Partyflock

Forumonderwerp · 763354
4 volgers · 52259x bekeken
Waarschuw beheerder
is er al iemand in mexico geweest k ga er heen maar wil weten of er nog wat te beleven is
Artiest {SHOWLIST artist 87534, 3403}
Waarschuw beheerder
donateur
kan iemand niet wat fotoos plaatsen, of een link met fotoos?

nog 11 dagen,hahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
http://www.travelyucatan.com/playa_del_carmen_mexico.php

Daar is ook info over omliggende plaatsen te vinden.
Waarschuw beheerder
donateur
thank you, nu nog picca's
Waarschuw beheerder
ik ben in puerto vallarta geweest maar von t er super mijn mooiste vakantie geweest
Waarschuw beheerder
donateur
d8 dat jij in egypte zat mastuberik?? ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 15:33:
Even Google gebruiken

was n goed id....ben leuke plaatjes tegen gekomen, nu maar aftellen...

Waarschuw beheerder
gisteren mn inentingen gehaald nu een beetje stijve armpies maar gaat ook wel over haha..!!
Waarschuw beheerder
donateur
vrijdag gaat t gebeuren....:p

11:05 gaat mn vliegtuig nr Cancun....
Waarschuw beheerder
leuk leuk - ja ik ben mijzelf nog aan het beraden. ik denk dat Belize ook wel leuk is, aangezien mijn Italiaans nog beter is dan mijn Spaans...:P
en in Belize spreken ze ten minste nog Engels.

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 12:55:
to eltiena: ik heb vernomen op i-net en op de site van het ministerie van bz dat bijv. campeche en palenque niet de veiligste gebieden zijn...ik zou even op site kijken!!!

Uitspraak van thetris op maandag 4 juli 2005 om 12:58:
wat ik weet is dat mexico in de toeristische gebieden veilig kan zijn. maar wanneer je naar het binnenland gaat, kun je veel problemen krijgen, de corruptie en bureaucratie zijn enorm daar. Zorg er voor, wat er ook gebeurd, dat mensen weten waar je uithangt en je je paspoort niet kwijtraakt. in dat land heb je dan een vet probleem. veel plezier daar!

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 14:35:
eltiena, kijk eens op http://www.prikpagina.nl/list.php?num=1103 is een goed prikbord over Mexico, denk dat daar genoeg te vinden is en ze hebben ook een goede zoekfunctie

tnx! :)

is altijd leuk he als je weer terug kan keren naar het o zo gezelli kikkerlandje :P

[img width=220 height=208]http://www.nnbh.com/base/1X/images/902584071X.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van eltiena op dinsdag 12 juli 2005 om 20:17:
en in Belize spreken ze ten minste nog Engels.

Wat dacht je dat ze in Mexico spraken? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 07:32:
Wat dacht je dat ze in Mexico spraken?

russisch....was toch een voormalig russische colonie?! :P:P:P

....net als Belize, was een voormalige Britse colonie als ik goed herinner...:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 april 2005 om 20:56:
Playa del Carmen.

ik heb daar een half jaar gewoond!!
echt geweldig daaro wat een leven en wat een ervaring!!

super mooi water, witte stranden, top uitgaan!!
super excursies, je ziet de mooiste dingen

om nooit te vergeten!! echt (y)
Waarschuw beheerder
oja, ik werkte in Viva Azteca en Viva Maya
in een luxe wijk waar allemaal all inclusive hotels zitten aan het strand...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 april 2005 om 16:00:
Je moet naar Xcaret! Das echt supermooi!

ben ik ook geweest echt super!! zo blau water met veel vissen waar je tussen kan snorkelen en je kan er met dolfijnen zwemmen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Simoontje* (K) op woensdag 22 juni 2005 om 21:49:
cozumel is eiland voor de kust schijn je ontzettend mooi te kunnen duiken

ben ik ook geweest, huur een scooter en ga langs de kust rijden en dan stoppen bij een verlaten strandje met een klein restaurantje, true paradise :jaja:

Uitspraak van PSYCKODJ op donderdag 30 juni 2005 om 16:12:
En leer maar vast Tequila drinken, want ze gieten je er helemaal vol mee

dat zeker!!!

