Zo gister terug gekomen vanuit mexico...helaas..wat had er nog wel ff willen blijven!
Maar wat een land is dat he,in 1 woord Geweldig!
Het resort (Riu Playacar) Wat top hotel ,heb er eigenlijk niets over op aan temerken. Met het animatie team hebben we onwijs gelachen echt leuke gasten,en bijna elke avond wel weer een leuke show! Het personeel was ook altyd vriendelijk en behulpzaam,ik snap wel dat dat hun werk is maar toch! Credit voor hun!Hun maken toch de naam van het hotel
De tyd vloog voorbij,daarom heb k ook eigenlijk niet kunnen doen wat ik daar wou doen maar ben gelukkig wel bij Cenotes (onderwater grotten) wezen snorkelen wat dat had ik echt voor geen goud willen missen! mocht je er naar toe gaan en foto's willen maken neem een goeie camera mee met een goeie flits want k zie dus niets op mn camera

wat k toch wel erg jammer vind maarja..
En ben ook nog bij 2x bij het zelfde rif wezen snorkelen,alleen waar dat precies was weet k niet..
Wel erg mooie vissen gezien al was dat rif niet zo mooi meer.. al die toeristen die er op gaan staan enzo

ze blijken het toch niet tewaderen dat het er nog is ofzo(N) Ben heleaas niet op het eiland Cozumel geweest want daar schijnt een heel mooi rif tezitten maar k weet niet of dat alleen goed zichtbaar is voor duikers.
Het centrum van Palya del carmen is opzich wel ok,alleen toch wel veel dezelfde winkels en vervelende winkeliers. Kreeg daar nog iemand z'n zus aangeboden en wat coke maar daar heb k maar voor gepast
Het uitgaansleven was ook best leuk we zijn 2 avonden naar Bali geweest dat was wel erg leuk al is woensdadavond daar DE avond zeg maar
Blue Parrot zijn we ook geweest dat was wel een leuke strandtent,2 verschillende soorten muziek (club en r&b/reggeaton achtig) maar dat laatse hoor je toch wel elke avond dezelfde nr's...
En nog 1avond in Cancun geweest in de CocoBongo Club dat was best gaaf omtezien!Veel entertaiment en shows,maar moet k wel eerlijk zeggen dat je t na 1 keer wel hebt gezien.
Tja en de poolbar....TOP