Partyflock

Forumonderwerp · 768045

Waarschuw beheerder
Bron: Telegraaf

RALEIGH - Een 9-jarig Amerikaans jongetje heeft zijn 38-jarige moeder en daarna zichzelf doodgeschoten. Dat hebben de autoriteiten in de staat North Carolina dinsdag gemeld.

Hoewel het kind in een afscheidsbriefje om vergeving vraagt voor zijn daden, tast de politie in het duister over de toedracht van het familiedrama. Volgens een lokale overheidsfunctionaris ging het om een op het oog normaal gezin, dat nooit problemen veroorzaakte.

Waarschuw beheerder
pfffffffff, ik wordt moedeloos van dit soort verhalen. Hoe komt een kind van 9 aan een pistool dan??????

Waarschuw beheerder
joh hoorde het vanmorgen op de radio maar bizar hoor 9 jaar toen speelde ik nog hide and seek :P

Waarschuw beheerder
donateur
pfffffffff, ik wordt moedeloos van dit soort verhalen. Hoe komt een kind van 9 aan een pistool dan??????

In Amerika heeft IEDEREEN een pistool thuis liggen.... Daardoor gebeuren dit soort dingen heel vaak daar.
Waarschuw beheerder
donateur
:no: Het wordt steeds gekker :|

Waarschuw beheerder
en dan vinden ze het gek dat die dingen gebeuren :S
Waarschuw beheerder
donateur
Bron: Telegraaf

Abbudabbi- in afrika zijn afgelopen week slechts 2.410.000 mensen omgekomen van de honger. In de week daarvoor waren dat er ongeveer 3.211.000, dit betekend dat er een daling te zien is van 30 procent.

Waarschuw beheerder
en maar honger hebben en maar doorgaan met kinderen maken

en maar aids krijgen en maar doorgaan met ete krijge

als ze nou is stoppen met kinderen barenb houden de rest nog wat over van het eten
Waarschuw beheerder
donateur
Tsja als we nou iedereen eten gingen geven en in Amerika alle pistolen af gingen pakken. de niet lieve mensen wegstuurden en dan een wereld overhouden met alleen maar lieve mensen die allemaal van elkaar houden en nooit ontevreden zijn en alleemaal de hele dag chillen zodat niemand ooit moe hoeft te worden.

Zucht......

Waarschuw beheerder
hoe kan een negenjarig kind nu al zo denken, ha zit wel degelijk een steekje los :/

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
de amerikaanse wapenwetgeving deugt voor geen meter.
Waarschuw beheerder
godverdomme ik zei zo vaak tegen hem van leg die gun weg maar hij wilt altijd maar spelen ermee zie nou wat er gebeurd....
nou krijgt ie straf van me :P

Waarschuw beheerder
donateur

das met heel dat land zo. maar wat wil je met een ezel als bush :s
Waarschuw beheerder

Is niet de wapen wet geving zijn de mensen die deze wapens niet goed op bergen of laten slingeren.
Waarschuw beheerder
Pfff.. t blijft een gek land :s

Waarschuw beheerder
In dit land klopt et ook voor geen ene meter :S
met onze leuke vent BALKENENDE :frusty:
Artiest {SHOWLIST artist 27900, 47423}
Waarschuw beheerder
Een kind van 9 die een afscheidsbriefje schrijft? :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gelukkig dat het amerikanen waren..... die lui zijn allemaal tikkende tijdbommen...
Waarschuw beheerder
donateur
Hoewel het kind in een afscheidsbriefje om vergeving vraagt voor zijn daden

Een kind van 9 dien een afscheidsbrief schrijft? :|
Geloof er niks van :nee:
Waarschuw beheerder

das met heel dat land zo. maar wat wil je met een ezel als bush :s

:jaja:

Waarschuw beheerder
kk geflipt die mensen :s

ik zeg... gewoon een bom erop :9

Waarschuw beheerder
Ik geloof er geen reet van:S
Dat moet iemand anders gedaan hebben...:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
we moeten net zoals preventief foulleren nu ook preventief bommen gaan gooien op amerikanen...
Waarschuw beheerder
donateur
adhd

Waarschuw beheerder
dus als iemand adhd heb is het een gevaar voor de samenleving??
zeg je dat ook als je later zelf een kind heb met adhd.....denk et nie dus

Betje dom lullen He !! :frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
we moeten net zoals preventief foulleren nu ook preventief bommen gaan gooien op amerikanen...

