Partyflock
 
Forumonderwerp · 768806
­ Nederland

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Volgens het label van Adam Beyer is er op 26 November a.s. een nieuwe AwakeningsDrumcode editie.
Wie zouden jullie daar graag zien ?
Uitspraak van Spenker op zaterdag 26 november 2005 om 11:31:
*nog nooooit trouwens "Square" op een feest gehoord, dikke kans dak em vanavond hoor galmen...*

:o
Ik was zoooo verliefd op die plaat sinds ik hem op Awake 28-1 dit jaar gehoord had :D
Op feesten in de maanden daarna ook erg vaak gehoord :yes: maar sinds ehh...mei ofzo niet meer!
laatste aanpassing
Ja, dat vind ik ook zo raar...best veel techno dj's draaiden die plaat toen ie "hot" was, daarom snap ik niet dak em nog nooit heb gehoord...

Damn : I love technoset 2003 van Adam & Cari @ 42.11 min.
Waanzinnig pingeltjes...
te vet ook dat rustige stuk ervoor :9

De kaarten van gisteren van mensen die niet konden komen zijn nu geldig op 23 december!

Staat op Awakenings.nl maar kan het hier niet plaatsen omdat er te veel hoofdletters gebruikt worden.
laatste aanpassing
Artiest Dacato
"SQUARE"
Wat een vette plaat is dat indd!
Ook nog nooit gehoord in de Gas....ik dan.
Wel goeie actie opzich van Awakenings, ze kunnen ook denken stik maar. Hm,het is ontzettend vaag allemaal vanuit Arnhem hier kom ik eenvoudig in Amsterdam.Maar al mn vrienden en bekenden waarmee ik ga komen uit de achterhoek en daar rijdt momenteel weer weinig tussen Arnhem,Doetinchem en Winterswijk :(
wat is nederland soms toch n karig land, er valt n keertje n beetje sneeuw en heel het verkeer loopt vast... slechte zaak hoor! ben gisteren dus ook niet kunnen gaan! :( gelukkig heb ik ook n kaartje voor vanavond... dubbel zo hard los :bounce:
geloof dat er van Eindhoven naar A'dam weer gewoon treinen rijden:woop:
Klopt,ik ben helemaal niet kapot van alles dat Amerikaans is. Maar in Amerika rijden er auto's,treinen etc gewoon door met dit weer.
Hoe laat vertrek je Da Phool?

Vriendin van me uit Nijmegen gaat voor het eerst mee naar een feest en vertrekt om 20.50 :)
Wij gaan om 21.08 of 21.38. Die van 21.08 is dezelfde trein ;)(richting den helder geloof ik). Leuk feest om mee te beginnen
laatste aanpassing
Jazeker :D na al mijn super enthousiaste verhalen over dit feest, de locatie en de DJ's moet ze mee :D
't wordt ook dr eerste keer xtc, al met al moet het voor haar een onvergetelijk feest worden :)

Ga je ook terug met de trein of overnacht je in A'dam? Zij gaat iig terug met de trein.
ik heb square al wel vaker op een feestje gehoord..
Uitspraak van Annavanv op zaterdag 26 november 2005 om 12:25:
't wordt ook dr eerste keer xtc

dan kiest ze zeker een mooi locatie bij
zie vanavond dus iemand met een enorme glimlach :P

dadelijk 9persoons busje ophalen, gezellig met zn allen naar de gas (L)
kannie wachten:D
Uitspraak van Wout X| op zaterdag 26 november 2005 om 12:29:
dan kiest ze zeker een mooi locatie bij

Alleen het beste is goed genoeg voor haar en mij ;)
zie vanavond dus iemand met een enorme glimlach

Volgens mij zie je nog wel heeeeeeel veel andere mensen met een enorme glimlach :yes:
 
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nog ff en dan mogen we weer!

Strakjes kaartje voor februari halen!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 12:37:
Strakjes kaartje voor februari halen

Bij de Outland?

daar ga ik zo ff heen :)
 
Gewoon bij ticketbox
Ga je ook terug met de trein of overnacht je in A'dam? Zij gaat iig terug met de trein.

Ik ga terug met de trein,ik woon in Arnhem..moet wel lukken.
Kan ik uit jou verhaal afleiden dat zij helemaal alleen uit Nijmegen komt of zit ik mis?
vorige x 7-10-05 in de gas met eric sneo square gehoort. als ik em nu hoor vind ik et te makkelijk scoren voor een dj, of hij moet heel vet gemixed worden.
Ik ga met de auto jeeeee :D
Wij gaan ook met de auto, gewoon van alles mee en dan kan het feest al beginnen. Hoop natuurlijk wel gewoon in Westergas uit te komen, maar zoals het er nu uit ziet gaat dat wel gebeuren.
 
Harcell & Grindvik-Armada (Chris Liebing Live @ Beograd cd1) pomt nu door mijn boxen..Helemaal goed (Y)
Heb er zin in :bounce:
laatste aanpassing
Mag er geblowd worden vanavond of moet ik het verstoppen bij aankomst?

Is Hardcell & Grindvik net zo stevig als dat Chris Liebing draait? En Skoog?

Eerste keer Awake, hetgeen waar ik nog het meest zin in heb is het feit dat er waarschijnlijk weinig kale mensjes met lonsdale kleertjes rondlopen, in plaats daarvan alleen maar gezellige mensen :D
Uitspraak van :D pollie :D op zaterdag 26 november 2005 om 13:42:
Eerste keer Awake, hetgeen waar ik nog het meest zin in heb is het feit dat er waarschijnlijk weinig kale mensjes met lonsdale kleertjes rondlopen, in plaats daarvan alleen maar gezellige mensen

:o

Tondeuse gaat zo over mn hoofd en ik heb mn nieuwe lonsdale trui net gestreken
Uitspraak van Hassanova op zaterdag 26 november 2005 om 13:50:
Tondeuse gaat zo over mn hoofd en ik heb mn nieuwe lonsdale trui net gestreken

:P

Doe Ik me lonsdale kleren een keer niet aan omdat ik denk dat toch niemand in die kleren loopt.....haal ik toch me kisten en me houthakkersblouse tevoorschijn :D
 
Uitspraak van :D pollie :D op zaterdag 26 november 2005 om 13:42:
Mag er geblowd worden vanavond of moet ik het verstoppen bij aankomst?

Ik dacht van wel..Maar misschien weet iemand anders het helemaal zeker.

Uitspraak van :D pollie :D op zaterdag 26 november 2005 om 13:42:
Eerste keer Awake, hetgeen waar ik nog het meest zin in heb is het feit dat er waarschijnlijk weinig kale mensjes met lonsdale kleertjes rondlopen, in plaats daarvan alleen maar gezellige mensen

Ik denk zelfs dat er helemaal niemand in lonsdale loopt :)

Uitspraak van :D pollie :D op zaterdag 26 november 2005 om 13:42:
Is Hardcell & Grindvik net zo stevig als dat Chris Liebing draait? En Skoog?

Hardcell & Grindvik vind ik in ieder geval wel redelijk stevig..Niet als je het vergelijkt met Rush of zo natuurlijk.
Uitspraak van actief op zaterdag 26 november 2005 om 13:52:
Hardcell & Grindvik vind ik in ieder geval wel redelijk stevig..Niet als je het vergelijkt met Rush of zo natuurlijk.

maar wel als je het vergelijkt met een Drumcode-set van mr. Beyer?
Dat blowen zou ik maar verstoppen just in case!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 12:37:
dan mogen we weer!

hoe gaat het met je schede onsteking?
Dancevalley werd het ook afgepakt, ligt er ook aan wie je hebt en of er toevallig politie in de buurt staat.
 
Uitspraak van Preesmannetjes (k) op zaterdag 26 november 2005 om 14:14:
Dancevalley werd het ook afgepakt, ligt er ook aan wie je hebt en of er toevallig politie in de buurt staat.

Wiet is geen probleem bij Awakenings:smoke:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 14:20:
Wiet is geen probleem bij Awakenings

Relaxed :D

Is de sfeer echt zooo goed als dat ik verwacht?
Uitspraak van :D pollie :D op zaterdag 26 november 2005 om 13:42:
Mag er geblowd worden vanavond of moet ik het verstoppen bij aankomst?

en of er geblowd wordt :D
Ik heb er zo'n zin in! :D
hash en wiet maakt geen fuck uit bij awakenings. als je gewoon eerlijk tegen de gast die je checked zegt dat je et mee hebt, gaan ze er echt geen probleem van maken.

de sfeer is beter dan je verwacht pollie:D
laatste aanpassing
Uitspraak van Preesmannetjes (k) op zaterdag 26 november 2005 om 14:14:
Dancevalley werd het ook afgepakt, ligt er ook aan wie je hebt en of er toevallig politie in de buurt staat.

Werd idd afgepakt bij een vriend van mij......

hadden ze gewoon bij de chill out een smartshop waar ze wiet verkochten :s
Uitspraak van Hassanova op zaterdag 26 november 2005 om 14:34:
hadden ze gewoon bij de chill out een smartshop waar ze wiet verkochten

Ja, maar dat was ook absoluut niet toegestaan, fout van die stand.
Uitspraak van Spenker op zaterdag 26 november 2005 om 11:44:
Damn : I love technoset 2003 van Adam & Cari @ 42.11 min.
Waanzinnig pingeltjes...

shiiitttt

hoor die trekkende geluiden op oa 37,35 en 47.41 heel in de verte...

Daar (L) ik van!!
Ik had gedroomd dat Awakenings heel erg kut was.

Ik was met wat vrienden de hele tijd in een zaal, maar kwam er rond 0500 achter dat er nog een zaal was.

En daar was het heel erg vet, ik had alles dus gemist :(

Maar Awakenings heeft 1 stage :vaag:
Uitspraak van Hassanova op zaterdag 26 november 2005 om 15:13:
Ik was met wat vrienden de hele tijd in een zaal, maar kwam er rond 0500 achter dat er nog een zaal was.

En daar was het heel erg vet, ik had alles dus gemist

De chill ;)
Straks lekker met de auto..

Waar kun je trouwens het beste parkeren? Op die site van de Gas staat iets over een parkeergarage vlakbij... Hoe dichtbij is dat gezien de temperatuur?
 
Uitspraak van Hassanova op zaterdag 26 november 2005 om 15:13:
Ik had gedroomd dat Awakenings heel erg kut was.

Ik was met wat vrienden de hele tijd in een zaal, maar kwam er rond 0500 achter dat er nog een zaal was.

En daar was het heel erg vet, ik had alles dus gemist

Maar Awakenings heeft 1 stage

Een nachtmerrie noem ik dat ;)
Maar goed, je hebt er geloof ik wel erg veel zin in, als je zelfs over droomt :)
GVD! Ben echt hyperactief en heb kriebels in mn onderbuik! Niet normaal! Zinnnnnnnnnn!
 
Uitspraak van :D pollie :D op zaterdag 26 november 2005 om 13:42:
Mag er geblowd worden vanavond of moet ik het verstoppen bij aankomst?

Het is in Amsterdam hoor :D
Geen rare taferelen zoals in het oosten :/

Is Hardcell & Grindvik net zo stevig als dat Chris Liebing draait? En Skoog?

Hier een voorproefje ;)

Gaat zeker gekkenhuis worden vanavond!

http://rapidshare.de/files/8188744/hardcell_and_grindvik_sample.mp3.html
Uitspraak van Harold op zaterdag 26 november 2005 om 16:09:
Waar kun je trouwens het beste parkeren? Op die site van de Gas staat iets over een parkeergarage vlakbij... Hoe dichtbij is dat gezien de temperatuur?

Als je aan komt rijden terwijl je de Gas aan je rechterhand hebt staat er een bord met Awakenings parkeren linksaf. Dat is naar de parkeergarage. TIP: Als je een straat eerder linksaf slaat dan kun je ook parkeren, is bij de Praxis (betalen tot 00.00 uur). Gisteren was daar plek zat en nog iets dichterbij. Parkeergarage is ook niet ver weg hoor trouwens!

Have fun!

Als het vanavond half zo goed is als gisteren dan is het nog VET, dus dat komt helemaal goed daar!!!!!

:D
laatste aanpassing
Uitspraak van Harold op zaterdag 26 november 2005 om 16:09:
Waar kun je trouwens het beste parkeren? Op die site van de Gas staat iets over een parkeergarage vlakbij... Hoe dichtbij is dat gezien de temperatuur

Bijna tegenover de gas... Als je niet weer helemaal om de gas moet lopen ben je er binnen 5 min....
 
Uitspraak van Da Phool op zaterdag 26 november 2005 om 09:52:
Is het zo erg dan in de Achterhoek?

:jaja: zo erg is het idd..
Maar ik ben iig op plaats van bestemming :D :cheer:
Hopelijk geldt dit straks voor iedereen..

Tot vanavond mensen b)
Tering, het is hier (Deventer) weer ontzettend hard gaan sneeuwen en de snelwegen slibben ook snel dicht :no:

Ik vrees dat het vanavond geen Awakenings wordt voor mij :(
 
Klote voor je :(
En is het geen plan voor jullie om gewoon "nu" weg te gaan en dan gewoon ff wat eten in Amsterdam of zo? Misschien een idee??
Uitspraak van Harold op zaterdag 26 november 2005 om 17:00:
Ik vrees dat het vanavond geen Awakenings wordt voor mij

na lavast richting amsterdam :D

maarre hoe zit het met camerabeleid... neem altijd me digicam mee maar nu kreeg ik een verontrustend mailtje... camera's mogen niet? Wordt hier streng op gecontroleerd?