Partyflock

Forumonderwerp · 764028
7941x bekeken
Waarschuw beheerder
wie heeft er allemaal lachgas gedaan en wat vonden jullie ervan?? mijn ervaring is dat het echt de meest heavy trip geeft, jammer dat het maar een half minuutje duurt.... dus iedreen drop hier maar je ervaringen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 19:38:
je ken ze natuurlek ook gewoon jatten bij hoekloos medical in eindhoven... ff over t hek klimmen en klaar is kees en 29 juli is er zkrs lachgas in de carte

zeg ruffryder, kun je me daar meer over vertellen?? ik woon in Ehvn dus dat is wel interessant voor mij.....
Waarschuw beheerder
Haha lachgas is echt uber vet ! :D Vaak gedaan met vrienden, KO gegaan, gevallen, in slaap geflikkerd maar het blijft vet haha :D En op feesten hier in de Carte is het ook altijd raak ;) (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smack my Pitch up op donderdag 26 mei 2005 om 14:49:
niet voor niks lachgas

maar bij ons in de carte... bijna standaard bij elk feest lachgas

alleen te verslafend

Zeker zeker de Carte, the place to be voor lachgas! Die gaan daar als warme broodjes over de toonbank!! :D

Weert in tha House!!
Waarschuw beheerder
ballonen zijn idd super , alleen t nadeel is als je der eenmaal 1 hebt gehad , ga je door tot al je geld op is !!!
Waarschuw beheerder
dank u wel mevrouw tamara. ik weet dat het daar gaaf is en warm, tis niet de 1e keer dat ik er zal komen.
Waarschuw beheerder
wie gaat er nog meer de 29e aan de ballonnen??

Ik kan helaas niet, wijziging van plannen, dag erop naar dominator en dan wil ik wel fris en uitgerust aankomen.

Waarschuw beheerder
Kan er iemand aan zo'n "cracker" komen want onze slagroomspuiten overlijden steeds :( . Zo ja, stuur dan even een pb-tje aub.

Waarschuw beheerder
Hehe en weet je hoe slecht :\

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juli 2005 om 00:27:
Hehe en weet je hoe slecht

Volgens mij staan de meeste mensen die dat zeggen er niet bij stil dat de lucht die je buiten inademd nou ook niet echt bepaald gezond is! Dan hebben we het nog niet eens over roken en het drinken van alcohol ofzo. Nee zo'n ballonnetje op zn tijd zal zo slecht nog niet zijn denk ik dan.
Waarschuw beheerder
donateur
gister aan de lachgas in blanes, helemaal vaag man