Partyflock

Forumonderwerp · 764121
2780x bekeken
Waarschuw beheerder
zo lonnsdale zijn we zat, wat vinden we van fred perry?? of ben sherman
Waarschuw beheerder
donateur
Weet jij het antwoord op mijn vraag dan bootgirl?

Waarom skins onder andere Fred Perry hebben uitgekozen als kleding merk?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 01:06:
Fred Perry:
3-voudige Wimbledonwinnaar. De Lauwerkrans werd in de Skinheadscène symbool voor overwinning.

Waarschuw beheerder
Merc London en spirit of '69 is ook mooi. niet zo bekend bij de grote massa,maar in de punk/oi scene zie je dit heel veel.

[img width=640 height=480]http://images.auctionworks.com/hi/66/65634/merc._lam_086.jpg[/img]

vond de spencers en polo,s van fred perry altijd mooi. vooral die gestreepte polo,s en die polo,s met die vlieger ruit van tegenwoordig zien er niet verkeerd uit. maar door dat gabber imago hoef ik het niet meer.

de truien en bloesjes vond ik nooit veel soeps. die truien kruipen achter zo omhoog.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Low Tempo Sucks op zaterdag 26 november 2005 om 16:28:
Weet jij het antwoord op mijn vraag dan bootgirl?

Waarom skins onder andere Fred Perry hebben uitgekozen als kleding merk?

ja ze zeggen omdat het voor overwinning staat, wat delicate al citeerde.
Ik weet wel dat het fred Perry logo, dat kransje, bij heel veel verschillende dingen als overwinnings symbool wordt gebruikt. Bijv. jubileum ofzo.. dan zie je ook vaak dat kransje met daarin een getal.

Het is natuurlijk niet ontworpen VOOR skins, maar het wordt al sinds de eerste skins gedragen, wordt gezegd.

Maar dat weet ik niet want was er toen niet bij.

Maar wat ik al zei, het werkt hetzelfde als aussi voor de gabbers.. want dat is daar ook niet voor gemaakt. Maar is wel typisch gabber toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 16:41:
. vooral die gestreepte polo,s en die polo,s met die vlieger ruit van tegenwoordig zien er niet verkeerd uit

Is inderdaad wel leuk voor mannen, verder niet echt bijzonder. Voor vrouwen veel meer leuke dingetjes te vinden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op zaterdag 26 november 2005 om 17:17:
verder niet echt bijzonder

nou vind de polo,s van fred perry eigelijk meer bijzonder dan die standaard lacoste of ralph lauren polo,s. dat is altijd hetzelfde.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 16:47:
ja ze zeggen omdat het voor overwinning staat, wat delicate al citeerde.
Ik weet wel dat het fred Perry logo, dat kransje, bij heel veel verschillende dingen als overwinnings symbool wordt gebruikt. Bijv. jubileum ofzo.. dan zie je ook vaak dat kransje met daarin een getal.

Het is natuurlijk niet ontworpen VOOR skins, maar het wordt al sinds de eerste skins gedragen, wordt gezegd.

Maar dat weet ik niet want was er toen niet bij.

Maar wat ik al zei, het werkt hetzelfde als aussi voor de gabbers.. want dat is daar ook niet voor gemaakt. Maar is wel typisch gabber toch?

Heb ook wel eens gehoord dat ze het ook dragen omdat Fred Perry de eerste gewone man(arbeider)was die Wimbledon won.

Dus uit respect voor de arbeiders (working klass).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 17:31:
nou vind de polo,s van fred perry eigelijk meer bijzonder dan die standaard lacoste of ralph lauren polo,s. dat is altijd hetzelfde.

en kwalitatief zijn ze ook veel beter.. Lacoste, D&G is om te huilen zo'n slechte kwaliteit. Alles wat ik heb van fred perry is nog steeds goed en in model (Y)

Dat FP de eerste working class man was die wimbledon won heeft natuurlijk ook betrekking op die lauwerkrans en overwinnning

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Low Tempo Sucks op zaterdag 26 november 2005 om 17:55:
Heb ook wel eens gehoord dat ze het ook dragen omdat Fred Perry de eerste gewone man(arbeider)was die Wimbledon won.

Dus uit respect voor de arbeiders (working klass).

