Ik ga binnekort naar Masters Of Hardcore. Dit word me eerste keer omdat ik de andere keren het geld er niet voor had. Maar nu wil ik weten wat wel en niet gedragen mag worden op dat feest.
Als ze mensen met kisten niet naar binnen laten daaro word het een rustig feesie
donateur
van mij mogen ze kisten wel verbieden, Maxjes zijn veel beter
donateur
Drugs verbieden ok! maar kleren... dat is gewoon onzin. Ik bedoel wat voor type mensen komen er nou naar masters. het word echt een rustig feest als je die dingen die niet mogen ook echt verbied. Dan mag je de leeftijd wel verlagen naar 10 om de naam uitverkocht te kunnen uitspreken.
Uw kleding dient er zodanig uit te zien, dat het niet in strijd is met de aard en het karakter van het evenement. Het dragen van voetbalshirts, petjes en andere sportgerelateerde kledingstukken wordt niet toegestaan
ze gaan t niet verbieden maar de modeketen stopt met de verkoop in NL omdat ze niet met extreem recht willen worden geasocieerd...
donateur
Dan gaan we Kappa dragen. Kut Allochtonen Per Persoon Afmaken."
of Umbro, 'U Mag Buitenlanders Rustig Ophangen' (zeg dit niet als discriminatie) zo is er met elk kledings merk wel iets. dus het verbieden van kleren heeft geen zin
(permanent verbannen)
Nike; Niet Imigreren Kk Egyptenaren!
Wow Nike is vet nazimerk man!
laatste aanpassing
wij zeggen allemaal dat het niks mee te maken heeft het is ook zo
maar wij weten ook donders goed dat het door neonazi's wordt gedragen en die verpesten het !
Geen telefoon lijkt me vette bullshit en dat kisten vorig verboden waren ... dat klopt wel maar iedereen had ze wel gewoon aan !!
donateur
Telefoon mag je gewoon meenmen, das gewoom dom gelul dat uth niet mag kisten mag ook gewoon, zolang dr maar geen witte of rode vetters in zitten
donateur
Petjes mag niet... maar bij moh 2004 zie je ze lopen met petjes... maar ik hoorde dat het "verstrengd" was daarom stelde ik deze forum vraag... dus zo duidelijk is het niet. Want ik denk dat die regel van geen petjes er voor 2004 ook al stonden.
laatste aanpassing
donateur
ach petje mag echt wel pffff das altijd zo geweest
donateur
Ik vind het maar lastig hoor... ze moeten duidelijk zijn en niet dingen verbieden (zeggen dat) waarmee je als je daar aankomt tog mee naar binne mag.
ik doe gewoon mn undergrounds aan met mn witte blouse en ik zie het wel
donateur
kisten spijkerbroek en fred perry
Onderwerp: RE: MOH
Dat van die mobieltjes zal wel een verlate 1 april grap zijn. Je mag gewoon
je mobieltje meenemen hoor! En je aussie mag ook gewoon aan. Er word niemand
geweigerd.