Partyflock

Forumonderwerp · 766985

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
GRONINGEN - Eén van de hoofrolspelers in een aflevering van de SBS6-serie Probleemwijken heeft zichzelf van het leven beroofd in de gevangenis in Leeuwarden. Dat heeft zijn familie bevestigd.

De aflevering ging over de Oosterparkwijk in de stad. Daarin kwam de 31-jarige man prominent in beeld. Volgens de familie staat vast dat de man zich van het leven heeft beroofd, door toedoen van het programma.

De Oosterparker werd een paar dagen voor de uitzending aangehouden en veroordeeld tot 6 weken gevangenisstraf, wegens het overtreden van de wegenverkeerswet.

De familie zegt dat de man meerdere malen vanuit de gevangenis brieven heeft geschreven waarin hij zei spijt te hebben en waarin hij aangaf niet te kunnen leven met de commotie die de uitzending teweeg heeft gebracht.

Het ministerie van justitie bevestigd dat het om zelfmoord gaat. De rijksrecherche heeft de dood van de Oosterparker inmiddels in onderzoek.
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
nou......

dat programma heeft nogal gevolgen..... :S
Waarschuw beheerder
Lijkt met niet dat het door dat programma komt.

Waarschuw beheerder
Geen fratsen dat scheelt!
Waarschuw beheerder
donateur
bron?

SBS6 Shownieuws :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zet is een fototje van die gozer neer kenhet me nie meer herrinneren
Waarschuw beheerder
Boeiend ze wouden zelfs zo POrominet in beeld lijkt mij!
Waarschuw beheerder
In de gevangenis gebeuren wel vaker zelfmoorden......zal denk ik niet alleen door het programma komen
Waarschuw beheerder
donateur
En waarom is het de schuld van SBS 6 dan? De uitzending had nog niet eens plaatsgevonden, toen hij al vast zat :s
Waarschuw beheerder
Ik hoorde zoiets op de radio idd.

Vage shit.

*edit: Heb een bron gevonden

BRON: Zelfmoord na SBS6-programma
laatste aanpassing
En waarom is het de schuld van SBS 6 dan? De uitzending had nog niet eens plaatsgevonden, toen hij al vast zat :s

:jaja: Maar we willen ook wel iemand anders de schuld geven hoor!!!! 8)
Blame Canada!!!!!! 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zeg dat het de schuld was van Mariska of niet breenie :p
Waarschuw beheerder
donateur
meen je dat nou ... ben beniwued of er nog een vervolg serie komt
Waarschuw beheerder
Wazig...

Gisteren had SBS6 een uitzending over hun eigen programma Probleemwijken...
Waarschuw beheerder
donateur
Zal die Jan wel geweest zijn :yes:
Waarschuw beheerder
Mariska van den P :o
Waarschuw beheerder
donateur
Ze komt vanaaf langs, dus dan vraag ik het haar tijdens het wippen. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Zal die Jan wel geweest zijn

das toch die knakker die die klap kreeg ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tsja de media doet er wel een schepje boven op als ze de kans krijgen
Waarschuw beheerder
donateur
Maak jij haar vanavond Slaaf Of The Staaf????

:respect: Geniaal bedacht maatje hahahahaha

Waarschuw beheerder
Hoeft tie z`n straf iniedergeval niet helemaal uittezitten, das dan weer positief
Waarschuw beheerder
donateur
cellen tekort ook weer deels opgelost
Waarschuw beheerder
donateur
Ze houdt trouwens van meerdere staven tegelijk, heeft het alleen nog nooit kunnen testen :p

Iemand???
:respect:Breenpowr DréStyle:respect:
Ze houdt trouwens van meerdere staven tegelijk, heeft het alleen nog nooit kunnen testen :p

Iemand???

:jaja: Ik neem de wattenstaafjes mee van huis!!! :jaja:
Waarschuw beheerder
Zal die Jan wel geweest zijn

das toch die kankker die die klap kreeg ?

die moest toch veel langer zitten, toch iets van 9/11 maanden of zo?
Waarschuw beheerder
Filmpje van Jan
Waarschuw beheerder
hij zou toch nog trouwen ook
Waarschuw beheerder
Zielig mannetje man, hier klap op je kin!

Waarschuw beheerder
Jan is die gast die tegen de grond werd geslagen?
Waarschuw beheerder
die wilde net gaan trouwen met dat wijf toch?

Waarschuw beheerder
Ik geef je gvd alles!!!

w8, hij komt weer bij.... nou Jan komt niet meer bij:9

Waarschuw beheerder
donateur
vind dit wel erg, mijn mening: zo iets ligt niet aan sbs alleen maar ook aan de overheid en natuurlijk Jan zelf maar hij leefde volgens mij zoals hij wou leven..
wens de familie heel veel sterkte...

Waarschuw beheerder
najah.. ik vin programma sowieso eg dom en zielig :S

Waarschuw beheerder
iemand een pic van die jan? ik kan hem me niet meer voor de geest halen?
Waarschuw beheerder
donateur
hij zag dat programma en dacht: Jezus wat ben ik eigenlijk kansloos

:jaja:
Waarschuw beheerder
had ie maar een normaal leven moeten lijden..

was het allemaal niet zo geweest

Ik bekijk het maar, weer een ellendeling minder!
Geen medelijden :no:

Waarschuw beheerder
is lange jan dood? :vaag:

Waarschuw beheerder
zeg stelletje teringlijers godverredomme jullie lopen allemaal wel opmerkingen tegeven als opgeruimt staat netjes en dat soort dingen maar dit is iets heel ernstigs... hier moet je niet mee spotten... wordt tog eens wat volwassener en begin nu niet te zeiken dat ik onvolwassen ben omdat ik 16 ben want voorlopig reageer ik niet op een manier zoals ik vele hier zie doen maar toen ik mededogen voor de familie en naaste vrienden... dus kappen nou met die ongein en plaats alleen een bericht als je NORMAAL kunt antwoorden en niet wanneer je weer zo'n KUT antwoord wilt plaatsen!! :@ :[
zeg stelletje teringlijers godverredomme jullie lopen allemaal wel opmerkingen tegeven als opgeruimt staat netjes en dat soort dingen maar dit is iets heel ernstigs... hier moet je niet mee spotten... wordt tog eens wat volwassener en begin nu niet te zeiken dat ik onvolwassen ben omdat ik 16 ben want voorlopig reageer ik niet op een manier zoals ik vele hier zie doen maar toen ik mededogen voor de familie en naaste vrienden... dus kappen nou met die ongein en plaats alleen een bericht als je NORMAAL kunt antwoorden en niet wanneer je weer zo'n KUT antwoord wilt plaatsen!! :@ :[

Heb je gelijk in....:jaja:

Waarschuw beheerder
thnx
Waarschuw beheerder
:O :O
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vond jan wel een toffe peer, als het die is wat ik denk. die smalle met die kale kop.

Waarschuw beheerder
Betekent dit ook dat de bruiloft niet doorgaat? of is hij dat niet?
Werkzaam bij Explosive Sounds
Artiest {SHOWLIST artist 32642, 60114}
Waarschuw beheerder
donateur
Hij zal wel gekozen hebben voor zo`n leven..

Neemt niet weg dat er wel gewoon normaal gereageerd kan worden..denk als het een familie lid is van iemand die bekend is hier op PF er anders gereageerd word.. beetje jammer...

R.I.P.

:flower:

Waarschuw beheerder
Zielepoot...
Waarschuw beheerder
donateur

Iemand de z'n hele leven leeft van diefstal en geld van de maatschappij kan ik weinig medelijden mee hebben.
Tijdens de uitzending vond ik het al een zielig figuur die alleen aan zichzelf dacht...
Waarschuw beheerder
respect boi
rust zacht
Waarschuw beheerder
zeg stelletje teringlijers godverredomme jullie lopen allemaal wel opmerkingen tegeven als opgeruimt staat netjes en dat soort dingen maar dit is iets heel ernstigs... hier moet je niet mee spotten... wordt tog eens wat volwassener en begin nu niet te zeiken dat ik onvolwassen ben omdat ik 16 ben want voorlopig reageer ik niet op een manier zoals ik vele hier zie doen maar toen ik mededogen voor de familie en naaste vrienden... dus kappen nou met die ongein en plaats alleen een bericht als je NORMAAL kunt antwoorden en niet wanneer je weer zo'n KUT antwoord wilt plaatsen!!

Misschien moest jan ff aan zijn famillie denken en aan wat voor pijn hij hun zou achterlaten voordat hij zichzelf van het leven beroofde.
Zulke mensen zijn niet zielig

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sielig voor samantha ik hield van dat meisje en daarom is zei down
Waarschuw beheerder
wie zegt dat hij het waS?
Waarschuw beheerder
donateur
Als je het programma hebt gezien weet je dat hij het was ;)
Waarschuw beheerder
R.i.p ........hoewel je niet leefde zoals de meeste van ons willen leven .....ieder mens is respect waard ..........
sbs 6 tuurlijk gaan jullie nu zeggen dat het niet jullie schuld is .....maar als je mensen met hun eigen gebreken confronteert ....dan kan er wat gebeuren ......maar ja jullie hebben je kijkcijfers .....

en alle mensen die geen respect hebben voor doden sterf....en dan pas zal ik niets meer over je zeggen !!!!
Waarschuw beheerder
ik heb het gezien en er was er niet 1 bij die op mij een zekere indruk achterliet
Waarschuw beheerder
R.i.p ........hoewel je niet leefde zoals de meeste van ons willen leven .....ieder mens is respect waard ..........
sbs 6 tuurlijk gaan jullie nu zeggen dat het niet jullie schuld is .....maar als je mensen met hun eigen gebreken confronteert ....dan kan er wat gebeuren ......maar ja jullie hebben je kijkcijfers .....

en alle mensen die geen respect hebben voor doden sterf....en dan pas zal ik niets meer over je zeggen !!!!

idd (y)
Waarschuw beheerder
donateur
John wat ben je toch een morale forum-ridder aan het worden......

Ben het in dit geval wel met je eens!

Respect voor de doden, en medeleven voor de familie e.d.

Waarschuw beheerder
totaal respectloos hier:no:
Weet gewoon niet wat ik zeggen moet, zal je eigen familie maar wezen, praat je dan ook zo;d
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand de z'n hele leven leeft van diefstal en geld van de maatschappij kan ik weinig medelijden mee hebben.
Tijdens de uitzending vond ik het al een zielig figuur die alleen aan zichzelf dacht...

Helemaal mee eens:yes:

Waarschuw beheerder
Dat bedoel ik met respectloos.
Is iets op t.v geweest en iedereen weet gelijk hoe de persoon is.
Dat zijn nou vooroordelen, je ziet een klein stukje van iemands leven en jullie weten gelijk alles ;d

Waarschuw beheerder
donateur
gekkenhuis,

was wel een kansloos figuur maar dit gun je niemand

Waarschuw beheerder
prescies:jaja:

Waarschuw beheerder
gelukkig bestaan er nog meer mensen die normaal kunnen antwoorden (y)

RIP en sterkte aan familie en vrienden
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft niks met respect voor de doden te maken. Het is zeer spijtig voor de familie en nabestaanden, dat zeker.
Maar feit blijft dat dat soort mensen een grote kostenpost van de gehele maatschappij zijn waar we allemaal aan meebetalen, en steeds meer en meer. Ik kan er dus niet rouwig om zijn dat een deel van die kostenpost weg valt.

Weet gewoon niet wat ik zeggen moet, zal je eigen familie maar wezen, praat je dan ook zo;d

Ja, toevallig heb ik zo'n figuur in de familie en die ben ik liever kwijt dan rijk. Die kost de familie een hoop ergenis en geld, net zoals de samenleving.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het zijn eigen verantwoordelijkheid. Voor zijn familie is het allicht sneu, maar voor hem, en wat hem betreft. Ik kan er geen traan om laten.

Waarschuw beheerder
hmm nah ben ik blij dat mijn familie anders is dan:jaja:

Artiest Devide
Waarschuw beheerder
ik ben het helemaal eens met medicman....:yes:

Waarschuw beheerder
Heeft niks met respect voor de doden te maken. Het is zeer spijtig voor de familie en nabestaanden, dat zeker.
Maar feit blijft dat dat soort mensen een grote kostenpost van de gehele maatschappij zijn waar we allemaal aan meebetalen, en steeds meer en meer. Ik kan er dus niet rouwig om zijn dat een deel van die kostenpost weg valt.

schij toch uit, tegenwoordig gaat het de mensen alleen nog om het geld. mensen denken alleen nog aan zichzelf en het geld. een beetje gevoel voor de medemens is ver te zoeken tegenwoordig. een schande is het
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Geloof er geen zak van dar het door dat programma is gekomen, was duidelijk een behoorlijke steek aan los, daarnaast een parrasiet 1e klas, die op onze rug meeloopt!
Sorry, maar met dit soort randfiguren heb ik echt geen medelijde.
Waarschuw beheerder
donateur
Altijd al hoor ;)
Geen geld = geen eten = dood.

Blijkbaar vinden sommige (oa. politiek) de problemen die deze mensen hebben niet erg genoeg om er wat aan te doen. Gewoon geld storten in een bodemloze put ipv. er werkelijk iets aan te doen. Elk jaar gaan we met z'n alle weer meer betalen aan deze "probleemgevallen" maar een oplossing zoeken? ho maar :no:
En als er dan een zich van het leven berooft is het allemaal zielig... Sorry, maar dat gaat er bij mij niet in. Jaren lang wordt er niet naar die mensen omgekeken, behalve als er een zelfmoord pleegt, want dan is het allemaal wel erg he...

Waarschuw beheerder
hmm zo ken ik ernog wel een paar.
Waar wij belasting voor betalen :jaja:
Wat ik helemaal belachelijk vind, maar daar zal ik me niet over uitlaten.

Waarschuw beheerder
:O

Waarschuw beheerder
medicman.

bij jouw draait dus alles om het geld alleen?
als dat zo is, dan hoop ik niet voor je dat je een ernstige ziekte krijgt en eraan sterft met 100000 euro op de bank. dan heb je wat :vaag:

wat ik al eerder zei: een beetje meer gevoel voor de medemens zou wel op zijn plaats zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vind dit wel een interessante maatschappelijke ontwikkeling! wat zou de consequentie voor SBS zijn denk je? zouden ze aangeklaagd worden? en zo ja, wat heeft dat voor consequenties voor andere programma's of programma's in de toekomst?
Waarschuw beheerder
donateur
Nee niet alleen, maar we mogen wel wat meer af van deze betuttelings maatschappij. Alles kan en mag hier maar... Je hele leven stelen en een uitkeringtrekken mag in mijn ogen niet mogelijk zijn.

Waarschuw beheerder
oke ben ik t een beetje mee eens, maar om dan maar over iemand zijn dood te oordelen, sorry ben jij dan 'normaal' in deze maatschappij?
Respect is wederzijds he..en je weet verders niks van die familie..weet jij wat ze hebben meegemaakt ect ect...de oorzaak waarom?
Sorry hoor, (ben zelf niet zo, werk hard voor me centen) maar als ik hoor hoeveel steuntrekkers er zijn, denk ik bij me eigen waarom zou ik nog werken?
Iedereen doet t tegenwoordig:jaja:

Maar goed ik werk liever:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik oordeel nergens over zijn dood :no:
Ik oordeel over zijn levenstijl.

Waarschuw beheerder
donateur
tsjah :X

Waarschuw beheerder
[oke ben ik t een beetje mee eens, maar om dan maar over iemand zijn dood te oordelen, sorry ben jij dan 'normaal' in deze maatschappij?
Respect is wederzijds he..en je weet verders niks van die familie..weet jij wat ze hebben meegemaakt ect ect...de oorzaak waarom?
Sorry hoor, (ben zelf niet zo, werk hard voor me centen) maar als ik hoor hoeveel steuntrekkers er zijn, denk ik bij me eigen waarom zou ik nog werken?
Iedereen doet t tegenwoordig

Maar goed ik werk liever

En waarom mag iemand die veel mee heeft gemaakt wel crimineel gedrag vertonen?

Iedereen heeft wel wat vervelends meegemaakt in zijn of haar leven.

En steuntrekker zijn?,Als je je zo achtergesteld voelt moet je niet gaan werken......

Je werkt voor jezelf en niet voor een ander.

Als je vind dat je dat wel doet,wordt dan steuntrekker....

Waarschuw beheerder
ehm heb ik gezegd dat iemand crimineel gedrag moet vertonen? nee, het gaat er om over het feit dat ie zelfmoord gepleegd heeft, ongeacht dat t een 'crimineel' is, gun je niemand zoiets.

En wat betreft steuntrekkers...
Ja ach hoef ik toch cker niet verder op in tegaan, het gaat er om wie er steuntrekt..dan vraag ik me af waarom ik als hardwerkende nederlander nog belasting moet betalen voor onder andere steuntrekkers.

En ik werk liever...had ik er ook al bij gezet.(wel lezuh)

Waarschuw beheerder
ehm heb ik gezegd dat iemand crimineel gedrag moet vertonen? nee, het gaat er om over het feit dat ie zelfmoord gepleegd heeft, ongeacht dat t een 'crimineel' is, gun je niemand zoiets.

Ja ik gun het hem,het is namelijk zelfmoord....en geen moord.

En wat betreft steuntrekkers...
Ja ach hoef ik toch cker niet verder op in tegaan, het gaat er om wie er steuntrekt..dan vraag ik me af waarom ik als hardwerkende nederlander nog belasting moet betalen voor onder andere steuntrekkers

Je moet je niet afvragen waarom je belasting betaald,want dat doet een steuntrekker ook.

Als jij vind dat je benadeeld wordt,moet je gewoon steuntrekker worden.

Of je kunt kiezen bij de volgende verkiezingen,dan kies je voor een partij die vind dat het hele sociale stelsel moet worden afgeschaft,dat wil je ook niet ,want ,stel dat je daar zelf gebruik moet van gaan maken.
Waarschuw beheerder
Volgens mij gaat de Fammilie van de man een dikke schadeclaim indienen bij SBS!!!

Vindt het wel een zwak excuus om te zeggen dat het door SBS komt!!De mensen doen vrijwillig mee aan het programma!!
Ze hadden van te voren ook kunnen weten dat ze geconfronteerd zouden worden met hun eigen A-Sociale gedrag!!

sbs 6 tuurlijk gaan jullie nu zeggen dat het niet jullie schuld is

Dus ben het niet eens met deze opmerking :no:

Maar ik wens de Famillie wel veel sterkte toe :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Maar feit blijft dat dat soort mensen een grote kostenpost van de gehele maatschappij zijn waar we allemaal aan meebetalen, en steeds meer en meer. Ik kan er dus niet rouwig om zijn dat een deel van die kostenpost weg valt

Schaamteloos dat er mensen zijn die een "prijskaartje"aan andermans leven hangen.
Na het zien van een uitzending van een t.v programma blijkbaar denken het recht te hebben ook een stempel te mogen en kunnen drukken op iemand.

Blijkbaar begrijp jij niet wat een leven waard is.
Misschien nog nooit om een directe naaste hoeven te rouwen en hoeven te missen?
Waarschuw beheerder
donateur
De manier van leven heeft toch in geen enkel opzicht verband met het leven an sich. :/ Nogmaals, het is zeer spijtig voor de nabestaanden, maar de manier van leven kost de samenleving geld. Beetje hypocriet dat nooit iemand naar die mensen om kijkt en als hij zelfmoord pleegt is het zielig?...

Na het zien van een uitzending van een t.v programma blijkbaar denken het recht te hebben ook een stempel te mogen en kunnen drukken op iemand.

Jij blijkbaar wel over mij na het lezen van een paar posts?

Hmz... dit klinkt bekend... poosje terug zei je ook al zoiets. Ik had nooit armoede enzo meegemaakt... Maar toevallig wel hoor, maak je maar niet druk, ik weet heel goed waar ik het over heb. Zie ook mijn post;
Ja, toevallig heb ik zo'n figuur in de familie en die ben ik liever kwijt dan rijk. Die kost de familie een hoop ergenis en geld, net zoals de samenleving.

Nu hoef ik me tegenover jou niet te verantwoorden, maar toevallig heb ik vrienden in die buurt wonen en weet precies hoe het er daar aan toe gaat. Die uitzending van SBS was geenzins overdreven. Hoe het met de andere uitzendingen zit weet ik niet...
Waarschuw beheerder
Maakt toch niet uit hoe een persoon is.

Is gewoon spijtig dat iemand zich van ze eigen berooft.

Mensen die dat niet denken zijn gewoon niet goed
Waarschuw beheerder
donateur
Is ook spijtig, maar kan er niet zo tegen dat niemand ooit een vinger naar die mensen uit steekt en nu hij zelfmoord pleegt is het ineens allemaal wel heel erg zielig...

Er heerst daar (en op vele andere plaatsen) een structureel maatschappelijk probleem waar niks aan gedaan wordt. Pak dat aan ipv. in het vragen uurtje over het programma van SBS gaan zitten brallen.

Waarschuw beheerder
donateur
@ Gammermama
Toch wel grappig dat je dit zegt:
Schaamteloos dat er mensen zijn die een "prijskaartje"aan andermans leven hangen.

En vervolgens een "prijskaartje" aan medicman hangt, door te zeggen:

Leg me eens uit, wat ben jij dan een haar beter?
Waarschuw beheerder
Ach het is toch bekend dat bij dat programma de mensen dingen moesten doen wat er gezegd werd.

Je ken lullen wat je wil het is nou eenmaal zo niet iedereen is hetzelfde, ik leef ook niet zo maar die mensen hebben het ook gezellig en leven hun eigen leven.

Maakt niet uit wie of wat of wat voor persoon zichzelf van ze leven berooft het is gewoon ernstig als je al op die gedachten komt en helemaal erg als je het nog doet ook.

Ga nu verder met bier zuipen enzo, serieuze gelul is niks voor mij :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ach het is toch bekend dat bij dat programma de mensen dingen moesten doen wat er gezegd werd.

Vrienden van mij wonen daar in de buurt, geloof mij, zo gaat het daar echt :/

Je ken lullen wat je wil het is nou eenmaal zo niet iedereen is hetzelfde, ik leef ook niet zo maar die mensen hebben het ook gezellig en leven hun eigen leven.

Maar kosten de maatschappij alleen maar geld aan uitkeringen, gevangenis, diefstal etc etc...
Dat geld kan veel beter besteed worden ;)

Maakt niet uit wie of wat of wat voor persoon zichzelf van ze leven berooft het is gewoon ernstig als je al op die gedachten komt en helemaal erg als je het nog doet ook.

Daarom moet er ook wat aan gebeuren en niet in de tweede kamer over SBS gaan brabbelen ;)

Ga nu verder met bier zuipen enzo, serieuze gelul is niks voor mij :p

Goed plan 8)
*loopt naar de koelkast*
*zet "leef als een zigeuner op"*

;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hahahahaha dat nummer was in bijna elke uitzending :P

:bier: vieze kakkerlak :P
Waarschuw beheerder
donateur
Morgen he, stinkneus :bier: ;p
Waarschuw beheerder
Ik ben er :yes:

half 9 bij de Arena, eerste trein
Waarschuw beheerder
donateur
gezellig :d
Waarschuw beheerder
:yes: pas op voor lawinepijlen :D
Waarschuw beheerder
donateur
gehehe :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
kom tie dan jan
Waarschuw beheerder
donateur
hun hebben et zelfverzonnen dat et door sbs6 kwam wij hebben helemaal met niemand gepraat we weten zelf niet eens waarom hij hij het heefd gedaan hij lachte om de serie

Dit zegt de stiefdochter van jan, hier op partyflock erover.
zij zegt dus dat t helemaal niet door de serie kwam
Waarschuw beheerder
medic man .......meer respect voor kanslozen ..als voor n respectloze sukkel zoals jouw ......wat zou op een normale manier leven voor berekenis hebben als er geen abnormale mensen waren ......we zitten in een samenleving ......
ieder mens is respect waard ........iedere manier van leven is een keuze ......alleen sommige hebben niet de capaciteiten om zich eruit te knokken ........

Waarschuw beheerder
donateur
Jan we zullen je missen hier in de Oosterpark!

Waarschuw beheerder
:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
medic man .......meer respect voor kanslozen ..als voor n respectloze sukkel zoals jouw ......wat zou op een normale manier leven voor berekenis hebben als er geen abnormale mensen waren ......we zitten in een samenleving ......
ieder mens is respect waard ........iedere manier van leven is een keuze ......alleen sommige hebben niet de capaciteiten om zich eruit te knokken ........

Je hoeft niet meteen te schelden hoor als je niet uit je woorden kan komen...
Als je mijn posts nou nog eens goed leest heb ik het niet over zijnleven maar over de problemen aldaar.
Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat hij ZO aan zn eind moest komen R.I.P en sterkte aan de familie ...
Waarschuw beheerder
Sbs Aanklagen ? tuurlijk wat denk je dat die mensen niks moeten tekenen voordat ze aan zoiets beginnen ?
Waarschuw beheerder
mja, ik zal er niet slechter om slapen :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Erg jammer, mooi figuur die kerel.

Veel sterkte aan de familie en vrienden...

Waarschuw beheerder
Hoe dan ook,
hij was een mens net als wij en zijn geliefden hebben verdriet...

Waarschuw beheerder
donateur

Hooglander,ik heb het over dit prijskaartje,nergens zie je mij een prijskaartje aan het leven van Medicman hangen.

Blijf bij mijn standpunt dat zo`n uitspraak over een persoon die je niet kent(via vrienden etc)zeer onbehouwen is en zeer zeker niet uitmunt in respect naar de nabestaanden.

Als je verder nog wat kranten leest en ook andere kanten belicht ziet dan slaat bij mij de twijfel nog harder toe.

En ik ben als persoon zijnde niet "beter"dan wie dan ook,alleen doe ik wel wat in mijn Gemeente aan deze probleemgevallen en zal dus niet zo maar met oordelen klaarstaan.
Voor mij is een leven ,een leven.
En dat die persoon een uitkering trekt en nu ook in de gevangenis zat voor fraude en dus öns"geld kost,wil niet zeggen dat het öpgeruimd staat netjes betekent".

En Medicman,dit haal ik niet alleen maar uit een paar posts van jou,we zitten hier beiden al een aantal jaar.

Als je mijn posts nou nog eens goed leest heb ik het niet over zijnleven

tegenover:
Ik oordeel nergens over zijn dood
Ik oordeel over zijn levenstijl

tegenover:
toevallig heb ik zo'n figuur in de familie en die ben ik liever kwijt dan rijk

Beste Medicman,ik heb ook -zo`n iemand- in de familie.
Geeft die zin alweer niet aan hoe je over de persoon denkt.
Ik zou zeggen ik heb ook zo`n familielid,of iemand in de familie.
Daarnaast:kost jouw familielid jouw geld?
Doe je dat niet zelf,heeft iedere volwassenen niet een keuze?
Kan jij niet zelf beslissen of jij wel of niet geld geeft aan die persoon,zo ook je ouders,tantes enz.?
Ze hebben allemaal een keuze,en als zij de keuze maken het familielid geldelijk te ondersteunen dan is dat hun keus en heb jij er zelfs niets mee te maken.

Het is allemaal je goed recht om zo te reageren hoor,maar weest niet verbaasd als anderen er van walgen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Johnny D..

Je hebt volkomen gelijk.
Een poosje in de wereld van die mensen meelopen,de mensen waarvoor het niet allemaal zo vanzelfsprekend is....dat zouden velen eens moeten doen.

Dat SBS 6 kratten met bier aan loopt te slepen en de zaken daar op loopt te hitsen,om zo maar zoveel mogelijk ellende op de buis te krijgen is heel erg.
Als dan die knul het ook nog moet zien als hij een celstraf uitzit voor fraude en geen kant op kan om dit recht te zetten en weet wat zijn familie nu moet bezuren en dat niet aankan en zelfmoord pleegt is verschrikkelijk.

Waarschuw beheerder
och verrot eej..
Waarschuw beheerder
donateur
dekwaadsteniet en ik hebben sowieso een geheel tegenovergestelde mening over bepaalde dingen, en dat geeft helemaal niks imho ;)

Dat SBS 6 kratten met bier aan loopt te slepen en de zaken daar op loopt te hitsen,om zo maar zoveel mogelijk ellende op de buis te krijgen is heel erg.

Uit welke betrouwbare bron heb jij dit dan?

Gister werd er in buitenhof verteld dat die wijk in 1930 al gebouwd is. Vanaf dat moment werden alle "probleemgevallen" in die wijk geplaatst die destijds nog ver buiten de stad lag. Die mensen worden buitengesloten van de "normale" wereld en gaan hun eigen normen en waarden aanleren. Het is dus een structureel probleem wat door de overheid zelf in de hand is gewerkt.

Maar inderdaad, het leven bestaat uit keuzes en mensen uit probleemwijken hebben ook de keuze om de goede of de slechte kant op te gaan. Die mensen kiezen er zelf voor om te stelen en van een uitkering te leven en s'ochtends op te staan met een biertje. Ze zijn niet invalide oid. dus ze kunnen best in de tuinbouw oid. aan de gang waar we nu polen voor halen. Op dat moment worden ze een zorg van de maatschappij en kosten ze de maatschappij geld, maw.; mijn geld gaat oa. naar dat soort mensen. Dan vind ik dat ik me daar best druk om mag maken en wat van kan zeggen. Daarnaast is het nog hypocriet ook, want nooit hoor je iemand over deze mensen en iedereen laat ze aanmodderen, maar bij zo'n voorval is het allemaal ineens heel zielig.

En nogmaals, laat duidelijk zijn dat ik zijn dood ook erg spijtig vind, maar laat het wel een teken zijn dat er misschien iets aan gedaan moet worden voordat het de maatschappij nog meer geld kost en we over een maand, een jaar of jaren weer zo ver zijn (of nog verder).

Waarschuw beheerder
donateur
Het is triest dat dit gebeurd is, maar naar mijn mening is iemand die zelfmoord pleegt, al langer dan vandaag labiel en is zo'n tv programma niet de enige oorzaak van zijn aktie. Hij heeft er zelf voor gekozen dat dit in zijn ogen de enige uitweg is voor zijn problemen. Zo'n man had gewoon hulp nodig en die was er blijkbaar niet. Zegt misschien wel genoeg over de maatschappij waarin we leven....

Waarschuw beheerder
Uit hele betrouwbare bron heb ik ook vernomen dat sbs6 bier en veel meer hebben geregeld daar in oosterpark en ik vind t heel zielig hoe hier veel mensen oordelen over mensen die ze helemaal niet kennen.Ik kan r niet bij dat jullie zo hard kunnen doen,ik hoop voor jullie dat dit nooit gebeurt in jullie familie want dit wens je niemand toe.Groet Diana
Waarschuw beheerder
donateur
En die bron is?

Zoals Mevrouw Daphne al zegt;

maar naar mijn mening is iemand die zelfmoord pleegt, al langer dan vandaag labiel en is zo'n tv programma niet de enige oorzaak van zijn aktie.

Waarschuw beheerder
Mijn bron is iemand die daar aanwezig was die dag dat t werd opgenomen en ja ik geef daphne gelijk maar mij zit t gewoon tegen dat r van die rotgeintjes worden gemaakt terwijl zn familie en vrienden t allemaal kunnen lezen en dat t door sbs6 komt is uit de lucht gegrepen dat heeft iedereen r van gemaakt omdat t programma en zijn overlijden vlak achter elkaar kwam en zoals samantha al zelf zei: ze hebben dat niet gezegd dat t door sbs6 kwam.

De familie zegt dat de man meerdere malen vanuit de gevangenis brieven heeft geschreven waarin hij zei spijt te hebben en waarin hij aangaf niet te kunnen leven met de commotie die de uitzending teweeg heeft gebracht.

En in n ander topic zegt samantha ook al dat hij nix heeft achtergelaten,allemaal bullshit dus dat de familie dit gezegd heeft.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn betrouwbare bron is De Trouw en het Rotterdams Dagblad.

Daarnaast blijf jij het maar hebben over "het geld"Medicman,en daarin verschillen wij heel erg.
Ik heb het over de mens.

Zolang er kinderen dood in achterbakken van auto`s worden gevonden,zolang er zwervers op straat doodvriezen,zolang er mensen in probleemgezinnen niet de hulp kunnen vinden die ze nodig hebben,faalt de overheid.

En ik vind dat niet erg van "mijn "geld,ik vind dat erg voor de slachtoffers,de mensen die niet de kansen hebben gehad die wij hebben gekregen.
Altijd nog vaak een kwestie waar je wiegje stond en welk gezin je in opgroeid.
Daarna komt de harde buitenwereld pas en veel mensen knakken.
Waarschuw beheerder
donateur
Als je verder nog wat kranten leest en ook andere kanten belicht ziet dan slaat bij mij de twijfel nog harder toe.

jij gelooft alles wat ze in de krant schrijven?

Kan jij niet zelf beslissen of jij wel of niet geld geeft aan die persoon,

nee, jij betaalt belasting = hun uitkering

Uit hele betrouwbare bron heb ik ook vernomen dat sbs6 bier en veel meer hebben geregeld daar in oosterpark

nou en ,die mensen zijn er altijd nog zelf bij, al komen ze bij mij met 1000 kratten bier, zal ik me nog niet zo aanstellen
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn betrouwbare bron is De Trouw en het Rotterdams Dagblad.

Een andere media bron die ook gewoon uit is op een stukje nieuws of iets overneemt uit een onbetrouwbare bron. Wie zegt dat het waar is wat je leest in de krant of ziet op tv? Ik ken genoeg voorbeelden van media die het beeld net even anders neerzetten dan de werkelijkheid is.
Nee, dan blijf ik wel bij degene die daar in de buurt wonen.

Geld is nou eenmaal belangrijk op deze wereld. Zonder geld los je de problemen ook niet op. Voor niks gaat de zon op.
En als ik dan moet kiezen om "probleemfiguren" maar in een wijk te stoppen en een uitkeringen geven van maatschappelijk geld of die uitkering intrekken en dat geld stoppen in een beter gecoördineerd reintegratie systeem... dan weet ik het wel.

Nu wordt er niks aan gedaan en gaat het van kwaad tot erger daar is dit dus een goed voorbeeld van.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 T.S:En de mensen met uitkering betalen geen belasting???Dacht t dus wel,dus we betalen allemaal.En je wist zelf toch ook wel dat r achterbuurten zijn,t werd nu us in beeld gebracht en nu gaat iedereen lopen zeiken.En as r gratis bier is en veel nog wel ja dan kun je verwachten dat mensen wellus raar en dronken kunnen doen heb jij nog nooooooit gedaan zeker?Pfffff zwak hoor om zo op mensen af te geven zij hebben tenminste t lef gehad om op tv te komen,juist om hoe ze leven.Neeeee jij zal je natuurlijk nooit aanstellen.Pfffff...:vaag:

Waarschuw beheerder
tsja :no: best zielig voor z'n wijf want ze wouden net trouwen:/

Waarschuw beheerder
donateur
2 T.S:En de mensen met uitkering betalen geen bela­sting???Dacht t dus wel,dus we betalen allemaal.
­==================================================­=========
Dacht het dus niet, krijgen kwijtscheld­ing en betalen ook geen hoogheemraadschap.
Huursu­bsidie, kortingskaarten, enz.enz.
Dus die hebben ­minimaal € 250 a 300 per maand meer te besteden da­n iemand die wel werkt wnt die krijgt bovenstaande­ niet.
Sorry hoor, maar ik schijt op dat soort pa­rasieten!

Waarschuw beheerder
Ja dat is zeker heel erg voor haar en daarom kan ik r niet tegen dat r zoveel mensen om hun verdriet lachen en grapjes maken.Omdat ze in n probleemwijk wonen neemt iedereen maar t recht om hun te veroordelen?Als hun niet op tv waren gekomen en jullie hadden met samantha gepraat en ze had verteld dat dr stiefpa een eind r aan had gemaakt dan had iedereen medeleven getoont voor haar en dr familie.Hypocriet noem ik zulke mensen!!!!!

2 JOJO: sorry hoor,maar je maakt t nu wel heel rooskleurig dat wij vanalles overhouden,das dikke bullshit,we mogen blij zijn as we t einde van de maand halen.en weet jij veel waarom sommige niet werken.je kent ze niet je weet hun achtergrond niet dus wie ben jij om hun parasieten te noemen???Alleen door dat half uurtje op tv weet jij alles al?NIET DUS!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2 T.S:En de mensen met uitkering betalen geen belasting???

ja, ze betalen wel belasting van hun uitkering, dus van t geld wat ze krijgen !!!!

En je wist zelf toch ook wel dat r achterbuurten zijn,t werd nu us in beeld gebracht en nu gaat iedereen lopen zeiken.

natuurlijk wist ik dit, ik zeg toch ook niet dat ik het niet wist!!!
ik vind trouwens dat de schuld hiervan bij de overheid ligt.

Pfffff zwak hoor om zo op mensen af te geven zij hebben tenminste t lef gehad om op tv te komen,juist om hoe ze leven

ik geef hier niet op die mensen af, alleen vind ik niet dat je de verantwoordelijkheid bij sbs6 moet leggen, omdat die gratis bier zou hebben gegeven, maar bij de mensen zelf
Waarschuw beheerder
donateur
2 T.S:En de mensen met uitkering betalen geen belasting???

het ging er hier boven ook niet om of mensen met een uitkering belasting betalen, maar of jij zelf kan kiezen of je, je geld aan zo iemand geeft

Waarschuw beheerder
Ja dat geld krijgen ze maar moeten t wel weer afgeven dus waar klaagt iedereen dan over??Wie schuift t af op sbs6 dan,ik vind t gewoon belachelijk dat ze juist in zulke buurten met drank en de rest hebben gesmeten,want ze hadden t zelf al wel geschoten dat ze dan "mooiere beelden" zouden krijgen.En t ging hierboven niet over belastingcentjes t ging hier toch om de zelfmoord van hem????
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat geld krijgen ze maar moeten t wel weer afgeven dus waar klaagt iedereen dan over??

ik, moet werken voor mijn geld, dat is dus 5 dagen per week
vroeg opstaan, ook als ik geen zin heb en als ik dan zie dat mijn buurman (die een uitkering heeft)'s middags om een uurtje of 12 de gordijntjes nog een keertje open doet, dan gaat dat wel eens knagen ja!
Waarschuw beheerder
zolang dat ie maar geen rommel maakt vink t goed :P

Waarschuw beheerder
ik, moet werken voor mijn geld, dat is dus 5 dagen per week
vroeg opstaan, ook als ik geen zin heb en als ik dan zie dat mijn buurman (die een uitkering heeft)'s middags om een uurtje of 12 de gordijntjes nog een keertje open doet, dan gaat dat wel eens knagen ja!

Als jij aan t werk bent,hoe weet jij dan wanneer je buurman de gordijnen opentrekt???
En waarom heeft je buurman n uitkering?weet je dat ook?Jullie doen asof iedereen met n uitkering lui zijn en niet willen werken.En ging t hier niet om de zelfmoord van iemand?:/
As jij t idee hebt dat wij alleen maar geld trekken open daar n topic over.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
En als ik dan moet kiezen om "probleemfiguren" maar in een wijk te stoppen en een uitkeringen geven van maatschappelijk geld of die uitkering intrekken en dat geld stoppen in een beter gecoördineerd reintegratie systeem... dan weet ik het wel.

En hoe vinden ze dat nu bij jou in de gemeente dat je je zo inzet voor de maatschappij?
Jouw partij is zeker heel erg blij met zo`n betrokken persoon die zich helemaal geeft voor het landsbelang.

Jij weet het tenminste,en jij doet er wat aan,je blijft niet op de bank zitten en het allemaal beter weten...toch?

De "probleemfiguren"kunnen geen hoge huren ophoesten dus komen al snel terecht in de sociale sector.
Dan denk jij dat je die mensen dan ook hun uitkering moet afpakken...je stuurt ze dus met alles de straat op,jij bent voor een zwervend bestaan voor gezinnen met een minimum...

Knap hoor.
Gelukkig hebben we een grondwet en gelukkig voor jou draag jij andere schoenen dan waar zij in staan.
Niet iedereen vind een uitkering namelijk het einde zoals jij denkt te menen.
Waarschuw beheerder
donateur
2 PapaGabbersmurf en MamaSmurfin:

Ik heb het niet over iedereen gehad, ik heb het over een structureel probleem wat wordt betaald van oa. mijn belastingcenten. Die zelfmoord komt echt niet van een televisie uitzending, dan is daar al veeeeel langer wat aan de hand.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2 dekwaadsteniet: jij leest wat je wil lezen, want zo heb ik het in dit hele topic nog niet geformuleerd.

Waarschuw beheerder
donateur
ik citeer jou toch hier:

misschien dat ik gewoon lees wat jij schrijft en als je dat niet zo bedoeld zou je misschien beter wat langer na kunnen denken voordat je iets neerzet.

volgens mij staat hier echt dat je uitkeringen wil intrekken van mensen in probleemwijken en dat liever wil stoppen in een beter gecoordineerd reintergratie systeem.Fijn,maar die mensen in die wijken dan?
geen geld geen eten dus dood?
Waarschuw beheerder
donateur
Je hangt er meteen allerlei conclusies aan die kant noch wal raken met al mijn posts in dit topic.

misschien dat ik gewoon lees wat jij schrijft en als je dat niet zo bedoeld zou je misschien beter wat langer na kunnen denken voordat je iets neerzet.

Nogal makkelijk om het op mij af te schuiven omdat jij misschien niet begrijpt wat ik bedoel ;)
Heeft niks met langer nadenken te maken hoor...

Maar goed, ik denk inderdaad dat je die mensen beter hun uitkering kan afpakken en de volledige controle over hun financiele huishouding moet overnemen. Eerst de rekeningen betalen, WEL de post van school open maken etc etc. Daarna samen een oplossing zoeken naar een betaalde baan. Nogmaals, deze mensen kunnen wel werken (al zijn het maar halve dagen). Ze kunnen immers ook stelen, hun kratje bier tillen en het hele weekend feesten.
Denk dat het een stuk efficiënter is dan maar een 'x' bedrag op hun rekening te storten en aan hun lot over te laten zoals nu gebeurt. Of is dat zo raar gedacht?

Als jou dochters dergelijk gedrag vertonen, zou je dat wel accepteren en de aanpak van de overheid (die ze in 1930 hebben ingezet) afdoende vinden?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Haha....ik denk dat dit tegen het beleid ingaat,en ik heb al een strafpuntje aan jou te danken..

Maar goed,off/topic en desnoods daarna per P.B.

Ik ben uit een arbeidersgezin.
Ik heb zelf noodgedwongen ook van diverse uitkeringen gebruik moeten maken,waren ze er niet,dan was ik er niet.

Datgene wat jij voorsteld kost zo vreselijk veel geld,zo vreselijk veel mensen daar kan je heel wat uitkeringen mee bekostigen.
Het feit dat ze een kratje bier kunnen tillen,wil niets zeggen over het aanbod van werk voor hun.

Voor tillen heb je geen hersens nodig.
De arbeidsmarkt is heel erg verzadigd.
Er is niet voor iedereen een baan.

En ja...1 kind van mij heeft nu een uitkering,ze solliciteert zich helemaal suf.

Maar wil jij niet vergeten dat het niet alleen maar gaat om diploma s en een fris gewassen kop.

Zo makkelijk is het niet om werk te krijgen en eventueel een contract te behouden.

Ik werk zelf in mijn Gemeente met die portefeuille en echt het klinkt aardig,maar zoals jij het stelt kan het echt niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Misschen kost het wel veel geld, maar de huidige situatie kost ook veel geld en zet geen zode aan de dijk. Ik zie het bezwaar dus niet :no:

Er is in de tuin/land bouw genoeg werk waar we nu Polen ed. voor halen die het minimumloon verdienen (maar ook onderdak nodig hebben, ander bijkomend probleem). Als je een kratje bier naar huis kan tillen kan je ook onkruid trekken, bloemen of tomaten plukken ;) En het verdient nog meer dan een uitkering ook :)

Ik heb niks tegen mensen die tijdelijk gebruik maken van de financiële tegemoedkomingen die we hier in Nederland hebben. Maar wel tegen mensen die het op welke manier dan ook misbruiken. Het is ook de fout van de overheid dat zij dit niet harder aan pakken en mensen dwingt hier niet je gehele leven gebruik van te maken.

Hoe denk jij dan dat we een voorval als dit kunnen verkomen in de toekomst? En hoe moeten we dergelijke wijken en "probleemfiguren" dan aanpakken?

Waarschuw beheerder
Dit topic ging over n zelfmoord what the fuck lopen r nou mensen zich druk te maken over geld????Open dan daar n topic over.Ik maakte me t meeste druk om t feit dat r grapjes werden gemaakt ten koste van samantha en haar familie en de overledene,dat iemand daar zulke misselijke grapjes over maakt valt me bek van open,echt waar.
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien omdat er mensen zijn die wel nadenken over het feit dat het zo ver is gekomen. Het gaat niet alleen om geld, maar om het probleem an sich. En je blijft maar roepen over die grapjes terwijl ik er misschien 2 tel in de laatste 35 posts. Moet je even op het envelopje klikken als het in jou ogen te erg is (f)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja 2 in de laatste posts,druk maar ff op de a van alles:p dan kun je vanaf t begin zien waar ik me nu al de hele tijd druk om maak.Das gewoon niet normaal en ook omdat samantha hier ook op pf zit,hoe zou jij t vinden as r zoiets gebeurt bij jou en jij leest van die misselijke rotgrapjes over je net overleden stiefpa,zelfmoord of geen zelfmoord.Als hun niet op tv waren geweest en mensen hadden dit gehoord dan hadden ze nooit zo gereageert,dan had ze van alle kanten medeleven gekregen.
Waarschuw beheerder
donateur
Dan moet je op het envelopje klikken bij die posts en het niet een heel topic blijven herhalen wat in het begin van het topic is voorgevallen (f)

Als hun niet op tv waren geweest en mensen hadden dit gehoord dan hadden ze nooit zo gereageert,dan had ze van alle kanten medeleven gekregen.

Ik kan niet over anderen oordelen, maar in mijn geval niet. Heeft niks met tv te maken. De problemen waren er ook al voordat sbs langs kwam en wie zegt als ze niet waren geweest dat het niet was gebeurd? Daarnaast zegt samantha toch zelf dat het niet door de uitzending komt?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zo dan, das wel een heftig verhaaltje :s

Een typisch geval van "eerst doen, dan denken" :P

Waarschuw beheerder
lees jij bij mij dan dat ik sbs de schuld geef?NEE.Zoals jij begint over jouw belastingcentjes in een topic wat daar niet over gaat zo begin ik dus over die grapjes die helemaal niet op hun plaats zijn hier.en als hun niet op tv waren geweest dan waren die grapjes r ook niet geweest!!!! En dat wil ik hier mee zeggen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ruzie in de tent?

Waarschuw beheerder
Een typisch geval van "eerst doen, dan denken"

En hoe voel jij je nou?? wel stoer zeker met zo"n opmerking
Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor, maar om na elke serieuze post een voorval uit het begin te halen is een beetje krom. Zeker omdat ze die berichten kan laten verwijderen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mm zo was t niet bedoeld..

Maar hij had misschien wel ff iets beter van te voren kunnen nadenken, of die nou wel zo mee doen aan zo'n programma ;)

Waarschuw beheerder
2 medicman: dat was niet voor jou

Waarschuw beheerder
2 pep promotour:het lag niet aan het programma.....
Waarschuw beheerder
donateur
woeii :bounce:

Maaruh, nog een keer dan; klik bij de posts die je niet aan staan op het envelopje ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ow, sorry, waar lag het dan wel aan?

Waarschuw beheerder
Dat weet jij niet dat weet ik niet dat weten alleen samantha en haar familie.
Waarschuw beheerder
donateur
Maar het mag duidelijk zijn dat het geen "gewone" wijk is. Waar iedereen gewoon een baan heeft en er relatief weinig criminaliteit is...

Waarschuw beheerder
geen gewone wijk?wat lul jij nou?wel eens van n volksbuurt gehoord?Ik heb zelf in die wijk gewoont en ben ook bij hun thuis geweest.En wijken waar iedereen n baan heeft en waar weinig criminaliteit is dat zijn nieuwbouw wijken en ja daar kunnen wij uitkeringstrekkers niet heen he?Beetje te duur.
Waarschuw beheerder
donateur
Met jou valt geen normaal woord te wisselen :no:

Waarschuw beheerder
En ik ga nu slapen...ik discussieer morgen wel verder...mzzzzl

Met jou valt geen normaal woord te wisselen

En waarom niet?Omdat jij dat graag wilt lezen zoals jij t ziet?Nou niet dus,jij praat zo over mensen en wijken waar je nix van weet.En dan valt r met mij geen woord te wisselen? Kom op zeg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Goed plan ;)
Waarschuw beheerder
donateur
En waarom niet?Omdat jij dat graag wilt lezen zoals jij t ziet?Nou niet dus,jij praat zo over mensen en wijken waar je nix van weet.En dan valt r met mij geen woord te wisselen? Kom op zeg

Nee, omdat jij steeds met een reactie komt die kant noch wal raakt. Na een hele serie van serieuze posts ineens weer roepen dat die grapjes niet leuk zijn komt een beetje vreemt over. En verwacht van mij geen uitgebreid antwoord op korte felle racties als; "wat lul jij nou" , "En hoe voel jij je nou?? wel stoer zeker met zo"n opmerking"....

Ik heb er niet zelf gewoond, maar vrienden van mij wel. Dus ga aub niet vertellen dat ik niet weet waar ik over praat.
Daarnaast blijkt uit onderzoek dat alle "probleemwijken" dezelfde problemen hebben... Maar daar zeker niet? ;)

Maar goed, heb me tanden gepoetst en me boeken opgeruimd, ik ga nu echt slapen, moet morgen weer werken, trusten (f)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
"En hoe voel jij je nou?? wel stoer zeker met zo"n opmerking"....

Ey medicmannetje,as jij goed had opgelet had je kunnen zien dat t tegen peppromotour was,ik had ook al n post geplaatst dat t niet voor jou was!!!!
En mijn opmerkingen raken kant noch wal??Oooooow jaaa,jij hebt t fucking elke x over JOUW belastingcentjes in n topic over n zelfmoord en wat probeer jij nou te bewijzen dan?Dat jij beter bent ofzo?En ik vertel jouw wel dat jij niet weet waar je t over hebt want sinds dat programma is t ineens n probleemwijk en ik kan je vertellen dat dat dus niet zo is,ja r wonen laaggeschoolde mensen is dat dan meteen n probleemwijk?Nee omdat ze graag buiten n biertje drinken en feesjes geven?.En vrienden van jou kijken waarschijnlijk net zo neer op Oosterpark as jij(waar je mee omgaat raak je mee besmet he?)Oosterpark is n volksbuurt.....geen probleemwijk!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zeg ik, er is geen woord met jou te wisselen mbt. tot dit onderwerp. Waarom? Omdat je er emotioneel te dicht bij betrokken bent.

Ik probeer niks te bewijzen en ik pretendeer al helemaal niet dat ik beter ben :/

En het is niet ineens een probleemwijk sinds het programma, getuige het onderzoek van prof. Willem de Haan, hoogleraar aan de RUG van een aantal jaren geleden.(december 1997!)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind dit echt wel erg voor de familie
allemaal veel sterkte toegewenst

deze man zat mischien al een langere tijd
in de knoei maar sbs6 heb hem een duwtje
in de rug gegeven om zo op gedachten te
zetten ik had ook niet cool gevonden
als ze mij zo zouden filmen
en ook nog heel nederland ervan kan genieten
:frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
Hallo!!
Ze hebben vrijwillig meegedaan hoor, niets of niemand is gedwongen.
SBS heeft helemaal niets met zo'n zelfdoding te maken.
Heb ook een aantal mensen gekend die dit hebben gedaan en achter de reden zul je nooit komen.

Waarschuw beheerder
Is degene waar jullie het over hebben, die jonge gast met die blonde oudere vrouw en dochter Samantha ofzo (die van school af was geschopt)????????

Werkzaam bij Demon Dance Events
Waarschuw beheerder
donateur
Het is erg zat wat er is gebeurd, maar inderdaad, ze zullen heus niet tegen hun zin in aan dit programma hebben mee gedaan!

Want zoiets doe je gewoon niet tegen je zin in:no:

Ik niet in ieder geval!

Waarschuw beheerder
donateur
Zeker te weten van niet, een logisch normaal nadenkend persoon doet zo iets niet.
Als je zulke zaken laat filmen en er in princiepe nog al trots op gaat zijn er behoorlijk wat steken aan je los.
Waarschuw beheerder
donateur
tja inderdaad,maar wrom die zelfmoord omdat ie commentaar kreeg hoe die leefde?
als ie slim was had ie zelf ook wel begrepen dat dat niet normaal was:s

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is echt de reden niet geweest hoor, als je die kerel zag in die uitzending zag je gewoon dat die echt niet spoorde, net als zijn vriendin.
Mijn god in zo'n situatie voed je je kinderen toch niet op.
Iemand die bij zijn volle verstand is zeer zeker niet.
Waarschuw beheerder
donateur
maar ja dat waren ze niet,kijk maar hoe die kinderen al waren:s
Maar die ex van haar was al geen haar beter

Waarschuw beheerder
donateur
Idd, maar nu wel de gebeten hond uit hangen, als je zonodig beter wilt dan doe je er iets aan.

Waarschuw beheerder
Nou weet ik nog niet wie het is!!!!
Waarschuw beheerder
Jan probleemwijk
Waarschuw beheerder
geen gewone wijk?wat lul jij nou?wel eens van n vo­lksbuurt gehoord?Ik heb zelf in die wijk gewoont e­n ben ook bij hun thuis geweest.En wijken waar ied­ereen n baan heeft en waar weinig criminaliteit is­ dat zijn nieuwbouw wijken en ja daar kunnen wij u­itkeringstrekkers niet heen he?Beetje te duur
___­__________________________________________________­_

wij als uitkeringstrekkers :S werken voor je ­geld zoals iedereen dat moet doen..

Waarschuw beheerder
Jan probleemwijk

!!!!!!!!! ja dat zegt me nog niks, is dat die op zijn gezicht is geslagen????? met die blonde dollie....

Laat maar heb het filmpje van Jan gekeken, was dus inderdaad diegene, wel raar vond hem niet zooo labiel dat ie zelfmoord zou plegen....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
008 als er werk was voor iedere uitkeringsgerechtigde,dan zouden er weinig tot geen problemen meer zijn he.

Uitkeringen zijn niet voor niets in het leven geroepen,en schreeuw niet te hard,men kan dan op zijn bek gaan.
ook jij kan zo`n uitkering wel eens heel hard nodig gaan hebben.

Probeer eens wat minder neer te kijken op mensen die niet jouw manier van leven hebben.(verkeerde wiegje bij de verkeerde mensen)
Het zou een hoop aan jouw karakter toevoegen als je dat deed.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Karin....ergens in jouw profiel staat:don`t judge me,cause you don`t know me.

en ook kwam ik tegen dat de ware schoonheid van de vrouw niet in haar uiterlijk ligt maar in haar ziel.

Mooie teksten...zouden er hier veel van kunnen leren!
Waarschuw beheerder
oke niet iedereen kan er iets aan doen daar heb je gelijk in... maar als je een uitkering hebt moet je dan maar dingen gaan slopen van anderen mensen.. spullen weg halen?? jezelf voor lul zetten op de tv en zeggen kijk hoe ruig we zijn
Waarschuw beheerder
als je perse wil werken kun je ook werken... niet vragen wat voor werk maar oke.. maar dat is juist het probleem.. de meesten WILLEN gewoon niet werken die vinden het wel goed zo..
Waarschuw beheerder
en waar uit maak je op dat ik op 'jullie' neer kijk.. ook zo'n typisch voorbeeld.. je al aangevallen voelen terwijl er helemaal geen aanleiding voor is
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Aangezien ik een heeeeeeeel ander leven lijd als de mensen waar het in dit topic omgaat voel ik me niet aangevallen en reageer ik ook niet als aangevallen,de toonzetting van veel reply`s is nu eenmaal wel dat er neergekeken word op de uitkeringsgerechtigden.

