Partyflock

Forumonderwerp · 763354
2 volgers · 56209x bekeken
Waarschuw beheerder
is er al iemand in mexico geweest k ga er heen maar wil weten of er nog wat te beleven is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 augustus 2007 om 21:39:
Zijn anders aardig aan de prijs

je meot ff bij actuele aanbiedingen kijken kan je wel mooie all in prijzen vinden ten minste vind ik 1000 voor 16 dagen is volgens mij goed te doen maar tips zijn altijd welkom

Waarschuw beheerder
dat wordt je pakkie leeg maken achter een wind scherm of lekker op je hotel kamer :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 augustus 2007 om 21:44:
1000 voor 16 dagen is volgens mij goed te doen

Zeker, maar wel als je min. 4* hebt, voor minder is het te veel geld.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PSYCKODJ op donderdag 16 augustus 2007 om 08:05:
Jo, denk dat er weer geen blaadjes aan de bomen zullen zitten als wij gaan ............http://www.nhc.noaa.gov/refresh/graphics_at4+shtml/145027.shtml?5day?large#contents

Daar kijk je van op Peet, toen wij kwamen nadat jullie Emily hadden gehad was de natuur voor een groot gedeelte hersteld, kon het ook niet geloven toen ik het zag.

Orkaan Dean bedreigt Sint Maarten
Uitgegeven: 15 augustus 2007 18:28
Laatst gewijzigd: 15 augustus 2007 20:21

WILLEMSTAD - Het Antilliaanse eiland Sint Maarten maakt zich op voor de komst van de eerste orkaan van het jaar. De tropische depressie Dean hangt nu nog boven de Atlantische Oceaan, maar zal zich de komende dagen volgens meteorologen ontwikkelen tot een orkaan en stevent daarbij recht op Sint Maarten af.

Volgens voorspellingen zal Dean zaterdag het eiland bereiken. Maar er wordt ook rekening mee gehouden dat de orkaan op het laatste moment van koers verandert.

Niettemin neemt het eiland diverse voorzorgsmaatregelen.

Vissers

Inwoners wordt geadviseerd de weersverwachtingen goed bij te houden en in het bijzonder geldt dat voor vissers en andere booteigenaren.

De voorzitter van het Antilliaanse parlement (de Staten) besloot alle vergaderingen op Curaçao die gepland stonden voor donderdag te verplaatsen naar woensdag, zodat de politici van de eilanden Sint Maarten, Saba en Sint Eustatius op tijd thuis kunnen zijn.

Na Dean worden nog de orkanen Erin, Gabrielle, Humberto, Ingrid en misschien Olga verwacht. Dat zijn de namen die de Wereld Meteorologische Organisatie dit jaar heeft bedacht.

Ik zet op Olga in :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga voor Humberto Tan......:P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wist het.
Zou wel bizar zijn hoor, 1e jaar Puerto Vallarta hebben we de staart van Olaf en Nora over gehad.
Mac Light gaat als 1e in de koffer dus geen zorgen.

Waarschuw beheerder
donateur
vraag me dus af of je beter nu kan boeken of tot een weekje of 2 voor vertrek. echt lastminute aanbeidingen voor half september zijn er nog niet bij :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 16 augustus 2007 om 14:38:
vraag me dus af of je beter nu kan boeken of tot een weekje of 2 voor vertrek. echt lastminute aanbeidingen voor half september zijn er nog niet bij

Ik weet het niet, zelf zou ik voor 3e week eind september gaan, net voor de herfstvakantie is het minst druk.
Nu zit je nog in de schoolvakantie's voor bepaalde gebieden, denk dat de kans klein is.
En echte lage prijzen heb ik nog nooit gezien hoor, pak iig de gidsen erbij zodat je kunt vergelijken, en meestal hebben ze dan alleen nog maar de duurdere stoelen.
Ook evt. weekendtoeslag rekenen ze door.
Waarschuw beheerder
Zo gister terug gekomen vanuit mexico...helaas..wat had er nog wel ff willen blijven!
Maar wat een land is dat he,in 1 woord Geweldig!

Het resort (Riu Playacar) Wat top hotel ,heb er eigenlijk niets over op aan temerken. Met het animatie team hebben we onwijs gelachen echt leuke gasten,en bijna elke avond wel weer een leuke show! Het personeel was ook altyd vriendelijk en behulpzaam,ik snap wel dat dat hun werk is maar toch! Credit voor hun!Hun maken toch de naam van het hotel

De tyd vloog voorbij,daarom heb k ook eigenlijk niet kunnen doen wat ik daar wou doen maar ben gelukkig wel bij Cenotes (onderwater grotten) wezen snorkelen wat dat had ik echt voor geen goud willen missen! mocht je er naar toe gaan en foto's willen maken neem een goeie camera mee met een goeie flits want k zie dus niets op mn camera :S wat k toch wel erg jammer vind maarja..
En ben ook nog bij 2x bij het zelfde rif wezen snorkelen,alleen waar dat precies was weet k niet..
Wel erg mooie vissen gezien al was dat rif niet zo mooi meer.. al die toeristen die er op gaan staan enzo :no: ze blijken het toch niet tewaderen dat het er nog is ofzo(N) Ben heleaas niet op het eiland Cozumel geweest want daar schijnt een heel mooi rif tezitten maar k weet niet of dat alleen goed zichtbaar is voor duikers.

Het centrum van Palya del carmen is opzich wel ok,alleen toch wel veel dezelfde winkels en vervelende winkeliers. Kreeg daar nog iemand z'n zus aangeboden en wat coke maar daar heb k maar voor gepast :lol:

Het uitgaansleven was ook best leuk we zijn 2 avonden naar Bali geweest dat was wel erg leuk al is woensdadavond daar DE avond zeg maar
Blue Parrot zijn we ook geweest dat was wel een leuke strandtent,2 verschillende soorten muziek (club en r&b/reggeaton achtig) maar dat laatse hoor je toch wel elke avond dezelfde nr's...
En nog 1avond in Cancun geweest in de CocoBongo Club dat was best gaaf omtezien!Veel entertaiment en shows,maar moet k wel eerlijk zeggen dat je t na 1 keer wel hebt gezien.

Tja en de poolbar....TOP(Y):D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rush:[ op donderdag 16 augustus 2007 om 18:13:
Maar wat een land is dat he,in 1 woord Geweldig!

Dus nog een keer terug? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 18:16:
Dus nog een keer terug?

Wie weet ga k er nog wel een keer heen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rush:[ op donderdag 16 augustus 2007 om 18:21:
Wie weet ga k er nog wel een keer heen

Er is nog genoeg te zien daar.
Je bent nu verwend, Riu is echt top.
En ik ben bang dat je dat relaxte sfeertje nergens anders zo vind en waar je ook de vrijheid hebt te gaan en staan waar je wilt.
Cenote is echt een ervaring he?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 19:05:
En ik ben bang dat je dat relaxte sfeertje nergens anders zo vind en waar je ook de vrijheid hebt te gaan en staan waar je wilt.

haha ja klopt was ook al in RIU Waikiki geweest op Gran Canaria maar dan was dit toch nog wel ff beter

Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 19:05:
Cenote is echt een ervaring he?

Ja dat was echt een hele ervaring! zo helder dat water en Lekker koud ook, en niet zout dat was ook wel beter!

Aanrader dat zeker!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rush:[ op donderdag 16 augustus 2007 om 19:19:
Lekker koud

Lekker koud, zeg maar heel koud.
Wel waanzinnig mooi helder.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rush:[ op donderdag 16 augustus 2007 om 18:13:
Tja en de poolbar....TOPlaatste aanpassing 16 augustus 2007 19:13

aan je bierbuik te zien, heb jij er de afgelopen 2 weken 24/u per dag gezeten!!

vetklep :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Orkaan Dean wint aan kracht
Uitgegeven: 16 augustus 2007 23:30
Laatst gewijzigd: 17 augustus 2007 06:53

MIAMI - De orkaan Dean, die boven de Atlantische Oceaan op de Bovenwindse Antillen afstevent, heeft aan kracht gewonnen. Het Amerikaanse Nationale Orkaancentrum bestempelde Dean donderdag tot een orkaan van de tweede categorie, met windsnelheden tot 160 kilometer per uur.

Orkaanwaarschuwingen zijn afgegeven voor de het Caribische gebied, wat betekent dat wervelwindomstandigheden binnen 24 uur kunne worden verwacht. Ook de Nederlandse eilanden Sint Maarten, Saba en Sint Eustatius maken zich op voor de komst van de eerste orkaan van het jaar.

Orkaan Dean dreigt een gevaarlijke wervelwind te worden, terwijl hij op de Caribische Zee afstevende en zich richtte op het Mexicaanse schiereiland Yucatán. Computermodellen toonden aan dat hij een extreem gevaarlijke categorie-4 storm kan worden.

Voorbereidingen

Wervelwinden in de categorieën drie tot en met vijf, zoals Katrina, Rita en Wilma in het verwoestende orkaanseizoen van 2005, zijn in potentie de meest destructieve stormen. Een storm in de categorie twee kan schade aan gebouwen aanrichten. "Voorbereidingen om levens en eigendommen te beschermen moeten snel worden voltooid", aldus het orkaancentrum.

Het half jaar durende orkaanseizoen dat officieel op 1 juni is begonnen, wordt volgens weerdeskundigen dit jaar actiever dan gemiddeld met mogelijkerwijs zestien stormen. Een gemiddeld jaar kent ongeveer tien stormen, waarvan zes veranderen in orkanen. Geen van de stormen dit jaar, Andrea, Barry en Chantal, vormden een bedreiging.
Waarschuw beheerder
donateur
ff snel laten overwaaien..
dat 't over 2 weken mooi zonnig is en 't bier koud staat :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dex op vrijdag 17 augustus 2007 om 09:57:
dat 't over 2 weken mooi zonnig is en 't bier koud staat

Amen :respect:

Heb er niets meer aan toe te voegen Dexie! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op vrijdag 17 augustus 2007 om 01:08:

vetklep

laat jy nou maar je tarrels plukken op de Dom. Republiek

:looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op vrijdag 17 augustus 2007 om 01:08:
Uitspraak van aRe Pi op donderdag 16 augustus 2007 om 18:13:
Tja en de poolbar....TOPlaatste aanpassing 16 augustus 2007 19:13

vetklep

Berre moet je volgend jaar maar eens meegaan
Waarschuw beheerder
Ai ik ga de 23 is wel mooi klote aangezien hij de 21 erover heen raast ik hoop maar dat ie in kracht afneemt maar jah ik laat me vakantie niet verpesten en ben er nu op voorbereidt dus ga me eigen daar wel vermaken.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dex op vrijdag 17 augustus 2007 om 09:57:

Ik hoop het echt voor de bevolking daar, een drama als er weer een orkaan zou komen, kun je niet voorstellen wat dat voor die mensen betekend.
Ze verwachten dat hij over Yucatan gaat komen.
Uitspraak van Mad Dog 8 op vrijdag 17 augustus 2007 om 18:16:
Ai ik ga de 23 is wel mooi klote aangezien hij de 21 erover heen raast

Dan maar hopen dat de schade niet zo groot is dat ze je annuleren.
Na een storm duurt het dagen eer alles weer functioneert.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 augustus 2007 om 21:44:
je meot ff bij actuele aanbiedingen kijken kan je wel mooie all in prijzen vinden ten minste vind ik 1000 voor 16 dagen is volgens mij goed te doen maar tips zijn altijd welkom

pcies ja;)

goedkoopste die ik heb kunnen vinden tenminste..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 augustus 2007 om 18:26:
Na een storm duurt het dagen eer alles weer functioneert.

Nou gelukkig ga ik over 2 weken pas....
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 augustus 2007 om 07:37:
Het half jaar durende orkaanseizoen dat officieel op 1 juni is begonnen, wordt volgens weerdeskundigen dit jaar actiever dan gemiddeld met mogelijkerwijs zestien stormen

jeetje wij gaan een keer naar Mexico...dat is echt weer eens iets voor ons hahahha
Nou we wachten af :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gooische Trut ;) op vrijdag 17 augustus 2007 om 20:38:
jeetje wij gaan een keer naar Mexico...

Tja, dat risico is altijd aanwezig als je naar een gebied gaat waar orkanen kunnen komen :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rush:[ op vrijdag 17 augustus 2007 om 14:32:
laat jy nou maar je tarrels plukken op de Dom. Republiek

:hug:

zal ik je jouwe mrg ff doen?

Uitspraak van euren op vrijdag 17 augustus 2007 om 16:14:
Berre moet je volgend jaar maar eens meegaan

ga jij volgend jaar naar ibiza dan :D ??

ik heb de reis al gevonden / geboekt namelijk :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 augustus 2007 om 20:51:
Tja, dat risico is altijd aanwezig als je naar een gebied gaat waar orkanen kunnen komen

klopt maar net 2 dagen voordat ik heen ga:O en dan ook nog zo'n fucking zware! :@
ben benieuwd of de vakantie dan doorgaat of wat er gaat gebeuren...zag net dat ie met 250kmpu aan land komt :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 augustus 2007 om 09:06:
klopt maar net 2 dagen voordat ik heen ga

2 jaar geleden Wilma meegemaakt daar, orkaankracht 5 en dat was een serieuse hoor !
alle inkomende vluchten werden geannuleerd, vliegveld Cancun geheel naar de kloten en veel hotels e.d. ook veel schade.
Het is ook beter dan om er niet te zijn, of te gaan, want je kunt je vakantie dan toch niet volledig genieten.
ik hoop voor jou dat hij misschien nog afbuigt

Waarschuw beheerder
donateur
Gisteren maar eens geboekt :D

Iberostar Tucan ****

van 14 sept t/m 29 sept

zin in :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 augustus 2007 om 20:51:
Tja, dat risico is altijd aanwezig als je naar een gebied gaat waar orkanen kunnen komen

:yes: we wisten het van te voren ....maar we maken er evengoed een top vakantie van hoor hahahhaha Hoop ik

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gooische Trut ;) op zaterdag 18 augustus 2007 om 17:21:
....maar we maken er evengoed een top vakantie van hoor hahahhaha Hoop ik

Als die doorgaat, op het moment worden 85.000 toeristen geevacueerd van Yucatan, men verwacht het ergste :(
Vergeet niet dat het 'maar' een paar dagen duurt dat er weer stroom is e.d. maar de opbouw duurt maanden, Cancun was vorig jaar exact een jaar na Wilma nog terug aan het opbouwen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 augustus 2007 om 07:22:
Als die doorgaat,

Ik ga over 2 weken dus ik hoop het wel .....

Nou ja we wachten af...
Waarschuw beheerder
IK ga de 23ste ben benieuwd of mijn vakantie doorgaat krijg anders wel iets te horen van het reisbureau neem ik aan.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mad Dog 8 op zondag 19 augustus 2007 om 11:58:
krijg anders wel iets te horen van het reisbureau neem ik aan.

beter zelf contact opnemen met hun !

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gooische Trut ;) op zondag 19 augustus 2007 om 09:21:
Ik ga over 2 weken dus ik hoop het wel .....

Na Wilma duurde het 6 weken eer de 1e toeristen weer in werden gevlogen, hang er vanaf hoe groot de schade is en hoe Cancun Airport eruit ziet want dat was toen helemaal naar de klote.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mad Dog 8 op zondag 19 augustus 2007 om 11:58:
IK ga de 23ste ben benieuwd of mijn vakantie doorgaat krijg anders wel iets te horen van het reisbureau neem ik aan.

Op dit moment is orkaan Dean actief in het Caribisch gebied. Gasten van Holland International, Arke en KRAS, in Cuba, Jamaica en Mexico kunnen hier mogelijk mee te maken krijgen. Om die reden is het crisisteam van TUI Nederland bijeen gekomen.

De koers van een orkaan valt moeilijk te voorspellen en verandert continu. Het crisisteam van TUI Nederland staat in nauw contact met de reisleiding en de autoriteiten ter plaatse. Zonodig zullen de instructies van de autoriteiten ter plaatse opgevolgd worden, daar is nu echter nog geen sprake van.

De eerstvolgende vlucht van ArkeFly van Amsterdam naar Holguin op Cuba en Cancun in Mexico en terug, staat gepland voor dinsdag 21 augustus. Afhankelijk van het verloop van de orkaan en de situatie ter plekke zal maandagochtend 20 augustus een besluit worden gecommuniceerd, over welke dag en tijdstip deze vlucht zal worden uitgevoerd
Artiest Thor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 augustus 2007 om 14:59:
De eerstvolgende vlucht van ArkeFly van Amsterdam naar Holguin op Cuba en Cancun in Mexico en terug, staat gepland voor dinsdag 21 augustus. Afhankelijk van het verloop van de orkaan en de situatie ter plekke zal maandagochtend 20 augustus een besluit worden gecommuniceerd, over welke dag en tijdstip deze vlucht zal worden uitgevoerd

Mmm, klinkt als: als je er nu zit, zit je er dinsdag met de orkaan ook nog. En bedankt, dit terwijl de USA en Canada lege vliegtuigen erheen stuurt om mensen op te halen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thor op zondag 19 augustus 2007 om 15:21:
Mmm, klinkt als: als je er nu zit, zit je er dinsdag met de orkaan ook nog. En bedankt, dit terwijl de USA en Canada lege vliegtuigen erheen stuurt om mensen op te halen.

:yes: Snap je nu waarom wij NIET meer met Arke Fly gaan, na Wilma heel veel ellende meegemaakt.
Terwijl 2 jaar geleden voor Wilma de Amerikanen en Canadezen massaal uitgevlogen werden :(
Wij gaan morgen over 5 weken, maar voor ons wordt het nu ook een kwestie van afwachten hoe alles gaat verlopen en hoe groot de schade zal zijn en wanneer ze weer toeristen kunnen laten komen, ik hou er iig rekening mee dat het wel eens een paar weken kan gaan opschuiven.
Waarschuw beheerder
Wij hebben geboekt voor 3 september maar als ik het zo lees moeten we rekening houden met het ergste! benieuwd hoe dat dan gaat met geld/eventuele andere reis!

Waarschuw beheerder
Ik ga de 24e en heb al contact gehad met het reisburo maar die kunnen nu nog niets zeggen...pas na de orkaan en das woensdag denk ik...en ga vrijdag! :S

heb geen zin om daar te zitten terwijl alles kapot is..maar krijg mn geld ook niet zomaar terug hoorde ik..iemand bekend met wat je dan het beste kan doen?..

zag wel dat hij Playa nu waarschijnlijk op 100km gaat missen...hopelijk zakt ie nog verder naar beneden...

iemadn een idee hoe breedt zo'n orkaan is en hoe hard ie dan playa nog raakt?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jordy! op zondag 19 augustus 2007 om 19:07:
Wij hebben geboekt voor 3 september maar als ik het zo lees moeten we rekening houden met het ergste! benieuwd hoe dat dan gaat met geld/eventuele andere reis!

Ga ff langs je reisburo, ik ga van de week ook even langs voor alle zekerheid, maar wacht eerst af totdat Dean voorbij is.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 augustus 2007 om 19:08:
Ik ga de 24e en heb al contact gehad met het reisburo maar die kunnen nu nog niets zeggen...pas na de orkaan en das woensdag denk ik...en ga vrijdag!

heb geen zin om daar te zitten terwijl alles kapot is..maar krijg mn geld ook niet zomaar terug hoorde ik..iemand bekend met wat je dan het beste kan doen?..

Totdat hij voorbij is en alle schade bekend is kunnen ze idd niets zeggen, maar ik geloof niet dat ze je kunnen verplichten naar een verwoest gebied te gaan waar je niet optimaal kunt genieten/van alles gebruik maken.
iemadn een idee hoe breedt zo'n orkaan is en hoe hard ie dan playa nog raakt?

Geen idee, tijden Wilma hebben we bijna 60 uur op de kamer moeten zitten omdat hij bleef hangen, qua breedte en zo durf ik echt niets te zeggen daar heb je totaal geen kijk op.
Maar het is 'pas' zondag, zo'n ding kan nog alle kanten uitgaan.

Waarschuw beheerder
donateur
http://www.locogringo.com/forums/tm.asp?m=655987

Laatste info over Dean hier te vinden, ook lokale bevolking post hier dus betrouwbaar.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
iemadn een idee hoe breedt zo'n orkaan is

Deze orkaan is 700km breed en het oog is 50 km breed hoorde ik op het nieuws....het is wel heel spannend allemaal hoor :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gooische Trut ;) op zondag 19 augustus 2007 om 19:21:
Deze orkaan is 700km breed en het oog is 50 km breed hoorde ik op het nieuws....het is wel heel spannend allemaal hoor

Ja hoorde het ook kon het eerst niet geloven en ff nagevraagd bij mensen die er verstand van hebben en het blijkt idd zo te zijn! 700km bijna niet voor te stellen wat zoiets kan aanrichten!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jordy! op zondag 19 augustus 2007 om 20:30:
700km bijna niet voor te stellen wat zoiets kan aanrichten!

Echt heel veel schade :yes: