hoi hoi, ben hier nieuw lid, ben ook nog ne belg

en nu maar eens een antwoord geven

ik vind het heel raar dat er zelfs over wordt gedacht dat het iets 'gays' is??? ja dan moet heel india en Arabische landen gay zijn omdat ze dat ook dragen! hoe komen jullie er toch op?? ik ben van Turkse origine en stel u maar voor, de Turkse jongens, alias Turkish gangstas genaamd, dragen ook teenslippers, dus gay? nog lang niet!!!!ik ben wel van mening dat het bij de type jongen/man moet passen, het is natuurlijk niets voor nonkel jef, en welke voet is nu niet lelijk?

grapje, als elke jongen zijn voeten verzorgt, dan is er geen probleem! En het allerbelangrijkste is dat je jezelf er goed mee gaat voelen, het moet goed zitten he! ikzelf draag heel weinig teenslippers,omdat ik me er meestal niet lekker in voel, maar heb er zeker niets tegen! ik draag zelfs die zogenaamde jezus sandalen, ik weet niet of dat de juiste naam is? als ik eens wist hoe ik een foto erbij kon zetten, dan deed ik het maar ja...
ps: mensen die: bah, verschrikkelijk, never! enz..zeggen: ik geloof dat jullie nare ervaringen hebben gehad met voeten, het zijn maar voeten he, GEEN BEESTEN!!, anders verklaar u nader en ik zal jullie proberen te begrijpen

))