Partyflock

Forumonderwerp · 762515

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Ik had laatst meisje ik zweer spuite echt superveel vocht uit haar punani, me hele bed was nat ditdat! kwam zeker 30cm ver er uit spuiten. Verder wel geile meisje weetje.

Welk gozer heeft dit wel eens meegemaakt bij meisje?

Of welke meisje kan dat ook zo spuitend klaarkom?

Ik had nog nooit meegemaakt zoveel, maar vond wel lachen alleen voortaan handoek eronder whaaa!
Waarschuw beheerder
maar debiel sletje jij bent toch domme lonsdale boerin ik weet zeker als jij 1 keer op onze kamp ben geweest jij wil gelijk niet meer lonsdaler jongeren zijn weetje zo zijn jullie meelopers. Dus nu praat je stoer maar je weet je bent niks en ook nog eens lelijk met de nadruk op lijk zo lelijk als die lijk whaaaaa Maar ik heb schijtttttttttttttttttt

en wat ben jij dan wel niet met je wiggertaaltje...
*meeloper
*stoer praat :X
& lelijk

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
damn right :respect:

Waarschuw beheerder
proest...

Waarschuw beheerder
Wat een smerig vulgair mannetje! Die foto van hem in zijn profiel... volgens mij heeft dat iele kleerhangertje rugklachten van die in goudkleur gespoten fietsenketting. Domme zigeuner!

Waarschuw beheerder
kuttekop pakt een knijper...t begint hier te stinken op dit topic, niet zown beetje ook...
Waarschuw beheerder
2 x meegemaakt dat een weifie spuitend klaarkwam, ik moet zeggen dat was wel een belevenis, maar tegelijk ook erg geil hehehe xx

Waarschuw beheerder
Volgens mij ben je gewoon in je bek gepist!

Waarschuw beheerder
UPC in da house fo sho

donder toch hartstikke dood man :no:

Waarschuw beheerder
punto weer in de bocht hoor hahahahahaha dikke (K) kanjer

Waarschuw beheerder
UPC in da house fo sho

kun je nog een paar van die vreeeeeselijk coole dingen roepen?

ik kan er namelijk altijd zo goed van poepen en ik moet nog vandaag..

Waarschuw beheerder
Punto vloog van de week bijna uit de bocht :-s
Waarschuw beheerder
ferry my main nigga

Yo jij gekke mang, jij zou ferri wel eens in je witte poeperdje willen he.
Lauwe torrie in die osso B)

Waarschuw beheerder
Kan dat onderkruipsel niet in een heropvoedingskamp worden geplaatst? Zal hem beter doen dan die woonwagenshit, daar gaat hij alleen maar raar van doen.

Waarschuw beheerder
ferry my main nigga

stoer ben jij

Waarschuw beheerder
punto..jouw schuld al die vieze praat nu word ik jaloers hoor...

Waarschuw beheerder
die gozer zal wel ze lul in een kraan hebben gedouwd, en toen opendraaid die handel :p ;)

'goh hé, het spuit' :p
Waarschuw beheerder
Beter verlost iemand deze idioot uit zijn lijden...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ewa shanna jij moet eens in jou konta genakt worden met jou lelijke alien hooft, wolla jou hoofd lijkt echt op zo x-file alien weetje whaaaaaa

Waarschuw beheerder
ja ik ben stoer..:bounce:

of punto dat is weet ik niet hahahahaha grapje punto je weet wie t zegt alleen jammer dat je voor az ben verder ben je oke
Waarschuw beheerder
punto jij bent echt een poeta denk je dat je stoer bent met jou punto? Is niks die waggi mang koop een bmw ofzo en ga dan stoer praten, zo punto whahaha je bent toch geen chika ofzo boeler
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
alsjeblieft zeg!

Ga gewoon weg! Probeer het op tmf ofzo, want hier is iedereen je zat!

Parkeer je caravan daar maar eens!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Slm gipsy laat ze praten, en die sma is die lekker of niet?

Waarschuw beheerder
haha BMW, daar rijdt je vader zeker in, Coco Petalo, die dooie zigeuner vader!
Waarschuw beheerder
daar heb je die homosexuele ook weer ga jij normaal op een picca staan vieze gay je bent niet breed of wat je ook maar probeert te zijn fliekier! Ga jij beter naar andere site naar gay-site ofzo daar ben jij meer op jou plaats

Waarschuw beheerder
Je hebt natuurlijk wel een BMW nodig om die wagen van MDF te trekken als jullie weer ergens worden weg geschopt.

Waarschuw beheerder
Wie zegt dat ik breed ben? Word nergens genoemd, jij begint erover. Dus toch gevoel voor mannen? Ik wil best je bek onder zeiken hoor, verder ga ik niet!

Waarschuw beheerder
urban heb je...je luier al verschoont 16jaar tjonge waar heb ik t over go punto
Waarschuw beheerder
ewa poeta, ja mijn vader heeft BMW, en dan? Hij heeft BMW 735i, ja is zeker een dikke waggi weetje jou poeta past er 8 keer in whaaaaa

Waarschuw beheerder
zeg nepkamper .. verander je naam in Koos Kansloos of zo.

Waarschuw beheerder
Altijd gedonder met die kampers. Mensen hebben zo een minderwaardigheidscomplex. Zou ik ook wel hebben als ik in een bouwkeet elke dag moest klaarkomen op me gouden fietsenketting

Waarschuw beheerder
hahahahahahahahahahahahaha mijn pappa heb een bakfiets dat is pas stoer hahahahahahahahahaha lol....

Waarschuw beheerder
Zo, dus je pa heeft wel smaak voor autos, jammer dat zijn ballen zo ziek zijn dat jij eruit kwam zwemen.
Waarschuw beheerder
slotje? laat dat incest-kind toch
Waarschuw beheerder
[img width=462 height=380]http://fotm.rotten.com/fotm/cream-of-wheat.jpg[/img]

bedoel je zo??

Waarschuw beheerder
poeta

aan al die poeta´s die jij in elke zin propt te zien heb je het over je moeder...

Waarschuw beheerder
Zijn moeder zit achter het raam in die bouwkeet, hij is schandknaapje in het park. Zo kan die opper zigeuner een BMW rijden ;-)
Waarschuw beheerder
ewa shanna jij moet eens in jou konta genakt worden met jou lelijke alien hooft, wolla jou hoofd lijkt echt op zo x-file alien weetje whaaaaaa

Anaal=Geniaal :kwijl: En aliens zijn (l)
Maar wat heeft dat met m'n hoofd te maken dan UrbanQneus?
Wolla ga eens dood :[
Waarschuw beheerder
Urban = een afkorting van Urbanus O:)

Waarschuw beheerder
hey sanne, zal ik jou eens even 30 cm laten spuiten?:9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
leer nederlands.

Waarschuw beheerder
idd

Waarschuw beheerder
heeeeeeeey bertje!

nog wat laten spuiten de laatste tijd?

Waarschuw beheerder
veel aliens in deze topic, beter de ghostbusters deze topic schoonvegen

hoe meer je zulke kuttaal hebt,, des te meer ik je ga haten kutwigger !

Waarschuw beheerder
ik heb schijt

tussen je oren ja..

Waarschuw beheerder
is ook de bedoeling dat je me gaat haten whaahaa ik heb schijt

dan lukt je dat aardig jij hoerige, motherfuckering low-life wiggerQneus :gaap: