Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Bulldog, hoezo? is dat raar dan??
Haar naam schrijf je echt heel mooi in het Arabisch
ik ben bang
Heb weleens iemand
Dan heb je echt zoiets van...
We zouden ook gaan, maar de pleuro's zaten niet mee.. Nu heb je me nieuwsgierig gemaakt met wat je wilt vertellen.. Maar dat komt wel.. Joh, je moet afrijden..?? Succes..!! Scheelt wel hoor, allebij je rijbewijs.. Lars moet ook maar eens gaan beginnen.. Is goed, vraag maar ff aan je kerel en we horen t wel..
Ik pb je het wel even niet iedereen hoeft het te weten
Okeee nu weer ontopic Ohja Kees heeft ook weer zijn tattoo uitgebreid trouwens loopt nu door tot zijn handen erg mooi ( en duur was cadeautje van mij)
Maar ik ben weer hard aan t oefenen 2e keer haal ik het zeker
Geeft me wel een speciaal gevoel om der naar te kijken als je bezig bent... dan heb ik tog van "das mijn schatje!" whaha beetje raar om uit te leggen maarja.
Mn ma is vandaag precies een jaar dood en t is uit respect voor haar
Maar ik ben weer hard aan t oefenen 2e keer haal ik het zeker
Heel mooi symbool! Je moeder vergeet je natuurlijk nooit, maar het is heel mooi om haar zo bij je te hebben.
Mensen die de 2e keer slagen, zijn de beste!!
dus of met de pijn leven, of m niet laten zette..
Waarom heb je een tattoo boven je kont? Is dat voor je vriend, als die je aan het neuken is?
Dan heb je echt zoiets van...
thanks
Ja je weet gewoon dat een tattoo pijn doet, dus of met de pijn leven, of m niet laten zette..
Die van mezelf
Misschien moet ik hier voortaan maar wegblijven, bij het zien en lezen van de foto's en verhalen, gaat het alleen maar meer kriebelen.
ben ik het mee eens...vooral aande zijkanten van me rug...
Ik had t onderin vooral.. Boven bij mn schouderbladen, daar ging ik fluitend doorheen..laatste aanpassing 10 juni 2005 12:55
Dank je wel! Ik hoop ook zo dat dat ooit gaat gebeuren
Probeer het eerst ff met henna iets heel moois dat gaat er toch weer vanaf...
Waar kan je dat laten doen? En zie je daar later echt helemaal niets meer van? Hoe lang blijft dat zitten eigenlijk?
ik heb ff voor je gezocht op het net maar ik kan er alleen veel info over vinden hoe je het moet zetten en gebruiken of zelf klaarmaken... maar niet veel info over wie ze voor je kan zetten sorry....laatste aanpassing 10 juni 2005 14:35