18452x bekeken
| Betreft: | evenement: Awakenings, zaterdag 26 november 2005 om 22:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Er was eens een man, Chris Liebing genaamd, die het leuk vond om plaatjes te maken die hij schranz 1,2 en 3 noemde.....
Ga mij ff vertellen wie het woord Schranz heeft bedacht!
Daar had ik het toch niet over,ik zei alleen dat ik vind dat Liebing nou niet meer bepaald Schranz draait de keren dat ik hem gehoord heb dan!
laatste aanpassing
Daar had ik het toch niet over,ik zei alleen dat ik vind dat Liebing nou niet meer bepaald Schranz draait de keren dat ik hem gehoord heb dan!laatste aanpassing 11 oktober 2005 18:25
pff, al die hokes..echt niet te volgen allemaal vind ik!
Nou ja, het ligt er natuurlijk maar aan wat je onder schranz verstaat..Als je alleen die hele harde wittekind achtige sound onder schranz verstaat hoort hij er misschien niet bij..Als je zegt alle harde techno is schranz, dan kan je liebing daar wel weer bij laten horen..Want liebing is nou ook weer niet HET voorbeeld van soft..Dus het is denk ik voor iedereen verschillend
Of is er een bepaalde "regel" dat het vanaf een bepaald aantal bpm schranz gaat worden?