| Betreft: | evenement: Awakenings, zaterdag 26 november 2005 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
*nog nooooit trouwens "Square" op een feest gehoord, dikke kans dak em vanavond hoor galmen...*
Eerste keer Awake, hetgeen waar ik nog het meest zin in heb is het feit dat er waarschijnlijk weinig kale mensjes met lonsdale kleertjes rondlopen, in plaats daarvan alleen maar gezellige mensen
Tondeuse gaat zo over mn hoofd en ik heb mn nieuwe lonsdale trui net gestreken
Mag er geblowd worden vanavond of moet ik het verstoppen bij aankomst?
Eerste keer Awake, hetgeen waar ik nog het meest zin in heb is het feit dat er waarschijnlijk weinig kale mensjes met lonsdale kleertjes rondlopen, in plaats daarvan alleen maar gezellige mensen
Is Hardcell & Grindvik net zo stevig als dat Chris Liebing draait? En Skoog?
Dancevalley werd het ook afgepakt, ligt er ook aan wie je hebt en of er toevallig politie in de buurt staat.
Dancevalley werd het ook afgepakt, ligt er ook aan wie je hebt en of er toevallig politie in de buurt staat.
Ik had gedroomd dat Awakenings heel erg kut was.
Ik was met wat vrienden de hele tijd in een zaal, maar kwam er rond 0500 achter dat er nog een zaal was.
En daar was het heel erg vet, ik had alles dus gemist
Maar Awakenings heeft 1 stage
Mag er geblowd worden vanavond of moet ik het verstoppen bij aankomst?
Waar kun je trouwens het beste parkeren? Op die site van de Gas staat iets over een parkeergarage vlakbij... Hoe dichtbij is dat gezien de temperatuur?
Waar kun je trouwens het beste parkeren? Op die site van de Gas staat iets over een parkeergarage vlakbij... Hoe dichtbij is dat gezien de temperatuur
Ik vrees dat het vanavond geen Awakenings wordt voor mij