Partyflock
 
Forumonderwerp · 767762
­ Nederland
tiesto!!
genoeg te noemen. ik denk jean (die tijd van de launch dat die een kwartier the launch stond te scratchen op TE was echt te erg. en dan hadden we net de klubbheads gehad die die plaat geproduceerd hebben)of dat ie om kwart voor vier binnenkomt terwijl die tent om 4 dichtging.
en heb een keer
dj boy george gezien ... wahaha die was zo verkkd van de speed dat ie de naald iedere keer eraf beukte. maar functieomschrijving: 80's icoon /dj klinkt natuurlijk ook wel dubieus ja.

boozy woozy vind ik ueberkut, maar of het een slechte dj is?

tiesto is wel een goede dj(niet-mixtechnisch wel all-round juiste plaatjes-vinder), hij heeft alleen gekozen voor het geld wat ik hem niet kwalijk neem, maar zijn sets zijn daardoor afgeraffeld hitjesmachinewerk.

Produceert trouwens delerium (rhys fulber/frontline assembly) nu zijn albums? zelfs de zangeressen zijn dezelfde als op de delerium albums.
 
richard slot :P
 
die vind ik gaal goed want die ken gaal goed draaien want die oefend altijd bij bouwes als ie daar heb ingebroken

ik ga toch voor :respect: raymion :respect:
 
waarom elke keer weer die tiesto afkraken, ik ben ook geen fan, maar de redenen slaan echt nergens op, hij is een mietje wordt er dan geschreven, waarom dan? totaal domme opmerkingen zijn het :nee:
mentale theo (N)

kots


vroegah met lownoise als speedcity 92-94 was ie wel tof maarnu is ie echt not done en weg met slam fm (N)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 31027, 16404, 58027}
Dat Tosti-dingetje is volgens mij nog een nasleep van z'n hardcore tijd.

Net nadat ie de hardcore uit was gestapt, heeft ie die scene zwaar de grond in gestampt.
Toen kotste iedereen 'm al uit, denk dat 't daarmee te maken heeft.

Maar hij kan wel draaien...



[ontopic]

Ik vind Dana technisch zwaar bagger. Mixen kan ze wel, maar verder weinig actie.
Maar zo ken ik er nog wel een lading...

Een dj moet laten horen dat ie aan 't mixen is, is mijn mening.
Werkzaam bij Leg Breakin' Events
Artiest {SHOWLIST artist 36596, 62180}
Hmm tja, ligt eraan, als je een mix ongehoord kan laten klinken, ben je in mijn "oren" heel goed bezig!
Ok af en toe wat met de beats/claps/hi-hats/vocals/etc etc switchen is natuurlijk niet verkeerd, maar als een dj dat onopgemerkt kan laten doen, dan is dat des te beter (en ja, als je de platen kent die hij aan het mixen is, valt het je uiteraard eerder op, tis een kwestie van smaak, wat je zelf al duidelijk maakte (F))
 
wat de slechtste dj is die ik ken??



een muskusrat...
 
ikzelf waarschijnlijk
Ik heb al een paar keer slechte sets gehoord van Dj Rob.. dus ik nomineer hem, echt slecht istie niet (als hij wil)... maar de techniek is niet je van het.
Platen keuze is altijd wel goed maarjah you make my day als je "Naked Steal - Vive le France" draait (en dat doetie altijd wel :))
Ik nomineer ook mezelf! Met stip....
Ik nomineer ook mezelf....met stip!
Uitspraak van Bezope Hamster:cheer: op woensdag 27 april 2005 om 09:05:
delerium (frontline assembly)

Wtf? Zelfde persoon? :o
Weer iets geleerd... :)
 
DJ Diva :frusty:
Artiest {SHOWLIST artist 67387, 51825}
tiesto...kvind et ook maar bagger muziek daar niet van..maare als je tot beste dj word genomineerd dan vind ik dit niet echt et meest geweldige wat je ooit heb gehoord:S:S..
laatste aanpassing
Respect the skillz!

Ons aller DJ Jan natuurlijk!
 
Artiest {SHOWLIST artist 44702, 68263}
ik ga voor dj rob :frusty:
 
Artiest D-Chrisis
Dj galaga!! Wat een sukkel!!
Artiest {SHOWLIST artist 61130, 28482}
hey kenzat wat weet jij nou van rob je komt net kijken...

en er bestaan geen slechte djs want anders waren die djs die jullie opnoemen geen bekende djs...

dusssssssss
je kan soms je dag niet hebben he....

ook djs hebben wel eens zijn of haar dag niet maar dan ben je niet slecht....

en de meeste van jullie hebben het over de muziek die ze draaien....

maar omdat je de muziek niet leuk vind is het niet gelijk een slechte dj....

volgens mij snappen jullie de vraag niet..

maaja
darkraver......prutser
Artiest Epox
Tiesto draait dan mischien kindertrance, maar die gozert kan wel plaatjes draaien

daar heb je gelijk in :yes:
 
darkraver absoluut, niet echt goed in platenkeuze, en dronken draaien behind the wheels of steel.. nee dan gaat dat niet lukken denk ik toch he :yes:
voor mij ook darkraver.. ook al basseer ik dat dan op de laatste keer dat ik um zag draaien... wat een aanfluiting..
 
Artiest Thanoz
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 april 2005 om 23:42:
Mensen wel opblijven letten dat als een dj muziek draait waar je niet van houd hij niet slecht is , hij is pas slecht als hij niet kan mixen en zen platenkeuze zuigt

Als je iets tig keer herhaalt en ook nog eens in het vet gedrukt neer zet, kijkt dan eerst even of je een beetje normaals nederlands neerzet o:)

Nog niet de beste oplossing, maar nu lijkt het in ieder geval ergens op:
Mensen, wel op_blijven letten dat als een dj muziek draait waar je niet van houdt hij daarmee niet meteen slecht is. Hij is pas slecht als hij niet kan mixen en zijn platenkeuze zuigt.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 43992, 69091}
Uitspraak van Aufa op woensdag 18 mei 2005 om 09:38:
darkraver

nee man, darkraver kan goed draaien. platenkeus is wa anders.

zelf vind ik........ k weet niet wie k slecht vind ;p
 
DEEPACK met stip boven aan!!!
 
Juistem en die guppen staan dan ook nog eens op sensation black (dit jaar zo ie zo een slechte line-up)
Toch weer typisch dat er steeds dezelfde naampjes voorbij komen :/

Tiesto is niet altijd consequent kwa draaistijl, maar zeker wel een goede dj :jaja:

DJ Boozywoozy.. tsja omdat hij van de Klubbheads is zeker? Nou je kan me nog meer vertellen maar Koen draait juist retestrak.. zouden heel wat mensen jaloers op moeten zijn :jaja: maar ondertussen wel op een van zijn tig releases onder een van zijn aliassen uit je bol gaan :devil:

Jean is beetje vergane glorie.. niet zozeer omdat hij het niet kan, maar niet meer de effort erin steekt.. hij kan het ook zeker :jaja:

Darkraver, is als ie niet bezopen is echt wel een ok dj, met goede platenkeus en mixstyle..

echt heel slechte dj's heb ik nog niet gehoord :nee:
 
Uitspraak van Da Phool op vrijdag 29 april 2005 om 10:43:
Deef Klark

En daar bedoel je dé Dave Clarke mee? :S

Dus jij denkt dat jij (of iemand anders) zijn skills ooit ook maar een beetje gaan benaderen? :O Whahahahaha!
Think again ;)
Deze man doet al ontzettend lang mee in het draaicircuit en is echt supergoed. Donkerbruin vermoeden dat geen enkele Nederlandse DJ deze man kan evenaren (qua skills).
Diep respect voor deze man als DJ, en als producer is hij ook een topman :respect:
1oo kilo maarten!!!echt verrot
 
Tiesto draait dan mischien kindertrance, maar die gozert kan wel plaatjes draaien

plaatjes draaien kan m'n zusje ook, die gozer kan nix lives doen. Beetje aan zetten, en rondhuppelend klappen.

De echte scratchers die verdienen respect, MOndello :respect: hoewel Max B Grant het met Hardbass ook aardig deed (Y)(Y)
hey tuinman...

hij is de beste dj ter wereld....
laatste aanpassing
 
Nog niet de beste oplossing, maar nu lijkt het in ieder geval ergens op:
Mensen, wel op_blijven letten dat als een dj muziek draait waar je niet van houdt hij daarmee niet meteen slecht is. Hij is pas slecht als hij niet kan mixen en zijn platenkeuze zuigt

snoepje verdiend ? :gaap:
 
special d, scooter... haha
Artiest {SHOWLIST artist 75190, 76507}
lol tiesto waarom isie de slechtste dj? omdat je het niet graag hoort? heb je em al eens hore draaie? ik denk dat ie best wel goed kan draaie
 
korsakoff.. kan je net zo goed m'n oma op da podium dumpen die beweegt nog meer als korsakoff zelf... en die kan ok gewoon om de 5 minuten een ander plaatje opzette...
 
hey tuinman...

hij is de beste dj ter wereld....

:) niet om zijn kwaliteiten, het hangt van meerdere dingen af

en trance heeft gewoon een breder publiek wereldwijd

lol tiesto waarom isie de slechtste dj? omdat je het niet graag hoort? heb je em al eens hore draaie? ik denk dat ie best wel goed kan draaie

Hij heeft mij nog nooit bewezen, en het gaat niet alleen om z'n muziek want just be en indigo of strings zijn top nummers, maar we hebben het over z'n kwaliteiten als dj

laat hem is een avond live draairen, dan pas krijgt hij mijn respect
ofie goed draait weetik nie maar denkvanwel aangezien zijn populariteit , maar ben beetje dat geblét beu van tiesto dat ie kut enzo is. tis ook maar een mens é
 
scooter met zn @##$^%$%, heeft hij trouwens n partyflock,
zal m s ff aanspreke op zn plaat ALWAYS HARDCORE :@

/edit: hij heeft r g1, he wat jmmr nou,
die fagg heeft wel lef zeg, dat die d hc-scene belachelijk durft t make
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 april 2005 om 17:26:
WI2 laatste aanpassing 18 april 2005 17:26

?
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 mei 2005 om 09:15:
Uitspraak van Da Phool op vrijdag 29 april 2005 om 10:43:
Deef Klark

En daar bedoel je dé Dave Clarke mee?

Dus jij denkt dat jij (of iemand anders) zijn skills ooit ook maar een beetje gaan benaderen? Whahahahaha!
Think again

Eindelijk iemand die er verstand van heeft!!!
Artiest {SHOWLIST artist 32270, 61062}
Dave Clarke slechtste dj????
Shit he waar ben jij geboren??
Slechtste dj die ik ken mmm.....
denk wel Marco Bailey :S
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 mei 2005 om 21:55:
die fagg heeft wel lef zeg, dat die d hc-scene belachelijk durft t make

Fag oke, kut nummer, oke. hardcore? neeh!

Het is niet eens wannabe hardcore dus dat lijkt me nie zon probleem voor de gabbers onder ons.
 
Artiest Gohan
Nils