Als men wil werken is er voor veel mensen werk,ben ik met je eens,maar niet iedereen is ook geschikt voor dat werk en mag het niet doen.
Er worden nog wel eens diploma`s gevraagd voor b.v stratenmaker en timmerman en classificeerder en verpleeghulp en lasser en voedingsassistente etc.
Zelfs demente ouderen bezighouden moet je al zijn voorzien van diploma`s,die aantonen dat je creatief kan vouwen.

En verder is er misschien wel werk veraf,maar als dat kassen zijn etc. wie betaald dan vervoer en onderdak?

Het ligt niet zo simpel,echt niet.

Dat je je a-sociaal gedraagt is niet gebonden aan een uitkering,er zullen er hier zat zijn die studeren en zich eens aan een treininterieur vergrijpen.

Dat je dat voor de t.v moet doen snap ik ook niet,maar dat is een trend,doe net als de Frogers,De Bauers,Patty en wat BNers in de tropen.

Waar ik op doel is dat het gewoon heel erg lullig is dat iemand besloot een eind aan zijn leven te maken op deze manier.
Dat er voor zijn problemen misschien geen hulp was en nooit is geweest.
Het was toch een mens.

Waarschuw beheerder
donateur
de toonzetting van veel reply`s is nu eenmaal wel ­dat er neergekeken word op de uitkeringsgerechtigd­en.
=============================================­=================
Ik kijk niet neer op mensen die­ een uitkering hebben doordat ze hun werk verloren­ zijn, of op diegene die echt in de WAO horen te z­itten, wel op mensen die gewoon te lui zijn en dat­ van generatie op generatie over geven.
Te gek vo­or woorden dat er seizoenarbeiders uit Polen gehaa­ld worden omdat men anders niet aan werknemers kan­ komen, daar klopt toch echt iets niet.

Waarschuw beheerder
Waar ik op doel is dat het gewoon heel erg lullig is dat iemand besloot een eind aan zijn leven te maken op deze manier.
Dat er voor zijn problemen misschien geen hulp was en nooit is geweest.
Het was toch een mens.

Er zijn wel meer mensen die een einde aan hun leven maken,en die hebben echt niet allemaal een uitkering.

Elk mensen leven telt,helemaal mee eens,maar ik denk niet dat deze man alleen om die uitzending van sbs een einde aan zijn leven heeft gemaakt.

En je kiest er niet voor om geboren te worden en je kiest er ook niet voor waar je geboren wordt,maar als iemand besluit een einde aan zijn of haar leven te maken is dat wel een persoonlijke keus.

Die keus heeft waarschijnlijk ook een gedeelte met de omgeving te maken,maar het blijft je eigen keus!!

Waarschuw beheerder
donateur
Fly,natuurlijk is dat je eigen keus,dus waarom al die uitingen van mensen die er geen bal van weten wat die persoon zijn drijfveren waren?

Deze uitzending is misschien de druppel geweest...maar dan nog vind ik menig reply te ver gaan.

The real JOJO...ben het met je eens dat veel mensen die van een uitkering leven het wel goed vinden zo.
Ik weet ook dat daar een hele hoop aan gedaan word en die controle alleen maar strakker word.

Natuurlijk is het heel bijzonder dat Nederland niet genoeg geschoold personeel heeft,zodat men uit de Balkan verpleging moet halen en uit Duitsland bouwvakkers en uit Polen seizoenwerkers.

Ik ben er ook heel erg voor dat deze banen beschikbaar moeten zijn voor de uitkeringsgerechtigden eventueel met omscholing.
Maar ja,een verpleeghulp aan je bed die er echt geen zin in heeft is niet te wensen bij je demente grootvader.

Het wil uiteindelijk ook heel wat zeggen over de keuze die men tegenwoordig maakt,er is meer gelegenheid tot studeren,lekker lang studeren,nog maar een onzin studie erbij en ja,die mensen gaan ook niet daarna in de regen asperges steken hoor.

Al vind ik wel dat het zou moeten,maar ja ik ben PVDA.

Waarschuw beheerder
geen gewone wijk?wat lul jij nou?wel eens van n vo­lksbuurt gehoord?Ik heb zelf in die wijk gewoont e­n ben ook bij hun thuis geweest.En wijken waar ied­ereen n baan heeft en waar weinig criminaliteit is­ dat zijn nieuwbouw wijken en ja daar kunnen wij u­itkeringstrekkers niet heen he?Beetje te duur

Dan ga je werk zoeken ofzo:/ kan mooi een beetje voor jou gaan betalen, mag je wel met een goede reden komen om niet te werken:Yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Zeg Roytjuh de koekenbakker,denk je nu echt dat je er veel van voelt ,dat betalen voor uitkeringen?

En als jij nu afhankelijk word van een uitkering en wij gaan allemaal zo denken?

We hebben niet allemaal gestudeerd,we kunnen niet allemaal ambachtelijke koeken bakken.

Jouw baas kan failliet gaan en je kan dan weleens heel lang w.w. moeten gaan genieten.
je kan flink je arm uit zijn kom draaien en ziekengeld moeten gaan halen,misschien zelfs gedeeltelijk wao.

Je bent 19,koekenbakker,je komt potvolblommen net kijken in een maatschappij die al langer draait als jij drollen.

Wees wijs en roep geen poep.

Waarschuw beheerder
Al vind ik wel dat het zou moeten,maar ja ik ben PVDA.

Ik ben eigenlijk een beetje partijloos,alle partijen hebben goeie en slechte punten.

Wat ik eigenlijk er zelf van vind is dat werken wel wat meer beloond zou mogen worden,zo als het nu gaat moet je eigenlijk steeds meer gaan overwerken,om de maatregelen van dit kabinet te compenseren.

De P.V.D.A moet eens onderscheid gaan maken tussen mensen die verder geen lichaamelijke en/of geestelijke klachten hebben en mensen die daadwerkelijk van een uitkering afhankelijk zijn.

Ik bedoel ik ken verder geen cijfers,maar ze halen steeds mensen naar voren die daadwerkelijk wat hebben en kraken daar het beleid van deze regering op af.

Als de P.V.D.A werkelijk wat wil bereiken,moeten ze eens laten zien waarom die mensen gekort worden en dat zijn de mensen die misbruik maken van het systeem.

Als ze daar nou eens een duidelijk punt van maken kan ik begrip opbrengen voor de P.V.D.A,maar daar hebben ze het niet over.

Ze laten het een beetje voorkomen alsof iedereen die een uitkering ontvangt,daar ook recht op heeft.....

Ik bedoel een miljoen mensen in de W.A.O,ja nou ik ken mensen die hebben een W.A.O uitkering een beunen er rustig op los,ja sorry,maar dan kun je ook een normale baan vinden.

Maarja,altijd is kootjakje ziek midden in de week maar Zondags niet,snapie?

En daar zijn er genoeg van.......

Laatst nog iemand die ik tegen kwam,diegene was ontslagen,en zit nu al weer een half jaar in de W.W.

Wat zegt diegene,ja ik kan geen werk vinden wat ik graag wil doen,dus wacht ik wel totdat die facatures weer een beetje loskomen.....

Enzo lopen er heel wat rond in Nederland.

En solicitatie plicht?

Ach dan soliciteer je toch op banen,waarvan je weet dat je er toch niet voor in aanmerking komt.!!!!

En dat is de realiteit!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kijk niet neer op mensen die­ een uitkering hebben doordat ze hun werk verloren­ zijn, of op diegene die echt in de WAO horen te z­itten, wel op mensen die gewoon te lui zijn en dat­ van generatie op generatie over geven.

Waarschuw beheerder
donateur
Daar heb je volkomen gelijk in Fly.

En dat soort gevallen hopen we toch allemaal heel snel te kunnen zeven.
Maar er zijn wel degelijk praktijken van mensen die weer geacht worden te werken als je alleen al je vingers kan bewegen.

Kijk daar moeten de burgers ook weer voor beschermd worden.

Die ellenlange bureaucratie daar krijg je wat van,we hopen daar in de nabije toekomst heel wat aan te doen.

In onze gemeente zijn de aanmelders van de w.w(jongeren) direct een omscholingsplan aangeboden en men heeft werk gekregen,kijk dat zet zoden aan de dijk.

Maar we gaan teveel off-topic.:flower:

Waarschuw beheerder
Kijk daar moeten de burgers ook weer voor beschermd worden.

Mee eens

Maar we gaan teveel off-topic.

En je hebt gelijk

Waarschuw beheerder
donateur
en dan ga ik nu relaxen want ik heb vier betaalde banen en 4 vrijwillige jobs,dus ik zak door mijn spaken.

lief zijn allemaal (K)

Waarschuw beheerder
en dan ga ik nu relaxen want ik heb vier betaalde banen en 4 vrijwillige jobs,dus ik zak door mijn spaken.

lief zijn allemaal

Relaxe......;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heeft er iemand een filmpje de aflevering waarom het gaat?:d
Waarschuw beheerder
donateur
Vind erg voor de fam.

:flower:

Sterkte...Zo iets is altijd hard...Vind maar raar dat jullie van die geintjes en rot opmerkingen maken ...

Een mens is een mens ..Laat ze in hun waarde..

Maar die gene die zo raar reageren weten vast zelf niet ,Hoe het is om iemand te verliezen ..

;)

Waarschuw beheerder
en alle mensen die geen respect hebben voor doden sterf....

Los van het feit of het Jan, Piet of Klaasje is, waarom zou ik respect moeten hebben voor de doden. Waarom gaan mensen altijd heel anders praten over iemand als de persoon dood is. Wat een ONZIN, als ik iemand niet moet tijdens zijn leven, dat moet ik hem/haar ook niet als hij/zij dood is. Dus zeker geen respect voor alle doden!

Waarschuw beheerder
Gabbermama....

ben het volkomen met je eens... mensen moeten eerst eens naar zichzelf kijken voordat ze DOMME uitspraken over iemand anders maken!

Waarschuw beheerder
Dat is echt de reden niet geweest hoor, als je die kerel zag in die uitzending zag je gewoon dat die echt niet spoorde, net als zijn vriendin.
Mijn god in zo'n situatie voed je je kinderen toch niet op.
Iemand die bij zijn volle verstand is zeer zeker niet.

en wie ben jij om daar over te oordelen?wat staat r bij jou beroep?beetje van dit beetje van dat?Nee ik weet t al jij bent psychiater,want je weet al zo goed hoe die mensen in elkaar steken en dat door n half uur tv :/

Dan ga je werk zoeken ofzo kan mooi een beetje voor jou gaan betalen, mag je wel met een goede reden komen om niet te werken

Jij kent mij niet en jij weet al helemaal niet wat voor leven ik leid dus je kan niet zomaar zeggen dat ik moet gaan werken.
Waarschuw beheerder
wie heeft het hier over JOU... je voelt je aangesproken! waar wil je naartoe.. dat nu iedereen zegt van aaaah wat zijn ze toch zielig en het is allemaal de schuld van de 'boze wereld'
Als je wil werken kun je werken!! uitzonderingen daar gelaten.. bijv. mensen die gehandicapt zijn enz. maar de mensen waar het in probleemwijken over gaat WILLEN gewoon niet werken en zijn er nog trots op ook
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
as jij ff goed kijkt zie je dat ik wat gecopieerd heb en dat gaat over MIJ,dus ik reageer r op en nee dat hoef ik niet te horen,veel mensen hier hebben n vooroordeel over die mensen door n half uur tv.als die mensen hun niet kennen dan moeten ze daar niet over oordelen en ja met veel gratis bier zeggen ze wellus wat he???

Waarschuw beheerder
donateur
2 dingen:

1. dat die man zelfmoord heeft gepleegd, is triest voor familie en vrienden.

2. dat die man a-sociaal was, in de letterlijke zin van het woord: zijn sociaal-maatschappelijke verantwoordelijkheid niet nemen, oftewel de profiteur uithangen, moge ook duidelijk zijn.
Dat de rest van de mensen dit afkeurt en veroordeeld heeft niks te maken met bemoeizucht, maar met normen en waarden.

maar deze twee punten door elkaar halen lijkt me onzinnig.

Waarschuw beheerder
Als je wil werken kun je werken!! uitzonderingen daar gelaten.. bijv. mensen die gehandicapt zijn enz. maar de mensen waar het in probleemwijken over gaat WILLEN gewoon niet werken en zijn er nog trots op ook
JUIST!!!!!!!!!!!!!!!!!

en ja papagabbersmurf, je hebt gelijk bij wat je zegt over dat bier mensen kunnen dan rare dingen zeggen... maar zonder bier hadden ze ook geen zin dat was duidelijk te merken....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
idd

Waarschuw beheerder
[cite]Als je wil werken kun je werken!! uitzonderingen daar gelaten.. bijv. mensen die gehandicapt zijn enz. maar de mensen waar het in probleemwijken over gaat WILLEN gewoon niet werken en zijn er nog trots op ook
JUIST!!!!!!!!!!!!!!!!!

[/citez]

Zo iemand ken ik ook nog wel! (SvB)

Waarschuw beheerder
Ja dat is ook een profiteur eerste klas.... komt ook nooit verder... hahahaha
Waarschuw beheerder
en als je een beetje verstand hebt zet je jezelf niet zo voor lul... gratis bier of niet!! net of gratis bioer zo bijzonder is WHOH als ik nu naar de AH rijdt heb ik voor 6 euro ook een kratje bavaria heb ik sbs 6 niet voor nodig en ga ik me zker niet voor voor zetten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja dat is ook een profiteur eerste klas.... komt ook nooit verder... hahahaha

Woont bijna helemaal in Best vort!

Waarschuw beheerder
late we hier ook gaan rellen!

Waarschuw beheerder
(Y)!

Waarschuw beheerder
:X

Waarschuw beheerder
Tegenwoordig laten mensen zich zo makkelijk voor LUL zetten.... dat blijkt wel weer... eigenlijk best zielig!

Maar al in Best wanne mongool zeg die B

Waarschuw beheerder
Ja erg he...

Waarschuw beheerder
En het is niet ineens een probleemwijk sinds het programma, getuige het onderzoek van prof. Willem de Haan, hoogleraar aan de RUG van een aantal jaren geleden.(december 1997!)

Ooow ja er is 1x een rel geweest en nu is t een probleemwijk?Kom op zeg hoe vaak sinds die tijd is oosterpark nog in t nieuws geweest.En als er mensen zijn die problemen hebben met steuntrekkers laat ze dan klagen bij de overheid en niet afgeven op de mensen zelf.

2Karin: hoe weet jij of ze die dag nuchter waren toen de opnamen werden gemaakt?Niet zo snel oordelen.

en als je een beetje verstand hebt zet je jezelf niet zo voor lul... gratis bier of niet!! net of gratis bioer zo bijzonder is WHOH als ik nu naar de AH rijdt heb ik voor 6 euro ook een kratje bavaria heb ik sbs 6 niet voor nodig

Uitkeringstrekkers hebben niet t geld om naar de AH te gaan en as ze gratis bier krijgen nemen ze t natuurlijk aan.As iemand jou n biertje aanbied neem je t ook aan toch?En hun is trouwens verteld dat t om heel iets anders ging dan probleemwijken.

Waarschuw beheerder
Ik heb niet gezegd dat ze nuchter waren.... maar dronken mensen spreken de waarheid (toch)..... en geloof me ook nuchter hebben ze geen zin in werken, dat zeggen ze zelf...ik scheer ze niet allemaal over 1 kant maar de meeste wel...

zeg nou zelf je hoeft niet te werken maar er komt wel geld binnen...tuurlijk ga je dan niet 40 uur werken als het niet zoveel scheelt met je uitkering...
Snap dat wel, maar dan moeten ze ook niet zeiken!

Waarschuw beheerder
donateur
Ooow ja er is 1x een rel geweest en nu is t een probleemwijk?

Goh nu je het zegt, waar hebben we het eigenlijk over :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Was dat nou die kerel, die van achter geslagen werd in ze huis, of is dat weer een andere aflevering?

Waarschuw beheerder
Ja inderdaad waar hebben we het over.......

Waarschuw beheerder
Was dat nou die kerel, die van achter geslagen werd in ze huis, of is dat weer een andere aflevering?

Ja dat was ie!

Waarschuw beheerder
Ja inderdaad waar hebben we t over.

Slotje...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Tsja, dat wijf zei gister al op tv, dat ze er toestemming voor hadden gegeven en dat ze een advocaat in acht wilde nemen, om uit te zoeken, wat ze nou moest doen!

Maar ze kunnen dus echt niet sbs6 verwijten!

Ik vond het wel al een apart mannetje!

Waarschuw beheerder
donateur
Boldhead,waar haal jij het recht vandaan om die vrouw: DAT WIJF te noemen.Typisch een geval voor een probleemwijk zou ik zeggen.

SBS6 valt wel degelijk heel veel te verwijten.

En ja het was een apart mannetje,zoals iedereen uniek is.

En ik vind jullie aparte mensen dat jullie onderuit gezakt met een pilsje hier naar gaat kijken,andermans ellende als jullie bron van vermaak.
En loopt er iets niet goed af dan ook nog effe gore uitlatingen doen.

Probleemwijken...wie heeft het bedacht?
Zijn het de woningen waarin de mensen wonen die weten wie hun buren zijn?
Zijn het mensen die geen hoge huren willen of kunnen betalen?
Zijn er onder die mensen ook mensen die uitkeringsGERECHTIGD zijn?
Gebeurd er vaker wat ten overstaan van de rest van de buurt?

Nee geef dan maar de nette wijken,pedofelie achter de gesloten luxaflex.
S.M zolder om gasten te ontvangen.
Buren die maanden dood kunnen liggen.
Vrouwen die door de kamer geslagen worden door de gelegenheids drinkers.
Mannen die meer tijd met hun secretaresse doorbrengen dan met hun vrouw.
Kinderen die te lijden hebben onder de prestatiedrang van hun ouders.
Kinderen die vaak niet eens weten wie hun ouders zijn.
Ouders die geen enkele interesse kunnen opbrengen voor de belevingswereld van hun kind.
Vrouwen die hun alcoholist zijn verbergen achter de deur.
enz.enz.,enz.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
008 als er werk was voor iedere uitkeringsgerechtigde,dan zouden er weinig tot geen problemen meer zijn he.

Uitkeringen zijn niet voor niets in het leven geroepen,en schreeuw niet te hard,men kan dan op zijn bek gaan.
ook jij kan zo`n uitkering wel eens heel hard nodig gaan hebben

nogmaals ten overvloede....en daarnaast weer heerlijk gestigmatiseerd...als je invalide ben dan hoef je niet te werken.
Wel er zijn duizenden invaliden,mensen met een handicap die prima kunnen werken,beetje bot weer he.
Alsof iedereen met een handicap kwijlend uit een rolstoel hangt.
En alsof mensen waaraan je hun handicap niet kunt zien dus direct onder de groep profiteurs horen.

Wat zijn jullie vreselijk kort door de bocht zeg.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wel er zijn duizenden invaliden,mensen met een han­dicap die prima kunnen werken
===================­=======================================
En die wi­llen meestal ook wel werken.
Maar ben eens eerlij­k ik denk dat we allemaal wel min. 1 persoon kenne­n die in de WAO zit, maar daarnaast behoorlijk bij­beunt maar hardop roept ik zit niet voor niets in ­de WAO!
Dat soort praktijken moet gewoon aangepak­t worden, weet dat het heel moeilijk is maar beste­ed dat geld aan diegene die niet kunnen werken, di­e hebben echt geen vetpot.
Daarnaast ben ik er oo­k voor als men in de soos zit, desnoods vrijwillig­ers werk gaat doen, maar laat ze iets doen er is z­o'n tekort alleen al in de Verzorgingstehuizen bij­v. en daar hoeven ze echt geen speciale opleiding ­voor te hebben.
Waarschuw beheerder
aaah dat is best relax in zo wijk lekker zelf weten wat daar doet, niemand die der last van heeft.
maar goed dat het zo ver moet gaan met sbs 6 enzo, jah das toch een beetje ziek!!

Waarschuw beheerder
niet gezond dat de tv zon serie uberhaupt uitzend:o

Waarschuw beheerder
donateur
Daarnaast ben ik er oo­k voor als men in de soos zit, desnoods vrijwillig­ers werk gaat doen, maar laat ze iets doen er is z­o'n tekort alleen al in de Verzorgingstehuizen bij­v. en daar hoeven ze echt geen speciale opleiding ­voor te hebben

daar ligt de lat ook helaas erg hoog.
men moet minimaal ehbo hebben anders mag je niet iemand naar het toilet helpen etc.
maar koffie schenken en thee schenken en helpen bij het eten...ja zeker.
En dat doet onze gemeente nu gelukkig met alle jonge mensen die zich inschrijven als werkzoekende.
Maar niet iedereen is geschikt voor het werk,heeft het geduld en de liefde.

Echt wijffie,ik wil jullie niet telkens afvallen,maar ik zit er met mijn snuit middenin.
Alle regeltjes en overal bezuinigen,je word er gek van.

Waarschuw beheerder
donateur
SBS6 valt wel degelijk heel veel te verwijten

Wat valt ze te verwijten dan???

Ze hebben zelf de toestemming gegeven om te mogen filmen!

Als ze dan achteraf zeggen dat het de schuld van sbs is, vind ik een beetje krom!

Dan moeten ze aangeven wat er wel of niet gefilmd mag worden, toch?!

Waarschuw beheerder
ik heb mn universiteit niet afgemaakt, werk nu in 2 ploegendienst in een distributiecentrum en ga weer naar school in september, voor dit werk had ik geen opleiding nodig en je moet kunnen lopen en tillen...

Het is zo makkelijk om werk te vinden, als je te lui bent, sterf :[

Waarschuw beheerder

Dat ze tegen de hoofdpersonen hebben gezegd dat t heel ergens anders over ging?

Het is zo makkelijk om werk te vinden

Zei weer us iemand met n baan,nee dus,mn vriend heeft diplomas en veel werkervaring en die solliciteert as n gek ,maar ja geen werk.Dus niet zo vaag lullen over dat r makkelijk werk te vinden is.

Waarschuw beheerder
mn vriend heeft diplomas en veel werkervaring en die solliciteert as n gek ,maar ja geen werk

hij wil dus werk wat in zijn straatjepast. Ik heb het over WERK, maakt niet uit wat, putjesschepper, vuilnisman..... ik doe ook werk wat niet in mijn straatje past ( 3 jaar universiteit bedrijfseconomie af...), maar k doe werk wat elke mongool vrouwelijk/mannelijk kan doen...

Dus wat een slap excuus van een argument heb jij door te zeggen dat het iemand is met een baan die dit zegt...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik wil ook alleen maar werk wat ik leuk vind hoor.. dus dat is waar ik voor geleerd heb.. en anders word het denk ik nix,dan maar lekker thuis zitten en wachten tot ik wel baan krijg die ik graag zou willen hebben..geld heb ik tog wel van ouders ofzo..

en ookal ga ik niet werken hebben andere vrij weinig over te zeggen tog?

Waarschuw beheerder
2Roy : waar heb jij gezien dat ik zeg dat hij alleen werk wil wat hij leuk vind,ik wou r mee zeggen dat je met diplomas en ervaring dus echht niet snel werk vind maakt nie uit wat voor werk,mijn vriend wil alles aanpakken maar hier in t noorden is r gewoon nix en as ie reageert valt ie buiten de boot.En ja mensen met n baan oordelen te snel over mensen zonder baan,wanneer jij weet over hoe,wat en waarom sommige mensen geen baan hebben,kom dan maar weer met je oordeel.

Waarschuw beheerder
donateur
Het is zo makkelijk om werk te vinden, als je te lui bent, sterf

kijk weer zo`n opmerking van iemand die dus volgens jullie beter is een probleemwijk kan wonen.
Het denken stopt bij meer dan drie regels.
Zit je dan met je 3 jaar bedrijfseconomie en mag je putjesschepper zijn.

Ik kijk er niet op neer hoor,maar jij wel op anderen.
Er kunnen er plaatselijk toch maar enkelen uit dat putje scheppen,en dan staan er nog 300.00 werkelozen toe te kijken.

Wel met diploma`s en ervaring en je gek solliciteren(wat wel moet met een uitkering)kan je niet zeggen dat iemand zo maar hangt en het wel best vind.

En al eerder heb ik ergens gezet dat ook het "mindere"werk niet overloopt van lege banen doordat alles bezuinigt.

Ik zelf ervaar dat probleem ook met 1 dochter.
Tomatenplukken vergeet het maar,vol met scholieren.

Kijk dat zouden ze dan moeten verbieden,geen bijbaantjes,maar mensen die echt aan het werk moeten en uitkeringen moeten krijgen.

En dat je daarnaast simpel werk(in jou ogen)gelijk stelt aan het werk wat Mongolen doen geeft weer aan dat jouw denken gestopt is met het behalen van je diploma.

SBS6 zou eens bij jou moeten komen filmen,de afgestuurde met taalgebruik en inlevingsvermogen van een strontkever.

Boldhead...MEDE schuld aan het geheel.
Vergeet niet dat men tekent voor uitzending,VOOR uitzending.
Als men popi jopi uit gaat hangen en lekker eerst wat pilsjes erin giet zodat de gemoederen wat eerder op hol slaan en dat men met wat meer bravoure voor de camera staat,zoals er veel van jullie doen met genoeg pillen op(als ik zo eens foto`s bekijk in profielen)en als je dan nuchter in je celletje daarnaar kijkt en beseft wat er allemaal fout is gegaan en verder nog meer in je leven,dan kan er een knop omgaan ja.

Waarschuw beheerder
Ik kon t niet beter zeggen Gabbermama:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat de personen in kwestie heel goed weten wat drank en drugs met je doen;)
Beetje dom dan he

Waarschuw beheerder
En jij doet natuurlijk nooit domme dingen:/

Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk wel, iedereen toch;)

Maar hun zullen die situatie wel vaker hebben mee gemaakt met drank op(bedoel ik natuurlijk niet zo'n televisie uitzending), dus dan weten ze van te voren wat er ken gebeuren en dat het uitgezonden word!

Of zit ik er nu helemaal naast denk je!

Waarschuw beheerder
Denk jij nou echt dat ze de volledige opname hebben laten zien?In n ander topic zegt Tina zelf ook al dat r veel in geknipt is en niet ten goede van hun!!!En vind je t dan raar dat hij doorflipt as hij vast zit???

Waarschuw beheerder
donateur
Dat wist ik dus niet!

Maar toch, drank maakt dan meer kapot dan je lief is!

Waarschuw beheerder
donateur
Net als bij die aflevering, met die pedofiel, dat zeg je dan toch niet:vaag:

Is vragen om moeilijkheden!
Waarschuw beheerder
donateur
En jij doet natuurlijk nooit domme dingen

niet voor de camera

Waarschuw beheerder
donateur
En toen die gozer KO geslagen werd van achter, zeiden ze al, dat dat normaal was daar:vaag:

Moet een maat van mij flikken!
Issie geen maat meer van me en sla ik hem het huis uit en goed ook!
Waarschuw beheerder
Ik begrijp het probleem hier niet zo.
SBS maakt een programma over “probleemwijken”. De bewoners stemmen hiermee in en gedragen zich zo "natuurlijk" mogelijk in hun eigen omgeving en dan gaan hier achteraf mensen zitten zeiken als die lui zichzelf voor lul zetten. Het maatschappelijke aanpassingsvermogen van die lui reikt niet verder dan het einde van de straat. Daarnaast zie je ze open en bloot hun mening geven over buitenlanders en wat voor uitzuigers dat wel niet zijn terwijl ze 1 minuut daarvoor zelf nog staan te verkondigen dat werken niet voor hun is weggelegd omdat ze d’r gewoonweg niet zoveel zin in hebben. Maar ik begrijp het al; ik behoor wijzer te zijn en niet zo te oordelen over anderen…ook al doen die mensen dat ook maar dan met een nog wat gevarieerder taalgebruik.
Heeft iemand dat gezien met die pedofiel? Dan spoor je toch ook niet als moeder als je dan bij zo'n vent blijft? Gelukkig maar dat dat meisje uit huis geplaatst is, dan heeft ze tenminste nog een kans…

Wat betreft die zelfmoord: zelfmoord kun je een ander nooit in de schoenen schuiven. Mensen die tot zo’n daad overgaan hebben daar meestal lang over nagedacht. Daarbij ben je verantwoordelijk voor je eigen daden en de beslissingen die je neemt in je leven en de consequenties die daarop volgen.

Waarschuw beheerder
donateur
Helemaal mee eens

Waarschuw beheerder
donateur
Blondie 1973...

Waar moet ik beginnen...hahahaha

Wel ik denk dat dat gedrag wat jij beschrijft geld voor -ik zal liefjes zijn-89%van het PF volk.
Het maatschappelijke aanpassingsvermogen van die lui reikt niet verder dan het einde van de straat. Daarnaast zie je ze open en bloot hun mening geven over buitenlanders en wat voor uitzuigers dat wel niet zijn terwijl ze 1 minuut daarvoor zelf nog staan te verkondigen dat werken niet voor hun is weggelegd omdat ze d’r gewoonweg niet zoveel zin in hebben

Alleen het geen zin hebben in werk verbloemen ze met beroepen te vermelden als bananentester of vibratoropmeter.

Ik heb het programma niet gezien,ook niet die met die pedofiel,ook niet naar Patty of andere BNers thuis.
Ook niet naar wissel van vrouw of hoe vies is jouw huis.
Ik vind het gewoon te gek voor woorden dat mensen zich beschaafd en anders noemen terwijl ze kwijlen van dit soort vermaak voor hun avond.

Mijn God ze moeten die mensen dik betalen voor de lol vooraf,tijdens en na,wat jullie hebben.

Verder nog even over zelfmoord.
Zelfmoord is niet weg te leggen onder 1 noemer:weloverwogen.
Zelfmoord kan een heel ondoordachte paniekaanval zijn,hysterie en overmand door angst en paniek.
Zelfmoord heeft vaak een schuldige,een kind wat sterft ,een overspelige man die je laat zitten,geen geld en totaal geen uitzicht en weten dat je het huis word uitgezet.
Als enigste overblijven na een vreselijk ongeluk.
En ga nog maar een poosje door.
Zelf ben je wel degene die het doet,maar er zijn er zat die ertoe gedwongen worden.!!

Waarschuw beheerder
donateur
Zelfmoord is egoïstisch, als je je naasten achterlaat!

Hun krijgen het voor de kiezen:frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
afgestudeerde professor....zij krijgen het voor de kiezen.

kon het niet laten,ik weet het,heel betweterig,maar je hebt nu zoveel spelfouten gemaakt en dan in een topic als dit.
:bloos:

zelfmoord is egoistisch,ja,maar word door labiele mensen gedaan.
deze mensen kunnen de pijn van het leven niet aan.
pas als je zelf zo af en toe op die rand hebt gestaan-en dat duurt wel wat jaartjes-kan en mag je daarover oordelen.
de nabestaanden zitten met vragen,dus een afscheidsbrief geeft inzicht en hulp,maar je ziet,vaak is er niet zo over nagedacht en gebeurd het impulsief.
Ik kan alleen maar zeggen,na 15 jaar uitvaartverzorging,verwijt jezelf niets,deze persoon is nu beter af,voor velen is het leven te veel een hel en kunnen hun schouders dit niet dragen en niemand kan die lasten overnemen.

Dus egoistisch.....ach

Waarschuw beheerder
donateur
kon het niet laten,ik weet het,heel betweterig,maar je hebt nu zoveel spelfouten gemaakt en dan in een topic als dit

Ik geloof niet, dat we het daar nu over hebben he:s

En ik kan het weten van dat egoïstische, want in ons gezin is het ook gebeurd!
Dus loop nou niet te zeiken, dat ik er niks vanaf weet:@

Waarschuw beheerder
donateur
sorry,kon het echt niet laten,ik schaam mij diep...maar dat is het duiveltje wat af en toe eens boven komt.
Kijk jullie schelden en vloeken de hele tijd,ik ben gewoon gemeen..:devil:

Ik zeg toch nergens dat jij er niet van af weet.
En Zelfmoord is voor nabestaanden een verschrikking.
Ik heb het helaas ook mee moeten maken met de moeder van een lieve vriendin van mijn dochters.
Het waarom blijft altijd en het idee dat er altijd wel hulp geweest zou zijn blijft ook altijd,maar helaas is dat niet zo,misschien tijdeljk,maar de pijn van het leven kan niemand je ontnemen,niemand kan jouw leven leven,niemand kan jouw angst,jouw gevoel,jouw beklemming wegnemen.

Ik wil daar best oven praten per p.b,dit is niet het topic en de plaats ervoor.

Ik vind het verschrikkelijk voor je dat je erbij betrokken bent,niet geweest bent,maar er levenslang door hebt,ik begrijp het heel,heel erg goed.
Waarschuw beheerder
Suïcide is nooit goed (heb zelf een kameraad die eraan overleden is).
Maar zon persoon kan ik niet te veel om rouwen eerlijk gezegd..

Waarschuw beheerder
donateur
je bedoeld je kameraad of degene waarvoor dit topic is geopend?

van de een staat het dichtbij en de ander is onbekend,maar zolang je geen idee hebt wat er in die koppies speelt en je geen idee heeft hoe ze zich voelen,oordeel dan maar niet.

Het is niet iets wat je zomaar doet.

Kijk spelen met je leven om de kick is anders,daar kan ik ook niet bij.
Streetracers,joyriders,achter op de trein springen,zo lang mogelijk voor vrachtwagens of treinen staan.

Maar ik ga mijn mandje in.
Het klinkt gek,maar ik zit nu eenmaal in het vak en morgen vroeg een begrafenis en meehuilen mag,maar in slaap sukkelen niet.

lief zijn voor elkaar he.(K)

Waarschuw beheerder
SBS6 valt wel degelijk heel veel te verwijten

Ze hebben zelf de toestemming gegeven om te mogen filmen!

Als ze dan achteraf zeggen dat het de schuld van sbs is, vind ik een beetje krom!

Dan moeten ze aangeven wat er wel of niet gefilmd mag worden, toch?!

deze families hebben duidelijk aangegeven wat er wel en niet uitgezonde mocht worden..

dus ik zeg sbs6 veroordelen voor dood door schuld piepe ze wel anders de volgende keer dat ze weer alleen maar schit uitzenden Groetnnn uut Grunnnn

Waarschuw beheerder
Denk jij nou echt dat ze de volledige opname hebben laten zien?In n ander topic zegt Tina zelf ook al dat r veel in geknipt is en niet ten goede van hun!!!En vind je t dan raar dat hij doorflipt as hij vast zit???

dat bedoelde ik dus ook helemaal mee eens ze hebben alleen schit laten zien en niet hoe die mensen werkelijk leven
die uitzendingen waren achteraf gezien alleen maar uit op leedvermaak...
drom sbs6 FUCK ALL OF YOU
uut Grunnnn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Achteraf gezien? Flikker toch op joh, zoiets weet je gewoon... dat is altijd zo met dit soort progammas... en ze moesten zo nodig met hun stoere bek op tv, dus nu niet huilen achteraf!

Waarschuw beheerder
Ow ja en jij weet r natuurlijk alles van?Jij was r bij?Oh nee jij werkt bij sbs6 dus jij hebt helemaal gelijk hoor:/:/:/:/

As jou iets anders verteld is dan geloof je dat ook juist omdat ze nooit op tv zijn geweest en as ze ineens na t tekenen horen dat t ergens anders om gaat ja dan ben je wel n beetje bedondert he?En zoiets weet je dus gewoon niet..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mijn vriend wil alles aanpakken maar hier in t noorden

het noorden, jah dat had je niet gezegd :[ , dan snap ik het... verhuizen geen optie?? ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Als dat zo zou zijn, hebben ze toch een kopie van het contract en dan zouden ze daar echt wel werk van maken hoor, en mediageile dure Advocaten genoeg die dat voor hun zouden doen.
Wordt een beetje moe van al die mensen die hun goedpraten, triest van zo'n zelfdoding maar aan het programma hebben ze allemaal vrijwillig meegewerkt.

Waarschuw beheerder
Ja joh ik heb met me uitkering zoveel geld ik kan wel ff gaan verhuizen....:/
Als dat zo zou zijn, hebben ze toch een kopie van het contract en dan zouden ze daar echt wel werk van maken hoor, en mediageile dure Advocaten genoeg die dat voor hun zouden doen.
Wordt een beetje moe van al die mensen die hun goedpraten, triest van zo'n zelfdoding maar aan het programma hebben ze allemaal vrijwillig meegewerkt.

Ze gaan er ook werk van maken met n dure mediageile advocaat en ik geef ze groot gelijk en ok ze hebben vrijwillig meegewerkt met t idee van heel iets anders,ze zijn om de tuin geleid.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou SORRY hoor....

Waarschuw beheerder
Dat bedoel ik dus met vooroordelen,jullie roepen eerst en dan denken jullie pas maar excuses aanvaard hoor.....Groet Diana
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Achteraf gezien? Flikker toch op joh, zoiets weet je gewoon... dat is altijd zo met dit soort progammas... en ze moesten zo nodig met hun stoere bek op tv, dus nu niet huilen achteraf!

krijg zo,n vaag vermoeden hier met een sbs 6 liefhebber te maken te hebben pfff wou jij zeggen dan dat je geen traan zou laten als et een van jou vrienden zou overkomen.
dan ben je net zo,n grote lull als de mensen die dit programma in elkaar hebben gezet ! ! ! ! en voor jou geen groete Grrr eikel

Waarschuw beheerder
alsof ik het meen :[ o:)

Waarschuw beheerder
Nee jij niet maar ik wel......

Waarschuw beheerder
good 4 u, ik ga slapen ik heb weer gewerkt :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
good 4 u
Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk heeft de man hier al langer over nagedacht,,,voor de nabestaande is het erg ,,maar hij wou dit zelf,,en als iemand zo uit het leven wil stappen doet die dat toch wel ,,hoe en wanneer dan maar,,,En als je niet oppast ,,krijgt dadelijk de familie een schade vergoeding en worden ze verder geholpen en krijgen ook een huis en een nieuw bestaan,,,net zoals de tokkie's, Ja het is allemaal erg,,,Maar het was allemaal vrijwillig

Waarschuw beheerder
En as je niet oppast????wat is dat voor een domme redenering.as je ff de posts bekijkt dan zie je ook wel dat ze verneukt zijn en dat was niet vrijwillig!!!!!!En so what as ze een nieuw huis krijgen en worden geholpen?Alleen maar beter zal ik zeggen.

Waarschuw beheerder
donateur
Dat lief zijn valt niet mee he.

Jullie blijven op het niveau zitten waar je de anderen van beticht.

En ja ze doen vrijwillig mee,net als je intervieuws geeft en dan daarna ziet dat er hier en daar wat uit zijn context is gehaald en je heel andere dingen lijkt te zeggen.

Kijk dit gaat van kwaad naar erger.

Een Patty kan zich leegschijten voor de t.v en met een rimpelkop met een kater zitten janken over haar ex en heel nederland lacht en haar zakken worden gevuld.

Maar zo a-sociaal is dus niet iedereen,niet iedereen kent de kneepjes van het vak,niet iedereen is bestand tegen nieuwsgieren en hun praatjes.
Niet iedereen is dan ook bestand tegen datgene wat ze dan te zien krijgen in een compilatie waarin ze het allerslechtste uitzenden.

En ROY,volgens je vorige profiel ben je nog maar net zelf tot de conclusie gekomen volwassen te worden,dus gedraag je dan als volwassen en zeg niet elke reply dat je werk hebt,dat hebben er velen met jou en die hoor je niet.
En koop van je salaris eens een fiets die groot genoeg is voor je,profiteur met het fietsje van je broertje.
Waarschuw beheerder
there's no bussines like showbussines

Waarschuw beheerder
hij had geen 6 week gevangenis straf hij had n0g 20 week en jullie kunnen hier wel 0ver discusiren maar jullie weten nie wat zijn probleemwas duss houd je er asjeblieft still over oh nee en als ie nou donderdag om 11 uur is overleden is precies naar de uitzending en als je tv noord heb gekeken en rtl boulevaart dan begrijp je het een beetje!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap dan sowiezo al niet, dat jullie aan dat programma mee gedaan hebben:S

Je weet, dat het sensatiemakers zijn!

Waarschuw beheerder
ze zeiden tegen 0ns dat het 0verv0lkswijken ging.. en later zie je dat het 0ver pr0bleemwijken gaat we hebbene r alles aangedaan 0m het nie uit te zenden maar ze hadden schijt
Waarschuw beheerder
Nou ik kan er niet om malen hoor, tuurlijk is het vervelend voor zijn omgeving. Maar zo zit het nou eenmaal ik elkaar..

Televisie draait om KIJKCIJFERS en niet om de mensen die erin voorkomen, die zijn bijzaak. Dat gaat al zolang er tv is... Net als big brother, net zoals hart in actie noem maar op...

En ik vind gewoon als je met stoere kop op tv wilt, en laten zien wie de gekste wijk van nederland is, moet je ook niet achteraf janken als je in een volgens jou te slecht daglicht bent gezet...

Waarschuw beheerder
heeft hij dat gedaan 0f wij de gekste wijk hebben neeeeeeeeeee!!! en zat ie te janken neeeeeeeeeeeeeeeee.!!! duss h0u je bek j0ng
Waarschuw beheerder
Whehe, maar hier lopen wel mensen te janken :cry:

Waarschuw beheerder
jah als j0u stief pa d0od is 0f een vriend van j0u wil je zeggen dat je zit te lachen dan:@
Waarschuw beheerder
Moet je ff me post terug lezen slappe, daar zeg ik dat het vervelend is voor zijn omgeving...

ajjuuuu (K)

Waarschuw beheerder
waar0m z0u ik wat je er uit g0oit is alleen maar 0nzin
Waarschuw beheerder
dus je hebt het wel gelezen
Waarschuw beheerder
donateur
PapaGabbersmurf en MamaSmurfin, ik heb het topic nog eens rustig doorgelezen. Volgens jou spreek hier niemand de waargeid en weet niet het waar ze over hebben, op een na... dat ben jij.
Iemand pleegt geen zelfmoord na een televisieprogramma waar je vrijwillig aan me hebt gewerkt. Dat zit er al langer iets mis. Denk daar eens over na.

