Partyflock

Forumonderwerp · 769069
VENETIAN SNARES (!!!)
Aaron Funk, de man achter Venetian Snares, maakt in hoog tempo nieuwe platen. Een goede oefening voor recensenten om weer eens fijn met superlatieven te knutselen. Funk maakt baanbrekende, licht krankzinnige elektronische muziek a la Aphex Twin en Squarepusher. Hyperritmische breaks doorweven met warme melodieën. Velen zien in hem de absolute grootmeester van de elektronische muziek. Een baanbreker en pionier. Check sublightrecords.com voor audioclips en overtuig jezelf. Een buitenkans.
22:00 € 7

Venetian Snares
12 Mei 2005
Bazart, Den Haag

heb em net toegevoegd op PF, nu nog ff wachten tot het goedgekeurd is :D

:bounce:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 20843, 10348, 28855}
ook best een paar nieuwe tracks :) van t upcoming album, klonken erg fijn :D
Die waren het beste ;)

Feestje ruleerde wel :D
Artiest EJ_V
Je vriend had nog een foto gemaakt van mij, wijzend naar Venetian Snares. Hij staat niet op de site, maar heb je hem toevallig nog ergens?
Uitspraak van dikke dragonder op zaterdag 14 mei 2005 om 02:04:

LOL
diz om 02 uur replyen op een vrijdagavond betekend een rustige avond right? Monsters of MASHUP is al verteerd, als iemande toevallig sets van dit feestje tegekomt op het net let me know, want m'n mp3 recorder is gepikt!!!:s ik sta niet in voor de gevolgen maar t zal volgens mij toch redelijk bloederig zijn... bye bye cccp pigs uploads... (insiders wete wel waarover cccp gaat ;))
Uitspraak van EJ_V op vrijdag 13 mei 2005 om 23:16:
Je vriend had nog een foto gemaakt van mij, wijzend naar Venetian Snares. Hij staat niet op de site, maar heb je hem toevallig nog ergens?

Tja.. op Housem wordt tegenwoordig meer dan de helft ni meer geplaatst. Ik heb 'm nog wel ja :D
zou je hem ergens neer willen zetten en linkje geven :)
Artiest {SHOWLIST artist 75199, 42686}
daar doen we niet aan.
Uitspraak van in-toxic-ated op zaterdag 14 mei 2005 om 15:05:
LOL
diz om 02 uur replyen op een vrijdagavond betekend een rustige avond right? Monsters of MASHUP is al verteerd, als iemande toevallig sets van dit feestje tegekomt op het net let me know, want m'n mp3 recorder is gepikt!!! ik sta niet in voor de gevolgen maar t zal volgens mij toch redelijk bloederig zijn... bye bye cccp pigs uploads... (insiders wete wel waarover cccp gaat )

was al beetje aan kijken ja of niet een of andere bijdehand ze op inet gepleurd heb, waarsch gewoon een dronken mofo geweest die dacht leuk te zijn, kk hond
hopen dat die gast aan t licht komt en dat zn licht uit gaat
cccp :'(
laatste aanpassing
:P