Partyflock

Forumonderwerp · 762669
Waarschuw beheerder
Later dit jaar komt de nieuwste editie van de beste game der games uit. Pro Evo 5.

Deze site meld jammer genoeg dat dit deel het laatste deel van pro evo word! Zou wel erg kut zijn.
http://www.gamekult.com/tout/jeux/fiches/J000071409.html

Hier nog meer derover in het frans.
http://www.pesinsight.com/Pro-Evolution-Soccer-5.php
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
fifa is echt niks tegen pes :)

de gameplay is echt (Y)

Waarschuw beheerder
Nog een link naar wat filmpjes:)
http://www.pes5.de/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hmmmmz .... is WE9 er ookal voor de pc of niet ????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 14:48:
Hmmmmz .... is WE9 er ookal voor de pc of niet ????

Nee WE9 is alleen nog maar voor de PS2 uit. Pes 5 komt als eerste voor de pc eind oktober geloof ik zoiets

Waarschuw beheerder
Er is een pre-release-demo uitgelekt!! (Alleen geen commentaar)

Heb hem net gedownload en hij is nu aan het installeren!

Je kan hem hier downloaden!

http://www.esportsplanet.com/?idf=139

http://files.filefront.com/PES5_Demo___No_Commentaryzip/;4140642;;/fileinfo.html

http://files.filefront.com/Pro_Evolution_Soccer_5_Demo/;4142237;;/fileinfo.html
Je moet je wel even registreren!! (ik heb gedownload met gem. 169KB/s dus redelijk snelle server)

Ga hem nu spelen!

:Cheers:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb de demo gisternacht nog even snel gespeeld. Net als de overschakeling van PES 3 naar PES 4 is het ook nu weer een wereld van verschil bij PES 5. Heb het idee dat ze een beetje traag reageren, maar dat zal wel komen omdat ik PES 4 gewend ben uiteraard.

Om bijv. een sleepbeweging te maken heb je niet meer de R2 knop nodig. Dat kan nu gewoon zonder een extra knop in te drukken. Echt truukjes ben ik nog niet aan toegekomen.

Je kan kiezen uit 4 teams:

- Arsenal
- Chelsea
- Real Madrid
- Valencia

Had een pot gespeeld met Chelsea en toen ik scoorde met Drogba juichte hij dus ook net als in het echt met dat handje boven ze hoofd. Was wel cool om te zien.

Vanmiddag als ik thuis ben weer even verder spelen!

Waarschuw beheerder
Paar filmpies gepakt van www.pesfan.com forum. :respect:

Goal from Di Vaio
Goal from Joe Cole
Goal from Drogba
Header just over the bar
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
echt een super spel die ik zeker weer moet hebben!
Waarschuw beheerder
Weet iemand al een release date voor PES 5 voor de PC?
Artiest {SHOWLIST artist 124130, 84489}
Waarschuw beheerder
Vanaf gister bijna nonstop de demo gespeeld...
wat een geweldig spel is het weer geworden.. kan der zoveel over zeggen maar dat hoeft gewoon niet je moet hem gewoon gaan tjekken :)

emn @ Tc C. 27 oktober d8ik zon beetje... nog even wachten dus
Waarschuw beheerder
Hier gaan jullie erg blij van worden:
Degene die de demo hebben gedownload weten dat je maar een minuut of 2 kan spelen. Dat is zwaar kut natuurlijk, maar ik vond op een site een soort crack waarmee je in de demo langer kan spelen!!!!
Je kan nu gewoon kiezen of je 5,10,15,20,25 of 30 minuten wil spelen!!
Ik weet niet of het legaal is maar dat boeit niet zoveel, iedere echte fan zal de volledige game toch wel kopen of downloaden...
Enjoy...

Hier vind je de crack...
http://www.gamingaccess.com/index.php?news_id=3341
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En, waar vind je de demo dan?:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 september 2005 om 15:56:
En, waar vind je de demo dan?