En als sbs zegt dat het over volkswijken gaat en het blijkt over probleemwijken te gaan dan is dat contractbreuk. Ik neem aan dat er een contract is getekend waar het een en ander in vermeld staat.... Dus als dat waar is heb je een zaak en anders ben je zeeeeer naief.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en zat ie te janken neeeeeeeeeeeeeeeee.!!!

ehhm.. jawel ? :S
Waarschuw beheerder
Hoezo domme redenering ,,zo gaat dat toch in dit land,,zo ook met de tokkies ,,halen vanalles uit ,,en hebben het nog beter dan mensen die er zo veel moeite voor doen,,,Het was gewoon een zooitje daaro,,,en zijn verleden heeft een grote rol gespeeld,,dus niet een ander de schuld geven!!! En ze hebben zich zelf gewoon verneukt ,,en niets of iemand anders.Zo zijn ze gewoon,,en nu moeten ze niet net doen alsof ze helemaal anders zijn,,

Waarschuw beheerder
Nou ik kan er niet om malen hoor, tuurlijk is het vervelend voor zijn omgeving. Maar zo zit het nou eenmaal ik elkaar..

Televisie draait om KIJKCIJFERS en niet om de mensen die erin voorkomen, die zijn bijzaak. Dat gaat al zolang er tv is... Net als big brother, net zoals hart in actie noem maar op...

En ik vind gewoon als je met stoere kop op tv wilt, en laten zien wie de gekste wijk van nederland is, moet je ook niet achteraf janken als je in een volgens jou te slecht daglicht bent gezet...

deze dildo kon ook nog welles werken ook bij SBS pff
ongevoeligge zakkewasser, meneer kan et allemaal niet malen..zijkerd :@:@ :d(y)

Waarschuw beheerder
Hoezo domme redenering ,,zo gaat dat toch in dit land,,zo ook met de tokkies ,,halen vanalles uit ,,en hebben het nog beter dan mensen die er zo veel moeite voor doen,,,Het was gewoon een zooitje daaro,,,en zijn verleden heeft een grote rol gespeeld,,dus niet een ander de schuld geven!!! En ze hebben zich zelf gewoon verneukt ,,en niets of iemand anders.Zo zijn ze gewoon,,en nu moeten ze niet net doen alsof ze helemaal anders zijn,,

eehh laa me rade blond en hoge hakkuu met punte :d :p
Waarschuw beheerder
Volkswijken zijn nou eenmaal geen villawijken...:p
Nee even zonder gekheid....dus als SBS het programma gewoon Volkswijken had genoemd dan had iedereen zich netjes gedragen in het programma? Dan hadden er geen weetplantages geweest? Ik snap het, iedereen is zich plotseling als probleem gaan gedragen omdat het programma zo heet.

To Gabbermamma:
Wel ik denk dat dat gedrag wat jij beschrijft geld voor -ik zal liefjes zijn-89%van het PF volk

Welkom 2 the club!!!

Ik heb het programma niet gezien,ook niet die met die pedofiel,ook niet naar Patty..

Nou dat is helemaal prachtig zeg!!! Mevrouw heeft niet het programma gezien maar kan wel andere partyflockers beoordelen op hun mening...
Patty vind ik niet echt een vergelijking op maatschappelijk niveau.

Discussie over zelfmoord kun je heel lang gaan voeren, maar het komt erop neer dat niet iedereen die het moeilijk heeft hiervoor kiest. De 1 heeft kennelijk genoeg aan SBS als reden(volgens sommingen hier tenminste....) en de ander doet het nog niet als ie een oorlog meemaakt. De 1 vind het laf de ander juist moedig. Hoe dan ook het blijft een eigen beslissing en ik denk dat ik het hoe moeilijk het leven ook eventueel wordt toch niet zou durven..
Waarschuw beheerder
donateur
Honderd mensen honderd ideeen honderd meningen...

Waarschuw beheerder
h0e weet jij n0u dat ie zat te janken geit was je bij hem:@
Waarschuw beheerder
He my style is hardstyle, reageer eens dan op wat ik schrijf ipv gaan concludren dat ik wel eens bij sbs zou kunnen werken.

En nee, ik ben geen sbs fan, in tegendeel, dus zal ook niet zo hersenloos zijn om aan zo'n progamma mee te werken, want dat zijn de mensen die sbs helpen overeind te blijven, mensen die graag met hun gare kop op tv wilde, en ja vind het gek dat ze alleen de leuke stukken uitzenden? Want dat willen we zien hahaha

ga maar weer :cry:

Waarschuw beheerder
PapaGabbersmurf en MamaSmurfin, ik heb het topic nog eens rustig doorgelezen. Volgens jou spreek hier niemand de waargeid en weet niet het waar ze over hebben, op een na... dat ben jij.
Iemand pleegt geen zelfmoord na een televisieprogramma waar je vrijwillig aan me hebt gewerkt. Dat zit er al langer iets mis. Denk daar eens over na.

nou.....zo denk ik dus niet he,en blijkbaar doet iemand dat dus wel en ja r kan meer zijn geweest maar dat programma was waarschijnlijk de trigger.

Zo zijn ze gewoon,,en nu moeten ze niet net doen alsof ze helemaal anders zijn

Sprak de gediplomeerde Psychiater.....:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en als ze n0u tegen 0ns hadden gezegt dat het 0ver v0lksgezinnen ging dan ze hadden 0ok kaartjes hier in de wijk uit gedeelt en daar b0ven staan v0lksgezinnen geen pr0bleemwijken
Waarschuw beheerder
Dan is dat contractbreuk zoals medicman al zei, dus had je daar al stappen tegen kunnen ondernemen, aangezien sbs al tijdje van te voren reclame maakt voor het progamma PROBLEEMWIJKEN!
Waarschuw beheerder
donateur
nou.....zo denk ik dus niet he,en blijkbaar doet iemand dat dus wel en ja r kan meer zijn geweest maar dat programma was waarschijnlijk de trigger.

No offense, maar zo komt het wel bij me over (f)

Samantha..! en als ze n0u tegen 0ns hadden gezegt dat het 0ver v0lksgezinnen ging dan ze hadden 0ok kaartjes hier in de wijk uit gedeelt en daar b0ven staan v0lksgezinnen geen pr0bleemwijken

Wees eens eerlijk, maakt het werkelijk uit voor je gedrag welke naam het televisieprogramma draagt?

Waarschuw beheerder
Nee dus,en ja t maakt degelijk wel uit wat de naam is,kom op volksbuurten en probleemwijken???wel n heel verschil he?

Waarschuw beheerder
ja we pr0beren het te st0ppen v0or de 2 de keer zelfs de burgemeester maar ZE HADDEN SCHIJT:@
Waarschuw beheerder
donateur
Nee dus,en ja t maakt degelijk wel uit wat de naam is,kom op volksbuurten en probleemwijken???wel n heel verschil he?

Dus omdat de naam van het programma anders is verandert ook hoe je je gedraagd?

Dus als van te voren bekend was dat het om "probleemwijken ging" had het nog erger geweest?

Waarschuw beheerder
nee t verandert je gedrag niet,ik had ff te snel gelezen maar ik vind as t echt over volksbuurten ging hadden ze wel ander gedrag uitgezonden,nu hebben ze de sensatie plaatjes r uit gepikt.

Waarschuw beheerder
nee dan hadden we ze nie binnen gelaten als het 0m pr0bleemwijken ging
Waarschuw beheerder
Johan helemaal mee eens. Hoe je het ook wendt of keert het blijf leuk om zo n progamma te zien,,of gaan we nou allemaal zeggen nee we vinden het niets aan,,euhm ja ja En ondertussen hebben we er allemaal over gelachen en gepraat de andere dag,
Waarschuw beheerder
donateur
Maar goed, het is mooi weer, ik ga buiten spelen :9
Lees vanavond nog wel ff verder ;)
Waarschuw beheerder
nee t verandert je gedrag niet,ik had ff te snel gelezen maar ik vind as t echt over volksbuurten ging hadden ze wel ander gedrag uitgezonden,nu hebben ze de sensatie plaatjes r uit gepikt.

Ze hadden het natuurlijk ook anders kunnen doen: zich fatsoenlijk gedragen voor de camera, dan hadden we nl. helemaal geen programma op tv gezien...
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom moeten ze nu altijd iemand de schuld geven, mischien was die vent zelf niet 100%

Waarschuw beheerder
ze zijn wat 'anders' dan doorsnee... zeg ik het zo beschaafd genoeg??? Maar feit is dat het een MENS was.... en dat er mensen zijn die om hem gaven....

Waarschuw beheerder
aicon als jij je k0ppie langer wil h0uden dan m0t je eem heel vl0t n0rmaal praten:@

Waarschuw beheerder
die mensen die hem nie kenden praat dan 0ok nie 0ver hem jullie denken GVD dat jullie alles beter weten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
saman lieffie trek het je niet aan!

(k)

Waarschuw beheerder
donateur
mischien was die vent zelf niet 100%

Als je aan zo'n programma als probleemwijken meedoet, spoor je ook niet nee.
Waarschuw beheerder
donateur
aicon als jij je k0ppie langer wil h0uden dan m0t je eem heel vl0t n0rmaal praten:@

Doe zelf eens normaal :/ Of is dit normaal in jou ogen? :/

En dat met dit mooie weer :O
Ik ben weer naar buiten :bier:

Waarschuw beheerder
donateur
Het is idd mooi weer ja :D

Maar ik ben ziek :/ :cry:

Waarschuw beheerder
jah dat is n0rmaal niemand m0et z0 0ver hem praten het was een g0eie vent!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Als dat normaal is spoor jij net zo goed niet.

Een goeie vent met één spijkerbroek ja :x

Waarschuw beheerder
donateur
word nog zieker Satan..:devil:

Nou dat is helemaal prachtig zeg!!! Mevrouw heeft niet het programma gezien maar kan wel andere partyflockers beoordelen op hun mening...

soms hoef je geen programma`s te zien om mensen te beoordelen op hun mening.
als je met twee poten stevig in het leven staat en je werkt met mensen uit volksbuurten en je woont zelf ook niet in een villawijk maar een wijk met betaalbare huren ,waar veel allochtonen wonen en mensen met een uitkering,dan begrijp je sommige dingen wel zonder het te zien.
Het beoordelen van de commentaren heeft ook niets te maken met wat er blijkbaar te zien was...dronken mensen,vechtpartijtjes,vloeken??goh,maken jullie allemaal wel eens mee in het weekend?
Het beoordelen is zuiver op jullie commentaar op het leven van mensen die anders lijken of blijken te leven dan jullie.
Jullie beoordelen wel naar wat je voorgeschoteld krijgt door een sensatieprogramma en staan als Gladiators met duimen naar beneden in de arena.

Ik vind dat om te spugen en ik vind dat A-SOCIAAL...niet sociaal denkend en voelend dus.

En zeker als je weet en bemerkt dat hier een stiefdochter is en vrienden van die persoon,dan vind ik het helemaal in en intriest.

Nee,dan kan je beter Pistolen Paultje heten....die kreeg een topic met lovende woorden zeg,die a-sociaal uit een volkswijk en crimineel met gevangenis verleden werd de hemel ingeprezen.
Omdat die van dieren hield?
Samantha haar stiefvader was misschien ook gek van beesten.
En beeste er zelf ook op los...zijn leven,zijn sterven.

Gewoon niet mee bemoeien.!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jullie zegge tegen haar dat ze normaal moet doen terwijl jullie zo over haar stiefpa doen,wie spoort er nu niet?,ik zou ook zwaar pissed zijn as jullie dat bij mijn familie deden.

Waarschuw beheerder
donateur
Zouden er misschien nog mensen verder het fatsoen op kunnen brengen om niet meer in het bijzijn van zijn stiefdochter zo misselijk makend commentaar te leveren.

En begin niet over dan moet ze het niet lezen....

Hou gewoon op verder...en kan hier misschien een slotjuhhhhh op.

Waarschuw beheerder
helemaal mee eens..

Waarschuw beheerder

Helemaal mee eens,je mag je mening geven,maar er zijn nou eenmaal mensen in de samenleving die niet zo sterk in hun schoenen staan,en misschien is sbs daar toch niet goed mee omgegaan.....

Ze weten zelf wat de media voor een invloed heeft,en voor de camara zitten en jezelf op tv zien is toch wat anders.

Plus het feit dat sbs zelf bepaald wat het uitzend,en dat kan toch een vertekend beeld geven van wat iemand bedoeld.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb trouwens geen aflevering van probleemwijken gezien,want ja,het is net zoiets idols en wat nog meer aan flauwekul op TV.

Het is bedoeld om iemand totaal te kraken en voegd niks toe.....bullshit eerste klas.....
Waarschuw beheerder
donateur
Wat mij betreft kan er ook wel een slotje op, blijft toch een welles niettus spelletje...

Waarschuw beheerder
donateur
Zouden er misschien nog mensen verder het fatsoen op kunnen brengen om niet meer in het bijzijn van zijn stiefdochter zo misselijk makend commentaar te leveren.

En begin niet over dan moet ze het niet lezen....

:frusty:

Je blijft zelf toch ook bezig.

En als je niet tegen andermans meningen kan, zou ik als ik jou was eroverheen kijken, maarja das moeilijk he :x

Waarschuw beheerder
Bij wie moet je zijn voor n slotje???
Waarschuw beheerder
donateur
De slotenmaker :yes:
Waarschuw beheerder
zullen we 3 maanden over een probleemwijk gaan praten?

ja bassie mag ik ook
Waarschuw beheerder
donateur
Goed, ik vind het nou wel mooi geweest. ;)