2 volgers · 52969x bekeken
donateur
the real jojo en Harde Kern veel plezier daar he
Dank je.
Koffers zijn gepakt, voor het eerst dat ik er moeite mee had om er niet overheen te gaan.
Dus toch maar een stuk handbagage met kilo's aan boeken en drop ingepakt.
zooooo overmorgen eindelijk naar play del carmen
Zou eigenlijk nu alweer bijna terug zijn maar mn werk liet t ff niet toe maar nu dan toch lekker 16 dagen naar occidental allergo playacar
ik heb er zoveel zin in echt niet normaal kan niet wachten tot het donderdag 8.40 is heeft iemand ervaring met dit hotel??????
Zou eigenlijk nu alweer bijna terug zijn maar mn werk liet t ff niet toe maar nu dan toch lekker 16 dagen naar occidental allergo playacar
ik heb er zoveel zin in echt niet normaal kan niet wachten tot het donderdag 8.40 is heeft iemand ervaring met dit hotel??????
donateur
van de week met prive taxi tulum en coba bezocht, nog spierpijn van het beklimmen van de 126 treden, maar een waanznnig mooi uitzicht.
playa del carmen is behoorlijk een stukkkie duurder dan vorig jaar geworden.
het hotel is mega groot, echt waanzinnig.
eten is buffet is ok maar kan niet aan riu tippen, a la carte daarintegen zijn tot nu toe wat we gezien hebben perfect.
het is hier helemaal niet druk, zal wel gaan komen.
we hebben isla mujeres zowiezo nog op de planning staan en verder zien we wel.
weer is redelijk, in al die jaren nog niet eerder zoveelbewolking meegemaakt.
playa del carmen is behoorlijk een stukkkie duurder dan vorig jaar geworden.
het hotel is mega groot, echt waanzinnig.
eten is buffet is ok maar kan niet aan riu tippen, a la carte daarintegen zijn tot nu toe wat we gezien hebben perfect.
het is hier helemaal niet druk, zal wel gaan komen.
weer is redelijk, in al die jaren nog niet eerder zoveelbewolking meegemaakt.
in al die jaren nog niet eerder zoveelbewolking meegemaakt.
Aaaaaaaaah dat is jammer
nog spierpijn van het beklimmen van de 126 treden
Geniet ervan daar
laatste aanpassing
er staat er 1 klaar voor je hier, maar je bent er niet !
Nu wel aan degoede kant,va t eiland gaa snorkelen he Jo!
Nou ik ben nu alweer heel benieuwd nar jullie foto`s!
En gaat naar Xel Ha.. dat moet je ook gewoon 1 keer in je levengezien hebben..zekert mooiste wat ik in mexico heb gezien!!
Heel veel plezier nog allemaal..en ik kijk nu al uit nar de foto`s!
donateur
Aaaaaaaaah dat is jammer
is weer prachtig weer de laatste dagen.
Nu wel aan degoede kant,va t eiland gaa snorkelen he Jo!
eergisteren naar cancun geweest en daar wat shoppingmalls gedaan.
avondje playa gedaan en daar gegeten.
gisteren een stranddag en morgen gaan we naar cozumel, p en p gassn vandaag duiken.
en wat denk je, werkt er hier sinds 2 dagen een oude bekende van het riu yucatan van 2 jaar geleden, hoezo een kleine wereld.
eten is met sprongenvooruit gegaan sinds het wat drukker aan het worden is, het is overl slap want de amerikanen blijven weg iv.m. de orkanen die geweest zijn.
adios en tot snel
donateur
Zo sinds gistermiddag ook weer hier na 15 fantastische dagen in Mexico
Wat een mooi resort van Iberostar is dat Tucan zeg, echt niets op aan te merken.
Tulum bezocht en wat van de maya cultuur mee gekregen, had geen zin om 3 uur in de bus te zitten voor de Chitzen Itza ookal had dat misschien wat indrukwekkender geweest.
Dolphin Trainer for a day (Delphinus, cancun) voor 200$ is best prijzig maar je krijgt er echt een vette dag voor terug. 3x 35 minuten met dolfijnen en 1x35 minuten met zeeleeuwen. Ik kreeg ook echt het gevoel dat die beesten het gewoon fijn hebben daar en ze worden echt goed en nauwkeurig verzorgt
Maya Adventure in de jungle was echt een ervaring die ik niet had willen missen. Snorkelen in een cenote,grot en een lagune, alleen jammer dat orkaan Wilma en Dean 85% van al het koraal hebben weggeslagen. in Cancun is het zelfs voor 100% verwoest
Dollars pinnen kreeg ik nergens voor elkaar omdat al die Amerikanen die automaten leegtrekken iedere dag en er maar heel weinig biljetten zitten in die ATM automaten. Dan maar gewoon aan de peso's
Veel Nederlanders op ons resort maar ook veel van die klote Engelsen die zich niet gewoon kunnen gedragen en maar niet kunnen snappen dat er nog meer mensen op zo'n resort aanwezig zijn.
![Bron: http://ak.webfetti.com/assets/3dani/1/401.gif [img width=148 height=148 cacheid=000e7f5e002949950136179d1a0207d24d]http://ak.webfetti.com/assets/3dani/1/401.gif[/img]](/images/cache/000e7f5e002949950136179d1a0207d24d)
Viva Mexico!
Wat een mooi resort van Iberostar is dat Tucan zeg, echt niets op aan te merken.
Tulum bezocht en wat van de maya cultuur mee gekregen, had geen zin om 3 uur in de bus te zitten voor de Chitzen Itza ookal had dat misschien wat indrukwekkender geweest.
Dolphin Trainer for a day (Delphinus, cancun) voor 200$ is best prijzig maar je krijgt er echt een vette dag voor terug. 3x 35 minuten met dolfijnen en 1x35 minuten met zeeleeuwen. Ik kreeg ook echt het gevoel dat die beesten het gewoon fijn hebben daar en ze worden echt goed en nauwkeurig verzorgt
Maya Adventure in de jungle was echt een ervaring die ik niet had willen missen. Snorkelen in een cenote,grot en een lagune, alleen jammer dat orkaan Wilma en Dean 85% van al het koraal hebben weggeslagen. in Cancun is het zelfs voor 100% verwoest
Dollars pinnen kreeg ik nergens voor elkaar omdat al die Amerikanen die automaten leegtrekken iedere dag en er maar heel weinig biljetten zitten in die ATM automaten. Dan maar gewoon aan de peso's
Veel Nederlanders op ons resort maar ook veel van die klote Engelsen die zich niet gewoon kunnen gedragen en maar niet kunnen snappen dat er nog meer mensen op zo'n resort aanwezig zijn.
Viva Mexico!
laatste aanpassing
Ik kreeg ook echt het gevoel dat die beesten het gewoon fijn hebben daar en ze worden echt goed en nauwkeurig verzorgt
Dat gevoel had ik idd ook hoor
maar ook veel van die klote Engelsen die zich niet gewoon kunnen gedragen en maar niet kunnen snappen dat er nog meer mensen op zo'n resort aanwezig zijn.
Wat een teringvolk is dat he??
Hahhahhha en ze hebben allemaal van die victoria beckaham kapseltjes hahahhha
Net een paar dagen terug, wat een land. Zo super kick!
Hoogtepuntjes waren quad racen in de jungle tijdens gigantische regenbuien (beter weer kan je dan niet hebben) en de volgende dag bij mooi weer met een F1 offshore raceboot over de oceaan scheuren.
Met de dolfijnen zwemmen hoort er natuurlijk ook bij en je kon gewoon zelf foto`s maken. Gelukkig was er iemand die niet mee wilde doen dus dat heeft een hoop gratis mooie plaatjes opgeleverd.
Het land, de bevolking en accommodatie (Riu Tequila) waren geweldig, alles was gewoon perfect.
Behalve wat engelsen en amerikanen hadden wij vooral last van die schijt spanjaarden. Wat een irritant kutvolk zeg. Totaal geen manieren en respectloos tegen de mexicanen. Die schijnen zelf ook de grootste hekel aan hun te hebben. Gelukkig was het op het strand wel rustig en savonds waren ze al naar de klote en zag je ze niet meer.
Tipje, ga niet je laatste dag op de jetski, heb de hele vlucht met spierpijn gezeten
Mexico 
Hoogtepuntjes waren quad racen in de jungle tijdens gigantische regenbuien (beter weer kan je dan niet hebben) en de volgende dag bij mooi weer met een F1 offshore raceboot over de oceaan scheuren.
Met de dolfijnen zwemmen hoort er natuurlijk ook bij en je kon gewoon zelf foto`s maken. Gelukkig was er iemand die niet mee wilde doen dus dat heeft een hoop gratis mooie plaatjes opgeleverd.
Het land, de bevolking en accommodatie (Riu Tequila) waren geweldig, alles was gewoon perfect.
Behalve wat engelsen en amerikanen hadden wij vooral last van die schijt spanjaarden. Wat een irritant kutvolk zeg. Totaal geen manieren en respectloos tegen de mexicanen. Die schijnen zelf ook de grootste hekel aan hun te hebben. Gelukkig was het op het strand wel rustig en savonds waren ze al naar de klote en zag je ze niet meer.
Tipje, ga niet je laatste dag op de jetski, heb de hele vlucht met spierpijn gezeten
donateur
Veel Nederlanders op ons resort
hier niet, maar het is ook laagseizoen en nog nooit zo stil meegemaakt als nu.
van niemand enige last gelukkig.
gisteren even naar playacar geweest naar onze vaste juwelier en een ketting laten maken, ook daar was het opvallend rustig.
maar waarschijnlijk volgend jaar toch terug naar playa del carmen, alleen al voor de ligging, want die is perfect en hier zit je net te ver vandaan om even te gaan.
de groeten daar, wij zitten hier voorlopig nog bijna 2 weken.
alleen jammer dat orkaan Wilma en Dean 85% van al het koraal hebben weggeslagen. in Cancun is het zelfs voor 100% verwoest
lul niet, er is wel schade,maar t is echt niet zo naar de klote wat jij zegt!!
heb 4 dagen gedoken, en ik heb in vergelijking met 2 jaar terug wel schade gezien, maar echt niet zo wat jij denkt te vermelden
voor de rest nog steeds lekker hier!
nog 3 dagen
hij is net 3 uur terug uit Playa en heeft 5 duiken achter de rug
6 kale..
denk toch dat zo'n duik-instructeur die er al 16 jaar rondzwemt er iets meer verstand van heeft als jij
heb met meerdere gidsen gedoken, en heb t zelf met eigen ogen kunnen bekijken....maar JIJ zal t wel beter weten
donateur
en heb t zelf met eigen ogen kunnen bekijken
Helaas al weer thuis, maar een waanzinnige gezellige vakantie gehad voor de tijd die we er waren, veel gezien en gedaan , helemaal goed dus.
onze instructeur zei dat met Wilma 85% van de waterwereld daar verwoest was...
Sorry hoor maar dat is echt de groooooooooooootste onzin.
heb met meerdere gidsen gedoken, en heb t zelf met eigen ogen kunnen bekijken....
vond zelf het snorkelen ook erg tegenvallen. Bijna geen vissen gezien en in niets te vergelijken met Curacao. Maar volgens mij ben ik een beetje verwend geraakt
Hebben jullie wel veel vis gezien dan op andere plaatsen?
Helaas al weer thuis, maar een waanzinnige gezellige vakantie gehad voor de tijd die we er waren, veel gezien en gedaan , helemaal goed dus.
Ahh balen zeg! Hoelang zijn jullie nu uiteindelijk geweest? 1 week? Gelukkig dat je iig die tijd goed hebt kunnen besteden
Sterkte iig
laatste aanpassing
donateur
Ahh balen zeg! Hoelang zijn jullie nu uiteindelijk geweest?
Met de dag van vertek meegerekend 13 dagen, en idd gelukkig de 1e week heel veel gedaan en gezien.
Volgend jaar weer lekker terug en zelfs dan is er voor ons nog genoeg te doen en te zien.
Sterkte iig
Dank je.
donateur
heb met meerdere gidsen gedoken, en heb t zelf met eigen ogen kunnen bekijken....maar JIJ zal t wel beter weten
Hebben jullie wel veel vis gezien dan op andere plaatsen?
Maar verder van het koraal of het er wel of niet is weet ik niet hoor
Met de dag van vertek meegerekend 13 dagen, en idd gelukkig de 1e week heel veel gedaan en gezien.
Nou gelukkig dan maar maar wel jammer joh
Op naar volgend jaar dan maar he?
donateur
Op naar volgend jaar dan maar he?
Zeker te weten, Mexico loopt niet weg hoor, en gelukkig waren we er al vaker geweest.
Maar er is nog zoeel te doen en te zien dan we de komende jaren lekker blijven gaan.
hahah In Xel-Ha daar waren hele mooie vissen hoor...
dat is een waterpark.... in de natuur?