Klopt daarom droegen skinheads vroegah Fred Perry :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
fred perry, lonsdale en vooral ben scherman worden en werden door skins gedragen door de achtergronden van fred en ben. working class. lonsdale is een merk wat door boksers gedragen wordt en werd. alhoewel er ook een school in engeland bestond waar enkel blanken kinderen werden toegelaten. feit is dat het skinmerken zijn en het skinhead zijn heeft niets met politiek te maken, maar het working class gevoel. oi oi

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramirez Blanco op zondag 27 november 2005 om 17:58:
fred perry, lonsdale en vooral ben scherman worden en werden door skins gedragen door de achtergronden van fred en ben. working class. lonsdale is een merk wat door boksers gedragen wordt en werd. alhoewel er ook een school in engeland bestond waar enkel blanken kinderen werden toegelaten. feit is dat het skinmerken zijn en het skinhead zijn heeft niets met politiek te maken, maar het working class gevoel. oi oi

hehe(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The delicate sound of thunder op zondag 27 november 2005 om 14:09:
fred perry is nog steeds goed en in model

hetzelfde als die van ben sherman en lonsdale.de pasvorm bij ben sherman zit iets strakker. [img width=12 height=15]https://partyflock.nl/images/dark/smileys/thumbup.gif[/img]

hooligan,troublemaker en pit bull zijn van die kinderachtige na-aap merken van kut kwaliteit.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind fred perry een mooi sport merk :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 11:33:
hooligan,troublemaker en pit bull zijn van die kinderachtige na-aap merken van kut kwaliteit.

Mee eens... Alleen ben ik over mijn polo van Fred Perry ook niet te spreken...
Paar keer uitwassen en het is net een jurkje :S

Alleen mijn Lonsdale polo blijft goed in model, maar die draag ik nog amper.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Low Tempo Sucks op maandag 28 november 2005 om 16:17:
Alleen ben ik over mijn polo van Fred Perry ook niet te spreken...
Paar keer uitwassen en het is net een jurkje

dit effect kreeg ik net met lacoste en D&G polo's, geen gezicht meer :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 17:31:
nou vind de polo,s van fred perry eigelijk meer bijzonder dan die standaard

Bedoelde dat ik de rest van de collectie voor mannen niet echt bijzonder vond. Zeker het gedeelte dat hier in Nederland te koop is.

Jullie kennen gewoon niet wassen, Fred Perry en Lacoste polo ziet er nog top uit. Van Lacoste is dat kraagje alleen beetje vervelend, maar dat ligt er gewoon aan dat het zo dun is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha ach.. me vriend heeft een vest van fred perry.. mooi ding en ziet er nog goed uit
Waarschuw beheerder
Je heb er ook wel precies de lelijkste tussenuit weten te pikken. Maar dat mag ook wel op een site als gabberwear.nl :x

Waarschuw beheerder
donateur
heb er een heel tof trainingsjassie van...

ik ook 8) een babyroze :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mrjordan op maandag 28 november 2005 om 18:42:
www.gabberwear.nl Fred Perry, gratis thuis bezorgd voordelig veilig en snel !!!

gemiddelde aanbod van fred perry in winkels als Britain en webshop gabberwear is triest... Hangt al 4 jaar dezelfde collectie of zo :S Heb in de buurt een Fred Perry winkel (Roermond) en daar is tenminste eens wat te krijgen (Y)
Waarschuw beheerder
fred perry is :yes: ok

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The delicate sound of thunder op dinsdag 29 november 2005 om 13:33:
gemiddelde aanbod van fred perry in winkels als Britain en webshop gabberwear is triest...

Franchipani in Aken heeft veel van Lonsdale,Fred Perry en Ben Sherman. Vaker dingen die je hier nooit ziet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 22:41:
Ben Sherman

:respect: klopt idd de meeste keuze in een straal van 50km

Waarschuw beheerder
in den Haag zit de fred Perry store.. daar krijgen ze elk seizoen een nieuwe collectie.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 10:09:
in den Haag zit de fred Perry store.. daar krijgen ze elk seizoen een nieuwe collectie.

maar merendeel is daar mannenkleding, ze hebben er echt maar 1 rekje met dameskleding, beetje jammer

Waarschuw beheerder
die jasjes neem ik gwn 2 maten kleiner..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 13:54:
die jasjes neem ik gwn 2 maten kleiner..

~

hmm kan:P
Waarschuw beheerder
Kook via internet bestellen, hebben ze niet veel, maar wel nieuwe dingen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van lindaaatje op woensdag 7 december 2005 om 15:39:
Kook via internet bestellen

:lijn: Waar?
Waarschuw beheerder
Hehe, waar het hoofd van vol zit... ;)

'Ken ook' moest er staan :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HARDCORETEKNO op woensdag 6 april 2005 om 18:14:
zo lonnsdale zijn we zat, wat vinden we van fred perry?? of ben sherman

:gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 22:41:
Franchipani in Aken heeft veel van Lonsdale,Fred Perry en Ben Sherman. Vaker dingen die je hier nooit ziet.

Die heeft indd wel vrij veel, maar echt bijzondere dingen heb ik r ook niet kunnen ontdekken de laatste keer.. de FP shop in roermond heeft veel meer, ook normale t-shirts enz.