Partyflock

Forumonderwerp · 766556
Ik zelf heb dat namelijk wel. Ik laat me lekker gaan op de muziek en ik weet dat ik ritmegevoel heb. Maar ik zie mezelf nooit dansen. Heb wel complimenten gekregen...dus hetzal er wel redelijk uit zien :)

En op welke muziek?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 mei 2005 om 19:43:
Naar mijn idee kan ik voor geen meter dansen... Maar ja ik ga altijd lekker uit mijn dak en het boeit me niet wat andere mensen van me denken als ik aan het eind van de avond kan denken: 'Dat was een lekker geslaagd feestje!!'

Pcies:P

Lekker uit je plaat....schijt aan iedereen
mijn newstyle-hakkuh methode wordt wel vaak gecomplimenteerd O:) :P

Lekker uit je plaat....schijt aan iedereen

Dat is ook het belangrijkste (Y)
Maar toch ook wel leuk, als het daarbij er ook nog eens goed uitziet..
Naar mijn idee kan ik voor geen meter dansen... Maar ja ik ga altijd lekker uit mijn dak en het boeit me niet wat andere mensen van me denken als ik aan het eind van de avond kan denken: 'Dat was een lekker geslaagd feestje!!'

ben ik het helemaal mee eens

Ik doe aan mime-style, daardoor heb ik de ruimte!
Woehahahaha

Artiest 3ckus
oldschool. early rave enzz daar kan je het lekkerst op Hakke-Danse

kan het alle2 dansen kan ik:)...........
MAAAAAAAAAAR HAKKUH :d:d:dKAN IK ALS EEN GEK ........
VOLLE GAAS DER TEGUH AAN:p

en dan wel NOIZE SUPPRESSOR style:P

:bounce: :bounce:
laatste aanpassing
Ik rule... B)

Waarop?
Op breakcore natuurlijk... (y)

"niemand kan het beste hakkuh want ieder heeft een eigen stijl"

Madcow Rave,06
Stijldansen kan ik voor geen meter, kan wel een paar rock & roll pasjes! :D

Ik kan wel aardig hakken, maar dan zie ik wel eens andere mensen echt heel goed hakken en dan denk ik 'ik kan er helemaal niks van' :D

Maja, zolang je het maar naar je zin heb en niemand trapt oid onder het hakken/dansen zal niemand het echt storend vinden als je er niks van bakt!

Ja groot gelijk! Maar ik vind het wel leuk naar de verschillende dansjes en het betere stamp- en hakwerk om me heen te kijken. Juist in ieder z'n eigenstijl!

Hou me maar bij....

dansen is dope.
Ik wee tin ieder geval dat ik gevoel voor ritme heb. De technomoves lukken ook wel aardig. Toch zijn er altijd weer mensen die andere moves doen en waar je van denkt: DAT WIL IK OOK KUNNEN!!!

De technomoves lukken ook wel aardig

Ik zou eigenlijk niet weten wat eem typische techno move is :S
Doe eens voor!! ;):P
Zelf doe ik altijd maar wat :yes:
Denk er ook echt niet bij na of zo, hoef er ook geen moeite voor te doen. Ik beweeg eigenlijk automatisch wel met house..Eigenlijk wel weer een handicap af en toe, ik kan in de achterlijkste dingen een beat horen :D
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 22:26:
Eigenlijk wel weer een handicap af en toe, ik kan in de achterlijkste dingen een beat horen

Handicap? Zegen zal je bedoelen! ;)
laatste aanpassing
Ik hoor wel eens wow jij kan goed hakken, maar ik zou dat zef niet zo snel zeggen. Het gaat om wat je leuk vind.
RnB vind ik ook wel lekker gaan soms, maar dat staat snel hoerig als je daarop danst in een disco

pff jah wat is nou eigelijk dansen he :P
iedereen op z,n eigen manier
zolang ,t maar een beetje in de maat is

Dansen :/ Neeej gewoon lekker Lossgaan :D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 17:08:
Dansen :/ Neeej gewoon lekker Lossgaan :D

:bounce: :bounce:
:D
:D

lekkr volle gaas!!!:P