Uitspraak van *Miss C* op dinsdag 12 april 2005 om 10:56:
Chitzen Itza,Tulum,

Chitzen itza; is echt heel mooi, oude piramides, echt heel hoog die je kan beklimmen, vet uitzicht..
Tulum; huur een auto (als kan en gan langs alle cabanas (houten hutjes langs het strand) en goedkoop, blijf daar een nachtje met een flesje baco en kaarsen, je weet niet wat je meemaakt, met je hangmatje voor je hutje aan het strand met geen mens te bekennen.. echt geweldig!!

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 april 2005 om 17:29:
Ik ga voor 5 maanden stage lopen in Playa del Carmen

heb ik dus ook gedaan, daarna nog een vakantie erachter geplakt en nog een keer terug geweest!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
heb ik weer!!!!

[img width=337 height=253]http://www.planet.nl/upload_mm/b/7/2/1878652642_1999998627_emily.jpg[/img]

komt er weer een orkaan als ik nr mexico ga!!!:s
Artiest Thor
Waarschuw beheerder
psyckodj.....je blijft toch zeker wel thuis of niet? Lijkt een cathegorie 5 orkaan te worden met een beetje pech....zit serieus te kijken of we wel in Sept. kunnen gaan?

Waarschuw beheerder
donateur
Peet is al vertrokken, als het goed is heeft de orkaan een koersverandering gemaakt richting de Antillen, tenminte als ik het Mexico Forum mag geloven.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thor op vrijdag 15 juli 2005 om 16:37:
....zit serieus te kijken of we wel in Sept. kunnen gaan?

Met het oog op orkaanseizoen?
Wij gaan nu voor de 4e keer en altijd begin okt, mooiste tijd van het jaar.
Waarschuw beheerder
Wat wil je weten?

Ben alleen naar Playa Del Carmen geweest. Erg toeristisch, dus niet veel Mexicaans cultuur. Wel wat, zoals Chichen Itza, en natuurlijk mooie zee B)
Voor stappen moet je in Cancun zijn, wereld van verschil met Playa :S Lijkt wel Las Vegas @ Night, hoop licht en alleen maar Amerikanen en hotels en fastfood tenten :|

Volgende x als ik naar Mexico ga, wil ik veel liever rondtrekken... meer zien van het land en z'n cultuur!

Oja, wat ik ook zo grappig vond, is de rijstijl van die Mexicanen :D 's Avonds knipperen ze constant met hun groot licht, echt levensgevaarlijk!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dancelady :sweethug: op vrijdag 15 juli 2005 om 20:27:
Lijkt wel Las Vegas @ Night, hoop licht en alleen maar Amerikanen en hotels en fastfood tenten

Niet helemaal waar, Downtown zijn genoeg leuke zaakjes om lekker te eten te vinden.
Cancun is leuk voor 1 keer maar geeft idd heel weing van Mexico weer, Puerto Vallarta is zeker ook de moeite waard.

Waarschuw beheerder
Ja inderdaad, Cancun is leuk als je veel wilt stappen, maar van Mexico zelf zie je daar maar weinig.
Ik vond Playa del Carmen wel 100x mooier dan Puerto Vallarta! Die zee daar?! De Noordzee is nog mooier!!!!
Wel een super vakantie daar gehad...

Waarschuw beheerder
donateur
PV zee is kan niet tippen aan Cancun eo, wel veel beter dan hier hoor en tenminste echte golven :)
Ik vond de Mexicanen daar ook veel liever en gastvrijer dan in Canun, daar denken ze al snel dat je een Amerikaan bent en als ze eenmaal doorhebben dat dat niet zo is behandelde ze je een stuk netter.
Ook vanuit PV had je veel meer mogelijkheden om de omtrek te verkennen dan in Cancun.
Ben echt heel benieuwd naar Playa del Carmen, kijk alleen al uit naar dat prachtige strand en mooie blauwe water, al schijnt het zand daar niet zo poedersuikerfijn zoals in Cancun te zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 20:23:
Uitspraak van Thor op vrijdag 15 juli 2005 om 16:37:
....zit serieus te kijken of we wel in Sept. kunnen gaan?

