Partyflock

Forumonderwerp · 765332
1 volger · 1205x bekeken
Betreft: evenement: XXL, zaterdag 14 mei 2005 om 21:00
Artiest {SHOWLIST artist 918, 8232, 8275}
Waarschuw beheerder
Op zaterdag 14 mei 2005 organiseerd Club X een 2e editie van XXL. Eén van Antwerpen's grootste locaties, De Waagnatie, zal wederom het Mekka zijn voor enkele duizenden bezoekers. De inkomprijs werd vastgelegd op slechts 12,50 euro!!!!!!!!!! Volgende dj's werden geboekt voor XXL:

DJ OUTBLAST
DJ KRISTOF & MC CHUCKY
NEOPHYTE
DJ ROB & MC JOE
BOUNTYHUNTER
DJ YVES
LARSON D
DUTCHMAN JACK
...

Meer info: www.club-x.org / www.rage-online.be
Inkom 12.50 €
Open 21.00 - 07.00

Locatie Waagnatie - Rijnkaai 150 - Antwerpen
Capaciteit 5000 bezoekers
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vond het echt een zalig feest :) Vooral DJ Kristof was voor mij de beste dj van de avond (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 mei 2005 om 20:15:
is ook moeilijk voor een DJ te draaien voor een publiek wat grooooooootendeels stil staat.

Komt echt veel te vaak voor tegenwoordig, net alsof de massa niet meer weet wat ze ook alweer komen doen op een feest. Vet zonde..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 mei 2005 om 00:55:
Komt echt veel te vaak voor tegenwoordig, net alsof de massa niet meer weet wat ze ook alweer komen doen op een feest. Vet zonde

zeker .en niet alleen de belge hoor want op masters waren er ook van die momentenv en deze belg was lekker aan het stampen
Waarschuw beheerder
het is gewoon uitgemolken boel aan het worden,jammer want toen ik nog veel ging in 1995 stonden er juist maar een paar stil terwijl de massa aan het dansen was zoals het hoort op een dance feest.
Waarschuw beheerder
donateur
Was zkrs wel een goed feesie. Prima vermaakt

Weet iemand waar je de foto's kan vinden???
Waarschuw beheerder
ik had het uitermate naar mijn zin op XXL en nu ff dat report lezen van Pat B :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
haha, ben benieuwd wat je er van vond... hopelijk ben ik niet te negatief :P
Artiest {SHOWLIST artist 1244, 33343}
Waarschuw beheerder
zal hem ook is ff lezen ;p