Partyflock

Forumonderwerp · 767515
Waarschuw beheerder
durf je daar eerlijk voor uit te komen

die van mij is 19cm

ik ben benieuwd!

Artiest SinSuline
Waarschuw beheerder
donateur
lullig voor je dat je er blijkbaar niets mee kan...grow up....sja....of niet natuurlijk.......:S
Waarschuw beheerder
it's not about the size of the ship.....
it's about the motion in the ocean

ofzo:d

Waarschuw beheerder
die van mij is heel groot maar ik vertel lekker niet HOE groot :S
Waarschuw beheerder
durf je daar eerlijk voor uit te komen

die van mij is 19cm

ik ben benieuwd!

Ik durf er wel voor uit te komen dat ik je eerder lul van ergens tussen de 170 en 200cm met oren vind.

Waarschuw beheerder
die van mij is 1m83 en heet Remco

Waarschuw beheerder
whahahaha *lol*

Endelijk iets interessants en dan reageert bijna niemand:vaag:

Waarschuw beheerder
En toen was het stilO:)

Waarschuw beheerder
hoezo stil hij = 20,3 cm maar als ik met jou alleen ben kom er nog 2 cm bij als hij je aardig vind natuurlijk
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:O hahahaha dat is idd wel behoorlijk:P

Mij niet aardig vindenO:) ik denk niet dat dat daar aan zou liggen hoooooooor:no:

Waarschuw beheerder
50 cm :)
Waarschuw beheerder
donateur
Mijne is in stijve stand 5,8 cm. :jaja:

Daarintegen is hij wel bijna 14 cm. dik :O

Waarschuw beheerder
2,4 mm
Waarschuw beheerder
geruststelling voor alle jongens... als je 15cm hebt hoef je je niet te schamen want dat is het gemiddelde, dwz de helft van de jongens heeft dan zelfs nog iets minder... ;)

bovendien... de eigenaars van de titanic waren arrogant en zonder passie en hartstocht en hun trots werd zonder opwinding in een beweging door moeder oceaan opgezogen.. en anderen met kleinere modellen maar met hartstocht en passie hebben de heftigste opwindingen van moeder oceaan doorstaan en mogen het allemaal nog vaker proberen ;)

Waarschuw beheerder
whahahahahahaha...

hoe is het met jouw passie en hartstocht gesteld miss C?

Waarschuw beheerder
Lekker boeiend :/

Zolang ie t maar goed doet :jaja:
Waarschuw beheerder
kreageer wel een ander xtje op jou pixxie... nou geen tijd ;) (k)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ok :-)
Waarschuw beheerder
Wuahahahahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Te groot,
ik heb altijd problemen met boxers kopen,
meestal eindig ik op de bermuda afdeling

Waarschuw beheerder
ik heb gezocht maar ehh... er zit toch echt niks :no:

Waarschuw beheerder
Ik heb een micropenis :$:$:$ :P

[img width=432 height=422]http://www.stummelschwanz.de/micropenis.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Te groot,
ik heb altijd problemen met boxers kopen,
meestal eindig ik op de bermuda afdeling

Ik heb hetzelfde maar eindig op de voortenten-afdeling bij Perry sport.;-)

Waarschuw beheerder
En bedankt,... ben meteen genezen

Waarschuw beheerder
ik zal em vanavond voor de grap eens opmeten..
Werkzaam bij Wicked Events
Artiest {SHOWLIST artist 44418, 9477}
Waarschuw beheerder
donateur
de eigenaars van de titanic waren arrogant en zonder passie en hartstocht en hun trots werd zonder opwinding in een beweging door moeder oceaan opgezogen.. en anderen met kleinere modellen maar met hartstocht en passie hebben de heftigste opwindingen van moeder oceaan doorstaan en mogen het allemaal nog vaker proberen

(Y)
Mooie uitspraak:D
Waarschuw beheerder
degenen die hier serieus proberen te antwoorden vinden zichzelf vast heel erg stoer ofzo :/ en geil : bah:!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Lekker puberaal gedrag :gaap:
Vind je het zo boeiend en spannend om te weten?? :/
Of denk je dat je jezelf "mannelijker" en/of stoerder gaat vinden als je eindelijk bevestiging krijg dat jij de allergrootste piemol heb (pardon, bedoelde "bént" ;)) van hééééél partyflock??
Stumpertje.. :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
< RestleSs > 17 april 2005 18:46
die van mij is 1m83 en heet Remco

o:) b)
Waarschuw beheerder
voor de candyman
we zijn hier zo'n beetje allemaal pubers en ja die vinden dit leuk en als je er iets op te zeggen hebt doe dat dan ergens anders ofzo want vonleng mij ben jij gewoon jaloers als je al die cm voorbij ziet gaan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mijn lul en lullen zijn 188 en 185 en 183 :yes::p en ze neuken best hoor (k)

Waarschuw beheerder
donateur
@ Zygoth:

Dat is het juist. Waarop zou ik jaloers moeten zijn?
Ik heb schoenmaat 46 en kan met 1 hand een basketbal vasthouden.. get the point?
Snap niet waarom "jonge mannen" zich willen bewijzen met de lengte van hun gereedschap.
Als je een echte vent bent, weet je hoe je een vrouw moet verwennen met het gereedschap dat je heb gekregen, ongeacht de grootte.

Off-topic
Zeecontainer met leestekens kopen of spoedcursusje ABN?? :/
Waarschuw beheerder
@[.CandyMan.]

Jij snapt het! het gaat inderdaad helemaal niet om de grootte maar wat je ermee doet!

Waarschuw beheerder
donateur
:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ach jah candyman zit maar te fantaseren over groote dopjes alleen schaamt die voor ze eigen de stumper

Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk :D Ik ben niet zo'n loser die zich hier zogenaamd moet bewijzen op PF.
Jij, aan de andere kant, zult dit topic wel onder je favorieten hebben staan aangezien je choco-prins status.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
cool man je heb een cursus leren typen gehad choco-prins status gvd je lijkt net op balkenelende o nee het is je pa natuurlijk kijk maar naar dat hoofd van je mislukkeling

Waarschuw beheerder
donateur
Heb je niet door hoe ongelovelijk voor lul je jezelf zet joh??? :/ Hoe simpel kan je zijn?? :frusty:
Waarschuw beheerder
2x de helft,nee effe serieus ik heb niet zo een grote,maar hij is wel zo dik als een jampotje :D
Waarschuw beheerder
Jongens waarom allemaal zo moeilijk doen. Candyman en bmw-gabber-bi dit is nu dus puberaal gedrag.....
elkaar een beetje belachelijk zitten te maken.
laat elkaar in hun waarde en accepteer elkaars mening ongeacht welke geaardheid en of ze nu wel of niet belangrijk vinden te vertellen wat de lengte is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
army of hardcore

ja je hebt gelijk maare goeed als die candy man zow lekkur kinderachtig wil weze en mij waasie berichten wil sturen prima.. hij is vet zielig en in zijn ontkeningsfase de nurt beetje jammer maar goed zit er niet mee. in real life stellen zulke mafketels tog niks voor en houden ze hun bek wel
Waarschuw beheerder
ff serrieus :/ niet om lullig te doen hoor:no:
maar heb het onder de sex altyd te druk om hem op te meten:vaag:

Waarschuw beheerder
nou candyman!
ik ben t niet helemaal met je eens ,je heb wel gelijk,maar de grote doet er ook wel degelijk aan toe.

Waarschuw beheerder
donateur
Jongens waarom allemaal zo moeilijk doen. Candyman en bmw-gabber-bi dit is nu dus puberaal gedrag.....
elkaar een beetje belachelijk zitten te maken.
laat elkaar in hun waarde en accepteer elkaars mening ongeacht welke geaardheid en of ze nu wel of niet belangrijk vinden te vertellen wat de lengte is.

Inderdaad. :$
Mijn excuses voor mijn puberale uitlatingen jegens "bmw-gabber-bi". (Y)
Waarschuw beheerder
idd miss-dangerous.

Okey bmw dinges.
Verlaag jij jezelf dan maar niet tot dat niveau.

Waarschuw beheerder
donateur
nou candyman!
ik ben t niet helemaal met je eens ,je heb wel gelijk,maar de grote doet er ook wel degelijk aan toe.

:o echt waar? :P LOL dat snap ik ook wel.. je kan natuurlijk nooit de diepste en intiemste plekjes van een vrouw raken met een regenwormpie van 2½ cm. ;P
Artiest C9HbN
Waarschuw beheerder
22 cm. mn vrouwtje had er wel wat moeite mee, maar wat niet rekt scheurd wel, whehe

Waarschuw beheerder
raad maar..