatoo zetten van moh
Tja.. T is maar wat je mooi vind..
Uitspraak van NL stampgevaar NL op maandag 27 juni 2005 om 19:39:
ja ik vind dat mooi ja en gaat het jou wat aan wie me schatjuhs zijn nee dus lkkr opzoute
Als je niet normaal antwoord kan geven, zout dan lekker op joh..!!
Uitspraak van >>SabseL<<HardcorE ÜbeR AlleS!
op maandag 27 juni 2005 om 19:30:
Hey ff wat anders he!! krygen jullie ook niet steeds commentaar van ouwe bokken (60+) dat tattoo's voor asocialen zyn?!
M'n opa (die leeft gelukkig nog met z'n 82 ) vind het mooi..
Sabsel.... is een Hooligan !!!!
Maar mn rug komt nog wel wordt ook een mooi geheel hoop ik....
kleuters in the house get away you loserssss dont worry i am not scary for you you are air for me
kvind de mijne de mooiste![]()
kleuters in the house get away you loserssss dont worry i am not scary for you you are air for me laatste aanpassing 28 juni 2005 18:13
*proest*
Bibberrrrrrrrr..
kvind de mijne de mooiste
ik doe met je mee hahahahaha
maar goed ik moet me mail nog sturen alles op zijn tijd he!!
god te tering wat geil
zag laatst ook zoiets maar dan liep die van der scheenbeen,over de been heen tot der reet over de rug over de schouderbladenheen,en dan richting der ytiet pest pokke die was ook geil,maar deze mag er ook wezen
kleuters in the house get away you loserssss dont worry i am not scary for you you are air for me laatste aanpassing 28 juni 2005 18:13
Ik heb er goed over nagedacht. Ik wil niet de tattoo die ik oorspronkelijk wilde. Ik wil mijn naam in Hebreeuwse tekens (heb een Hebreeuwse naam). Maar grote vraag: Hoe kom ik aan mijn naam in het Hebreeuws? Waar kan ik dat laten vertalen en controleren op juistheid?
ik heb ff op google gekeken maar daar kun je wel wat bedrijven vinden maar die doen dat niet gratis....
je kan het ook ff in een synagoge (weet niet of ik het goed schrijf) vragen...
Ja hij zit wel te hoog, maar het gaat om de tekens
Maar k vind het meer wat voor op de zijkant van je buik ofso..
op mijn midden rug zeg maar