Partyflock

Forumonderwerp · 767995
12771x bekeken
Waarschuw beheerder
Het is weer begonnen!

Thailand, drank, mooie vrijgezelle dames en heren om je heen, zon, zee en strand...en volop manipulatie!

Ik vraag niet of je er aan mee zou willen doen of wat je van dit programma vind.

Maar stel..je geeft je samen op met je partner.

Hoe sterk sta je onder deze omstandigheden?

Ik zelf zou het er heeeeeeeeel erg moeilijk mee hebben vooral als er iemand is die je erg aanspreekt en je door manipulatie,drank, onzekerheid etc. niet meer weet wat er gebeurt aan de andere kant van het eiland.

Haal je werkelijkheid en fictie door elkaar of overwint echte liefde alles?

Waarschuw beheerder
Die Dennis heeft toch meegedaan aan Big Brother ??? toen die tijd met Kelly .......god gecast ...

Waarschuw beheerder
leuk programma:P

Waarschuw beheerder
Ik zou het makkelijk doorstaan. Al die "verleiders"daar die zich zooo ontzettend voor die meisjes uitsloven daar walg ik sowieso van dus er zou voor mij totaal geen temptation zijn. Als je genoeg van je vriend/vriendin houdt dan moet het goed te doen zijn!!
Waarschuw beheerder
hahah mischien toepaselijk... een oproepje met betrekking tot met de volgende temtetion...
gezocht een vrijgezelle dame voor de volgende serie,
die met mij een relatie aan wil..... voor de serie en dan lekekr los te gaan daar hahha en de verliedsters zelf te gaan verleiden... en je dames meot natuurlijk ook zelf los gaan.....

bericht privee.....

Waarschuw beheerder
Die test zouden we best kunnen doorstaan

die test is niet om te doorstaan....dat is om te bewijzen dat jullie echt een relatie hebben..
ze informeren bij jullie ouders, vrienden, op werk enz enz..
daar bovenop moet je nog een psychologische test doen..
je komt er niet zomaar bij..
Waarschuw beheerder
Ik denk dat het voor vele stellen de verleiding heel moeilljk te weerstaan is..

Je zit twee weken op een prachtige lokatie met mensen die zich voor de volle 100% inzetten om jou te verleiden..
Dit doen ze door te luisteren naar je, begrip tonen, lief zijn, je aldoor ff aanraken en vooral drank voeren..

Vervolgens krijg je geknipte en zodanig geplakte scenes te zien van je partner die waarschijnlijk toen ze opgemomen werden niks voorstellen maar door het betere knip en plakwerk lijkt het alsof er heel wat aan de hand is.
En wie staan daar dan weer om jou op te vangen....

Nou dan moet je zeer sterk in bikini of zwembroek zitten wil je niet overstag gaan.

Waarschuw beheerder
donateur
ik zou het niet kunen :no: je word gewoon dan voor het blok gezet, het is dan ook uitlokken van: "ga vreemd" maar ook al zou ik het wel volhouden dan zou ik gek worden als ik geen idee heb wat me vriend daar uitspookt

en dan is relatie wel gebasseerd op vertrouwen, maar toch als ik in zo'n situatie zou zitten zou ik echt gillend gek worden

Vervolgens krijg je geknipte en zodanig geplakte scenes te zien van je partner die waarschijnlijk toen ze opgemomen werden niks voorstellen maar door het betere knip en plakwerk lijkt het alsof er heel wat aan de hand is.
En wie staan daar dan weer om jou op te vangen....

en idd :no: nee zou niks voor mij zijn..
Waarschuw beheerder
Vind die vrouwen net hoeren, maar geloof niet echt dat het echte stellen zijn die super veel van elkaar houden, anders ga je niet binnen een paar uur vreemd.

Wie is trouwens die bruine jongen, ken hem ergens van iemand een idee??

Waarschuw beheerder
Wie is trouwens die bruine jongen, ken hem ergens van iemand een idee

Ik en mijn vriendin vroegen het ons ook al af. Hij heeft echt een bekend gezicht.

Ik zou er nooit aan meedoen, maar ik weet wel 1000% zeker dat ik niet vreemd zou gaan. Hoe moeilijk en verleidelijk ze het ook voor mij zouden maken.
Ook ben ik van mening dat in het algemeen vrouwen wat dat betreft toch sterker in hun schoenen staan dan mannen.(daar zullen het slippertjes zijn).
Waarschuw beheerder
Wie is trouwens die bruine jongen, ken hem ergens van iemand een idee

Ik hoorde van Big Brother (die laatste) maar dat heb ik toen niet gekeken dus ik weet het ook niet.
Waarschuw beheerder
t is toch hoe je jezelf insteld, gewoon niet te intiem worden met iemand, en beetje afstand houden en je niet helemaal dronken zuipen (want dan heb je de meeste kans dat je rare dingen gaat doen)...je weet toch dat je aan een spel meedoet! Hun gaan de eerste avond al helemaal los :S
Waarschuw beheerder
Heerlijk programma!

Waarschuw beheerder
Maar stel..je geeft je samen op met je partner.

als je een beetje normale relatie hebt doe je hier nie aan mee. Kom op zeg, heb je het gister gezien? Elke kerel heeft wel minstens gezoend met 2 verschillende meisje!!!

2 weken op exotisch eiland met bloedgeile vrouwen, dat kan ik nu nog nie eens weerstaan, dus laat staan als ik een piemel zou hebben!

Pure flauwekul als ze zeggen dat ze het doen om relatie te testen, daar zijn zat andere manieren voor als elkaar zo voor lul zetten op nationale televisie!
Waarschuw beheerder
die donkere jongen (dennis) heeft inderdaad meegedaan aan BigBrother...
vroeg het me ook de hele avond al af...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik zag het gister voor het eerst..wat een zwakkelngen die gozers!!
had echt zin omdoor die beeldbuis te springen en ze een schop te geven..

die ene joh: ja..kelly is de liefde van mijn leven..daar laat ik geen flirt van 14 dagen tussen komen..

diezelfde avond gaat hij met een ander whahaha
loserrrr

Waarschuw beheerder
hahaha vnd het wel lache :D

Waarschuw beheerder
ja het is puur leedvermaak :9
en toch wordik er agressief van van zulke ventjes hahaha :$

Waarschuw beheerder
*braaaaaak* die ene gozer inderdaad!!

En de dag erna kon ie zich er nix meer van herinneren (typisch..)

Waarschuw beheerder
Ik zal er echt nie aan mee willen doen bah benk veel te jaloers voor .

Waarschuw beheerder
whaha ja tot 2 keer aan toe..

alee..er is nieks gebeurt met gaby..
alee..er is nieks gebeurt met irma

*kots kots kots*

als je dat terug ziet als vriendin zijnde schaam je je toch dood voor zo'n vent?

Waarschuw beheerder
indd
Waarschuw beheerder
ze hebben een paar idioten bijmekaar gezocht en die zetten zich zelf voor schut maar jah wel leuk om naar te kijken maar of het allemaal wel echt is weet ik nog niet zo zeker

Waarschuw beheerder
Triest programma, het zijn alleen maar acteurs die erin zitten..... Gister nog op show nieuws dat er een koppel in zit die mee deed aan Het Blok in Belgie. En ook nog een gozer van Big Brother.
Waarschuw beheerder
jah dat heb ik ook gezien

Waarschuw beheerder
Maakt niet uit, ik vind het wel leuk om naar te kijken als er toch niets beters op tv is :9
Waarschuw beheerder
Topvermaak!! :jaja: :D
TV kijken is weer leuk!

Deze keer is nog leuker dan de vorige!
Maar ligt 't aan mij of worden de deelnemers steeds jonger?
Waarom zou je in hemelsnaam je relatie willen testen als je 19 en 21 bent? :S
Geniet ervan en je zal gerust niet elkaars laatste partner zijn..denk ik! :/

Waarschuw beheerder
weet je wat het gewoon is??? die gasten die meedoen zouden in real life nooit zulke meiden kunnen krijgen!!!!!!! en dat is nu (tijdelijk) wel het geval!!! en daar raken die piemeltjes van ze helemaal van in de war!!! :yes::yes::yes:

Waarschuw beheerder
die gasten die meedoen zouden in real life nooit zulke meiden kunnen krijgen!!!!!!! en dat is nu (tijdelijk) wel het geval!!! en daar raken die piemeltjes van ze helemaal van in de war!!!

muwhahahaha :respect: en zo is het ook

Waarschuw beheerder
haha ja idd :P
Waarschuw beheerder
mooi 1 e aflevering was al weer erg:P

Waarschuw beheerder
ja het is puur leedvermaak
en toch wordik er agressief van van zulke ventjes hahaha

Hahaha, dat had ik ook kunnen zeggen! heb me echt kapot zitten ergeren aan die kerels die zo respectloos met hun eigen vriendin omgaan....
Waarschuw beheerder
donateur
Die irma :kwijl:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Lijkt me leuk om mee te doen..

... als vrijgezel!! :9

Waarschuw beheerder
Hahaha, dat had ik ook kunnen zeggen! heb me echt kapot zitten ergeren aan die kerels die zo respectloos met hun eigen vriendin omgaan....

ikzat echt op het puntje van de bank haha :P mn vriend vond het zwaar lachwekkend en ik werd pissig op al die ventjes hahaha en dat omzoon serie.. :$

Waarschuw beheerder
donateur
Triest programma, nog triester vermaak 8)

Waarschuw beheerder
shit heb blijkbaar wat gemist gisteren

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe laat en welke dag komt dit dan?
Is dat net begonnen?

Waarschuw beheerder
ikzat echt op het puntje van de bank haha mn vriend vond het zwaar lachwekkend en ik werd pissig op al die ventjes hahaha en dat omzoon serie..

whahahaaaaaaaaaa hier precies hetzelfde!! :D wij moeten een keer saampies kijken :jaja:

Waarschuw beheerder
whahahaaaaaaaaaa hier precies hetzelfde!! wij moeten een keer saampies kijken

haha weet je het zeker?ik scheld die jongens namenlijk ook uit hahahaha :9

Waarschuw beheerder
haha weet je het zeker?ik scheld die jongens namenlijk ook uit hahahaha

Ja ik ook! En Mark maar lachen whahahaa!

Waarschuw beheerder
het is geweldig om te zien haha en het begon al goed;), maar ik zou er nooit aan meedoen, een betere gerantie dat het fout gaat is er niet:S

Waarschuw beheerder
whahaha ja mijn vriend ook :9
of dan zegtie: ach..wind je niet zoop :P met zoon glimlach erbij hahaha

Waarschuw beheerder
is n geweldig programma om naar te kijken! :D

maar zou er niet aan meedoen... :no:
denk niet dat ik de verleiding kan weerstaan... zitten wel n paar lekkere vrijgezellen tussen ;)
vooral in de combinatie met drank en de sfeer op dat tropische eiland... is vragen om problemen...

maar zou wel als vrijgezel mee willen doen!!!

Waarschuw beheerder
2 Rebel: jaaaaaaaaaa :D Om vervolgens nog harder te lachen als ik verontwaardig zeg dat het de meest gore varkens zijn die er rondlopen :p
Waarschuw beheerder
Zou wel zonde zijn als er een aantal stellen inlopen die "faken". De kracht in dit programma school juist in het psycologische effect. Hoe reageren doordnormale mensen als ze 14 dagen gemanipuleerd worden in omstandigheden die te perfect zijn voor woorden.

ik herinner me 2 jaar gelden nog die Jan uit Belgie.
Dolgelukkig met zijn Goedele ofzo. Het was zijn 1e vriendinnetje en ze waren 5 jaar samen en uitgaan deed hij nooit.

Opeens stond hij dronken boven op de bar de tenen van een vrijgezelle dame af te likken terwijl hij door 3 andere vrouwen werd betast!
Hij wist niet wat hem overkwam!

prachtige televisie! :-)

Waarschuw beheerder
donateur
prachtig programma

ik zou van al die vrouwen tel.nr. en emailadres vragen en veel flirten. Geen gezoen, geen sex.

Is het je weleens opgevallen, dat bijna alle relaties uit zijn ..... een half jaar na de opnames :D
Ook al hebben aan het eind voor elkaar gekozen.

Waarschuw beheerder
ik zat samen met mijn meid op de bank te kijken. Die ene gast werd vast gezet aan een paal, komt die meid een beetje tegen hem aan rijen....

Ik zei dus gelijk hardop au au au.

mijn meid: wat??

ik: Dat kan je geen elke man aan doen, dat doet gewoon echt pijn. Geil wijf en je mag en kan niks....

Heel dat programma is zo opgebouwd, heerlijk om naar te kijken maar erg moeilijk voor die meiden en jongens. Ik ben nog nooit vreemd gegaan en heb een scheurft hekel aan mensen die het doen. Maar zelfs IK zou noooooit en te nimmer mee gaan doen omdat ik weet dat als je in zoon situatie komt, je absoluut niet weet wat er wel of niet meer reeel is. Het is daar hemel op aarde voor man en vrouw, en je daar niet aan toe mogen geven is eigenlijk zorgt ervoor dat het een hel wordt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zou er nooit aan meedoen, ik walg ervan :S
Waarschuw beheerder
precies! Het gaat om de situatie waarin je verkeert.

Als je met 8 vrijgezelle dames in november op het strand van Schiermonnikoog bent en het regent en het is koud dan wordt de situatie al heel anders.

Als alle dames dan ook nog maatje 48 hebben en ze zijn allemaal 40+ en er is geen drank en muziek en je tent is lek dan weet je niet hoe gauw je weer van het eiland af moet komen richting "moeder de vrouw"!