Partyflock

Forumonderwerp · 764651
8261x bekeken

Waarschuw beheerder
wie zit er nog meer op paardrijden behalve ikkuh?? (A)
en wat vinden jullie van paardrijden?
Waarschuw beheerder
donateur
heb iets van 9 jaar paard gereden..en toen vond dr nix meer an :P

heb altijd eigen pony's gehad (en paarden) hebbe we nu ook nog steeds
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 23:02:
mooie paardjes hoor!
Hier is eindelijk een foto van mij samen met me verzorgfjord:

Aaaaah geweldig om te lezen dat hier iemand een fjord rijd. Ik heb er zelf namelijk één. Het is echt een topper en zou hem voor geen goud weg willen doen!

Maar mooie foto's allemaal.... (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2005 om 16:35:
Dankje Ze kan nog wel hoger maar is nog erg groen met springen. Als het met je dressuur beter gaat gaat je springen ook beter Succes ermee

Bedankt voor de tip ;)

Waarschuw beheerder
mooi paardje hoor terrorteef! Ben benieuwd naar die andere paardje, wat voor ras enzo hij/zij is :D

@ Lindy..wil je nog een foto van je (bijrijd?)fjord neerzetten? :P Fjordjes zijn tha best :D :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Rij nu bijna 15 jaar alleen jammer genoeg nug geen eigen paardjuh, wel opzoek.. :)
Waarschuw beheerder
Heb bij de pony's gereden met eigen pony. Rijd nu niet meer maar ga wel graag naar wedstrijden. Mijn zusje heeft een handelstal dus ben bijna elke dag omringd met paarden.
Blijf het wel leuk vinden.

Waarschuw beheerder
o ja voor de paardenliefhebber kan ik jullie een site aanbieden :D
www.bokt.nl en onder de fjordenliefhebbers www.fjordenwereld.nl ;)

Waarschuw beheerder
Wie is hier allemaal lid op bokt? Ben er zelf beetje op uitgekeken maar ben daar okkie1
Waarschuw beheerder
Helemaal top paardrijden, zou geen andere sport willen doen :nee:

check mn profiel voor mn grote kanjer :D 1.82 is ie :D
Waarschuw beheerder
En geef mij maar een KWPNer of een duits ras...zijn naar mijn mening de fijnste dressuurpaarden en dat vind ik de leukste tak van de paardensport :D
Waarschuw beheerder
ik heb helaas geen eigen paard, en heb t de laatste tijd heel erg druk met school en turnen, maar probeer 1x in de twee weken op de manege te rijden.... echt super, leef er altijd naar toe......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van it's me TiGeRgirl op zaterdag 22 oktober 2005 om 12:42:
ik heb helaas geen eigen paard, en heb t de laatste tijd heel erg druk met school en turnen, maar probeer 1x in de twee weken op de manege te rijden.... echt super, leef er altijd naar toe......

Succes ermee en hoop dat je tog wat tijd vind om te gaan rijden :)
Waarschuw beheerder
zeker tijd voor gaan vinden :jaja: misschien in de vakanties? turn je op hoog niveau? misschien is voltige dan wat voor je??
Waarschuw beheerder
thx, gaat voorlopig helaas niet lukken denk ik, maar geniet er zo wel elke keer van....
ik turn wel wedstrijden, maar gewoon op mijn eigen niveau... ik weet niet of voltige wat voor mij is, maybe een keer proberen!
thx voor de tips....
xx

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Louise(k) op vrijdag 21 oktober 2005 om 23:12:
of een duits ras...zijn naar mijn mening de fijnste dressuurpaarden

Dan wel duitse onbeleerde paarden. 9 van de 10 Duitse paarden worden compleet vast gereden volgens de duitse manier van rijden. Omdat die bijna alleen vanuit oprichting rijden zitten die beesten super vast in de rug en worden dan vaak zo met de zweep en sporen aangepakt terwijl ze van voor wel vast blijven houden zodat die totaal geen vertrouwen in de ruiter hebben. :no: Met een duits paard (op een uitzondering na) kun je mij niet gelukkig maken.
Waarschuw beheerder
donateur
ik rij nog niet zo lang paard.. een jaar of 7.. daarvoor reed ik wel elke vakantie op de camping pony's :p (sinds mn 4e)
ik heb sinds een paar jaar mn eigen verzorgpaardje (L) en op de stalhouderij waar zij van is, hebben ze ook 2 fjorden waar ik wel eens samen met m'n vriendin en vriend (eigenaars van een van de fjorden) mee ga en dan ook 'n stukje mag mennen.. dat is echt wel leuk! :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van it's me TiGeRgirl op zaterdag 22 oktober 2005 om 12:42:
maar probeer 1x in de twee weken op de manege te rijden.... echt super, leef er altijd naar toe......

Dat wil ik ook gaan doen, is het tenminste nog te betalen. Eerst even de kosten van dat nieuwe zorgstelsel afwachten en kijken wat ik per maand over houd, dan in januari het liefst eindelijk weer 's beginnen :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 25 oktober 2005 om 09:27:
Dat wil ik ook gaan doen, is het tenminste nog te betalen. Eerst even de kosten van dat nieuwe zorgstelsel afwachten en kijken wat ik per maand over houd, dan in januari het liefst eindelijk weer 's beginnen

jah, ik ging weer een keer mee naar de manege, en toen was ik natuurlijk weer verkocht.... voor mij is dit financieel nog wel haalbaar, 1x in de twee weken, en dan heb je iets om naar uit te kijken. het blijft gewoon een dure sport! ik hoop dat je het voor elkaar krijgt om het te betalen, heel veel plezier meissie....
Waarschuw beheerder
heey sweetwendy jij zit toch ook op fjordenwereld??
hier foto's van mijn mooie fjord!!
[img width=640 height=480]http://www.creativeaction.nl/rianne/002.jpg[/img]
[img width=640 height=480]http://www.creativeaction.nl/rianne/012.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
noeste veulens

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rianne (k) op dinsdag 25 oktober 2005 om 15:52:
heey sweetwendy jij zit toch ook op fjordenwereld??

Ja jij ook? :P
Mooie fjordje hoor, maar hou persoonlijk niet van geschoren vachtjes :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van it's me TiGeRgirl op dinsdag 25 oktober 2005 om 15:39:
het blijft gewoon een dure sport

Dat is het inderdaad ja!!! jammer genoeg wel, anders waren er veel meer paardenmensjes :P
Waarschuw beheerder
ik rij ook paard en dit is mijn paardje
http://members.home.nl/jamesbond15/suppie2.JPG

http://members.home.nl/jamesbond15/suppie1.JPG
Ik rij al 16jaar paard
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben ook al ermee aangestoken sinds me 5e jaar!:D
[img width=384 height=480 cacheid=00000045001ea8be2496c8131a010b9f75]http://www.mijnalbum.nl/Foto=WP3EGLUI[/img]
me eerste pony! plat erop en crosse maar! hehe
en nu 12jaar later ben ik er nog zo gek op! wegens ongeluk wat ik heb gehad (knieschijf verbrijzeld) moet ik het nu allemaal weer rustig aan op gaan pakke maar stoppe ga ik voorlopig echt nog niet
[img width=199 height=300]http://img.mypicgallery.com/fwojfowen/dsc-4754-bw_large.jpg[/img]
[img width=400 height=266]http://img.mypicgallery.com/fwojfowen/dsc-5064-bw_large.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
ik ben tenminste ECHT goed O:)

Waarschuw beheerder
Echt goed? Nou, vertel....

Ik heb ook een eigen paard. Rij 6 dagen in de week. Gaat prima, allemaal leuk en aardig, beetje wedstrijden rijden, af en toe een prijs winnen, af en toe laatste worden :-D

Rij vanaf mijn 6e. Paard staat thuis. Heb geen foto's om te laten zien want de scanner is kapot.

Ps. Steenhoop... Ben benieuwd hoe goed je dan wel bent :-)
Waarschuw beheerder
heb met me pony M cross Z springen gereden (dressuur deed ik niet meer aan maar heb het tot de L2 volgehouden)

heb nu een paard, hij is pas 4 maar ik voel het...die is eeechhhtt goooeeedd.

dus.

ik zei toch dat ik goed was
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb 8,5 jaar gereden, ben op m'n 16e gestopt ivm school en uitgaan.
Mis het wel :yes: Als ik strax huisje, boompje, beestje heb wil ik wel graag weer gaan rijden :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Steenhoop® op dinsdag 1 november 2005 om 22:42:
ik zei toch dat ik goed was

ja, ze schijnt echt goed te zijn, ze stond laatst ook in de telegraaf en ze was bij RTL boulevard! *handtekening?*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Do__ op woensdag 2 november 2005 om 11:30:
ja, ze schijnt echt goed te zijn, ze stond laatst ook in de telegraaf en ze was bij RTL boulevard! *handtekening?*

hahaha ja klopt Do!!kheb het ook gezien!!;P
Waarschuw beheerder
nou "gummie" ..

wat is daarop uw antwoord?

ben ik goed of ben ik goooeeed O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Steenhoop® op woensdag 2 november 2005 om 21:25:
nou "gummie" ..

wat is daarop uw antwoord?

ben ik goed of ben ik goooeeed

In 1995 ben ik NKB kampioene dressuur klasse Z1 geworden en Nederlands kampioene pas de deux in Rotterdam.

