19304x bekeken
| Betreft: | evenement: Awakenings, zaterdag 26 november 2005 om 22:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Rino Cerrone
Cari Lekebusch
Oliver Ho
Hardcell & Grindvik
Patrik Skoog
Adam Beyer <---> Henrik B (B2B)
vond Beyer en Lekebusch echt DE mannen van AWFS
Oliver Ho en Harcell&Grindvik vind ik ook geweldig
Ik ben iig 100% aanwezig
Beyer, Carola en Lekebusch zijn prachtig inderdaad als afsluiter van de nacht, maar daarvoor wil ik me graag laten verassen door wat (voor mij) onbekende dj’s! Oja, en we gaan de 26ste november al om 19.00 uur open! 
19.00 – 20.30 Gaetana Parisio
20.30 – 22.00 Lenk & Fredrik Almquit (b2b)
23.30 – 01.00 Patrick Skoog
01.00 – 03.00 Rino Cerrone
03.00 – 05.00 Cari Lekebusch
05.00 – 07.00 Marco Carola
07.00 – 09.00 Adam Beyer

07.00 – 09.00 Adam Beyer
Rocco leest denk echt wel topics na hiero
Sterker nog, Rocco gaat gewoon van onze deskundigheid uit bij het samenstellen van de line-up!
Skoog niet eruit joh! Ben echt benieuwd naar die gast! Beetje vernieuwing is goed voor de oren Danael! Of kan jij me zeggen dat je Skoog al meerdere malen hebt gehoord en dat het helemaal niks is?
Skoog niet eruit joh! Ben echt benieuwd naar die gast! Beetje vernieuwing is goed voor de oren Danael! Of kan jij me zeggen dat je Skoog al meerdere malen hebt gehoord en dat het helemaal niks is?
Ik heb hem nog nooit live gehoord, maar wat ik van hem heb gehoord vond ik niet echt fantastisch... Niet beter als Carola in de Gas man!!
donateur
Sterker nog, Rocco gaat gewoon van onze deskundigheid uit bij het samenstellen van de line-up!
Hmmmm ik denk dat hij er misschien wel rekening mee houdt... en zeker dan met onze mening.. wij als vaste Awake gangers
Tes.................................... flikker op!
donateur
Hij zou het eens moeten doen
hij zal toch wel meelezen en namen die vaak voorbij komen ff een tweede keer over nadenken?
en verder is het gewoon kijken naar welke namen scoren.. ik bedoel, hij wil ook een uitverkochte editie aangezien ie daar z'n brood mee verdient..
dus hij zal denk ik sneller kiezen voor namen die gegarandeerd een hoop bezoekers trekken (een Kvitta bijv..
Ik heb hem nog nooit live gehoord, maar wat ik van hem heb gehoord vond ik niet echt fantastisch... Niet beter als Carola in de Gas man!!
Ik heb 1x een setje van Skoog gehoord wat geweldig was. Publiek helemaal wild en hele lekkere platenkeus. Ik baseer dan ook mijn mening op 1 setje, wat wellicht niet geheel objectief is! Carola is inderdaad fantastisch in de gas, maar dat zijn Beyer en Lekebusch ook. Je weet wat je kunt verwachten bij die gasten en dat is heel fijn omdat je weet dat het dak eraf gaat, maar als ik een onbekende op de line-up die staan en hij of zij knalt het dak eraf dan is dit 10x mooier!
De set inkorten van 2 uur naar 1 1/2 vind ik geen optie. Die jongens moet je 2 of 3 uur geven voor een set!
Cristian Varela
Marco Carola
Rino Cerrone
Umek
Cari Lekebusch
Adam Beyer
Valentino Kanzyani
We hebben het hier over een drumcode editie mensen!
Heb ik de vrije hand dan lijkt me dit wel aardig om mijn eerste Awake-editie mee te beginnen!
Zaal 1:
Abteiling Ton (Live)
Tiefschwarz
Hardy Hard
Svennemans
Umek vs Kanzyani
Zaal 2:
Miss Kitten
Dynamic II
Mr X & Mr Y
Gunjah
Legowelt
Anthony Rother
Lijkt mij wel wat, al nemen ze gewoon de hele drumcode stal mee 
En wel kijken hoe het loopt
Een of twee beginnen gewoon en worden in de loop van de avond steeds vervangen..>Denk dat je wel een verassende en leuke avond krijgt...Misschien een beetje rommelig af en toe, maar goed..
Denk dat ze de hele Westergas wel gek kunnen krijgen
En wel kijken hoe het loopt
Een of twee beginnen gewoon en worden in de loop van de avond steeds vervangen..>Denk dat je wel een verassende en leuke avond krijgt...Misschien een beetje rommelig af en toe, maar goed..
Denk dat ze de hele Westergas wel gek kunnen krijgen
Zaal 1:
Abteiling Ton (Live)
Tiefschwarz
Hardy Hard
Svennemans
Umek vs Kanzyani
Zaal 2:
Miss Kitten
Dynamic II
Mr X & Mr Y
Gunjah
Legowelt
Anthony Rother
dat kan wel beter hoor
07.00 – 09.00 Adam Beyer
Ik heb hier verder nix aan toe te voegen!
Beyer en Cari zijn sowieso absoluut niet verkeerd.
Het zijn natuurlijk wel de verwachte namen, echt heel verassend en vernieuwend qua line up zal het dan misschien niet worden..
Maar zowel Beyer als Cari hebben in ieder geval een erg sterke set gedraaid op Awake Fest...Dus ik denk dat het wel een feest gaat worden, waar je van te voren al wel weet dat het wel weer goed zal zijn
Het zijn natuurlijk wel de verwachte namen, echt heel verassend en vernieuwend qua line up zal het dan misschien niet worden..
Maar zowel Beyer als Cari hebben in ieder geval een erg sterke set gedraaid op Awake Fest...Dus ik denk dat het wel een feest gaat worden, waar je van te voren al wel weet dat het wel weer goed zal zijn