2269x bekeken
| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 9 juli 2005 om 21:30 |
[Quote]TOM HARDING & YVES DERUYTER.. die 2 hebbe gewoon nix te zoeken op sensation black[/quote]
Die slaat ook gewoon weer he-le-maal nergens op, sorry hoor.
Maar SENSATION BLACK is dat geen evenement waar de hardere stylen uit de dance-scéne worden gedraaid?
Dus ook pure Techno!
Ik zei 'Vanaf Yoji Biohemanika wordt het echt knalluh...'
omdat ik toch liever Hardhouse, Hardstyle en Hardcore op een evenement heb, want daar kan ik lekkerder op los gaan. Gewoon thuis Techno luisteren is super relaxt.
Maar SENSATION BLACK is dat geen evenement waar de hardere stylen uit de dance-scéne worden gedraaid?
Dus ook pure Techno!
Ik zei 'Vanaf Yoji Biohemanika wordt het echt knalluh...'
omdat ik toch liever Hardhouse, Hardstyle en Hardcore op een evenement heb, want daar kan ik lekkerder op los gaan. Gewoon thuis Techno luisteren is super relaxt.
laatste aanpassing
Quote]TOM HARDING & YVES DERUYTER.. die 2 hebbe gewoon nix te zoeken op sensation black
Dus ook pure Techno!
en wie gaat dan pure techno draaien
Tom harding= uk hardhouse
Yves De Ruyter= Hardtrance (en mssn wat bonzai classics)
laatste aanpassing
Ik snap niet zo goed wat iedereen tegen Yoji heeft. Op DV heb ik 'm voor het laatst gezien en daar vond ik 'm super. Dus heb ik het idee dat het ook op sensation wel vet wordt. Maar goed, das mijn mening...
En verder, eigenlijk hoeft van mij niemand echt weg te blijven die nu in line-up staat, ben wel benieuwd...
En verder, eigenlijk hoeft van mij niemand echt weg te blijven die nu in line-up staat, ben wel benieuwd...
wat is mis met neophyte
ja idd, wat loopt iedereen te zeiken op hem????
liever dat ze allemaal wegblijve.. outblast jah als tie ze best doet kan ut kicke zijn!
Yoji is gewoon een fantastisch goede entertainer.
Hij draait heerlijk en weet mensen echt op te zwepen met zijn muziek en zijn performance.
Geen wonder dat jullie hem niet goed vonden vorig jaar...
Hij draaide als tweede... wat verwacht je dan?
Hij mag dan nog niet alle remmen losgooien.. voor all hardstylers en cores is dat dus verschrikkelijk.
Kijk naar Yoji op Dance Valley en TE daar was hij meeeeesterlijk!
Hij draait heerlijk en weet mensen echt op te zwepen met zijn muziek en zijn performance.
Geen wonder dat jullie hem niet goed vonden vorig jaar...
Hij draaide als tweede... wat verwacht je dan?
Hij mag dan nog niet alle remmen losgooien.. voor all hardstylers en cores is dat dus verschrikkelijk.
Kijk naar Yoji op Dance Valley en TE daar was hij meeeeesterlijk!
van mij mogen ze allemaal weg!
geef mij maar
-joris voorn
-michel de hey
-zany
-pavo(altijd goed)
-activator
-technoboy
-dano
geef mij maar
-joris voorn
-michel de hey