Partyflock

Forumonderwerp · 764563
*ultimate danceparty
*bioscoopje pakken
*getouwenbar etc etc...

wie is er ook geweest????

en moet er een nieuwe bontewever komen..??
laatste aanpassing

pfffff stelletje slome harken bie mekoare...

woar blieft dat gebouw noe dah??

de bontewever is dr NOG nie.....
Moj tog bie Carta ween. Hij is jaah met t idee ekommen.

Ai Dubai Carta, regel es 'eem wa!

Ik denk dat we deze topic maar moeten sluiten ...

Dooie drieterts hier .. ppfff

tjaps hier

tjap tjoys

Awoooooooooooooi :D :D :D
ik heb een gesprek gehad met hennie

is de middelste van het gezelschap btw :d

en meneer van de most is bliede met ons plan en de bouwtekeningen zijn goegekeurd.

dus mensen we kunnen verder met bouwen:d:d:d

zoeken alleen nog wat extra goeie bouwvakkers dus wie wil helpen???

Retteketet red oe dr met!!!
Witte bijstand Storm werken :S

Bijstand is my middle name. Dusz euh van da bouwvakken week nie van jaah :)
Grosso jij moet toch goed in de BOUW zijn neem ik aan B(aco's) O(nder) U(t) W(erk) drinken...
whahwha die slotsie die is der vah....;p

help met dah met bouw'n joh gek

ast klaar is wel donders zoep'n elk weekend dan...dus ken je je ok wel ff met helpen ja....:d:d:d
pfff wat een sletjes gedrag hier ook....

maare wi'j uut 'n aap kunt zekers wel wark'n op de bouw.....wi'j bint doar goed in ja!!!
enne, een nieuwe bonte wever is altijd goed natuurlijk:YES:

Ik zal dus eem wat bouwvakkers bi'j elkaar roap'n en dan kunt wi''j zo begi'n ja....
dik feest daaro in Slagharen...

Ben bliede te heur'n dat Hennie de plannen goed hef e keurd!! Dat mu'j heb'n!!haha

Zal ff zorge dat mien blauwe warkoverral kloar ligt als wi'j begint...

Maak ie een warkrooster dan Carta??
mu;j dr we eem veur zorge dat ik samen met Park'n en Slotsie mag wark'n hè. en met Pieps natuulk...die mut dr ok bie!

:d
laatste aanpassing

Effe happie eet'n en k begin gliek met steen'n sjouwe !!!

Muhaha mooi ploeggie dan met PA-ZI-PI in het team....

pffffffffffffffffff.... schiet nie op jaa.....
wie hebt ja echt werk luu nodig ..!!!! en nie van die lauwe wiefuh!!!!! :Z:Z:Z

ohnie dah piepsss B)B)B)B)

ja, der moet zeker een nieuwe bonte wever komen, hier in de buurt is haast niets te doen! Dus Henny, bouwen maar...

als deze pinkeh dr is kom ik vol G@sssssssssssssssssssss

:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P

hahaha dames dames dames.
tuurlijk kom ik want jullie droomvrouwen kaatje en pieps zijn er. :kwijl: kwijl:

ow 't is ook zo n lekkere pinkeh........

:kwijl: :bounce:

jaaaaah jaaah.. Mijn ex ja :P:P:P

:devil: :devil: :devil: :devil:

piepsssssss we dwaaaln jaa af...!! wie mut jaaaa bouwvakkers optrommeln!!!

Tatjana pleziert bouwvakkers

Uitgegeven: 11 mei 2005 20:58

ROTTERDAM - Zangeres Tatjana geeft op 28 mei een show voor bouwvakkers. Ahoy' in Rotterdam houdt die dag een muziekevenement voor "iedereen die actief is in de bouwwereld". Ook Peter Koelewijn, Gerard Joling, Lee Towers en George Baker staan op het podium.

Het muziekspektakel sluit de eerste editie af van de beurs Bouwmaterieel Ahoy'. Deze vakbeurs vindt plaats van 26 tot en met 28 mei.

owwwwwwwwwwwwwwwww
allemaal pinkeh die naar tatjana gaan...

:S:S:S:S:S:S:S:S

joah joah hek geleezn... net joah>... owowoow.. bouwvakkers bint ja toch viezzze luu!!!

dit bint de zingende bouwvakkers....

Die kunt weh de entertainers worden..

Maar ik vind ze niet skier...
heb ie niet wat anders in de aanbieding..

:P:P:P:P:P:P

jawah... ik loat ze zooo zieeen!!
muj kiekn... parken is gepakt door de politie

ow ow die papsnoeteh

loat zich gewoon ried n door zo n dekselse blauwhelme

dat komt nooit meer goed met die party parken.....

Wie mut dr maar weer snel een keer langs goan...
want anders komt nie goed...

neee ut parken is heeeeleeemoale van ut trabat ja... doet vrumde dingen enzo..... ...

muj kiekn wat uh nog meer dut!! dit heff uh bedacht:

Bedrijf brengt vibrator voor varkens op de markt
Een Brabantse bedrijf komt met een vibrator voor varkens. Het moet daarmee voor zeugen prettiger worden om Kunstmatige Inseminatie te ondergaan.

LEUKE SNUITERS

In China leven de meeste varkens­ van de hele wereld. Varkens met hangbuiken en vet­rollen en snorbaarden. Vroeger namen de Chinezen e­en voorraadje varkensvlees mee in hun graf. Want w­ie weet was de hemel zonder varkens. Dat leken de ­Chinezen heel erg. Ook gingen er in hun graf beeld­jes van varkens mee. Voor de Chinezen waren de var­kens heel erg belangrijk. Nog steeds hebben veel f­amilies een paar scharrelvarkens bij hun huis. In ­China kun je zelfs een varken zijn, het varken is ­een soort sterrenbeeld, net zoals je hier een stie­r of ram of een vis bent.

JONGEN

Een zeug di­e voor het eerst jongen krijgt,weet soms niet wat ­haar overkomt. Opeens floept er een biggetje uit h­aar achterwerk, en nog een en nog een. Een jonge z­eug krijgt er meestal 8 en een oudere zeug meestal­ 12 of meer. Wat gebeurt hier denkt de zeug. Ze i­s zo in de war dat ze van schrik een biggetje dood­bijt. Soms laat de boer vantevoren een konijn los.­ Het huppelt en rent om haar heen. Zo raakt de zeu­g wat gewend aan de drukte. DAT HELPT.

------­--------------------------------------------------­------------------------

VAN WILD NAAR TAM

­

Heel vroeger waren er geen varkens. Er liepen w­el wilde zwijnen rond. Daar werd op gejaagd, want ­dat vonden de mensen erg lekker. Wilde zwijnen wer­den ook gevangen. De zwijnenhoeder nam de dieren e­lke dag mee naar de bossen en de velden. Hij zorgd­e er wel voor dat ze niet weg liepen. Onderweg ate­n de wilde zwijnen wat ze tegen kwamen. bijv. : be­ukenootjes, kastanjes, planten, slakken, torren, n­oem maar op.

Zodra het zwijn goed vet was werd ­het geslacht. Later gingen de boeren de wilde zwij­nen bij hun huis houden. Ze kregen een weitje om t­e scharrelen, en een schuur om te schuilen. Ze lee­fden van afval, oud brood, restjes groenten, aarda­ppelen, en schillen. Bovendien ruimden ze zo mooi ­de rommel op. Ook wroeten ze de grond om, en kon d­e boer het zaaien. Er werd hen zelfs geleerd om ee­n kar te trekken. Zwijnen bij huis was dus erg han­dig. En je hield er nog een stukje vlees aan over ­ook. In de loop van tijden werden de zwijnen steed­s meer gewend aan de mensen. Ze werden minder bang­ en veranderden langzamerhand van wilde zwijnen na­ar tamme huisvarkens.

-------------------­--------------------------------------------------­-----------

Zo vies als een varken. Zo dom als ­een varken. .Kun je nog meer kwaad over knor-knor ­vertellen? O,ja. Zo lui als een varken. Weet je we­l dat een varken juist een heel zindelijk dier is?­ Wij mensen denken dat een modderbad heel vies is ­, voor voor het varken is het juist het tegen midd­el van kriebel beestjes of luizen. Omdat ze in het­ modderbad liggen en er weer uit komen droogt de m­odder en de beestjes samen op tot een harde korst.­ Daarna gaat het varken tegen een boom aan zitten ­wrijven om de korst en de beesfjes er af te halen.­ En dan zijn ze weg.

HET HUISVARKEN

Varkensl­apjes, ham, knakworst, gehaktballen, allemaal vlee­s van een varken, zijn botten worden gebruikt voor­ de lijm, gerookte varkenssoorten liggen in de die­ren winkel voor de hond, zijn vel word gebruikt vo­or de damestasjes en van zijn haar wordt een stevi­ge verfkwast gemaakt.

ER BLIJFT NIETS MEER­ OVER VAN DIE ARME KRULSTAART.

--------------­--------------------------------------------------­----------------

IEDEREEN KENT ASTERIX EN OBELI­X WEL.

Obelix jaagde ook op everzwijnen. Hij vo­nd ze ook lekker. Maar dan moest hij wel hart kunn­en rennen, want zo'n everzwijn kan wel 50 km per u­ur halen. Het was maar goed dat Obelix in de tover­drank gevallen was. Want dan kan hij meer everzwij­nen op zijn schouder dragen. Want zo'n everzwijn k­an wel 1,50 worden en 200 kg wegen. Hij is zo zwaa­r omdat er bij zijn schouder een dikkere huid zit.­ Het was ook erg moeilijk om zo'n everzwijn te vin­den, want de everzwijn heeft hele goeie oren, hij ­hoort het kleinste takje kraken. Daarbij komt ook ­nog zijn neus, hij kan ruiken wanneer mensen te di­cht bij hem in de buurt komen. Zijn neus helpt hem­ ook bij het opgraven naar voedsel in de grond. Zi­jn slachttanden helpen hem daar ook bij. Zijn slac­httanden worden ongeveer 25 cm. Het zijn een soort­ hoektanden die blijven groeien. De voeten van de ­everzwijn heeft twee grote en twee kleine tenen. D­e staart van de everzwijn wordt niet erg lang, maa­r 25 cm. Het lijkt soms kort maar er zit ook nog e­en krul in.

---------------------------------­-----------------------------------------------

­
DE EVER OF WILD ZWIJN

Het everzwijn word ook w­el eens ever of wild zwijn genoemd. Hij behoort to­t de familie van de varkens. De ever is dus een ne­efje van het gewone varken. Ook vandaag wordt er n­og op everzwijnen gejaagd.Sommigen zijn bang dat d­e wilde zwijnen schade aanrichten aan hun akkers W­ant daar komen ze voedsel zoeken als er niets meer­ te vinden is in het bos. Maar everzwijnen leveren­ ook nuttig werk op. Ze eten heel wat schadelijke ­diertjes op en met hun gewroet ploegen ze de bodem­ om. Dorre bladeren, takjes, en plantenresten kome­n zo in de grond terecht,dat is voedsel voor de bo­men.

WILD ZWIJN OP HET MENU

In restaurants k­un je wel eens everzwijn op het menu vinden. Er zi­jn ook slagers die hun vlees verkopen, vooral in h­et jachtseizoen. Sommigen vinden het vlees erg lek­ker, vooral als het wordt opgediend met veenbessen­. Anderen vinden de smaak te wild.

----------­--------------------------------------------------­--------------------

Misschien heb je op de­ Veluwe wel eens een wild zwijn gezien. Je ziet no­g duidelijk dat ze familie van elkaar zijn. Ze lij­ken op elkaar. Maar toch zijn er grote verschillen­ zoals bijv. Een wild zwijn is groter en sterker e­n sneller. Wilde zwijnen houden van bos. Maar toch­ zie je ze overdag bijna nooit. Ze houden zich sch­uil met bladderen en takjes en gras over zich heen­ in een grote kuil. In de slaapkuil word niet gepo­ept of geplast. Want zwijnen zijn heel zindelijke ­dieren. Als het donker wordt gaan ze op zoek naar ­een plaats in het bos waar ze kunnen poepen of pla­ssen, en als het donker wordt gaan ze ook op zoek ­naar voedsel voor de volgende dag, want dan hebben­ ze genoeg voedsel voor die dag. En 's avonds gaan­ ze weer op pad. Met hun neus wroeten ze door de g­rond. Het uiteinde van de neus is heel stevig. Ron­dom de neusgaten zit een wroetschijf Dat is een ha­rde ring die tegen een stootje kan. Wilde zwijnen ­hebben een heel goede neus. Ze ruiken precies waar­ eten te vinden is. Zo vinden ze eikels en paddest­oelen, wormen ofjonge muizen.

