Partyflock

Forumonderwerp · 762885
Waarschuw beheerder
Hoelang heeft de paus nog te leven,
het vaticaan heeft hem al opgegeven,

doe es een gok naar het exacte tijdstip en datum!!!!
Waarschuw beheerder
die man blijft maar leven :S:S
verlos die man uit zn lijden zou ik zeggen hij moet zn werk maar blijven doen terwijl hij amper nog kan denken en praten!
'bedankt voor die mooie bloeme'
ik denk dattie het nog hooguit drie dagen volhoud...
Waarschuw beheerder
ja ik las net ook dattie al dood is
ben altijd laat in dat soort dingen :P
Waarschuw beheerder
Dacht eerst nog dat ie gisteravond ineens voor t raam zou komen staan en zou zeggen '1 april' :P

Nee, maar denk dat ie al dood is idd..

Waarschuw beheerder
hallo meneer petrus1
dag meneer de paus.
mag ik naar binnen petrus?
nee meneer de paus,alleen homo's zijn toegetsaan.

Waarschuw beheerder
donateur
Erg respectloos... Je moet niet spotten met de doo­d van een ander en al helemaal niet van zo een goe­d persoon die vele mensen heeft geholpen... Waarsc­hijnlijk weet je niet eens wat hij voor de menshei­d heeft gedaan...
===============================­================================
Er voor gezorgd ­dat er te veel kindertjes worden geboren?

Waarschuw beheerder
Er voor gezorgd ­dat er te veel kindertjes worden geboren?

exactly :jaja:

Erg respectloos...

oh, en dat is de paus tegen homo's niet? :x

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben al helemaal tegen religie, gezien dat de grootste veroorzaker is van alle problemen op de wereld..

En als iemand zegt dat homo's niet kan en dat diegene ook heel erg vuil praat over abortus etc. etc. , verdient dan geen respect bij mij! ;)

Waarschuw beheerder
ik geef m nog een weekie :yes:
Waarschuw beheerder
zaterdag 2 april om 23.54
Waarschuw beheerder
Erg respectloos...

oh, en dat is de paus tegen homo's niet?

Dat is ook niet natuurlijk.
Ik vind dat je respect dient te hebben voor zo'n invloedrijke "heilige" man als de paus.
k ga toch zeker ook niet zulke geintjes maken over bijvoorbeeld de dalai lamah of hoe hij dan ook heet??!!
Waarschuw beheerder
Ik vind dat je respect dient te hebben voor zo'n invloedrijke "heilige" man als de paus.

dat is dan jouw mening... ik ben totaal niet gelovig. sterker nog, iedereen die werkelijk geloofd in een god vind ik maa zwakjes :yes: een sortiment van menselijk-falen. altijd maar weer terugvallen op die zogenoemde god.. flikker toch op man.

Ik vind die paus gewoon een man zoals ieder ander.. al die ophef over die kale knikker! BOEIEND!

Die kerel is al lang dood man! die paus is mijn inziens gewoon een aanfluiting voor het christelijke welzijn. ik bedoel, moet DAT nou een geloofsovertuiging vertegenwoordigen!?

De beste man kan niet eens praten... hij heb er 4 uur over gedaan om met 1 of andere pleuris-tak uit het raam te hangen.

gelul allemaal... :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat iedereen alle invloedrijke mensen de grond in mogen boren, dus inclusief de paus met z'n middeleeuwse ideeën.

En iedereen die denkt dat hij boven andere mensen staat, denkt dat maar lekker voor zichzelf.
Waarschuw beheerder
volgens mij is ie al dood maar beseft hij het zelf nog niet

Waarschuw beheerder
donateur
Is gewoon een complot tegen hem, eerst geopereerd worden en vervolgens zetten ze hem voor open raam.

Waarschuw beheerder
donateur
2 dagen
Waarschuw beheerder
donateur
hij gaat in 2005!!!
Waarschuw beheerder
het is niet respecloos bedoeld dit forum maar het vaticaan heeft hem al opgegeven, die lui zitten aan z'n bed te zeuren, "GA ES DOOD".

volgens mij is ie ook al dood maar houden ze em voor het raam met touwtjes aan z'n armen en maar zwaaien" :yes:
Waarschuw beheerder
nou wat heeft hij voor de mens gedaan dan??
Waarschuw beheerder
geen zak! en nu is hij daadwerkelijk vertrokken

:S
Waarschuw beheerder
gesloten
Waarschuw beheerder
niet gesloten...de nieuwe paus haalt dit jaar ook niet :S ok geef m hooguit twee jaar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:gesloten: