Partyflock

Forumonderwerp · 765132

Waarschuw beheerder
Ik weet eventjes niet zo goed wat ik van onze alarmlijn moet denken hoor. Die heb ik afgelopen nacht voor het eerst gebeld namelijk. Of ik ben zo'n stommeling, dat kan ook natuurlijk!

Ik woon in een 'gat' stel maar gerust. Waar iedereen weet wie wat waar en hoe is.
Ik rijd rond middernacht een bocht om langs 'de' gracht (GRACHTJE)naar huis.
En het eerste wat ik zie is veel tumult, handjevol rennende jongelui, fiets op straat en een persoon die flink inelkaar gemept werd...liggend op de straat... Ik SCHROK heel erg, ben dit niet gewend. ENG zag het er uit.
Ik parkeer auto eindje verderop en bel 112.
Hallo U spreekt met Gavroche
In ********* aan de GRACHT is een grote vechtpartij gaande en dat ziet er niet leuk uit!
Wie bent U? Ik ben Gavroche uit ******* (nogmaals!)
Hoe heet die straat??????
Het is géén straat!!!! Het is AAN DE GRACHT!!!!
Ja ik versta u wel, maar ik moet een straatnaam hebben...
(ik werd al een beetje pissiger)
En zeg; "'Hoort u eens, hier is maar één gracht en het politiebureau hier staat BIJNA ín die gracht en hier wordt iemand vreselijk afgetuigd en als u nog een poosje wacht is de persoon in kwestie verzopen....
WOEST was ik, ik wist niet wat ik moest doen.
WAT EEN TRUT!!!!
Ja maar is het de buitensingel of is het de huppelepupplein?????
MENS ik weet dat niet allemaal. Hier is maar één gracht en die is te klein om niet te weten welke het is, bovendien staat het (onbemande) politiebureau aan deze gracht!!!!!!
Toen zag ik aan de andere kant van de gracht een eenzame politieauto rijden en ben ik daar maar even voor gaan staan.
Ik heb de telefoon erop geflikkerd en zei de agent dat ik al 5 minuten voor Jan Lul probeerde die trut bij 112 uit te leggen dat hier iets goed fout ging en meteen was het ook hem duidelijk. De knokkende jongeren renden over het bruggetjes met bebloedde gezochten. De agent was alleen maar ik neem aan dat hij meteen hulp riep.

LANG LEVE 112!!!!!

Ik heb geen idee hoe dit is afgelopen, dat hoor ik later op de dag wel als ik de honden uitlaat!
Slimme Sjimmies daar!
Sorry hoor, maar dít gaat er bij mij even niet in!!!!!

Gavroche

ps;
ik zei nog tegen mijn partner 'dat mens snapt me niet' waarop ik hoorde; 'dat mens snapt U wel!! Maar moet een straatnaam hebben!...
En als je die dan niet weet????
Achteraf wist ik dat natuur wel, want ik woon hier, maar op dat moment was de schrik zo groot dat ik het niet wist!!!
Achterlijke typegeit!
En JA! ik wéét dat de politie ook meeleest op partyflock. Kom me maar halen, wegens belediging van weet ik veel wat...

Dus mensen, wil je 112 bellen en je weet géén straatnaam heeft bellen géén zin!!!
Hier zakt je de broek toch van af...of... ze hadden het nog te druk met de begrafenis van Paulus enzovoort dat ze nog van slag waren...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
chapeau!!! JIJ mag bij 112 van mij!
:D
artikel over die zaternacht stond gisteren in de krant!
'Compleet gezin na vechtpartij opgepakt'
...de politie werd ter assistentie geroepn...

Waarschuw beheerder
wat dacht je van dit verhaal.....

ik zit op een doordeweekse dag afgelope zomer bij iemand thuis en was heel gezellig mah mijn ex die woont daar twee huizen verder hun hadde een bietje bonje met ze ag ja lekker laten gaan dan togh...?
ineens komt me ex daar de huiskamer binnen stormen en zegt maak jullie af dit en dat ... mah ik ben zo k ga geen stap opzij komt ze nieuwe vriendin (inmiddels vrouw) er bij staan en die SLAAT MIJ bij UN ANDER IN HUIS!!!! 2x in m gezig trapte me un paar keer flink en k wil omdraaien en der un mep terug geven toen werd ze naar buite gegooit door de bewoonster van daar hahaha da was wel un goeie maar goed k na bove 112 belle ut liep ver uit de hand steeds meer mensen kwamen binnen...

dus ik pak me telefoon en bel ook 112
ik heb in totaal sown 5x gebelt...
en politie is NIET!!!!!! ik herhaal NIET!!!!! gekomen...
ook al was er beneden de grootste ruzie aan de hand ut scheelde geen haartje maar un druppel of der waren gewonden gevalle.... dus ik kan me met jou egt inleven!!!
112 sucks!!!!
en wor k hiervoor verbannen jammer dan..!!!
waarheid is hard;)

groetjes
smurfjeuhhh

Waarschuw beheerder
onvoorstelbaar toch... geen werk van gemaakt achteraf?

Waarschuw beheerder
jahwel das nog ut mooiste ZE DEDEN DER NIX AAN!! k had blauw oog alles:| hoe vin je die!!
dus mensen met andere woorden je mag gerust bij iemand anders in ze huis iemand aftuigen krijg je nix voor is togh nie normaal of wel dan :|

Waarschuw beheerder
donateur
ook al was er beneden de grootste ruzie aan de hand ut scheelde geen haartje maar un druppel of der waren gewonden gevalle.... dus ik kan me met jou egt inleven!!!
112 sucks!!!!
waarheid is hard

Die waren halverwege parijs om de district wedstrijd te winnen o:)
Waarschuw beheerder
Die waren halverwege parijs om de district wedstrijd te winnen

hahah idd ja...

en dan foto's maken van de eifeltoren 8)

we win :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
peter r de vries is meestal eerder
Waarschuw beheerder
Ja vertel mij wat over dat kut 112 !

Een vriend van me was ´s nachts keihard op z´n muil gegaan terwijl hij een fles bier in zijn handen hield.
Pols helemaal open, net zijn slagader niet geraakt gelukkig, maar bloeden als een rund ! het gutste eruit !
112 bellen ... situatie uitgelegd ... of ze een ambulance konden sturen.
"Ja kom hem maar brengen, sorry maar dit is niet belangrijk genoeg hoor !"

WTF !? je loopt daar lazerus over straat om 4 uur ´s nachts in een dorp ! Als z´n slagader wel was geraakt was ie dus gewoon doodgebloed !

Stelletje kutmongolen !
Waarschuw beheerder
Wat een DEBIEL

Waarschuw beheerder
dat bedoel ik maar weer...!!
112 sucks! eg !
de politie in ut algemeen sucks
assie ze nie nodig heb kom je ze tegen en krijg je je un boete voor zonder lig ...(bv)
en als je ze wel nodig heb als er iets uit de hand schijnt te lopen dan komen ze niet of doen ze moeilijk.... :|
was dat than

Waarschuw beheerder
ja lachen joh 112.. je hebt er geen zak aan.

op een dag reed ik in m´n auto over de a12, staat er een poolse vrachtwagen met opleggen op de vluchtstrook. de achteras van de oplegger stond in brand en het zag er niet best uit.

dus ik bel 112 om die brand te melden... zegt de dame aan de telefoon : 112 alarmcentrale..heeft u een momentje???

NOU jAAAAA .. het ALARMnummer als ELKE SECONDE telt vraagt of ik een momentje heb!!!! dus ik roep tegen dat mens ; Ja natuurlijk, het is toch niet mijn vrachwagen die in lichterlaaie staat op de A12...

de trut..
Waarschuw beheerder
herkenbaar dit allemaal, wel fijn dat we het volste vertrouwen kunnen hebben dat we in nood 112 kunnen bellen! :S

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zeg altijd maar zo, je kunt beter het recht in eigen handen nemen. Als je dingen aan een ander over moet laten gaat het altijd fout o:)

Waarschuw beheerder
nou je zou ut soms bekant wel doen ja...!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ej niet zo zeuren hé

Hoi willi hoi
Waarschuw beheerder
donateur
WTF !? je loopt daar lazerus over straat om 4 uur ´s nachts in een dorp ! Als z´n slagader wel was geraakt was ie dus gewoon doodgebloed !

Stelletje kutmongolen !

Ik snap je verhaal, maar...
Ik denk dat wanneer je vriend wél zijn slagader los had liggen, het wel belangrijk genoeg was...
Waarschuw beheerder
ben nou toch wel benieuwd welk plaatsje dat is :)

ik heb verder wel 'goede' ervaringen met de politie.
drie van de gastjes hadden m'n vader bedreigd toen ik met hem in de trein zat.

hij belde 112 daarna gelijk omdat hij zich niet veilig voelde (met mij erbij vooral..)

we kwamen aan op Den Haag Centraal en er stonden 3 van politiemannetjes en 3 van de spoorwegpolitie,.
gasten hun naam opgeschreven en wij kregen van de NS een taxi aangeboden om veilig naar huis te kunnen gaan.
Waarschuw beheerder
112 werkt opzicht wel maar er moet wel een snuggere aan de anderekant zitten.maar ik heb geen goed woord over voor 0900-8844. eer dat je iemand te pakke hebt of dat je eindelijk je verhaal kan doen bij de desbetreffende instantie.is het kwaad al gebeurt.je wordt knetter van al dat moment en doorschakelen.geef mij maar de oudewetse wijze en direct met het politie of brandweer bellen.dat werkt teminste sneller dan 0900-tuig.

Waarschuw beheerder
donateur
piXXure top bottom 15 april 2005 10:30[!]
piXXure ja lachen joh 112.. je hebt er geen zak aan.

op een dag reed ik in m´n auto over de a12, staat er een poolse vrachtwagen met opleggen op de vluchtstrook. de achteras van de oplegger stond in brand en het zag er niet best uit.

dus ik bel 112 om die brand te melden... zegt de dame aan de telefoon : 112 alarmcentrale..heeft u een momentje???

NOU jAAAAA .. het ALARMnummer als ELKE SECONDE telt vraagt of ik een momentje heb!!!! dus ik roep tegen dat mens ; Ja natuurlijk, het is toch niet mijn vrachwagen die in lichterlaaie staat op de A12...

de trut..

Misschien belde iedereen wel die er langs reedt misschien ?

Waarschuw beheerder
112 werkt opzicht wel maar er moet wel een snuggere aan de anderekant zitten.maar ik heb geen goed woord over voor 0900-8844. eer dat je iemand te pakke hebt of dat je eindelijk je verhaal kan doen bij de desbetreffende instantie.is het kwaad al gebeurt.je wordt knetter van al dat moment en doorschakelen.geef mij maar de oudewetse wijze en direct met het politie of brandweer bellen.dat werkt teminste sneller dan 0900-tuig.

+ dat dat nog es geld kos ook..... (maak opzich nie uit) mah dat gaat dan zo .. al onze medewerkers zijn in gesprek een klein ogenblik alstublieft... en w8te en w8te en w8te... al onze medewerkers zijn in gesprek een ongenblik gedult alstublief U BTG IS NOG MAH 0 EURO EN 2 CENT..!!! ja jezus hey :| te laat.....

buite dat hek over 112 ook geen goed verhaal mah goed...
zie mijn ervaring stukje terug..:s
Waarschuw beheerder
wat dacht je van dit verhaal.....

ik zit op een doordeweekse dag afgelope zomer bij iemand thuis en was heel gezellig mah mijn ex die woont daar twee huizen verder hun hadde een bietje bonje met ze ag ja lekker laten gaan dan togh...?
ineens komt me ex daar de huiskamer binnen stormen en zegt maak jullie af dit en dat ... mah ik ben zo k ga geen stap opzij komt ze nieuwe vriendin (inmiddels vrouw) er bij staan en die SLAAT MIJ bij UN ANDER IN HUIS!!!! 2x in m gezig trapte me un paar keer flink en k wil omdraaien en der un mep terug geven toen werd ze naar buite gegooit door de bewoonster van daar hahaha da was wel un goeie maar goed k na bove 112 belle ut liep ver uit de hand steeds meer mensen kwamen binnen...

112 sucks!!!!
waarheid is hard

ja dat is zeker wel. dat de waarheid hard is.
maar van die klappen en trappen nog aan van over gehouden?

Waarschuw beheerder
neej gelukkig niks me gezigt was wat dik... en rood ... k kon wel aantonen dat ik geslagen was majaa zoals daar al vermeld staat ... ZE DEDEN DER NIX AAN :|

Waarschuw beheerder
Ik heb tijdens het uitgaan een keer gebeld voor iemand met alcoholvergiftiging.

Ik bel 112, d'r wordt bij de 4e keer overgaan opgenomen, de computer :| . 7 minuten in de wacht gestaan, jaja ik bel ook een keer 112, een freaking WACHTRIJ :/:/:/ .

Daarna wat geblaat op de achtergrond en toen "Wat is er?". Ik hang het hele verhaal af in no-time.
Wordt er gezegd van, ja maar de moet je mij niet hebben ik schakel je nu eerst even door naar die je moet hebben (Ik belde mobiel dan krijg je algemene centrale, maar schakel dan eerst door ipv verhaal laten vertellen).

Vervolgens wordt ik dus doorgeschakeld, weer 3 minuten wachten, tijdens dat wachten al een paar mensen schreeuwen van "ZE ZOUDEN ER AL MOETEN ZIJN!!!".
Goed na de wachttijd ik me verhaal weer doen, toen begon die vrouw daar ineens te zeiken dat ze PERSE een postcode nodig had, Ik "Ik sta $@%&&@$%& bij me kroeg heb straatnaam en nummer genoemd is lijkt mij toch voldoende, daarmee kun je de postcode achterhalen". Mevrouw weer van dat ze PERSE de postcode nodig heeft. Dus ik snel naar de eigenaar van de kroeg, postcode vragen daarna doorgegeven.

Vervolgens zegt ze dat de ambulance binnen 15 minuten zou arriveren, gaf commentaar dat we al een kwartier verder waren alleen om het bericht doorgegeven te hebben.

Ambulance komt 30 minuten nadat ik opgelegd had (dus na totaal 45 minuten!!!!).

Gelukkig is het wel goedgekomen, maar dit was de 1e van de 2 keer dat ik het heb meegemaakt dat het 45 minuten heeft geduurd voordat er iemand was. Gewoonweg WAARDELOOS!!!!

112 sucks!!!!
waarheid is hard

Idd... 112 is bagger, ze hebben nog heel wat te verbeteren daar.