In de klasse Z2 werd ik reservekampioene (2e dus)

Momenteel rijdt ik met een nieuw paard in de klasse Z1.

Ben ik nou net zo goed als jij? :-P
Waarschuw beheerder
maareh..die pas de deux was een gedeelde 1ste plek he.. :P

maar oke, je komt in de buurt :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Steenhoop® op donderdag 3 november 2005 om 18:59:
maareh..die pas de deux was een gedeelde 1ste plek he..

maar oke, je komt in de buurt laatste aanpassing 3 november 2005 19:00

Nee, die pas de deux was niet gedeelde eerste plek, was helemaal volop winst :-D

Maar ik zit je gewoon een beetje te stangen joh :-)
Waarschuw beheerder
pas de deux is met zn 2en toch :P, dat bedoelde ik!

maar weet ik :) ik zit 'iedereen' hier stangen ;)

Waarschuw beheerder
pfff heb persoonlijk een hekel aan opschepperij "ik ben goed"...

Maar keb zelf een hele lieve KWPNer genaamd Monseigneur. Helaas heb ik er nu weinig tijd voor ivm mijn opleiding maar keb vroeger wedstrijden gereden. Hier nog meer KWPNers?

[img width=484 height=600 cacheid=00018be0000381c48597b95b1a010fb976]http://storage.msn.com/x1pgliP38XxBL3C3JnMG0O45gxcyrXxeNphn8ZhiDftdQ8l-dMPW1Tffln6hmAWG1bY1S1cZfFAr12vdenkucps8DzqExisgNdUs5RCHAv_AAhgDkQ0iY-aF4kGgffCi_A86ji3qZPybJof_FmYb9Bpxg[/img]

[img width=600 height=411 cacheid=00018be1000381c519e63b0f1a010fb976]http://storage.msn.com/x1pgliP38XxBL3C3JnMG0O45gxcyrXxeNphn8ZhiDftdQ-pCINSft1IVgYSpSSZSnJHPsSsZHB9A-JfqYYIbdtLtkafSc7hfOCXO2e2hnoH9GH4Urwu_m9BTm_vpfb-gBzcEBGjTZQQPzRO2A9dGYGpZNkHWa8u3iFr[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mooi paard hoor Vickje!

Waarschuw beheerder
Thanx! Zou 'm voor geen goud willen missen!
Heb/ rij jij een paard?

(K)
Waarschuw beheerder
ja een fjord, staat een stukje hierboven, op 25 oktober geplaatst

Waarschuw beheerder
Leuk beestje zeg! Fjorden zijn ook echt COOL! Een vriendin van me verzorgde er vroeger 3. Dus ik heb er veel op gereden. Lekker eigenwijs zijn ze he?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 17:01:
Lekker eigenwijs zijn ze he?

Die van mij is ook aardig eigenwijs hoor!! Maar ik ken haar al vanaf dat ze 2 is dus ik heb haar wel een beetje naar me eigen hand kunnen zetten!

Waarschuw beheerder
kheb 9jaar lang paard gereden
wilde het dit jaar weer op pakken
nieuw paard
was ik er by 2 geweest die waren niet helemaal wat ik zocht
maar de 3e was eg gruwelyk!

alleen op de dag dat ik die man zou bellen
of ik hem wilde kope
heb ik nee gezegd :S
ik was ineens veranderd van gedachte
ik dacht ja kost veel tyd, alsk nie wil moet ik toch
en ik werk fulltime

maar heb nu vreselyke spyt!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 22:11:
alleen op de dag dat ik die man zou bellen
of ik hem wilde kope
heb ik nee gezegd
ik was ineens veranderd van gedachte
ik dacht ja kost veel tyd, alsk nie wil moet ik toch
en ik werk fulltime

maar heb nu vreselyke spyt!!

Dat is erg jammer zeg! Is hij nu niet meer te koop dan?

Waarschuw beheerder
mooie foto's hier allemaal zeg!
Enne ik wil hier geen disccussie van; ik ben goed en jij niet! :/

Waarschuw beheerder
ikkuh rij ook paard :cheer:

:cheer:[img width=409 height=274]http://nl.msnusers.com/_Secure/0SwCz*y0XMX2V2A5R8wyc3wyxYxeLoH8dodUXC4pJXuPNqTpQ*V7mVkxBV!K*HEXPFE1siF8DIX3k9WZ9M1X61jEEM2u!MQGJNTql6ACsrJH6V9g5zwyrjw/knorrie%202.tif?dc=4675495147884855121[/img]:cheer:

helaas is deze nu verkocht.. :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 16:45:
ikkuh rij ook paard

helaas is deze nu verkocht..

Whoo die kan erg hoog springen zeg :D
Jammer dat die verkocht is :(!
Was het je eigen of een verzorgpaard?