Partyflock

Forumonderwerp · 765654
Waarschuw beheerder
donateur
Hé mensjes, de laatste tijd spookt steeds vaker het idee om naast het jaarlijks terugkerend besloten feestje ter gelegenheid van mijn verjaardag eens een feest te organiseren in Zeeland waar iedereen indien gewenst naar toe kan gaan.

Het lastige echter is het vinden van een leuke geschikte lokatie.

El Toro in Goes is immers al toebedeeld aan Reza en Man Sun die elk één keer in de maand een heel vet feestje weten neer te zetten. Geen optie dus, omdat anders Dance Eternity en Glorification in het gedrang komen.

La Plaza/Opa Kees in Goes is wekelijks de thuisbasis voor Club Royaal. Ook zeker een goed initiatief (Y) maar de lokatie is een beetje aan de kleine kant.

De Hooijzolder in Westkapelle is natuurlijk een geschikte lokatie, maar met Mach-1 en Confused Events die daar ook regelmatig goede feesten organiseren beschouw ik dit ook niet tot een optie.

Het Stenge in Heinkenszand, home of Glorification - The Festival :respect: , is natuurlijk ook een leuke locatie, maar ook niet echt wat ik in gedachte heb. Overigens kan in niet wachten tot het 25 Juni is, want we gaan echt weer knallen daar :yes:

Nou zou ik jullie willen vragen eens goed na te denken over een lokatie in Zeeland waar je wel eens een keer zou willen feesten en wat uiteraard realiseerbaar is. (Zeelandhallen is top natuurlijk, maar kleine kans dat het ook zover komt). Groot of klein, maakt niet uit. Ik zou het graag van je willen weten. Uiteraard zal ik de mogelijkheden onderzoeken en dan kom ik daar in een later stadium nog op terug.

Alvast Bedankt,

(The 1 and Only) Gleniator
laatste aanpassing
Werkzaam bij Wicked Events
Artiest {SHOWLIST artist 44418, 9477}
Waarschuw beheerder
donateur
De handen in één slaan en gewoon met alle organisatie's de Zeeland hallen doen.

Alle dj's van de organisatie's lekker laten draaien en de grote boekings kantoren weg laten waardoor de kosten worden gedrukt.

Wicked Events wil hier wel in meedoen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja strak plan :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me een goed plan (y)

Ondanks dat ik zelf (nog) geen organisatie heb voel ik veel voor dit idee.

Ik denk dat we allemaal wel genoeg contacten hebben om een goed feest neer te kunnen zetten. Daarnaast zouden meerdere area's zeker een optie gezien er veel talenten zijn naast de gevestigde orde. Ik denk niet eens dat er boekingskantoren aan te pas hoeven te komen.

En daarmee kunnen we eens wat extra's doen voor alle Zeeuwse Party People. :D

Eigenlijk moeten we eens een keer allen om de tafel gaan zitten om de mogelijkheden te kunnen bespreken. Zoals jullie al doorhadden ben ik de mogelijkheden al een beetje aan het inventariseren.

Waarschuw beheerder
kom er toch niet van, is vroeger ook al eens geprobeerd. vergunning word niet verstrekt
Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:

Je moet niet terug kijken maar vooruit kijken B)

Als iedereen zo'n instelling als jou zou hebben komt er nooit wat leuks natuurlijk.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 962, 2566}
Artiest Kronox
Waarschuw beheerder
donateur
Als je een goed plan hebt en kunt leren van fouten van vroeger krijg je het vandaag of morgen echt wel voor elkaar hoor.
Zeker als je het er ook zo uit kunt laten zien dat de gemeente/pronvicie er ook baat bij heeft.
Waarschuw beheerder
donateur
Heb je mooi gezegt Kronox:yes:

Gewoon een goed waterdicht plan maken, en dat doe je niet in een dag daar gaan maanden over heen.
En de Gemeente er in betrekken.
Als jij tegen de gemeente zegt daar wil ik de ingang en de gemeente zegt wij willen hem daar nou dan zetten we hem daar.
Dan kunnen ze nooit achteraf komen van de ingang hadden jullie verkeerd geplaatst.

Het gaat niet alleen om die ingang maar dit moet je dus met alles doen.
Wij hebben zo een keer een feest gegeven in een sporthal anders kregen we onze vergunning niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
instelling als mij geloof ik... als het mij zou liggen danzou er elke maand een grote party in zeeland zijn maar jah , hier wonen nou eenmaal van die kerk lui die als tege houden.. dus let ff op je woorden next time.

Waarschuw beheerder
donateur
FERRY(apc) 14 april 2005 14:51
kom er toch niet van, is vroeger ook al eens geprobeerd. vergunning word niet verstrekt

Dus dit feest https://partyflock.nl/party/28565
is niet goedgekeurd door de gemeente volgens jou?

Dit feest is alleen wel gigantisch geflopt maar is ook niet zo gek aan de muziekkeus te zien :s
Waarschuw beheerder
donateur
Dat feest had een succes kunnen zijn als ze een enquete hadden gedaan of eens hadden gekeken wat voor feesten er globaal in zeeland worden gegeven.
Dat was samen met een ander groot feest geloof ik Hard Bass.
En de PR was mislukt.
Had de organisatie door ieder andere organisatie laten doen (Mach-1, Glorification, Planet Future, etc etc) en het had al stukken beter geweest !

Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat geloof ik ook wel :yes:
Maar dat vind ik het nadeel van de grote organisaties ze weten totaal niet wat er speeld ze zetten maar wat neer want ze hebben toch wel naam :s
Waarschuw beheerder
donateur
Vette lokatie :yes:

Ik heb de foto's even gecheckt. Ziet er (y) uit
Waarschuw beheerder
donateur
JeWeetToch!

Waarschuw beheerder
Vette lokatie

Ik kreeg een heel sterk, oldschool CLUB X-gevoel toen k daar laatst rondliep, en al helemaal in die uitgestorve straat met die parkeerplaats aan de overkant. :jaja: (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad !
Kwam er vorige week voor het eerst en dacht precies hetzelfde ;)