Hallo daar,
Nu het zomer word willen steeds meer mensen een tattoo...
Maar wat voor 1 wil je? En op welke plek...?
Ga je gewoon naar een Tattoo zaak en blader je wat boekjes door... of laat je er ene speciaal voor jou ontwerpen zodat je de enige bent die ermee loopt...
Als je beslist om er een te laten ontwerpen, dan ben je bij mij aan het goede adres!!!
Ik ontwerp al meer dan 4jaar tattoo's!!!
Van Tribal tot Dieren en van Mensen tot Demonen en nog veel meer!!!
Ik vraag er natuurlijk wel een kleine vergoeding voor, dat verschild per tattoo. Een plaatje kan binnen 1 uur klaar zijn. Maar kan ook 3u duren.
(Prijzen beginnen bij 10euro)
Als je denkt "dat lijkt me wel wat" stuur dan gerust even een mailtje voor een afspraak.
Tattoo_Design_Irene@hotmail.com
P.s. Zelf zet ik nog geen tattoo's omdat ik eerst mijn MBO en de HBO wil afmaken.
Nu het zomer word willen steeds meer mensen een tattoo...
Maar wat voor 1 wil je? En op welke plek...?
Ga je gewoon naar een Tattoo zaak en blader je wat boekjes door... of laat je er ene speciaal voor jou ontwerpen zodat je de enige bent die ermee loopt...
Als je beslist om er een te laten ontwerpen, dan ben je bij mij aan het goede adres!!!
Ik ontwerp al meer dan 4jaar tattoo's!!!
Van Tribal tot Dieren en van Mensen tot Demonen en nog veel meer!!!
Ik vraag er natuurlijk wel een kleine vergoeding voor, dat verschild per tattoo. Een plaatje kan binnen 1 uur klaar zijn. Maar kan ook 3u duren.
(Prijzen beginnen bij 10euro)
Als je denkt "dat lijkt me wel wat" stuur dan gerust even een mailtje voor een afspraak.
Tattoo_Design_Irene@hotmail.com
P.s. Zelf zet ik nog geen tattoo's omdat ik eerst mijn MBO en de HBO wil afmaken.
laatste aanpassing door een beheerder