2 volgers · 55351x bekeken
het is hier zooooooo mooiiii.bo en jo zijn vandag aangekomen.morgen duiken op cozumel peet
jaja...
let goed op bij de santa rosa wall(als je daar naartoe gaat)...hebben wij een nurse shark gezien, en dolfijnen...
heel veel plezier...
héééééééé internet gevonden??
geniet maar lekker
jaja ze hebb en hier alles op t resort!!!thx Ivon
let goed op bij de santa rosa wall(als je daar naartoe gaat)...hebben wij een nurse shark gezien, en dolfijnen...
heel veel plezier... en drink een bacootje van me, of 2,3,4...
vandaag voor t eerst op cozumel gedoken..we hebben gedoken op Palancar caves..heel erg mooi..we gaan maandag naar de santatrosa wall peet..dat word tevens mn laatste duik..kan ik eindelijk gaan zuipen haha..ik heb pas 1 corona en 1 mujito op..die zijn idd heeeel lekker peet!!!!
Nu kan ik helemaal niet meer wachten om naar mexico te gaan.
Nu nog 6 dagen wachten
alvast heel veel plezier..t is hier echt geweldig!!!!
t is hier nog steeds belachelijk warm..gisteren op bo zn verjaardag flink aan de mujitos gezeten..dat kon weer want was klaar met duiken..en de advance heb ik gehaald..vandaag in cozumel geweest..snorkeltouttje gedaan voor maar 18 dollar.was echt super..zooveel mooie vissen gezien..eef Bo zegt dat je echt was mist..en ik bij deze ook..waar zit je dannnn..mensen de groeten.
gisteren op bo zn verjaardag flink aan de mujitos gezeten
en de advance heb ik gehaald
gefeliciteerd......kunnen we nou met zn allen n x gaan duiken..
bij tank-ha gehaald Ro??
laatste aanpassing
heeft ie die stempel nog met die caravan, voor in je logboek
yep!! ik heb vandaag ook ge parasaild met mn zus..was ook wel cool..mooi uitzicht over playa..vanavond ga ik met bo en jo de stad in..ff de blueparrot etc. checken..
ik had je naam nog genoemd bij die steven..maar hij wist t niet meer..hij zei..ik zie hier zoveel mensen...hij is wel breed hoor die gozer hahaha..nou jongens ik ga weer ff verder met indrinken hier voor vanavond..wil ALLE cocktails gehad hebben van t lijstje..relax hoor zo een swimupbar
yes, gisteren los in de discotheek van hotel
eef Bo zegt dat je echt was mist..en ik bij deze ook..waar zit je dannnn
nou jongens ik ga weer ff verder met indrinken hier voor vanavond..wil ALLE cocktails gehad hebben van t lijstje..relax hoor zo een swimupbar
Peet en Patricia we missen echt wat
Zit ik hier om 11 uur aan een bak koffie achter me pc
Wat een feest!!!!
Eef ik drink dr 1 voor jou schat..dat je maar weer snel beter mag worden
Dank je wel mop
ja ja , we are going to hit the town tonight, maar dan PARKZICHT style
Hebben jullie al een kater? Of zijn jullie nog aan het zuipen?
Kanjers geniet ervan!!!!
donateur
Jezus wat is het hier mooi
echt een wit strand met zo}n azuurgroene zee met palmbomen.
alleen het duiken is niet helemaal je van het in playa maar ik ga nog naar Cozumel.
Ik lig alleen elke avond al erg vroeg in me nest
Ik kan niet echt wennen aan het tijdsverschil...
Maar ik moet wel zeggen dat ik me echt de pleuris irriteer aan die Amerikanen.
Wat een arrogante onbeschofte horken zijn dat, kunnen alleen maar oninteressant lullen metdat domme accent van ze en netjes op je beurt in een rij wachten kennen ze niet geloof ik.
Zo maken ze wel aanhangers van al Qaida hier
echt een wit strand met zo}n azuurgroene zee met palmbomen.
alleen het duiken is niet helemaal je van het in playa maar ik ga nog naar Cozumel.
Ik lig alleen elke avond al erg vroeg in me nest
Ik kan niet echt wennen aan het tijdsverschil...
Maar ik moet wel zeggen dat ik me echt de pleuris irriteer aan die Amerikanen.
Wat een arrogante onbeschofte horken zijn dat, kunnen alleen maar oninteressant lullen metdat domme accent van ze en netjes op je beurt in een rij wachten kennen ze niet geloof ik.
Zo maken ze wel aanhangers van al Qaida hier
Zit ik hier om 11 uur aan een bak koffie achter me pc
Wat een feest!!!!
Wat een fouttttttttttt
nou we zijn vandaag de hele dag naar IslaMujeres geweest..een piep klein eilandje tegenover Cancun..
Golfkarretjes gehuurd en de hele dag rondgereden,en gesnorkeld..was weer zwaar relax!!
Groetjes van de hele parkaanhang in Mexicoooooo
hier is hij toch weer met een klein berichtje vanuit een nog steeds heel warm Mexico
er was vandaag wat meer wind, maar dat was alleen maar prettig
groeten aan alle gekkies in NL en wij blijven toch echt nog ff hier
jaja,wrijf maar weer in......
weten jullie ook waar je goede reisgidsen kunt aanvragen op inet? over mexico.. aangezien jullie er nu zitten
is wel pas voor volgend jaar maar goed heb ik nu de tijd om te
Idd..ben ook erg benieuwd
Wij willen graag naar Playa Del Carmen..iemand een superhotel voor ons? Wat ook nog betaalbaar is
Wat is voor jullie betaalbaar?
Tsjah ligt eraan wat voor hotel t is..tot 1800€
hallo vanuit Playa del Carmen 
vandaag Tulum , das een berg ouwe stenen aan het strand, bezocht. Was best mooi om te zien.
Daarna een cenote bezocht en jsus, wat is dat water daar koud, maar ook heel mooi en helder water !
p.s.
de een koopt een tas van $ 16, de andere slof sigaretten voor $ 20 en er zijn er ook die een asbak kopen voor ....
mensen, later weer, we gaan bikkuh nu
vandaag Tulum , das een berg ouwe stenen aan het strand, bezocht. Was best mooi om te zien.
Daarna een cenote bezocht en jsus, wat is dat water daar koud, maar ook heel mooi en helder water !
p.s.
de een koopt een tas van $ 16, de andere slof sigaretten voor $ 20 en er zijn er ook die een asbak kopen voor ....
mensen, later weer, we gaan bikkuh nu
en er zijn er ook die een asbak kopen voor ....
20dollar....wat een foutttttttt..... hoe heb ik me eigen zo kunnen laten tillen hahaha...
Daarna een cenote bezocht en jsus, wat is dat water daar koud, maar ook heel mooi en helder water
was echt een superdag..die cenote en de kust van tulum,waren zo mooi..nou nog ff en dan zaterdag weer naar huis...Grtz
Idd..ben ook erg benieuwd
Wij willen graag naar Playa Del Carmen..iemand een superhotel voor ons? Wat ook nog betaalbaar is
Ik kan je echt de Riu hotels aanraden,betaalbaar..centraalgelegen en super delux..wij zitten in RIU teuqila..superhotel!
Ik ga 4 november naar Gran Porto Real in Playa del Carmen.
Ik zit elke dag te kijken op een webcam die op een strand gericht staat bij een duikshop daar redelijk vlakbij.
http://www.camcentral.com/camviewer.php?script=listings&task=list&item=location&show=Mexico&page=1&id=16392
Ik heb er echt waanzinnig veel zin in, heerlijk!!!
Ik zit elke dag te kijken op een webcam die op een strand gericht staat bij een duikshop daar redelijk vlakbij.
http://www.camcentral.com/camviewer.php?script=listings&task=list&item=location&show=Mexico&page=1&id=16392
Ik heb er echt waanzinnig veel zin in, heerlijk!!!