Een hekel hebben aan Amerikanen maar wel uitspraken doen die Bush heeft waargemaakt...

Stupid :frusty:

Waarschuw beheerder
Ach ja, wereldschokkend hoor. :nee:
Waarschuw beheerder
god vertel is iets nieuws.. is daar toch dagelijks nieuws.. kijk er niet eens meer van op

Waarschuw beheerder
ach ja....Amerika he

Waarschuw beheerder
donateur
de pistolen zijn t probleem niet...de kogels die erin zitten :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom altijd pistolen/kogels/overheid de schuld geven?
Makkelijk om een ander de schuld in de schoenen te schuiven.

Uiteindelijk is de persoon die de trekker overhaalt toch de verantwoordelijke :/

Waarschuw beheerder
donateur
toch niet als je 9 jaar ben?

Waarschuw beheerder
Het probleem zit in de opvoeding/ontbreken aandacht van de ouders denk ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Als dat kind zelf de trekker heeft overgehaalt niet :/

Maar ik geloof dit verhaal toch niet...
Zal wel iets/iemand anders achter zitten.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
o ja een kind van 9 is verantwoordelijk, satanica, je moet niet praten om het praten maar praten om een boodschap over te brengen....

Waarschuw beheerder
niet als 9 jarige nee
maar wel als je als ouder zijnde een pistool in huis heb ligge waar de kind bij kan :frusty:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de jongen wou grag naar de hemel, hoe kan hij op 9 jarige leeftijd daar nou alleen zijn. logisch dat hij zijn moeder mee neemt

Waarschuw beheerder
Nee idd.. 9 jaar:vaag: Zo'n kind wordt er mee opgegroeid..

Waarschuw beheerder
vaag
Waarschuw beheerder
tsjah wat moet je daarvan zeggen...
het is typisch amerikaans...al wapenbezit nou verboden werd en er geen kogels, en weet ik veel wat nog meer, in de lokale supermarkten werden verkocht, dan zouden de misdrijven dmv wapen MAYBE wat minder worden, maarjah dan nog zullen ze wel mensen weten waar ze het kunnen kopen...
ik snap zowieso niet waarom al die amerikanen, bijna alle, pistolen in huis hebben en dan ook nog kinderen in huis hebben rond lopen, wat schiet je in godsnaam ermee op om een pistool in huis te halen, je richt er alleen maar ellende mee aan!
Waarschuw beheerder
tsjah wat moet je daarvan zeggen..
typisch amerikaans...als ze daar nou dat wapenbezit gingen verbieden dan waren er misschien niet in bijna elke lokale supermakt kogels te koop...zie je het al voor je in de albert heijn, naast het snoep, kogels te koop, is toch belachelijk!!!
ik snap ziwieso niet waarom veel amrikanen een pistool in huis nemen, terwijl hun kinderen daar rondlopen, het einge wat je met een pistoon aanricht, is ellende in andersmans en je eigen leven!!!

Waarschuw beheerder
Een 9-jarig Amerikaans jongetje

Net uit de pampers.....

Wanner doet de eerste baby het dan?

Waarschuw beheerder
Zal wel iets/iemand anders achter zitten.

Is wel een heeele goede dekmantel geweest dan.... :o

Waarschuw beheerder
Het is echt niet normaal zeg:nee:
Waarschuw beheerder
donateur
o ja een kind van 9 is verantwoordelijk, satanica, je moet niet praten om het praten maar praten om een boodschap over te brengen....

Uhm, dat is mijn mening, als het je niet bevalt ga je toch weer lekker domme prive berichten naar me sturen?! :/