| Betreft: | evenement: Awakenings, zaterdag 26 november 2005 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
En ik zet me ontzichtbare x-ray bril op, zodat ik elke dame kan zien hoe ik haar wil zien
Als ik jou nou eens een overheerlijk biertje voorschotel zaterdag, laat je mij dan die bril 5 minuten lenen?!
we kunnen ook gezellig op de tribune gaan zitten en dan samen kijken
de tonno is beter
Vind op de tribune zitten nog zonde maar mocht er minimal gedraaid worden dan sta ik of buiten of ga ik met oordoppen op de tribune zitten, dus dat lijkt me dan wel een geschikt moment!
Tonno, Pollo, Funghi, Hawai, Pruscicotoo (ofzo)
wat heb je toch tegen minimal Renzo?
Marc Houle
Welke set mag ik dan niet missen zaterdag? Wordt me eerste keer echt techno dus ben benieuwd of alle gloria verhalen waar zijn!
Goede reden dus om a.s. zaterdag pas bij de set van Beyer de Gas binnen te komen!
Welke set mag ik dan niet missen zaterdag?
Is 1 van deze dj's vergelijkbaar met Vitalic, Carl Cox of Picotto?
Ben benieuwd naar Patrick Skoog, die heb ik namelijk nog nooit gehoord..
waar ie denk wel zal beginnen met minimal
Is 1 van deze dj's vergelijkbaar met Vitalic, Carl Cox of Picotto?
Heb deze 3 heren gehoord deze zomer en dat klonk
Kijk eens op de site van Awakenings..Staan wel een aantal sets van Lekebusch en Beyer..Alhoewel het ook niet helemaal een goeie indicatie is, omdat de geluidskwaliteit niet altijd even goed is en het op een feest toch altijd beter overkomt..
vond dat die keer dat ik in de gas was nog best tegenvallen
vond dat die keer dat ik in de gas was nog best tegenvallen
dan werkt mijn gehoor 3 x zo goed
Is het al f*cking weekend????