![[img width=640 height=480]http://images.auctionworks.com/hi/66/65634/merc._lam_086.jpg[/img]](http://images.auctionworks.com/hi/66/65634/merc._lam_086.jpg)
Weet jij het antwoord op mijn vraag dan bootgirl?
Waarom skins onder andere Fred Perry hebben uitgekozen als kleding merk?
verder niet echt bijzonder
ja ze zeggen omdat het voor overwinning staat, wat delicate al citeerde.
Ik weet wel dat het fred Perry logo, dat kransje, bij heel veel verschillende dingen als overwinnings symbool wordt gebruikt. Bijv. jubileum ofzo.. dan zie je ook vaak dat kransje met daarin een getal.
Het is natuurlijk niet ontworpen VOOR skins, maar het wordt al sinds de eerste skins gedragen, wordt gezegd.
Maar dat weet ik niet want was er toen niet bij.
Maar wat ik al zei, het werkt hetzelfde als aussi voor de gabbers.. want dat is daar ook niet voor gemaakt. Maar is wel typisch gabber toch?
nou vind de polo,s van fred perry eigelijk meer bijzonder dan die standaard lacoste of ralph lauren polo,s. dat is altijd hetzelfde.
Heb ook wel eens gehoord dat ze het ook dragen omdat Fred Perry de eerste gewone man(arbeider)was die Wimbledon won.
Dus uit respect voor de arbeiders (working klass).
fred perry, lonsdale en vooral ben scherman worden en werden door skins gedragen door de achtergronden van fred en ben. working class. lonsdale is een merk wat door boksers gedragen wordt en werd. alhoewel er ook een school in engeland bestond waar enkel blanken kinderen werden toegelaten. feit is dat het skinmerken zijn en het skinhead zijn heeft niets met politiek te maken, maar het working class gevoel. oi oi
fred perry is nog steeds goed en in model
hooligan,troublemaker en pit bull zijn van die kinderachtige na-aap merken van kut kwaliteit.
Alleen ben ik over mijn polo van Fred Perry ook niet te spreken...
Paar keer uitwassen en het is net een jurkje
nou vind de polo,s van fred perry eigelijk meer bijzonder dan die standaard
Jullie kennen gewoon niet wassen
www.gabberwear.nl Fred Perry, gratis thuis bezorgd voordelig veilig en snel !!!
gemiddelde aanbod van fred perry in winkels als Britain en webshop gabberwear is triest...
zo lonnsdale zijn we zat, wat vinden we van fred perry?? of ben sherman
Franchipani in Aken heeft veel van Lonsdale,Fred Perry en Ben Sherman. Vaker dingen die je hier nooit ziet.