Ben je scheel ofzo?? %-)

Waarschuw beheerder
heb net even paar potjes gespeelt :D
speelt echt super! en de afstondschoten... :k
Waarschuw beheerder
Heel vet deze PES 5. Vooral de bal-aanname is verbeterd, en lange hoge passes komen ook vaker aan.
Een foutje die ik opmerkte, de schaduwen hebben geen armen.
Maar dit zal waarschijnlijk in de uiteindelijk versie wel verholpen zijn.
Ik kan niet wachten tot ie uit is.

Waarschuw beheerder
Ik speel hem op de pc en net als bij PES4 heb ik een heel vervelende streep door het beeld lopen..

Soort lijn van pixels die iets trager doorkomt.
Bij PES 4 had ik alles gedaan, nieuwe drivers, alle udates geinstalleerd, alle instellingen in het spel geprobeerd enz enz... tot slot pc geformatteerd, geen effect.

Ligt niet aan me videokaart want collega op me werk heft het ook. Iemand van pf die dit probleem ook heeft en/of een oplossing heeft?
Waarschuw beheerder
PES5 + officiciele adboards + officiele shirts 2006 + officiele ballen + cups (WK2006, euroo 2008, champions leaque, etc) = VET! :D

naja tis winning eleven 9 dan maar heb ut helemaal in engels alles en engelse commentators:D
je hoort zelfs die maffe indiaan met zijn orkest tijdens wedstrijden met NL:P

en voor de mensen die ut nog niet wisten...je kan nu ronaldinho's flip flap doen door 3x op R2 te drukken (PS2 versie)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou, echt vernieuwend kan je het niet noemen.

Waarschuw beheerder
d'r zijn toch maar een paar officiële shirts bij?

Arsenal, Chelski, Kiev, Galatasaray, Rangers en nog wat toch... de rest weer zelf aanpassen :) ....of :( eigenlijk
Waarschuw beheerder
Als het spel eenmaal uit is zal er wel snel weer een "The Wolf Furry" patch uitgebracht worden met alle officiele dingen (shirts, schoenen, ballen, stadiums, spandoeken etc.)
Waarschuw beheerder
Vast niet voor alle clubs,
en @ B.o.n.s : Ik heb dat probleem ook op men pc, ben er wel aan gewend nu, stoort me niet echt meer.

Waarschuw beheerder
mja voor ps2 ook al heb gewoon alles lekker uptodate shirts ook zelfs landen teams zijn aangepast

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Th C. op zondag 18 september 2005 om 19:58:
Als het spel eenmaal uit is zal er wel snel weer een "The Wolf Furry" patch uitgebracht worden met alle officiele dingen (shirts, schoenen, ballen, stadiums, spandoeken etc.)

Niet... want "The Wolf" kapt er mee.

Bron: http://pesfan.com/bulletin/showthread.php?t=81648

Maar er zijn wel al mensen bezig met nieuwe patches te maken.

Waarschuw beheerder
ik installeer nu de demo. Expandertje erbij en eens even goed testen :jaja:
Waarschuw beheerder
Vast niet voor alle clubs

ja, wel dus :jaja: naja 90%. de wat meer onbekende clubs hebben het niet mischien. maar alle bekende wel.
heb zelfs met wat extra originele gezichten voor sommige spelers die er in het spel zelf niet origineel uitzagen en totaal niet op de speler leek!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De demo van Fifa 2006 is trouwens ook al uit. Probeer deze voor de gein ook es uit om te zien hoe slecht het spel eigenlijk is en zie hoe EA Sports niks leert van vorige delen.

Waarschuw beheerder
Als je een ps2 hebt, en je wilt een patch erop krijgen, hoe gaat dat dan in zijn werk?

Ik weet dat er zoiets bestaat als een x-port cd oid?

Maar iig wie heeft een ps2 en 'installeert' een patch voor pes, en welke manier gebruik je ervoor?

Bvd
Waarschuw beheerder
hardkikker check ff op evo-web. daar staan alle patches en hoe je ut moet doen.
je moet iig OF en harde schijf in je PS2 hebben OF een gemodde ps2 OF swap magic.

Waarschuw beheerder
Oke PoRtuGaNN tnx (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Th C. op maandag 19 september 2005 om 07:58:
De demo van Fifa 2006 is trouwens ook al uit. Probeer deze voor de gein ook es uit om te zien hoe slecht het spel eigenlijk is en zie hoe EA Sports niks leert van vorige delen.

Gedownload, geinstalleerd,gespeeld en gewist...

Wat een baggerspel is en blijft dat fifa toch.
Is het je ook niet opgevallen dat ze gewoon moves rechtstreeks vanuit PES hebben geimporteerd :D

Trieste gasten bij EA.
Waarschuw beheerder
Ik snap die lui bij EA echt niet, dat bedrijf heeft zo ontzettend veel geld en ze steken het alleen maar in grafische bullshit en licenties.
Volgens mij liggen ze bij Konami telkens in een deuk als ze zien hoeveel geld EA besteed aan reclame en toch slechter verkopen dan PES.
Stomme eikels, ze moeten zelf eerst eens PES spelen en dan aanpassingen maken willen ze ooit nog eens goed verkopen.

Ik was die Fifa 2006 demo ook na 5 minuten al zat, zo slecht, en zo makkelijk en standaard te scoren daar.

Waarschuw beheerder
Stel, ik koop een X-Port, ik verbind mijn laptop met de PS2, dan kan ik toch gedownloade option file's laden in de PS2 zodat ik geupdate kits enz heb?

Ben ff aan het oriënteren namelijk, want dat lijkt me super handig... :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
x-port heb je niet eens nodig.
alleen een netwerk verbinding tussen je ps2 en laptop/pc en X-change (kan je downen op evo-web)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hmmmm versssss bob speeld deze hele dag elke dag hele dag :D
Waarschuw beheerder
zo..nog ruim n maandje..:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Levuh ken niet wagten!

Waarschuw beheerder
ik heb net dus voordegrap fifa 2006 voor de xbox gedownload dit is dus echt het slechtste voetbalspel wat ik ooit heb gespeelt wat een klote besturing...

wat wel grappig is zijn de xtra opties zoals uitdagingen enz. zou wel leuk zijn als dat ook bij pes zit.

en dat nederlandse comentaat met evert & youri mulder ook grappig de 1e minuut maar daarna gaat het irriteren.

ik heb hem 1 wedstrijd gespeelt dus (fifa 2006) en weer terug gestopt in het hoesje. (daar komt ie ook nooit meer uit)

pes5 moet snel komen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kheb net de demo gedownload
wat een kutspel
echt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb kk stijve pik, echt niet normaal
Waarschuw beheerder
ik ben koning in deze spel bob bayer kan weten ik versla hem altijd weetje

Waarschuw beheerder
donateur
hmm wie was dat nog eens die toen opbiechte dat die upc lui fake waren, en dat men wel zeker 10 accounts had......
Waarschuw beheerder
tsss
Waarschuw beheerder
ik heb hem, van inet. hij is uit.
Waarschuw beheerder
ja hijs idd uitgelekt op internet sinds vandaag.
vanavond maar es ff tjekke:D
hopelijk doen al die patches van WE9 ut ook bij deze!
anders blijf ik nog wel even WE9 spelen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hmm wie was dat nog eens die toen opbiechte dat die upc lui fake waren, en dat men wel zeker 10 accounts had......

Of jij verzint het gewoon om ons zwart te maken, moet zeggen als 1 account er fake uitziet is het het jouwe wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 15:07:
http://www.nforce.nl/index.php?menu=quicknav&item=viewnfo&id=

ik zie het...

maar ik heb geen ps2 dus ik hoop dat ie vandaag nog voor xbox komt zal wel niet.

en anders misschien pc.

Hoe moet ik dat downloaden van die site?? Snap r nie veel van..

Waarschuw beheerder
je kan het niet downloaden van die site...

die site geeft alleen aan of het spel uit is.