| Betreft: | evenement: Awakenings, zaterdag 26 november 2005 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
maar je komt toch voor de music !
viezerik ik had het over zaterdag!!
Neem jij de lappen mee?
weer
Ik ben nooit 'boring'
Dan hou ik het gewoon weer bij vrolijk rondhuppelen
Uitspraak van Tonnieop donderdag 24 november 2005 om 15:20:
oww....?
En ookal huppel ik WEER rond. het is toch altijd anders
Andere dansjes, andere mensen, ander rondje
Zo blijft het feesten leuk
de beste dame krijgt van mij een special award
de prijs is een vakantie naar Ibiza volledig betaald voor jou en je partner en/of vriendin
echt? wel cool ja zit je ook niet aan mensen vast geplakt, maar het is toch beetje raar inj eeentje de rij, net als in je eentje naar bioscoop, zou ik ook niet snel doen laatste aanpassing 24 november 2005 17:43
Ben blij dat m'n werkweekend dit keer goed viel
Ja moet eigenlijk gewoon kunnen vind ik ook, maar toch heb ik id dat iedereen je raar aankijkt ofzo
Ik ga ook alleen..Eigenlijk bijna altijd naar techno feesten. Heb wel vrienden overigens Ze houden alleen niet van techno
Ik kom daar sowieso nu ook wel bekenden tegen, maar ook regelmatig niet..vermaak me toch wel!
En zaterdag zien we het wel weer, gaat sowieso een heel goed feest worden
echt? wel cool ja zit je ook niet aan mensen vast geplakt, maar het is toch beetje raar inj eeentje de rij, net als in je eentje naar bioscoop, zou ik ook niet snel doen
toch heel wat anders dan in je eentje naar de bios hoor.
de beste dame krijgt van mij een special award
goh laat me raden
een PAAL (om aan te dansen)
voor-spel-baaaar
Uitspraak van Tha_RaveB€ast goes Awakenings Drumcode op donderdag 24 november 2005 om 14:48:
de prijs is een vakantie naar Ibiza volledig betaald voor jou en je partner en/of vriendin
*edit*
Ik heb niks gezegd
de tering....op dit moment bij de tracklist van Beyer...
Depeche Mode - Dream on (Dave clarke rmx) !
Wat een dikke plaat zeg....die bass geeft echt rake klappen!!
*moet natuurlijk zaterdag ook gedraaid worden*
kheb mn maten al gezegt...dat ze moeten bellen als beyer of dahlback number in between draaid..
die had ik gvd graag willen horen
Leuke plaat, maar echt TE oud.
Een plaat is nooit te oud, mits passend in de gedraaide set!