Partyflock

Forumonderwerp · 766188
Waarschuw beheerder
Op http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/dmt.htm staat een stukje over DMT alleen er staat neit bij of het legaal is. Wie heeft dit spul wel eens gebruikt kan ik het gewoon kopen of meot ik naar mijn dealer?
Waarschuw beheerder
Ik heb het vroeger wel eens op een illegaal housefeest Van iemand gekregen die had het toen in een rookbare vorm en het gen wat Ik mij ervan herinnerde dat het net leek als je een heis Van die dmt joint nam het gevoel had een gehele lachgas ballon geinhaleerd en in je inderdaad ergens aan vast moest houden anders je donderde echt om Van de vaagheid die opeen in je leipe hoofie gepenetreerd werd...

Waarschuw beheerder
donateur
dat zou dan synthetische n'n dmt of 5-meo-dmt moeten zijn, dat je dat ht beste kunt roken klopt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja? wil je erover praten commissaris

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hallo? b 1 0 0

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
b 1 00

Waarschuw beheerder
donateur
Binnenkort, ga ik expirimenteren met Ayahuasca. Ik heb het hier al klaar liggen voor gebruik. Nu alleen nog even het geschikte moment afwachten om het te gaan doen. (wanneer ouders weg zijn ofzo.) Toevallig zijn dinsdag m'n ouders weg. Alleen degene met wie ik het wil gaan doen, kan waarschijnlijk dan niet.. :/
Maargoed hoe dan ook, binnenkort gaat het gebeuren. :jaja:

Ben zeer benieuwd naar wat de trip mij gaat brengen, en waat voor spirituele ervaringen ik er mee op ga doen. ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahaha maff
Waarschuw beheerder
Ik hebt een keer gebruikt, het is heel vet maar je moet het wel doen met mensen die er ervaring mee hebben. Als de situatie perfect is, juiste mensen en sfeer en je je helemaal kan laten gaan. Het versterkt ook de werking van de drugs die je al op hebt, wat natuurlijk heel rielekst is...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
haha :D

Waarschuw beheerder
Ik kan er nu ook aankomen, lijpe shit en erg duur binnenkort dus eens een reportje :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
toppie! (y)
met je krul tandjes