Partyflock

Forumonderwerp · 766329
Waarschuw beheerder
[AMSTERDAM - SBS6 zendt twee afleveringen in de omstreden serie Probleemwijken woensdag- en donderdagavond niet uit. Het ging woensdag om een herhaling van de aflevering over de Scheveningse wijk Duindorp, die enkele weken geleden voor het eerst werd uitgezonden. Donderdag zou er een compilatie te zien zijn van enkele uitzendingen.

Volgens een verklaring van SBS komt er in plaats van de compilatie om 21.55 uur een 'speciale' aflevering, waarin zal worden ingegaan op "de commotie die met name in de media is ontstaan naar aanleiding van de programmareeks". De zender probeert burgemeesters aan het woord te laten en Haagse politici, zo licht een woordvoerder van SBS dinsdag toe.

Bron: nu.nl

Heeft de ophet die erover is gemaakt toch nut gehad.. :/
beetje jammer, had de rest wel willen zien eigenlijk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die burgemeester zoekt een zondebok voor problemen waar hij zelf de hand in heeft.

In DenBosch werden mensen die wiet teelden binnen 2 weken uit hun huis gezet, in een andere stad (ook bij dit programma) kreeg een wietteler 100 uren taakstraf.

Beetje krom allemaal.
Wat wil je als je mensen de straat op gooit, dat ze dank je wel zeggen? Tuurlijk krijg je dan een reactie.
De burgemeester wilde de buurt "opruimen" hij had misschien beter een andere manier kunnen bedenken, dan het probleem te verschuiven.

De spanningen in die wijk in DenBosch waren zo hoog, dat alles als trigger had gedient, nu was het het SBS programma. Maar dat had net zo goed iets anders kunnen zijn. Het was gewoon een tikkende tijdbom.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
100 uur taakstraf zorgt er ook niet echt voor dat je de volgende keer het niet meer doet :S
Waarschuw beheerder
Die uitspraak van die burgemeester.............. SBS zou misbruik gemaakt hebben van zwakbegaafde mensen

Laat die boschenaren het maar niet horen, want dan komen ze op de zelfde manier achter rombouts aan als achter die pedo.

Maar goed vond dat die 2kamer bril wel een punt had. Balkellende heeft gezegt dat het niet kan dat die topambtenaren zulke hoge bonussen krijgen, wanneer nou iemand die door de NUON word afgesloten een steen door de ruit krijgt is dan balkellende aansprakelijk voor opuingen?

NEE SBS dus ook niet!!!
Waarschuw beheerder
Die 2kamer bril had idd wel gelijk :D

Maar die (goffer hoe heet die lullo nou) van het CDA? met zijn normen en waarden :S hij had niet eens het programma gezien waar het om ging, maar had wel al een mening klaar over de omroepen :-/
Waarschuw beheerder
donateur
je moet toch kunnen laten zien wat er in die wijken gebeurd, snap niet dat ze het van de buis hebben gehaald:/
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kon me altijd goed vermaken tijdens probleemwijken met die simpele zielen:D:D
Waarschuw beheerder
er was 1 zo man gisteraaf, die zei dat het wel de harde waarheid was, die zich zo afspeelde in nl en dat het dan misschien wel goed was dat wij andere burgers dat zo zagen!!

Dat vond ik een goeie (Y) benk wel mee eens jah!! :jaja:
Zo zie je tenminste dat niet iedereen het zo goed heeft in nl..

dat ze trouwens zwakbegaafd zijn volgens de burgemeester gloof ik geen zak van :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Zwakbegaafd niet..ze wisten donders goed waarmee ze bezig waren en wat de gevolgen konden zijn..
Waarschuw beheerder
Denk dat die burgemeester zich gister zelf weer een boel op zijn hals gehaald heeft met zijn uitspraak :D :yes:

zal SBS zeker ook weer de schuld van krijgen.......

Blame it on the messenger

Waarschuw beheerder
Was altijd wle lachuh vond ik...
Kheb alle afleveringen:P
Waarschuw beheerder
donateur
Je ken ook op topics van vorig jaar reageren :frusty: