Partyflock

Forumonderwerp · 766084

Waarschuw beheerder
Mijn hamster Dinky was erg lief, maar hij was op een gruwelijke wijze doodgegaan hij had een kooi van tralies en plastic het plastic had ie kapot gekauwt en toen was hij er doorheen gaan wurmen en toen had hij zijn eigen buik opengesneden aan het scherpe plastic en overal lag bloed en het was heel erg zielig :'(
Wie had ook iets ergs met een huisdier meegemaakt???

Waarschuw beheerder
Toen ik een jaartje of 10 was was ik samen met een vriend van mij de kooi van zijn woestijnratten aan het schoonmaken.

Hij deed dat altijd met de stofzuiger, lekker makkelijk, die kooi had die verdiepingen en die beesten zaten boven en dan kon je onder stofzuigen

Zat tie een beetje te ouwe hoeren bij die beesten door met die stofzuiger voor hun koppies te houden en ineens "ploep" werd tie naar binnen gezogen maar hij bleef nog ff met z`n reet hangen maar uiteindelijk vloog tie toch naar binnen.

Vriend van mij schrok zich kapot dus wij snel dat ding open maken en toen kroop tie meteen weer naar buiten

*schik*
Waarschuw beheerder
donateur
*schik* of *schrik*

wel grappig verhaal trouwens...

durfde dat echt niet te doen bij me ratten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja toen eerst schrokken we ons kapot maar toen die er weer iot kwam moesten we er wel om lachen, ging toch niet met opzet

En nu ik het weer zo aan het type was moest ik er wel weer om lachen

En ja, ik vond het ook wel zielig hoor ;)
Waarschuw beheerder
donateur
hij zou maar leven en er echt niet meer uit kunnen komen...

moet je met een bezemsteel duwen...
hele reet van dat beest naar de kk :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja hij kwam uit de stofzuigerzak gekropen, anders was wel lullig geweest ja

Met een bezemsteel um er doorheen duwen idd :)
Waarschuw beheerder
De kinderen van mijn neef hadden een cavia die "dood" was.

Die hadden ze heel lieflijk in hun tuintje begraven.

Nog diezelfde avond kwam de buurvrouw aan de deur met de mededeling dat hun cavia bij haar in de tuin liep!

Die hadden ze dus ook levend begraven! :S
Waarschuw beheerder
ik had een heel mooi oranje pietje.. op een ochtend werd ik wakker en vond ik een pootje en een boel veren.. plus me kat tevreden op de bank.... gruwelijk genoeg
Waarschuw beheerder
donateur
iegh dat klinkt inderdaad niet echt prettig
ik heb mijn hamster eens helemaal stijf ondersteboven ontdekt met veel bloed
hij was waarschijnlijk vast gaan zitten ondesteboven en aangezien ik in die tijd geen zin heb om dat beest te verzorgen had ik er 3 dagen ofzo nie naar gekeken
totdat ie dus ergens anders neergezet moest worden en toen zag ik hem daar hangen :S
maar gelukkig zou ik zo'n beest nooit meer kunnen verwaarlozen

Waarschuw beheerder
mijn eerst huisdier(ook een hamster)heeft ook een zielig einde meegemaakt!hij heeft zelfmoord gepleegd,er lagen onder het zaagsel wat kranten(<--was makkelijker om die kooi te verschonen)en hij heeft daarin zitten knagen en kon niet meer uit die kranten en is toen gestikt...best zielig...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
das een ongeluk hoor.. als je hamster zelfmoord had gepleegd had hij zich wel verzopen in zijn drinkbak ofzow
Waarschuw beheerder
Een vriendin van mij had ook een lieve dwerghamster en ze had een hok van tralies.
Toen ze uit school weer kwam zag ze de kat van de buren op haar bed die haar hamster nog aan het opvreten was :S
Blijkt dat de kat van de buren door het zolderraam naar binnen was gekomen en had die hamster uit het kooitje gesleurd en opgevroten... Hij was nog steeds aan het smullen toen mijn vriendin dat zag :S ze schork zich kapot
Toen ze naar de buren ging hadden ze de volgende dag haar een hamster geven, maar ja alsof dat zo leuks is ik weet niet wel lullig ofnie???

:(
Waarschuw beheerder
Aaah.. wat zielig allemaal!!

De hamster van mijn vriendin is een keer vermoord door haar gehandicapte zus. Ze wou hem eruit halen maar ze liet hem toen vallen. Hij is met zijn hoofdje op een kist terecht gekomen waardoor hij heel dizzy was. Vervolgens wou hij weglopen maar dat meisje is er toen op gaan staan omdat ze niet wou dat hij weg liep. De hamster is toen dood gegaan. En omdat ze dacht dat hij sliep, heeft ze hem onder de kraan gehouden omdat ze hem weer wakker wou maken.
Echt zielig!!

En gister is de hond van mijn oom verongelukt. Het was een rotweiler. Hij deed de klep van zijn vrachtwagen naar beneden en daar lag zijn hond onder. Het zag er echt heel naar uit. De hond was helemaal plat. Hij had uit angst nog een keutel gedaan en is toen gestorven. Echt heel erg

Ik vind het echt heel erg wanneer dieren pijn hebben:(
(K) Annette

Waarschuw beheerder
achhh de verhalen die ik hier lees mijn god wat erg van die hamsters en die rotweiler ik krijg er gewoon tranen van in mijn ogen ik weet nog dat mijn buurman weg wilde gaan ik was toen een jaar of 8 en mn buurvrouw riep der hondje en die man gaf gas en reed zo over het hondje heen
Ik vind het echt heel erg wanneer dieren pijn hebben
ja ik ook:(

Waarschuw beheerder
Mijn hampie is verbrand :cry:

Ik had m buiten gezet in de schaduw, en ik ben toen even de stad in geweest, toen ik thuis kwam was hampie verbrand door de zon, want ja die was natuurlijk anders gaan staan.

Lag ie daar heel zielig op zijn rug in zijn huisje :cry:

Waarschuw beheerder
ik heb muizen gehad die mekaar afslachtten...lagen er opeens allemaal pootjes en ingewanden door de bak verspreid.. ook had 1 de ander eens opgehangen in het looprad. en een hamster vroeger is eens gepakt door de kat die kwam met een grijs bolletje in de bek de trap af, hamster had zijn nek al gebroken:/

Waarschuw beheerder
mijn broer had m in zo een hamsterbal gedaan en een zwieper gegeven.. toen deed ie t niet meer :S

hoe slim :P:P echt nobel prijs
Waarschuw beheerder
aah wat zielig allemaal :(

ik had een keer met een vriendin een konijntje gekocht bij een boer, want hij zat in een heel vies kooitje en kostte maar 2 gulden (toen nog)
2 dagen later kwamen we erachter dat het konijntje wel erg weinig liep! Wat was er nou aan de hand, door het vieze kooitje hadden allerlei vliegen en insecten eitjes gelegd aan de bibs van het konijntje, die waren uitgekomen, werden MADEN, die maden moesten eten en aten het konijn via de achterkant van binnen leeg!! heeeeeeelllll zielig!! het waren er ook heel erg veel. Maar de dierenarts heeft ons een spuitbus gegeven met wondverzorgend desinfectie spul, en we moesten een week lang dagelijks zoveel mogelijk maden eruit halen, erg goor, maar na een week knapte ria (het konijntje (L)) heel erg op en ze werd weer helemaal gezond :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik had 2 gerbils.. een mannetje en een vrouwtje.. kwma op een dag thuis had het vrouwtje het mannetje zijn rug ope gebeten en at eruit :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik had me goudvis perongeluk tege de muur gesmete en toen was ik er perongeluk op gaan staan :P
Waarschuw beheerder
ik had 16 hamsters waarvan er 1 's nachts was ontsnapt en tussen de rand van me bed zat (ja zag alleen nog 2 pootjes uitsteken) heeft het niet overleefd..en 1 was opgegeten door ze papa kon je ze hersenen zien was egt een ramp nu ben ik lekker hamstervrij
(K) een vriendinnetje van jasper