| Betreft: | evenement: Masters of Hardcore 10 years, zaterdag 23 april 2005 om 22:00 |
Geen tt? Jammer, maar ik begrijp het wel, commerciele zet, zo komen er meer mensen vroeg naar MOH, en hoe vroeger je ergens bent, hoe meer je drinkt / eet op een avond dus ze willen gewoon meer geld vangen, commercieel gezien een goeie zet dus, maar voor de bezoekers is het jammer omdat ze nu de hele tijd van hot naar her moeten gaan om te kijken wie optreedt...
Lekker is dat, kut moh ook weer met hun zielige acties
Heb nog geen eens meer zin om te gaan nu, aangezien ik toch weet dat ik de helft ga missen, en me na het feest weer lig te ergeren als ik hoor dat iemand wat ik eigenlijk wel wou zien, maar door die kut-organisatie gemist heb, net lekker gedraait heeft
Btw: Dat rond dolen tussen het industriegrotje en de mainstage zal ook wel makkelijker gezegt dan gedaan zijn, reken er maar op dat het een half uur ofzo zal duren eerdat je van de 1 in de ander bent gerold
Btw: Dat rond dolen tussen het industriegrotje en de mainstage zal ook wel makkelijker gezegt dan gedaan zijn, reken er maar op dat het een half uur ofzo zal duren eerdat je van de 1 in de ander bent gerold