Partyflock
 
Forumonderwerp · 768963
 
Ik ga vandaag een traguspiercing laten schieten.

weet iemand waarom ze op de meeste plaatsen nu piercen? alleen omdat hij dat ietsje verder komt te zitten?

in ieder geval is schieten veel goedkoper en ben je er sneller vanaf, dus das al een pluspunt ;)

vertel, vertel :p
 
Uitspraak van PrinCeSS!! op vrijdag 13 januari 2006 om 22:54:
piercen doet helemaal geen zeer

vind het ook wel mee vallen eigenlijk :D verslavend is het wel...
 
Heb hem laten schieten (Y)
 
Piercen is 10x beter en veiliger!!

Je tragus is kraakbeen, en bij schieten kan dat gaan scheuren waardoor het gaat vergroeien.
Denk niet dat je oor daardoor dr beter uit gaat zien :no:

Hetzelfde bij bovenin je oor.
geen idee.. zie wel hoe die van mij deruit kom te zien ;)
laatste aanpassing
vind piercen minder pijn doen dan schieten
 
ik heb er ook een,
bij mij is die erin geschoven,
een heel klein prikje je voeld er weindig van!
kon er gelijk op slapen enz!!

en schieten mag indd eigenlijk ook niet!!
de meesten doen het dan ook niet meer!
 
Ik wil er ook al n tijdje een alleen ik twijfel nog, want als et wel fout gaat word je oor er niet mooier op natuurlijk..
Nou ik dit zo lees..
Heb de mijne ook bij de V&D laten schieten, heb er nooit problemen ofzo mee gehad!:) Ben er blij mee als ik dit hier zo lees
 
Uhm ja,
Veel mensen vragen mij of het verstandiger is om te piercen of te schieten...
Schieten gaat sneller ontsteken... omdat je als 't ware de huid opzij duwt...
Bij piercen haal je een stukje van de huid weg zodat de piercing met rust word gelaten en niet de constante druk van de huid heeft.
Een piercing geneest daarom ook sneller, mits het goed gedaan word...

Zelf heb ik een paar jaar geleden, toen ik zelf nog geen piercings deed zetten, die plek laten schieten... Het is enorm gaan ontsteken en toen het leek alsof hij genezen was... begon hij uit te groeien.
Ik heb hem dus opnieuw laten zetten, deze keer wel laten piercen... na 4 dagen was de ontsteking weg...
als je piercing gaat jeuken? betekend dat dat hij geneesd??
 
als je een piercing laat zetten, gaat hij altijd ontsteken, dat is een onderdeel van het genezingsproces.
het jeuken van een wond of piercing betekend inderdaad dat het lichaam bezig is om de wond te herstellen.
 
mn zusje heeft mn laten schieten, maar dat ding is altijd ontstoken... wel jammer
 
piercen :yes:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 12:46:
mn zusje heeft mn laten schieten, maar dat ding is altijd ontstoken... wel jammer

ja das t gevolg van schieten
 
in ieder geval is schieten veel goedkoper en ben je er sneller vanaf, dus das al een pluspunt

Goedkoop 's vaak duurkoop...
een sieraad op die plaats schieten kost meestal tussen de 10 en 15 euro.
piercen kost tussen de 30 en 40 euro... die 20euro maakt toch ook nie uit of wel?

schieten ontsteekt sneller...
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 16 februari 2006 om 12:44:
als je een piercing laat zetten, gaat hij altijd ontsteken, dat is een onderdeel van het genezingsproces.
het jeuken van een wond of piercing betekend inderdaad dat het lichaam bezig is om de wond te herstellen

dus het is wel een goed teken??
 
Ik zou zeggen van wel, maar 'k weet niet hoe de wond er nu uit ziet. Dus met zekerheid kan ik het niet zeggen. Ik raad je aan om er voor de rest van af te blijven.
2x per dag schoonmaken met zeep van unicura of andere antibacteriele zeep goed naspoelen met water, zodat alle zeepresten weg zijn.
en er na het douchen wat calendulan zalf op doen, het ringetje of staafje bewegen zodat de zalf ook in de wond kan komen, dan kan de wond van binnenuit genezen.

als het goed is heeft jou piercer je dit ook uitgelegd, zoniet... dan zou ik de volgende keer toch maar een andere piercer zoeken...

veel succes!!! & als je vragen hebt kun je ze altijd stellen.
 
piercen, minder kans op ontstekingen en stukjes kraakbeen dat kan gaan ontsteken en een bloemkooloor kan veroorzaken
heb die van mij gewoon laten schieten nergens last van gehad maar piercen is wel beter hoor!
ooh tis eigenlijk niet egt een wondje.. hij jeukt alleen erg en verder doet het geen pijn ofzo.. helemaal geen last van ook niet met slapen.. doe het wel met sterilon schoon maken.. en wat bij mij heel erg helpt is ijzen.. dus..

(F)
 
als je hem schiet schieten ze hem met een zweerknopje erin.. het word zegt het al 9 van de 10 keer gaat het ontsteken....

je kan het volgens mijn moeder beter laten piercen...zij heeft haar eigen piercingzaak hier in rotterdam vandaar dat ik het weet ..

anyway succes
 
ben 't met melaaalie eens, 'k zet zelf ook piercings.
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 06:37:
als je hem schiet schieten ze hem met een zweerknopje erin.. het word zegt het al 9 van de 10 keer gaat het ontsteken....

je kan het volgens mijn moeder beter laten piercen...zij heeft haar eigen piercingzaak hier in rotterdam vandaar dat ik het weet ..

Ja dat klopt zeker.. Ik had m namelijk laten schieten.. sterk af te raden.. na anderhalve maand begon die te ontsteken en na een nachtje er op slapen was ie in dat stukje gaan zitten..erg pijnlijk dus en de dokter moest m er uit trekken, ook geen pretje.. :no: