Paraiso beach??
Jammer dat mensen zich zo slecht laten informeren, voorjaar is ook geen garantie dat je geen regen en/of orkaan krijgt.
springbreak
Jammer dat mensen zich zo slecht laten informeren
springbreak
Heb 2 keer bonje gehad met die horken, zo'n dikke trut
bij RIU Tequila werd dat soort praktijken in de gaten gehouden door het personeel bij het zwembad.
1/2 uur een paar ongebruikte handdoeken op een strandbedje, werd gewoon weggehaald en een briefje op gelegd dat de spullen af te halen waren bij het handdoekenhuisjes
Als ze dat zelf niet zouden doen, zou ik het zelf wel gedaan hebben, alleen had ik ff de handdoek door het zwembad gehaald en kletsnat op de grond gepleurd
yep, kijk maar, dit is net na zo'n ding
nog 7 nachtjes slapen en dan vertrek ik eindelijk naar Playa del Carmen! Kan echt niet wachten!
nog 7 nachtjes slapen en dan vertrek ik eindelijk naar Playa del Carmen! Kan echt niet wachten!
T is echt een paradijsje daar !!
veel plezier!
Geniet er van, heel veel plezier.
Nu kunnen we wel zondag 2 uur later met KLM vertrekken, maar vliegen we eerst naar Mexico City, moeten we daar 4 uur (!!!) wachten en vervolgens vliegen we met een Aero Mexico naar Cancun.. En dan moeten we nog met de bus naar Playa del Carmen..
En dan moeten we nog met de bus naar Playa del Carmen..
Je krijgt toch zeker wel een goede vergoeding he, want dit miet je echt niet zomaar accepteren.
Vreemd verhaal trouwens van overboekt want dat zien ze gelijk met boeken hoeveel plaats(en) er nog zijn.
Zit dat tax-free shoppen er ook al niet in Iemand al eens op dat vliegveld geweest? En enig idee hoe je je daar 4 uurtjes kan vermaken?
We krijgen wel een tegemoetkoming van 300 eurie p.p.
Nu kunnen we wel zondag 2 uur later met KLM vertrekken, maar vliegen we eerst naar Mexico City, moeten we daar 4 uur (!!!) wachten en vervolgens vliegen we met een Aero Mexico naar Cancun.. En dan moeten we nog met de bus naar Playa del Carmen..
Is een schijntje voor ze, ze moeten officieel veel meer betalen is wetttelijk vastgelgd, zou maar eens goed informeren.
ik niet snap waarom ze je dan niet beter naar een andere vliegtuigmaatschappij overboeken ipv op een ander vliegveld
Die 300 euro schijnt volgens het reisbureau een normaal bedrag te zijn, dat ze voor een overgeboekte reis moeten geven..
Heb je voor Mexico een inenting nodig en word deze vergoed
En hoever ligt Playa Del Carmen van Mexico stad vandaan eigenlijk?
Hoever ligt Playa Del Carmen van Mexico stad
ze hadden ´t zelfs over zo´n 24 uur.. (nou lijkt me dat wel iets overdreven)..
>> 2 Kimmy
Ben jij verbleven in resort Gran Porto Real? Of zie ik dat verkeerd bij jou foto's?
wat zijn zo ongeveer gemiddeld de prijzen van vliegreis, verblijf etc??
springbreak
Al eens Tequila boom boom gedronken daar ?
Grand Porto Real was daar een van. Maar het is zeker een goed hotel hoor Weet zeker dat je je er zult vermaken
Oké dannn Heb er zin in.. Nog iets wat ik moet weten over het hotel ofzo?
Bedoelde Gran idd haha.. Maar zal idd allemaal wel super luxe zijn!