ik ga morgen naar Masters of Hardcore, en ik weet dus gewoon totaal niet wat ik ervan moet verwachtten, ik ben nog nooit bij zo'n groot feest geweest alleen maar underground party's enzo.. is er iemand die mij een beetje ken vertellen hoe dat allemaal gaat enzo???
thanx
omdat het wazi's zijn en omdat ze niet weten waar ze over lullen met hun hand in de lucht
dat zijn pas kuddedieren
maar genoeg gelult over die KUT wazi's
o o o blow mo .. en hoe was je eerste grote feest??
ik denk dat je je beter thuis had gevoelt in de EO jezus bus... die houden ook wel van saxofoon en klarinet en zangkoor muziek.
ik denk dat je je beter thuis had gevoelt in de EO jezus bus... die houden ook wel van saxofoon en klarinet en zangkoor muziek.
what the fuck is jou probleem. Als ik sax speel is dat mijn focking probleem jah! en het was een knal feest zeker het laatste uurtje met Paul. en was totaal niet moe dat jij nou strak sta van alle pille omdat oma het niet uit ken houwe is ook niet MIJN PROBLEEM. ik denk eerder dat jij gewoon je muil moet houwe en mij lekker me gang moet late gaan.
pffffffff waar bemoei je je meej?????? plaats dan geen berichtje ofzo ennuhhh als je saxofoon speelt heeft dat tog nix te make met je muziek smaak of wel soms ?!?!?!?!
sommige domme mense moete gewoon nix segge...