Nu komen mijn vra­gen.

1.Hoe lang kan een everzwijn worden?

2.­Wat is het zwaarste gewicht wat een ever kan worde­n?

3.Waarvoor gebruikt de ever zijn slachttande­n ?

4.Hoelang kunnen zijn slachttanden worden ?­

5.Hoelang kan zijn staart worden?

6.Hoevee­l km per uur kan hij halen?

7.Wie jaagt er nog­ meer op de wilde zwijnen?

8.Waar leven de mee­ste varkens van de hele wereld?

9. Wat laat een­ boer meestal los bij een zwangere zeug die jongen­ krijgt?

10.Wat wordt er allemaal van een varke­n gemaakt?

DIT WAS MIJN SPREEKBEURT.

laatste aanpassing

VARKENSMASSAGE voor Aagje - Vrouw Vos
Billie Bofkont - Mannetje Bromsnor - Miss Piggy
Lady Lolita - Stalker en Miss Universe en Maximiliaan.

Toen ik AAGJE als 3 weken oud biggetje uit de bio-industrie vrijkocht was het een neurotisch, zenuwachtig beestje. Je kon gewoon het bio-industrie-lot van miljoenen van haar familieleden aan haar merken. Ze krijste veel, zomaar op niks af en s'avonds als ik even bij haar in het stro lag gilde ze de hele boel bij mekaar als ik heel voorzichtig mijn hielen probeerde te lichten. Iets heel anders dus dan hangbuikzwijn BILLIE BOFKONT, die wel argwanend is voor vreemden, maar verder de rust zelve. Wat te doen? Hoe kon ik Aagje meer op haar gemak krijgen?

Geheim Varkensplekje
Ik bedacht me dat ik cursussen klassieke massage had gevolgd voor mensen. En hoe rustig en ontspannen die massages altijd werkten. Bovendien heeft dat op jezelf ook een goed, kalmerend effect. Aan de slag dus met die kleine onruststoker. Ik begon de varkensmassage-sessies en gebruikte dezelfde technieken als bij de mensen. Vooral de lange strijkbewegingen en de vibraties deden haar kleine biggenlijfje goed. Aagje knapte zienderogen op. Al gauw ben ik toen ook BILLIE BOFKONT en VROUW VOS op deze manier gan verwennen. Even kriebelen op hun geheime varkensplekje, achter de voorpoten, en hup daar vallen ze al slap neer, klaar voor de grote verwen-sessie.

Schaamteloos Genieten
AAGJE is inmiddels een kolossale zeug van 6 jaar en ik masseer haar nog steeds. Als ze helemaal ontspannen is kan ik helemaal op haar grote lijf gaan liggen, dat vindt ze heerlijk. En ik ook! MANNETJE BROMSNOR is sinds oktober ook van de partij. Hij laat zich al deze heerlijkheden eveneens goed bekomen. Het bijzondere van deze varkensmassage is het intens fysieke contact dat je dan met je varkens hebt. Daardoor leer je ze steeds beter kennen. Iedere keer sta ik weer versteld hoe fijngevoelig en besnaard deze dieren toch zijn. En hoe verschillend deze unieke persoonlijkheden zijn. En hoe schaamteloos ze zich kunnen overgeven. Varkens kunnen genieten als geen ander. Wat een geluk om temidden van deze beesten te kunnen leven.

Lees het artikel in het blad 'Leven'
Varkensmassage op het Beloofde Varkensland

pagina 1 en pagina 2

Commotie rond het Varken.
Maandag 16 juni was het zover.
Toen ging de eerste cursus Communicatie met het Varken van start. Dat was meteen de wereldprimeur want de Wereldomroep TV was erbij en maakte een reportage.
Billie Bofkont, Mannetje Bromsnor, Vrouw Vos, Aagje, Lady Lolita, Stalker en Miss Universe en Maximiliaan introduceren hiermee wereldwijd het fenomeen Varkensmassage en worden dus wereldberoemd. Ze zijn er opgewonden van en kijken er naar uit.
Een van de cursisten is een studente culturele antropologie aan de Vrije Universiteit in Amsterdam. Zij gaat daar afstuderen op de relatie mens - dier. Maandagochtend 16 juni om 10.15 uur werd zij live geinterviewd door NCRV Plein Publiek - Radio 747 AM - waarin haar gevraagd werd waarom zij meedoet met de cursus Communicatie met het Varken en wat ze er hoopt te leren. De volgende dag - dinsdag 17 juni - werd zij weer gebeld om te vertellen hoe het was.
Verder werden er op de eerste cursusdag nog een paar radioreportages gemaakt. Jurriaan Geldermans, een verslaggever van de Noord Hollandse Courant heeft zich ook opgegeven. Hij verheugt zich erg op de cursus omdat hij volgend jaar naar Frankrijk verhuist en daar ook een eigen varkentje wil. Jean Claude gaat die heten, dat weet hij nu al. Hij maakt een verslag van de cursus voor de krant en gaat er verder ook nog een serie artikelen over schrijven voor heel Noord-Holland: Zwijnenstal - 'Beetje Berig' - Biggendans - Varkensleer

De varkens hebben over publiciteit dus niks te klagen.
Misschien was Commotie rond het Varken nog wel een betere naam geweest voor de cursus.

pff :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap:

Kaa

we dwalen weer af

**zucht**

De bonte wever was altijd wel cool,leuke dingen meegemaakt daar :d

ow jaaa
daar hadden we het over...

de Bonte Wever

:P:P:P:P:P:P

oooooooohwjaaaaaaaaaaaaa :S:S:S

bouwvakkers zoekn!!!

woar bint ze dah...

:S :S :S :S :S

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 18:48:
wie hebt ja echt werk luu nodig ..!!!! en nie van die lauwe wiefuh!!!!!

pfff, we zullen zien wie er echte wark luu bint....

dit bint echte!!!!
enige echte werthers!!

tip doar maar us an.. ie kunt ook nargns an tippn!!!
laatste aanpassing

laatste aanpassing

Hey ook weer zo n poppeh dr bie..
Fijn met popp n speul n
dames..dames...

beetje opvot'n met wark he

kibel'n doet jullie maar noar't wark tied..

of onder de schaft.:d

want zo giet nie mooi ja...

dusss 1uh in de bios ant wark...
1uh in't zwembad
en 1uh in de gehouwenbar

en de keelties mut buut'n moar eem in de zunne ant wark...

beetie schoffel'n enzooooo

volgende week t'water int subtropische zwembad loat''n lopen assss de wiem'n tenminste een beetie wult deur wark''n he...

dus nou weej der vah met zien aln

hup hup vot vot ant wark

jullie bint der vah...:d:d:d:d

en een hark dr bie!!

hark n parade on tour!!

(6)
Ik en mien sletje hebbe da tennisbaan al af...

(f) houw van je meissie !!!
laatste aanpassing

Iewwwwwwwwwwwwwww

slotsie toch....

:S :S :S :S :S

't Is een halve kerel ja!!
Zeker dr ook nog keer overhen tennist

:D :D :D :D
Uitspraak van Slotsie Santiago Solari op woensdag 25 mei 2005 om 18:52:
Ik en mien sletje hebbe da tennisbaan al af...

damn slotsie... lekker wiefkuh hoor :nee:

die laat ik wel achter bij de linnen afdeling

mooi op de achtergrond anders trekken we geen klanten ja..

ken je wel begrijpen toch..:d

verder wel een nice mokkel

zei is cker ook de baas in bed he...;p

en dit is haar broer.. joah ook zo'n skiere pinke dr bie :P:P:P:P:P

disse is nie skier

opgebloazen papsnoetuh

:S :S :S

tuuuuuuuuulk wah donders skier is uh!! rrrrrrrrrrrrrrrrrrr :P:P:P:P
Ja ik ben echt gek met Bertha... heb trouwezz effe de beste bouwvakker van het land ingeschakeld....

genaamd: 1 brok ellende

Wowwww !!

Die Peter is wé een skiere pinke .... damn :kwijl:

Gewoon een zak over z'n kop en .... euhm ... N*ken voor het vaderland :P
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 mei 2005 om 16:25:
Gewoon een zak over z'n kop en .... euhm ... N*ken voor het vaderland

ja hoor zal ook weer is niet...lin die hebt het weeeeeer over sex owowow dit is een werkforum meis

we zoeken mensen die willen helpen en niet mensen die willen neuken onder werktijd....pfffff :nee:

onder welke naam staat hij op pf...daar wil ik direct vriendjes mee worden whahhwa....

CDA op de pens whahwha net zo gek :d:d
laatste aanpassing