Partyflock

Forumonderwerp · 768554

Waarschuw beheerder
mensen, als je een berichtje op msn krijgt waarin staat:

...niet op die link klikken want dan activeer je een virus wat direct wordt doorgestuurd naar de rest van je contactlijst (N)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb dat vervelende virus op msn wie kan mij helpen om deze eraf te krijgen ?????????????? virus: hey you like this en dan link fot downloaden/emailadres.....

Waarschuw beheerder
alleen domme niet oplettende mensen klikken er ook daadwerkelijk op

slimme mensen allemaal..... :S

Och ja ... zullen natuurlijk weer genoeg mensen zijn die blind klikken en internet explorer gebruiken, die dit virus krijgen... ( ...verwacht op telefoon ... dat ze bellen dat ik het mag kommen opsoppen ..... of zouden ze er toch van geleerd hebben )

toch hebben ongeveer 16 mensen van de 36 die hier gereageerd hebben, erop geklikt omdat het te vertrouwen leek :/
't is wel héél makkelijk om iedereen dan dom te noemen, maar voelen jullie je maar lekker beter dan een ander hoor (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is zekers dom heb je op school dat niet geleerd dan.
Waarschuw beheerder
khet het vanmiddag ook al gehad..paar keer de virusscanner
eroverheen gegooid...hoop dat ie nu weg is
me huisgenoot had er ook al naar gekeke
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 mei 2005 om 23:28:
't is wel héél makkelijk om iedereen dan dom te noemen

volgens mij is dat zeker dom te noemen want als je nu nog niet weet dat je geen onduidelijke bijlagen in mail mag openen, dan zul je het nooit leren. kom op zeg, internet is niet nieuw meer en dit soort dingen bestaan al zo lang, zelfs mijn zoon van 5 weet dat op deze manieren wormen en virussen worden geactiveerd.....zucht...:-(

Waarschuw beheerder
ik word helemaal gek van al die virussen, mijn msn doet het niet eens meer, ik heb nou trillian maar dat is wel minder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 20:26:
ik word helemaal gek van al die virussen, mijn msn doet het niet eens meer, ik heb nou trillian maar dat is wel minder

Moeilijk he, internetten