Met het oog op orkaanseizoen?
Wij gaan nu voor de 4e keer en altijd begin okt, mooiste tijd van het jaar.

Nee met het oog op of het hotel dan al gerepareerd is, want met een beetje pech komt morgennacht een cat. 5 (nu 4 maar mogelijk binnen 24 uur cat 5) orkaan binnen denderen...dat is de zwaarste categorie (dus reken op 95% gebouwen met schade).... De vorige keer in 1988 resulteerde dat in 1 maand zonder water en electriciteit.... Dan is het dus midden aug. en we gaan eind aug...

Peet is al vertrokken? Dan hoop ik dat hij ergens een veilig heenkomen weet te vinden want dit is niet zo maar een stormpje....hopen dat ie afbuigt (is nu nog niet het geval)

Waarschuw beheerder
donateur
Het is nu een kwestie van afwachten, op het Mexico Forum brengt een Nederlandse die in PdC woont regelmatig verslag uit.
Alle voorzorgsmaatregelen zijn getroffen en Cozumel is geevacueerd, het kan nog steeds zijn dat de orkaan afwijkt.
Uitspraak van Thor op zondag 17 juli 2005 om 03:03:
De vorige keer in 1988 resulteerde dat in 1 maand

Vorig jaar is er ook een orkaan geweest die flink wat schade aangebracht heeft.
Gewoon afwachten dus.
Waarschuw beheerder
donateur
op dit moment vanuit mexico

vanavond 8 uur mexicaanse tyd, worden we geevacueerd....:@

alles wel goed geregeld wat dat betreft hier!(y)
vanavond gaat t hele hotel waar wij zitten de storm shelter in,en moeten we overnachten op zwembadbedden..:S

leuk hoor mexico,wel spannend.....!

tis gelukkig niet de eerste x dat zoiets hier gebeurt...
probeer na de hurricane nog een x verslag te doen... grtzzz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thor op zondag 17 juli 2005 om 03:03:
morgennacht een cat. 5 (nu 4 maar mogelijk binnen 24 uur cat 5) orkaan binnen denderen...dat is de zwaarste categorie (dus reken op 95% gebouwen met schade)....

ze verw8en dat ie nog afzwakt als ie bij cozumel komt, wij zitten vlak achter cozumel.....

ik hou jullie op de hoogte ,als het i-net t weer doet...

Waarschuw beheerder
donateur
Peet fijn te horen van jullie, jullie hebben gelukkig een stormshelter, ik hou hier ook alles met spanning in de gaten en het gekke is alles kan nog omslaan.
Uitspraak van PSYCKODJ op zondag 17 juli 2005 om 17:26:
leuk hoor mexico,wel spannend.....!

Ja, alleen zonde van je tijd ;)
Uitspraak van PSYCKODJ op zondag 17 juli 2005 om 17:26:
alles wel goed geregeld wat dat betreft hier!

Zeker te weten ze nemen gewoon geen enkel risico.
Succes en laten we hopen dat je morgen weer in je hotelbed kunt slapen.
(k) voor jullie beide :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Volgens de laaste berichten die ik kan vinden zijn ze het meeste bang voor Cozumel en Cancun.
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=620 height=317]http://i.a.cnn.net/cnn/interactive/weather/0507/path.emily/emily.path.sun.1100.jpg[/img]

dit is de info die wij hier hebben,het is nu een cat. 4 en als ie bij cozumel is ,schijnt t een 3 te worden......hopen maar...
hij gaat overigens, ten zuiden van cozumel aan land,met een vloedgolf van 6 meter ervooruit....:s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 17:31:
Succes en laten we hopen dat je morgen weer in je hotelbed kunt slapen.
voor jullie beide

dat hopen wij ook.....

