Partyflock
 
Forumonderwerp · 768261
 
nou, ik bied aan... 1 fysiek gezonde moeder.. 41 jaar en zo nu en dan wat last van de overgang... nu met gratis pennendoosje!

wie bied??? je kan overigens niet alleen op t pennendoosje bieden! tis alles of niets!

mocht je nog meer in de aanbieding hebben: huisdieren, broertjes, zusjes, vaders etc. misschien dat er nog wat te ruilen valt ;-)!

een unieke kans.. zet hier jou geliefste persoon te koop of te ruil :-P! of bemachtig jou meest ideale persoon!
laatste aanpassing
 
en is ie al door de keuring???
 
k heb nog nix :O
 
ik heb um ff keuren:P
 
ziet ie der nog zo uit :)?
 
jahzeker! kopuh??? ;)
laatste aanpassing
 
jah kan der meej door dan krijg jij mijn broertje :P
 
hmm... leeftijd?? is ie beetje onderdanig dan... mijn kamer moet zo nu en dan, wel opgeruimd worden!??
 
Heb nog een zusje van 16 in de aanbieding kan wat arrogant overkomen af en toe en heeft je moet ook niet rekenen dat ze een hulp in de huishouding is :(
bied maar.....
 
mijn broertje is 9 en ik heb hier ook nog een irritant stiefbroertje zittuh :S kopuh :P of ruilen zeg maar :P
 
nou laten we dan maar ruilen! doe maar die van negen.. die heeft vast nog niet zoveel weerwoord terug ;-)!
 
ze zijn allebij 9 :P whaha
 
ohhh... nou 1 is genoeg hoor! doe ma de handigste en onderdanigste...! wil je er misschien een tasje om, of zal ik mm inpakken???
 
ik wil er ook wel 1 van 9 dan mag jij me zusje ;)
 
haha hier.. zo kom je van de rotzooi af! :-) hahaha
 
jah maar 1tje is een half bloedje maar is 100% nl en de andere mijn echte broertje is blank en 100% nl dus je kan kiezen :P
 
UUUHHHH hulplijntje... ;-) haha heb je geen foto...?? :-P dan valt er nog wat te keuren...
 
ummmmh ff w8en ff zoeken hor :D
 
zeker goed weggestopt ;-)
 
staan beneden op de pc ik zal het straks hier op zetten ;)
 
spannend spannend.. de spanning is niet meer te houden hier hahaha ;-)!
 
whahahaha :P

whopaaaaaaaa :D:P

whaha ik vind jou wel rlxt :P :D :kusje2:
 
hehe eindelijk een x rust strx :P whaha
 
jah ik kijk daar ook wel na uit.. mooi schoon huisje.. auto mooi opgepoetst... ideaal :-P!

je bent gewoon een maf gek wijf :D! errug gezellieh! :D
 
:p whahaha hoe gekker hoe beter :D

maar mijn echte broertje kan wel heel lief zijn dus je moet ook lief voor hem zijn want hij blijft wel mijn schatjuh maar je mag hem wel hebben :P
 
dat dan toch wel weer?? haha... nou oke.. ik zal zo nu en dan eens over zijn bolletje aaien haha! akkoord ;-)??
 
jah maar mijn broertje was gisteren knikkers aan het wassen dus da komt goed :P maar laat hem wel goed slapen he :P en niet te erg commanderen :P
 
ohhjeeh... daar zal ik dan mijn best voor doen.. omdat jij t bent! ennuh... na sesamstraat na bed??? ;-)
 
neej meestal rond half 8 en in het weekend rond 9 uur half 10 :P
 
zozo.... dat is geen kattenpis haha.. nou ook daar kan ik dan nog wel mee leven...! dan hebbe we dus een compromis?? maarre.. wil natuurlijk wel eerst ff die foto's zien... als ie maar beetje gespierd is en van aanpakken houd.. want mijn kamer is een grootse bende haha!
 
whaha ik heb wel foto's w8 even hoor ff kijkuh of ik ze van benee naar boven kan sturuh welke wil je nou :P
 
jah dat beoordelen we aan de hand van die foto :-P!
maarre ik moet nu pleite... je hoort zekerz nog van me.. want een huishoudelijk hulpje is altijd welkom haha... en indien ik mijn bro liever kwijt als rijk ben...;-) is t dus allemaal weer mega gunstig! ;-)
 
een topdeal :D:D:D:D:D!
 
whahaha top (y)
 
Eej luitjes
ik heb nog geen bedragen gezien wie bied er
voor t kleine punkertje of voor lieve freekje?:p
 
uuuuhhh E 2.50!??? maarre zit daar verder nog iets bij inbegrepen dan???
 
hey ik heb de foto's ik zal ze je sturuh momentje ;) kan effe duren :P
 
wat een super schatje zeg!! hij heeft eg een knuffelhoofdje!!! ghihi.. oke zullen we de deal maar rond maken dan?? haha jij de mijne... ik de jouwe? ;)
 
ojah.. je kan er ook nog een gratis moeder bij krijgen??!!!!
laatste aanpassing
 
nou die andere is ook wel lief hoor!!! nou doe ze dan maar beide... krijg jij mijn broertje en mijn moeder.. ;) keeh?? haha
 
neej k heb al een lieve moeder :D heeft je broer geen lekkere maat :P whaha
 
zozozo.. ach geef je groot gelijk want op 1 been kan je niet lopen haha :-P! hij heeft wel kickuh vrienden haha... majah ik moet mijn moeder ook nog ergens kwijt haha.. ma oke.. ik zal jou er niet mee opzadelen ;-)
 
whaha stuur hier nog maar een leuke jongen mee heen :P
 
foto's :P
 
je krijgt alleen niet de aller aller leukste.. want die wil ik zelf houden ghihi... maarre ik zal wat voor je opscharrelen... !! ;)
 
neej ik wil de allerleukste (6) want jij krijgt mijn lieve broertje met de taart :P
 
neeh nouh.. dan gaat de deal mooi niet door... lekker lekker puh ;-)! ohh en ik heb zon lief vriendje :-D ghehe.. voor geen goud kan ik die missen... dan moet ik t maar doen met mn eigen broertje ;-)!!
 
jah heeft ie niej meer lekkere vrienden dan voor mij :D:P
 
zekerz wel... maar daar moet je meer voor ruilen als een broertje en een taart ;)... haha volgens mij begin ik na dit forum echt zakelijke ondehandelings capaciteiten te ontwikkelen :P!!
 
je krijgt de taart me hele lieve broertje en me stiefbroertje zijn 3 dingen :O
 
dus daar mag wel wat tegen overstaan :D