Partyflock

Forumonderwerp · 763354
2 volgers · 54236x bekeken
Waarschuw beheerder
is er al iemand in mexico geweest k ga er heen maar wil weten of er nog wat te beleven is

Waarschuw beheerder
donateur
Het herstel gaat heel snel, buiten dat de bomen nog kaal zullen zijn zul je niets meer zien van wat er is gebeurd.
Wij zijn ook al weer aan het aftellen, nog 11 maanden en dan gaan we weer terug naar Playa del Carmen.
Waarschuw beheerder
mexico is super! ben er vorig jaar geweest, en heb het echt naar mn zin gehad!!ik ben in Puerto Vallarta geweest echt heel mooi daar,ze zeggen dat het nog niet zo toeristisch is als Cancun en Playa del Carmen... ik ben ook helemaal verkocht aan mexico!!en ga zeker op excursies, de moeite waard!!

Waarschuw beheerder
donateur
vorig jaar en het jaar daarvoor ben ik ook in Puerto Vallarta geweest, dit jaar Playa del Carmen.
Puerto Vallarta is een hele mooie streek en hele fijn emensen daar. Playa del carmen is iets toeristischer, maar de zee is nergens zo mooi en zoveel verschillende kleuren blauw als aan deze kant van Mexico. ook hier wonen hele aangename mexicanen, maar ze zijn hier erg op amerikanen ingesteld

Waarschuw beheerder
Lijk t me egt vet om een x naar Mexico te gaan :D

Waarschuw beheerder
Hotel "Los Arcos" in Puerto Vallarta is best gezellie!! :D
Waarschuw beheerder
Me ma is er al wel geweest. en ik wil heel graag maar komt nog wel denk ik!:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 19:26:
Lijk t me egt vet om een x naar Mexico te gaan

Mexico is gaaf hoor! Zeker een rondreis, meer dan de moeite waard!
Waarschuw beheerder
Ik ben er afgelopen zomer geweest, geweldig gehad.
Regelmatig excursies doen is een must, dan zie je echt wat van mexico. Wij hebben tocht door jungle gedaan, getokkelt en geabseilt zodat je in een meer kwam onder de grond. Super vet. en met dolfijnen gezwommen enz..
Het is een mooi land. maar zonde van die orkanen die er zijn geweest want die jungle was een stuk kaler geworden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sjurulli op donderdag 3 november 2005 om 19:09:
maar zonde van die orkanen die er zijn geweest want die jungle was een stuk kaler geworden.

Kun je nagaan hoe de natuur er nu uitziet na een orkaan die maar liefst 48 uur duurde.
Dat gaat echt jaren duren eer dat weer terug is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 19:30:
Kun je nagaan hoe de natuur er nu uitziet na een orkaan die maar liefst 48 uur duurde.
Dat gaat echt jaren duren eer dat weer terug is.

ja idd.. je durf er bijna niet meer je reis heen te boeken.. zijn er zo achterlijk veel geweest dit jaar

Waarschuw beheerder
donateur
De schade na Emily was al niet meer zichtbaar toen wij er waren, op een enkele kale boom na ( die begonnen nu weer blad te krijgen)
Ik hoop wel dat de mensen dat niet weerhoud daar naar toe te gaan, ze moeten het daar echt van het toerisme hebben.
En ze verdienen het echt.
Waarschuw beheerder
ja, wij waren 2 dagen na de orkaan aangekomen, en het was zeiknat in al die hotels hoorden we. dus alle toeristen hielpen die mensen mee. Kwamen er een stel amerikanen aanlopen die ff stonden toe te kijken, en wanneer ze weer konden zitten.
Asociale toeristen zijn die amerikanen, stelletje geluidsoverlast enzo ook, en dan niet eens ff helpen.

Waarschuw beheerder
donateur
Bij ons werden de meeste al terug gehaald voordat Wilma begon, wij hebben veel problemen met Duitsers gehad.
Namen bergen met eten mee uit het restaurant voordat we de kamer op moesten (zou maar voor 12 uur zijn)
En tijdens de orkaan toen het personeel er voor ons doorheen kwam liepen ze te zeiken dat ze te weinig eten kregen(ben blij dat je iets krijgt) en geen bier meer hadden.
Na de storm toen we er weer uitmochten hebben we met de meeste mensen meegeholpen met zoveel mogelijk op te ruimen, een enkele Duitser hielp mee :(

Waarschuw beheerder
en ze hoefden nu ook geen kuilen meer te graven want die waren er nu natuurlijk al genoeg

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 00:25:
en ze hoefden nu ook geen

er was idd weinig strand meer om kuilen te graven, maar ja het zijn en blijven moffen he :)
Waarschuw beheerder
Ik ben deze zomer 3 weken door mexico gaan toeren, was echt heel vet. We begonnen in mexico city en eindigde in playa del carmen. Ik zou er zeker heen gaan als ik jou was....
Waarschuw beheerder
Ik hoorde gisteren dat ons hotel is veranderd van El Tukan naar Caribbean Paradise (Playa del Carmen)...

Iemand bekend met dit hotel?

Waarschuw beheerder
donateur
www.vakantiereiswijzer.nl al gekeken?

Waarschuw beheerder
[img width=210 height=178 cacheid=00139334001efdb8db5bb8e01a0111584b]http://edu.ns2000.net/webs/apcnews_Oct2002/upload/pot_of_gold.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
@ the real jojo: ja wel gekeken, maar staan niet zo heel veel reacties op... Op buitenlandse sites 2 reacties nog gelezen, die waren niet echt positief :( Misschien dat iemand hier er nog andere ervaringen mee heeft ;)
Artiest {SHOWLIST artist 87534, 3403}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nootje op dinsdag 8 november 2005 om 23:04:
Ik hoorde gisteren dat ons hotel is veranderd van El Tukan naar Caribbean Paradise (Playa del Carmen)...

Iemand bekend met dit hotel?

LB, je bent in mexico, mooi weer, mooi water,mooi alles.........wees blij dat je geen orkaan krijgt net zoals wij....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PSYCKODJ op donderdag 10 november 2005 om 16:31:
LB, je bent in mexico, mooi weer, mooi water,mooi alles.........wees blij dat je geen orkaan krijgt net zoals wij....

Niet helemaal mee eens Peet, wij zaten in een 5* all-in net als jullie en dan weet je zeker dat je waar voor je geld krijgt.
Alleen app of LO dan moet je nog uit eten en als je niet in het centrum zit ben je iedere keer op een taxi aangewezen.
Nog een maandje wachten en dan gaan we weer boeken :yes:
En ik ga er vanuit dat we volgend jaar geen orkaan gaan krijgen, maar langs de andere kant nu weten we wat we extra mee moeten nemen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PSYCKODJ op donderdag 10 november 2005 om 16:31:

Het spijt me dat jullie precies daar zaten met die orkaan, maar daarom mag ik toch nog wel iets van ons hotel verwachten! Een beetje waar voor mijn geld mag ik toch wel verwachten anders kan ik net zo goed geen hotel boeken en 2 weken op het strand slapen :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nootje op donderdag 10 november 2005 om 17:41:
maar daarom mag ik toch nog wel iets van ons hotel verwachten! Een beetje waar voor mijn geld mag ik toch wel verwachten anders kan ik net zo goed geen hotel boeken en 2 weken op het strand slapen

zo bedoelde ik t niet...:flower:
ik bedoelde ermee te zeggen ,dat Bijna alle hotels/resorts wel ok zijn daar, tis allemaal op massatoerisme ingesteld
Waarschuw beheerder
donateur
op het strand slapen

met mooi weer.....ook nie verkeerd....

Waarschuw beheerder
donateur
op het strand slapen

Zeker goed te doen, zorg wel voor goed muggenmiddel ;)
Maar heb je een all-in of niet?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 november 2005 om 17:52:
zorg wel voor goed muggenmiddel

met heel veel DEET!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PSYCKODJ op donderdag 10 november 2005 om 17:55:
met heel veel DEET

of een hele grote fles OFF
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 november 2005 om 17:52:
Maar heb je een all-in of niet?

ik heb Nootje toch niet weggejaagd he...???

sorry :bloem:
Waarschuw beheerder
Nee hoor, ik ben niet weggejaagd ;)
We hebben alleen logies en ontbijt. Op zich niet erg, we gaan toch ook andere restaurantjes verkennen.

Ik heb er echt mega veel zin in :) Zal waarschijnlijk eerder 's ochtends op het strand slapen dan 's nachts :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nootje op zaterdag 12 november 2005 om 14:14:
we gaan toch ook andere restaurantjes verkennen.

Eten kun je er zeker goed en lekker.
Maar ga ook zeker van de Fifth Avenue af, daar vind je ook leuke restaurantjes en winkels en veel goedkoper.
Alvast heel veel plezier, ik ga voorlopig even uitkijken naar de zomergidsen die gaan komen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 november 2005 om 14:24:
ik ga voorlopig even uitkijken naar de zomergidsen die gaan komen

wij gaan nu eens naar cyclonen kijken ipv orkanen....wordt waarschijnlijk t verre oosten :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PSYCKODJ op zaterdag 12 november 2005 om 17:39:
wordt waarschijnlijk t verre oosten

Ook niet verkeerd
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PSYCKODJ op zaterdag 12 november 2005 om 17:39:
cyclonen kijken ipv orkanen

tsunami..kan ook :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nootje op zaterdag 12 november 2005 om 14:14:
We hebben alleen logies en ontbijt. Op zich niet erg, we gaan toch ook andere restaurantjes verkennen.

(y) goed plan, je kan overal heerlijk eten, hebben wij na emily ook gedaan,omdat in ons resort geen service meer was....

Waarschuw beheerder
donateur
in Playa del Carmen heb je plenty goede restaurantjes !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 16:51:
in Playa del Carmen heb je plenty goede restaurantjes !

En lounge tentjes
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 11:55:
En lounge tentjes

nee dat heet daar siesta tentjes;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Nee hij heeft gelijk, zitten een paar mooie lounge tentjes.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 16:02:
lounge tentjes.

siesta tentjes..:s

Waarschuw beheerder
donateur
ga maar eens kijken bij the Blue Parrot dan !
dat is net Bloomingdales in het klein :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 16:17:
the Blue Parrot

das gezellie
Waarschuw beheerder
Whoeiii ik heb vandaag te horen gekregen dat we definitief op 10 januari gaan vertrekken :D B)

Ohja, ze wisten alleen niet te vertellen hoe het hotel eraan toe was, maar dat zouden we tegen die tijd dan weer zien :|
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Super voor je.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nootje op woensdag 16 november 2005 om 00:38:
ze wisten alleen niet te vertellen hoe het hotel eraan toe was

biinen n maand bouwen ze daar de grootste resorts weer op, naar wat t was....zou me daar geen zorgen meer over maken ;-)

Waarschuw beheerder
jip ik ben er geweest, was erg mooi, en cancun is super
Waarschuw beheerder
Jaa ik heb er echt mega veel zin in :D

We gaan daar een opdracht doen voor TUI. Gaan een aantal hotels bezoeken die we checken op duurzaam toerisme. Of ze wel milieubewust zijn, geen kinderarbeid etc..

Dus als jullie nog tips hebben voor bijzondere hotels of andere hotels die leuk zijn om te onderzoeken ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nootje op woensdag 16 november 2005 om 16:58:
een opdracht doen voor TUI

met die lui heb ik nog een appeltje te schillen :(
die hebben nou letterlijk van alles fout gedaan na WILMA :yes:

Maar check alle RIU hotels maar eens in Playa del Carmen !!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nootje op woensdag 16 november 2005 om 16:58:
Of ze wel milieubewust zijn, geen kinderarbeid etc..

In die hotels waar wij allemaal hebben gezeten zijn ze dat zeker en geen kids aan het week gezien.