Waarschuw beheerder
donateur
Afwachten dus, maar hoe is het tot nu toe geweest of heb je niet echt kunnen genieten met die orkaan op komst?

Waarschuw beheerder
donateur
Afwachten is dus voorbij, zag net de beelden op tv :(
Hopelijk is alles goed afgelopen voor jullie jongens.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat denk ik wel hoor, ze zijn nu de schade aan het opnemen en aan het bekijken hoe het met de hotels gesteld is.

Waarschuw beheerder
donateur
Het schijnt allemaal wel mee te vallen en ze zijn al bezig alles terug in orde te brengen, Cancun Airport is ook weer terug open.
Nu is het wachten tot Peet verslag uitbrengt.
Waarschuw beheerder
Het schijnt allemaal aardig mee te vallen... Wel een hele hoop schade maar geen lichamelijke schade....alleen bomen, daken, ramen, borden stroompalen etc.

Hey Peet, alles flex? In welk hotel zit/zat je?

Waarschuw beheerder
donateur
Peet,

zullen we daar eeb Club X reunie houden ?
maar dan wel buiten het hurricane-seizoen hoor !
hoop dat alles goed is daar
Waarschuw beheerder
Ik ga vrijdagochtend naar mexico... meer mensen die op die tijd gaan?

Waarschuw beheerder
ik ben vorig jaar septemer geweest 3 weken was echt super, ik zat in rui playa del carmen, egt super mocht in 5 verschillende hotels heledag drinke en eten :), en mooie vrouwen die we tegen kwamen :)
Waarschuw beheerder
Daar ga ik dus nu ook heen en ik mag ook zuipen en eten wat ik wil _O_

Hoop alleen dat die orkaan meevalt :P

Waarschuw beheerder
taxi chauffeurs zijn viespeukjes hoor:D... allemaal boeken met chillywillies :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nightflash.nl op woensdag 20 juli 2005 om 23:39:
meer mensen die op die tijd gaan?

ik wacht nog ff tot begin oktober, maar dan Rui :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PSYCKODJ op dinsdag 12 juli 2005 om 19:03:
vrijdag gaat t gebeuren....:p

11:05 gaat mn vliegtuig nr Cancun....

same here _O_

Waarschuw beheerder
donateur
hoop dat je niet in 1 van deze vliegtuigen zat :(

[img width=640 height=480]http://home.planet.nl/~bake0003/mexico/vliegtuig.JPG[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
jaja, ik leef nog.......(y)

wat een belevenis, hebben vandaag pas weer i-net gekregen en telefoon.....

met ons is alles goed gegaan,maar met de hotels en de natuur in de regio wat minder....
alles is naar de klote,een heleboel hotels gesloten,en alle parken(xel-ha,xcaret) zijn ook kapot

gelukkig is onder water alles nog OK (y),dus gaan we lekker duiken......

ik hoop voor de mensen die hier nog naartoe komen,er al weer een beetje wat gerepareerd is, want er is niet veel meer over...:-(

ik mail hier later nog wel wat.....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PSYCKODJ op zaterdag 23 juli 2005 om 03:26:
jaja, ik leef nog.......

We hadden niet anders verwacht Peet ;)
Uitspraak van PSYCKODJ op zaterdag 23 juli 2005 om 03:26:
ik hoop voor de mensen die hier nog naartoe komen,er al weer een beetje wat gerepareerd is, want er is niet veel meer over...

Er is flink wat schade maar het schijnt wel mee te vallen gezien de zwaarte van de orkaan, hebben het hier allemaal op puntje van de stoel gevolgd en gelukkig hebben de meeste hotels geen zware schade op een paar na, vooral Cozumel en Tulum zijn het ergst getroffen.
Maar zitten jullie nog X-Caret hotel want die hoek schijnt een flinke opdonder gehad te hebben?
Geniet van je laatse week en groetjes aan Patries (k)