Partyflock

Forumonderwerp · 767635

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=480 height=640]http://www.dawnofdance.com/flyers/ddoduk2.jpg[/img]
Flyer designed by Sonic-XL
Pictures from Tjeerdo, The Dawn and Tim S taken by Denny Yau a.k.a. Raven

Het is alweer bijna een half jaar geleden dat de allereerste editie van D.D.O.D. georganiseerd door Dawn of Dance plaatsvond in café de Trappist in Amsterdam. Dawn of Dance was opgericht in november 2004 omdat zij van mening was dat er te weinig te doen was in Nederland op Harddance gebied en probeerde op haar eigen manier een klein steentje bij te dragen aan deze relatief kleine scene. Tien december was het dan zover een feest in een klein, knus café vlakbij het Leidseplein met een geweldig soundsystem dat pieken van 107 tot 109 decibel kan halen.

De eerste editie was een succes en er werd besloten om D.D.O.D. maandelijks te gaan laten plaatsvinden. Nachten die gevuld zou worden met relatief (nog) onbekende DJ's die allemaal een grote passie voor de Harddance hebben en een publiek van hoogstens 100 man dat louter uit liefhebbers bestond. Dawn of Dance werd zelfs blij verrast toen ze ook bekende namen vroeg of ze wilden komen draaien op een D.D.O.D. en zij dit ook deden als mysteryguest, zo stonden eerder al niemand minder dan Fausto en Rossi achter de draaitafels in café de Trappist.

In de editie van februari werden de krachten gebundeld met UK Hardgrooves, dat vroeger in het Streetcafé in Zeist werd gehouden. UK Hardgrooves is van origine een idee van Tjeerdo, een 23 jarige DJ uit Driebergen en dit was zijn manier om Zeist kennis te laten maken met de Harddance. De vorige samenwerking tussen Dawn of Dance en UK Hardgrooves was zo goed bevallen, dat er al snel besloten werd dat er een vervolg zou gaan komen en vrijdag zes mei aanstaande is het dan weer zover, tijd voor D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 2.

Deze nacht zullen met name de UK Hardhouse klanken door café de Trappist in Amsterdam gaan klinken, dus wees voorbereid op een nacht, waarin je, je soms bijna in Londen zelf zult gaan wanen. Het belooft wederom een nacht te worden gevuld met een goede sfeer, vrolijke gezichten en natuurlijk niet te vergeten: Harddance in bijna al haar verschillende facetten.

Deze keer zal Tjeerdo van UK Hardgrooves vergezeld worden door twee UK Hardhouse draaiende dj's, namelijk niemand minder dan Fury en Tom Moore. D.D.O.D's The Dawn neemt Tim S mee en allen tezamen zullen ze het publiek een onvervalste Harddance avond gaan bezorgen.
Van tien uur s'avonds tot drie uur (en soms een beetje later) zal café de Trappist weer transformeren in een Harddance Heiligdom.

[img width=300 height=400 cacheid=0000003600186c7e3ccdf8a01a00ae9756]http://tinypic.com/4hbf3d[/img]

Het spits zal deze avond afgebeten worden door Fury, deze dj is begonnen met het draaien in 1991 van techno en acid, naarmate hij langer draaide begon hij meer en meer te experimenteren met andere stijlen van muziek, zoals trance en hardhouse. De afgelopen jaren heeft hij op diverse feesten gestaan, waaronder Accelerate, waar ook JP en Luna in de line up stonden, Overdrive en La Playa.

[img width=300 height=225 cacheid=0000003600186c89cabb937b1a00ae9756]http://tinypic.com/4hcdhx[/img]

Om elf uur is het tijd voor Tom Moore, een dj die lekkere stevige UK Hardhouse draait met techno en hardtrance invloeden. Vijf jaar geleden begon hij met draaien en naast diverse lokale boekingen stond hij vorig jaar zomer op de THinc Talentnight met niemand minder dan Tom Harding en Danny D in café TWSTD in Amsterdam.

[img width=167 height=250 cacheid=0000003600186c97286782c71a00ae9756]http://tinypic.com/4hcdqq[/img]

Als derde die avond zal Tim S zijn plaats achter de draaitafels innemen, deze twintigjarige dj is nog niet zo gek lang geleden met draaien begonnen, maar als je hem zo hoort zou je dat zeker niet zeggen. Technische hoogstandjes tijdens het draaien, zoals scratchen, Tim S draait er zijn hand niet voor hem, ook zijn laatste demo was er weer één van hoogstaande kwaliteit.

[img width=300 height=200 cacheid=0000003600186c9e2860ef031a00ae9756]http://tinypic.com/4hcduh[/img]

Tjeerdo, dé man achter UK Hardgrooves zal om één uur zijn set ten gehore gaan brengen. Sinds 1998 draait deze dj al en is compleet verslaafd aan de House, in het begin club en trance, maar nadat hij in datzelfde jaar naar High Quality was geweest, was hij verkocht aan de uplifting, hardere house, die hier gedraaid wordt. Met name de UK Hardhouse kant van deze muziek trok hem aan en tegenwoordig draait hij dan ook voornamelijk met labels als Nukleuz en Tidy, gecombineerd met techno en uplifting trance melodieën.

[img width=300 height=200 cacheid=0000003600186cb389cfcd011a00ae9756]http://tinypic.com/4hcdxt[/img]

Deze editie van D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 2 zal wederom afgesloten worden door The Dawn, de pitch wat hoger en de platen nog wat harder. Zij zal, zoals gewoonlijk een set draaien met overwegend hardtrance, zweverige melodieën, ondersteund door een harde bass line, afgewisseld met een enkele hardstyle plaat en haar eigen producties.

De entree bedraagt 3 EUR, inclusief één gratis bier/wijn of frisdrank. Het maximum aantal mensen voor café de Trappist is 100 man, dus zou je willen langskomen, stuur dan een mailtje naar info@dawnofdance.com om teleurstellingen te voorkomen.

Voor meer informatie kan je de site van Dawn of Dance www.dawnofdance.com bezoeken.

Tevens is het nog steeds mogelijk om de DVD van D.D.O.D. 2 - New Year's Bang te bestellen voor 5 EUR.

[img width=300 height=424]http://www.dawnofdance.com/flyers/dvd_order.jpg[/img]

Dawn of Dance

[img width=300 height=237 cacheid=0000e91e0001e796fb63acd31a00ae9756]http://tinypic.com/y095k[/img]

We take no prisoners...
We only convert

Waar is Café de Trappist?

[img width=400 height=400 cacheid=0000342800006559837288a21a00ae9756]http://tinypic.com/16mg4i[/img]

Vanaf het Leidseplein, als je dan de Melkweg rechts hebt, ga je naar links de grotere weg af, waar onder andere de trams zeven en tien rijden.
Deze weg loop je af totdat je aan je rechterkant het Rijksmuseum ziet, dan sla je de weg recht tegenover deze poort in (met de rug naar het Rijksmuseum gezien). Daar zit ook een eetcafe aan de overkant dat Hans en grietje heet.
Voor de gracht nog ga je meteen naar links de Zieseniskade op dan heb je eerst een restaurantje en daarnaast is de Trappist

Zwart is de poort van het Rijksmuseum
Groen is waar eetcafé Hans en Grietje zit
Rood is Café de Trappist

Foto's D.D.O.D. - Dance 2 The Dawn:

Denny Yau
DarkSkyWise
The Happy Few

Verslagen D.D.O.D.:

Magicsjeup
Dé Daaan!!!

Foto's D.D.O.D. 2 - New year's Bang:

Denny Yau
Wilco van Beek

Verslagen:

Dé Daaan!!!

Foto's D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves:

Denny Yau

Verslagen:

Dé Daaan!!!
Sunshine

Foto's D.D.O.D. 3 - Lucid Acid

Denny Yau

Foto's D.D.O.D. 4 - Fairy Wicked

Denny Yau
laatste aanpassing
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Rise vader....

Yes my master ....

Oooohh... Hij is in de bios, hij is in de bios ! (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wacht even met kijken tot de ergste hoos voorbij is, dan gaan ik wel een keer naar de bios ;)
Waarschuw beheerder
Ik wil hem a.s.a.p zien :jaja:

Ms zaterdag, meeste mensen gaan vandaag al natuurlijk ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Nog niet op dvd gevonden heren?
Waarschuw beheerder
Deze moet ik in de bios zien! :jaja:

Wacht hier jaaaaaaaaaaaren op, dan ga ik hem niet eerst op mijn pc kijken. Wou het bijna doen, was hem aan het binnen halen maar cancelde maar :P
Waarschuw beheerder
donateur
is ie al te donwloaden dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoopte dat jij daar een antwoord op had;)
Waarschuw beheerder
donateur
nog niet naar gekeken eigenlijk, maar het zal wel niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op donderdag 19 mei 2005 om 12:28:
Ik hoopte dat jij daar een antwoord op had;)

Hij is te downloaden :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Doe dat dan! Of hoe/waar?
donateur
Ik heb blauwe plekken, blauwe plekken op mijn knieën en ze zijn met zijn tweeën, niet met zijn drieën

wahoooooooo

Zin
In
Zaterdag

lalalalalala hoehoehoehoehoeoeoeoeoeoeoeoe ieieieieie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op donderdag 19 mei 2005 om 12:50:

Via emule :P

Gaat wel tergend langzaam.... Maar goed, Beter iets dan niets :P
Waarschuw beheerder
donateur
de cam versie ja

en het zal de eerste 2 weken wel belachelijk druk blijven,
met al die freaks die 'm minimaal 25 keer moeten zien enzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CeLL op donderdag 19 mei 2005 om 12:54:
met al die freaks die 'm minimaal 25 keer moeten zien enzo

25x? Dat zijn dan de lower-freaks... de uber-freaks kijken hem min 50x B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ®aven op donderdag 19 mei 2005 om 12:53:
Via emule

lang leve de nieuwsgroepen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Via emule:p

Mmmmm, zou m'n pa het leuk als ik dat ook ff op z'n pc installeer?:s
laatste aanpassing
donateur
my eyes
they cannot see
other guys
that are cuter
and my ears
they cannot hear
my friends say
i should walk away
*i doubt my heart
it won't obey
it won't do
without you
i doubt my heart
it won't obey
it just won't do
without you*
my knees
they don't go weak
they don't go giddy-up
when you don't call me
and my head it don't spin
so don't try your sweet nothings
*chorus*
my mind
is buggin out
when i think you're it
see me run,lickity split
and my toes
watch them curl
so don't call me babe
coz i ain't
your lil girl
*chorus*
lalalalalalalalalala, etc.
my mind
is buggin out
when you think you're it
see me run
lickity split
and my toes
watch them curl
so don't call me babe
coz i ain't
your lil girl
*chorus*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op donderdag 19 mei 2005 om 12:56:
Mmmmm, zou m'n pa het leuk als ik dat ook ff op z'n pc installeer?:s

Denk het niet :D Maar je kunt het proberen ;)

Uitspraak van CeLL op donderdag 19 mei 2005 om 12:55:
lang leve de nieuwsgroepen :)

Hhm.. Tja, Nieuwsgroepen e.d doe ik weinig meer aan tegenwoordig :P
Waarschuw beheerder
donateur
Wacht wel totdat iemand anders 'm voor me heeft gevondenO:)
Waarschuw beheerder
that my middle name " No rest for the wicked"

aaaah ik begrijp!! er nix van..
Waarschuw beheerder
donateur
Als jij iedereen begrijpt, leg mij mezelf dan ff uit;)
donateur
Jij wilt gewoon graag mysterieus zijn ook, je hebt een grote mond, maar een heel klein hartje en af en toe ben je veeeeeeeels te lief.

Maar dat leren we je nog wel af ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Oftewel RJ in een notedop, maar ja klopt wel. Nu de rest nog.
donateur
:)

Daar moet ik even wat langer over nadenken dan ;p

Ik ga zo even mijn setje oefenen voor de 17e en ik kan in ieder geval zeggen dat het een hele speciale set gaat worden :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ben erg benieuwd. En blij dat je opent, kans dat ik me die set herinner is aanmerkelijk groter dan:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, als je zo gaat redeneren kom ik gewoon pas om elf uur hoor:p
donateur
Ik ben alleen maar eerlijk o:)

Maar mag toch hopen dat ik weer een significante stijgende lijn draaisgewijs zal hebben ;p

Was net aan het draaien gaat de telefoon een paar keer, is niet goed voor de zin :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Das wel de bedoeling idd:jaja:

Gewoon ff phone op stil zetten als je gaat draaien;)
donateur
Uitspraak van X-Field op donderdag 19 mei 2005 om 15:34:
Gewoon ff phone op stil zetten als je gaat draaien

Hihihihi, weet je mensen hebben dat ook wel vaker gezegd, maar ik vergeet het dus elke keer

Ik moet nou eerst weer zin gaan maken enzo ;p

En anders kan ik vanavond ook nog een uurtje altijd

Ben ook moe van het vroege opstaan een beetje aan het worden nu ;p;p

oh wacht ik ga wel even heel hyper door de kamer rennen, dat helpt altijd om wakker te worden
Waarschuw beheerder
donateur
Anders ff bij dat winkeltje op de hoek een onsje zin halen.
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, daar heb ik nog wel wat van over, kan je zo hebben.
donateur
;p hihihihihi

Ik ga maar eens even een broodje maken denk ik zomaar, beetje trek

Ik ga vanavond heel lekker :9 koken
Brocolli met kaassaus, gebakken aardappeltjes en een tonijnsteak b)

Misschien moet ik even een dutje gaan doen ;p;p
whahahahaha
heb ook beetje spierpijn overal enzo :x Word ook wat ouder ;p Neee, ik wil niet slapen, echt geen zin in, ik ga wel een kopje koffie zo zetten, word ik vanzelf wel wakkerder, alhoewel ik eigenlijk niet zo heel veel daarvan merk, maar het gaat om het idee
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga vanavond weer hutspot eten. Rookworst is op, dus maak er maar een hamburger bij, heb ik gelijk ook ff een beetje jus:)
Waarschuw beheerder
jij maakt toch wel een lekker warm potje voor jezelf RJ mag ik hopen....en hamburger met hutspot is goed te doen, ken het fenomeen!!

enuuuh daaaaan....gewoon die telefoon negeren...ik weet dat zo ongeveer het moeilijkste is wat er bestaat maarja het werkt wel....;)
donateur
Vind hutspot, niet echt vies, maar ook niet geweldig lekker. Tis zoiets dat ik dan maar eet als mijn moeder het weleens maakt :)
Vroeger vond ik andijvie stamppot echt heel erg lekker, maar op een dag nam ik een hap en werd ik er ineens heel erg misselijk van :s Was echt bizar, laatst wel weer een keer een hapje van mijn vader geproefd, maar vond het nog steeds niets :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Hutspot, zuurkool, boerenkool allemaal erg lekker:kwijl: En tegenwoordig ook allemaal kant en klaar bij de Aldi. Ff de magnetron in en klaar is Clara:)
donateur
Uitspraak van -TJEERD- op donderdag 19 mei 2005 om 15:58:
enuuuh daaaaan....gewoon die telefoon negeren...ik weet dat zo ongeveer het moeilijkste is wat er bestaat maarja het werkt wel....

Hij ging niet strak met mijn platen, dat kon ik niet negeren ;p

Maar ik heb nu broodje gegeten en ga nu koffie ook nog zetten en dan ben ik hopelijk wel wat wakkerder ook weer

Ah man! Tis natuurlijk die fucking joint!!! Daarom ben ik zo gaperig ineens, zulke goeie wiet ;p Ik moet er gewoon even doorheen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 19 mei 2005 om 15:48:
Neee, ik wil niet slapen, echt geen zin in, ik ga wel een kopje koffie zo zetten, word ik vanzelf wel wakkerder, alhoewel ik eigenlijk niet zo heel veel daarvan merk, maar het gaat om het idee

<------

;)
donateur
:D in mijn geval dan Harddance met een beetje funk :9

Na wat ruzie te hebben gehad met mijn apparatuur en het opnemen enzo, wat uiteraard aan mij lag, heb ik net even beetje lopen pelen :lief:

Klinkt wel geinig op zich, maar moet wel meer oefenen ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Hutspot, boerenkool en andijviestampot :kwijl:

Zuurkool niet, dat vind ik vies :(
Waarschuw beheerder
donateur
Dat komt doordat ik andijviestampot vies vind.