Partyflock

Forumonderwerp · 763438
Betreft: evenement: I Hate Trance, vrijdag 7 oktober 2005 om 22:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
de vorige editie was weer super:)

maar ik wacht alweer op de nieuwe editie :yes:

ik heb iets gehoord dat deze in september weer zou komen...

zijn der mensen die er zeker weer gaan?
Waarschuw beheerder
het was gewoon een fokking goed feest:D

:respect: voor the vizitor met zn zoon dat was egt gaaf om te zien wat ik er van gezien heb dan:D

en die speedcore zaal was egt :kwijl: gewoon de tering

Waarschuw beheerder
op naar maart :D
Waarschuw beheerder
jah de kleine versie van papa Vizitor deed het zeer netjes, voor zijn leeftijd al helemaal:) erg leuk!

Trouwens zuipen op het station kan gewoon hoor, wij zijn zelfs gewoon naar de security toegegaan om te vragen of we ergens een jointje konden roken, toen zijn ze ff meegelopen en hebben ons een mooi plaatsje op perron 4a(waar onze trein vertrok) gewezen.

Er loopt trouwens veel onplezierig volk rond op dat station 's nachts/'s morgens:S

Wie heeft die security van City Hall trouwens geld gegeven, belachelijk! Wat een schooiers...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sepp:bier: op zondag 9 oktober 2005 om 13:17:
Wie heeft die security van City Hall trouwens geld gegeven,

GEEN cent :@

Ik was er om 23:00 en kon weer naar huis om me id te halen :[
01:00 was ik pas binnen :x
Er waren gewoon mensne naar binnen zonder id

Maar verder was feest feest ok.
Geluid was KUT viel steeds uit en was TE zacht.
Laatste 2 uur ging het pas hard, maar niet echt m aan te horen :/ erg jammer :(

En wat een hoop volk dat stil staat/zit :O

Pengo (Y)
Frazzbass (Y)

Ik heb LMT en Viztizor gemist :'( kutzooi :@

Op naar Darkness4Life
B)
betere locatie en beter geluid :yes:

2cd's gehad op iht b) 1 van Regulator en 1 van the Vizitor 8)
KOmen vande week wel op slsk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sepp:bier: op zondag 9 oktober 2005 om 13:17:
Er loopt trouwens veel onplezierig volk rond op dat station 's nachts/'s morgens

jah idd:S ik liep op een gegeven moment iets verder voor de groep komt er zon rare gast aan hee lkkr wijf ga je met mij mee:| omg!!!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 4024}
Waarschuw beheerder
Kvind dat volk af en toe wel leuk alsk een beetje gepikeert ben, of last heb van ochtendhumeurO:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 9 oktober 2005 om 13:28:
Er loopt trouwens veel onplezierig volk rond op dat station 's nachts/'s morgens

Hahahaha...jah was wel erg..loop ik eht station binnen gaat er gelijk zo'n wijf met mij praten..heel de tijd lief doen enzo :vaag:..was echt eng! Dus ik ging maar snel doorlopen..Was wel n half uur aan het wachten op de trein...zat zowat naast Frazzbass en Komprex en de canada gang :P:D:D!!! Dat was wel grappig om mee te maken...
In de trein zat ik met zo'n gozer die ook op t feest was..loopt er zo'n groepje mensen langs (ook van t feest..:P) blijft er een staan en maar lulle tegen die gozer..hadden ze echt een half uur over fitness geluld :vaag:..
Waarschuw beheerder
Heerlijk he die vaagheid:D
Waarschuw beheerder
Jah! Mijn pille (cafeine :P)begonnen hun werk ook te verliezen dus ik sukkelde om de minuut ff in slaap..:P Hoor ik opeens: Jah en dan gaat je lichaam testosteron aanmaken. *een ander*: Nee ik gebruik dat soort shit niet...blablabla..:P
Waarschuw beheerder
altijd grappig om dikke lulkicks van anderen te horen haha:p Hoewel k er zelf af en toe ook wel wat van kan:o
Waarschuw beheerder
Jah op het feest zelf waren er ook opeens mense tegen me aan t lulle...zo van Waar kom je vandaan? ik zo: Gouda..en dan hmz jah dicht bij Rotterdam dus Feyenoord..:P Ik ben Ajaxiet..(en dan een heel verhaal..:P) Aan het eind ik zo: ik ben niet echt voor een voetbal team..:vaag:..die gozer: ow..okey..najah geniet van het feest doei!
:|:D:D!
Waarschuw beheerder
Idd ja, die conclusies wat sommige mensen dan al meteen trekken he:p Moet je ook nog eerst een uur wachten voor je er tussen komt:vaag: K heb dan af en toe de neiging om te zeggen "niet vergeten adem te halen he":p
Waarschuw beheerder
ik heb erg hard gelachen op station Amersfoort, we lopen de trein uit komt zo'n vage gast naast ons lopen(ook uit de trein), "Hee! Dit is toch Amersfoort?" bleek dat hij LSD had gehad en een kaartje had waarop hij zelf met pen Eindhoven had gezet(de oorspronkelijke bestemming was doorgekrast). Hij zei ook dat hij niet meer wist waar hij moest wezen... en dat hij van ons hield omdat wij 'gabbers' waren volgens hem:S :vaag:
Waarschuw beheerder
:D Super toch zow iets, dat maak je nergens mee haha, alleen na een feest:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sepp:bier: op zondag 9 oktober 2005 om 14:00:
bleek dat hij LSD had gehad en een kaartje had waarop hij zelf met pen Eindhoven had gezet(de oorspronkelijke bestemming was doorgekrast

:lol:!!! Zo iets heb ik dus nog nooit meegemaakt...behalve gisteren in een cafe'tje..Was ik daar zo met een paar vrienden, zegt de een: hey daar is mn moeder en vader! Komt de moeder naar ons toe straal bezope...herkende haar eigen zoon nie eens...:P:D:D!! Dus hij zo op de foto met z'n moeder :D..Echt lol gehad (ervoor had hij een lachkick van n half uur :P:weed:)..Maar het eindigde minder leuk voor mij...ik kreeg een boete van de woute voor het wildplassen tegen het stadhuis...:S (dus het is wel een erg duur weekendje geweest voor mij..:P)

Waarschuw beheerder
ik heb me bek ook geen seconde dicht kennen houden:S

kweet van gister nog dak half nederland heb gezien:|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxdemon op zondag 9 oktober 2005 om 14:11:
dus het is wel een erg duur weekendje geweest voor mij

Zolang het maar leuk was;)

Waarschuw beheerder
wij ook lekker..€200 boete kut woute
Waarschuw beheerder
^^ Dat zeker!!! :D:D:D Het was een leuke afsluiting voor mij...want vanaf morgen ga ik keihard aan school werken..heb binnenkort weer tentamens :(:P..:D
En in november weer los...ff n kijkie nemen of er dan ergens een vet feestje is..en nu dat mijn vrienden hebben gehoord hoe vet IHT was willen er al 2 mee naar t volgende feest :D:D:bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 9 oktober 2005 om 14:18:
..€200

:o

Waarvoor dat dan:nocheer:

Waarschuw beheerder
over busbaan rijden en omdat we zo veegding inhaalden over een doorgetrokken streep..
maargoed we verdelen de boete nu met z'n 4en wel zo eerlijk:)
Waarschuw beheerder
die vizitor ze'n zoontje gooide wel goeie plate derop zeg ..
kheb perdition records veel gezien was echt lekker :)
Waarschuw beheerder
krijg k net een bel dat 1 van me vriend gelijk na het feest is opgepakt ooklkkr:S

Waarschuw beheerder
dan heb ik die dnek ik gezien..
werd afgevoerd voor me neus op ut station:|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 9 oktober 2005 om 15:40:
dan heb ik die dnek ik gezien..
werd afgevoerd voor me neus op ut station

ghehe kheb ook veel groepjes gezien die opgepakt werde ja :S
Waarschuw beheerder
waarom dat dan allemaal:s
Waarschuw beheerder
waarschijnlijk door rotzooi schoppe ofzo :S
Waarschuw beheerder
Groepen wazi's dus die :terreur: aant bouwen waren:p
Waarschuw beheerder
nja ik vind het gewoon achterlijk gedrag :S
Waarschuw beheerder
Denken ook, bij een terreur feestje hoort terreur:s

Waarschuw beheerder
ik ben van de leuning van een roltrap afgegleden dat was wel leuk maar kmaak nix kapot:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Buiten je arm of je been natuurlijk als je verkeerd terecht komtO:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Budburner op zondag 9 oktober 2005 om 15:54:
Denken ook, bij een terreur feestje hoort terreur

tja daarom wil ik die mensen liever niet zien op zown feeste:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Screamcore op zondag 9 oktober 2005 om 15:55:
tja daarom wil ik die mensen liever niet zien op zown feeste

mij ook nie?!
wat heb ik dan gedaan?:(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Budburner op zondag 9 oktober 2005 om 15:55:
Buiten je arm of je been natuurlijk als je verkeerd terecht komt

jah maar ut ging erop:9
alles komp goej:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 9 oktober 2005 om 15:57:
mij ook nie?!
wat heb ik dan gedaan?

kbedoel die mensen die echt alles gaan slopen enzo naar een feest :S
Waarschuw beheerder
Mareh mensjes..ff een vraag aan de pro's :P HOe vonden jullie het geluid :O? (niet meetellen de momenten dat het uitviel:P) Ik vond het zeker hard genoeg...Tijdens Noisekick ging ik er ff voor zitten..en toen voelde ik het metaal onder mijn voeten gewoon trillen :D...maar midden in de zaal had ik er helemaal geen last van..:S
Waarschuw beheerder
Tjaah... Met namen als I hate trance, en dan natuurlijk groot erbij, the terror edition trek je zown volk natuurlijk gewoon aan:s Klinkt wel ff stoerder dan moh he:x Tuurlijk, ze zijn niet allemaal zo, heb er ook genoeg wel los zien gaan, en zonder de pogoën. Maar feit is gewoon dat ze de sfeer verzieken, vantevoren hebk daar nooit echt op gelet eigenlijk, maar er zitten er tussen die snappen er gewoon echt geen reet van:s Staan ze je een beetje dom uit te lachen als je op je eigen manier los gaat in die speedcore zaal:s Wie is er nou een looser danO:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxdemon op zondag 9 oktober 2005 om 16:00:
Mareh mensjes..ff een vraag aan de pro's HOe vonden jullie het geluid ? (niet meetellen de momenten dat het uitviel) Ik vond het zeker hard genoeg...Tijdens Noisekick ging ik er ff voor zitten..en toen voelde ik het metaal onder mijn voeten gewoon trillen ...maar midden in de zaal had ik er helemaal geen last van..

Was beter dan laatste x met X core... Ik dacht ook dat ze nieuwe boxen hadden, maar dat kan aan mij liggen...?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Budburner op zondag 9 oktober 2005 om 16:01:
Staan ze je een beetje dom uit te lachen als je op je eigen manier los gaat in die speedcore zaal Wie is er nou een looser dan

dat zegt al genoeg he;)

maar geluid vondk niet zo heel slecht eigelijk...
wel jammer dat het vaker uitviel..

volges mij kan er toch nooit 'perfect' geluid zijn :P

Waarschuw beheerder
dit was me eerste IHT kvond het wel lkkr geluidje..
kheb wel harder meegemaakt maar het was cker niet slecht:)
Waarschuw beheerder
Ze moeten zown feest eens in de hmh geven:p

Waarschuw beheerder
ghehhee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 9 oktober 2005 om 16:07:
kheb wel harder meegemaakt maar het was cker niet slecht

Hahaha..nog harder..:P Ik vond het eigenlijk hard genoeg :D...heb nu nog steeds een piep in mn oren :S:S:vaag:
Waarschuw beheerder
dit was me 4e x terror edition :P

dit feest in de hemkade ofzo O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxdemon op zondag 9 oktober 2005 om 16:10:
heb nu nog steeds een piep in mn oren

hoe ken dat nou:S
ik gister een klein beetje meer nie:/

kheb al welles gehad dak 2 dagen geen ruk verstond van anderen dat ze eg moesten schreeuwen:|
Waarschuw beheerder
Tjah ik weet het niet..:S Maarjah gisteren was ik ook uitgeweest kan daar ook door komen natuurlijk..:P Meestal heb ik de piep alleen dezelfde nacht nog en de volgende dag nie meer...maarjah dit is wel raar :S
Waarschuw beheerder
K hoorde gisteren ook geen reet:o Iedereen moets ram schreeuwen:s
Waarschuw beheerder
gister waren mn oren wel dicht
nuw eer trouwes maar komt door de muziek binnenshuis:P