Partyflock

Forumonderwerp · 761905
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Eindhovenaar gewond bij opblazen flitspaal

Een flitspaal onklaar maken blijkt voor sommigen nog niet zo eenvoudig. Een 23-jarige man uit Eindhoven raakte even na middernacht gewond aan handen en gezicht toen hij een flitspaal in Valkenswaard wilde opblazen. Terwijl door de explosie een ruit aan diggelen ging en twee takken van een boom werden geblazen bleef de paal onbeschadigd.

De dader werd in een ziekenhuis in Eindhoven aangehouden, toen hij zich met zijn verwondingen daar meldde. Tevens werden twee medeplichtigen gearresteerd; een 22-jarige vrouw uit Eindhoven en een 23-jarige man uit Vessem.

Paardenmest

In het Zuid-Hollandse Alblasserdam dacht de politie een man te betrappen die een slaande beweging leek te maken naar de mobiele flitsapparatuur. Alras bleek dat de 37-jarige Ridderkerker een stukje gedroogde paardenmest voor de lens van de camera hield. De man verklaarde de camera onklaar te hebben willen maken, omdat hij de afgelopen periode diverse keren geflitst zou zijn. Zijn actie werd bestraft met een bekeuring.

Gepost door Gertjan (Kozzmic) - Bron: ANP
Gepubliceerd: woensdag 30 maart 2005 @ 15:05

:frusty:

*flits*

een autoband werkt nog steeds het beste O:)
laatste aanpassing

Slagroom erop spuiten helpt ook :bloos:

2 Autobanden 16 of 17 inch regelen, kannetje brandstof erbij.
1 band om de kast hangen, de ander precies onder de kast leggen, en vullen met brandstof.
Effe wachten of niemand je gezien heeft en dan de fik erin.
Doe dit nooit met de auto!
hahaha sjiiitttt
sommige zijn echt het toppunt van mongool :frusty:

En als je geen rubberen band bij de hand hebt, of als je niet durft, kan je altijd nog het slot onklaar maken :) Dan duurt het in iedere geval een tijdje voor het rolletje verwisseld wordt ;)
gewoon dicht spuiten met pur schuim :yes:

Artiest Devide
omzagen die tyfus dingen

Terwijl door de explosie een ruit aan diggelen ging en twee takken van een boom werden geblazen

:|

gewoon fucking houden aan de fucking regels en anders fucking niet ouwehoeren ,je fucking boeten gewoon betalen.
fuck(s)!

(dit leest het best lekker stoer.. ja toch... )
laatste aanpassing
Oprotten met die KANKER-PALEN!!!! Ode aan de Tuf-Tuf club!!!!! En bedankt.....
Sommige mensen denken wel hel heel goed na voordat ze een flitskast onklaar willen maken !!!! haha wat een stumpers!!!

kan ook zo: weten waar ze staan in de stad... zwart graffity busje, lens onderspuiten... stuk goedkoper zodat je er meer kan doen;)
die pale moete inderdaad weg zou beter zijn als het net zo was als in duitsland:D:D

Koop voor 100 euries een krot op de sloop en rij alle flitspalen in Nederland omver;)

Prima plan toch?;)
laatste aanpassing

beetje dom... maar ze mogen best weg ja!(lees: moeten echt weg)

Plan was opzich goed toch! Haat flitspalen.. :[
een nummerbord van ee duitser jatten doet ook wonderen

idd lens gewoon zwart spuiten was ook mijn beste idee..
valt ook niet zo op als dat ie afgefikt is :)

die pale moete inderdaad weg zou beter zijn als het net zo was als in duitsland

En hoe is het volgens jou dan in Duitsland?

Als jij zegt beter?????????

Als jij in Duitsland harder rijdt dan 130,en je krijgt een ongeluk ben je dus niet verzekerd en zijn de kosten voor jou,en die kunnen in de tonnen lopen......

Dat houd dus in dat je de inzet van politie ,brandweer en andere hulpdiensten zelf gaat betalen,ook die van de tegenpartij.(Ongeacht wie er fout zat,jij reed boven de 130,dus bent zowieso fout)

Dus zolang het met een hoge snelheid goed gaat is er niks aan de hand,maar maak geen brokken....

Als je het doe.. doe het dan goed ;)
vandaag nog geflitst:@

Laat die palen nu lekker staan, die kun je tenminste onthouden waar ze staan. Als ze met een statief gaan flitsen is dat veel onvoorspelbaar.
Beetje hersendood persoon die een flitspaal probeert op te blazen en dan ook nog verneukt.

fly: Wat jij zegt is niet correct. De snelheid die jij bedoelt is 150km/u. Daarboven ben je nog wel verzekerd maar alleen altijd schuldig mocht er een ongeluk gebeuren. Ondanks dat het jouw fout niet zou zijn.
Whaha wel leuk geprobeerd trouwens...

Ik kom zelf regelmatig voor mn werk in Bergeijk, en daar staan een flitskast met kogelgaten erin, en niet te weinig ook niet.
Das pas effectief werk!

In Duitsland word er najuist heel erg op snelheid gecontroleerd hoor.

Er zijn maar een paar wegen waar een adviessnelheid van 130 is, in plaats van de maximumsnelheid maar als je dan een ongeluk krijgt of veroorzaakt, ben je heeeeeel erg de lul.

Daarboven ben je nog wel verzekerd maar alleen altijd schuldig mocht er een ongeluk gebeuren. Ondanks dat het jouw fout niet zou zijn.

Hangt maar net van je verzekeringsmaatschappij af.

geen slimme actie van die gasten uit eindhoven, als je het doet doe het dan goed
Artiest DanM
tja, flitspalen zijn er niet voor nix, al staan ze af en toe op de meest waanzinnige plekken....:/
Al zijn er echt nog wel stukkies waar je ff kan planken in NL.....( af en toe 280 over de A5 is wel kickuh hoor....:D)

Als jij zegt beter?????????

Als jij in Duitsland harder rijdt dan 130,en je krijgt een ongeluk ben je dus niet verzekerd en zijn de kosten voor jou,en die kunnen in de tonnen lopen......

Dat houd dus in dat je de inzet van politie ,brandweer en andere hulpdiensten zelf gaat betalen,ook die van de tegenpartij.(Ongeacht wie er fout zat,jij reed boven de 130,dus bent zowieso fout)

Dus zolang het met een hoge snelheid goed gaat is er niks aan de hand,maar maak geen brokken....

maar alsnog beter dan al die flitspalen, in nederland schiet het verkeer niet echt op.
& ik zou de kleine GTItjes harder aanpakke.
dat zijn meestal de problemen veroorzakers.
en de oudjes opa's & oma's ik zou een verbod inzetten ouder als 70 neem geen deel meer aan het motorvoertuigen verkeer.
iedereen boven de 90 in zo'n dinkietoy-auto met brommermotor :D

kogel is niet effectief hoor, de flitspaal raakt wel beschadigd maar de kans dat je foto cassete raakt is erg klein....
Duidelijk een bomexpert, wel een goed doel!

Hoe dom!!! :vaag:
wat een sukkel, als je het doet zorg dan wel dat het goed gebeurt en blaas jezelf niet op....

kogel is niet effectief hoor, de flitspaal raakt wel beschadigd maar de kans dat je foto cassete raakt is erg klein....

Waarom lopen mensen ook altijd aan de achterkant te schieten?Je moet altijd de voorkant pakken, de achterkant is namelijk gepanserd, de voorkant niet.
op de voorkant zit een soort rechthoekige strook, daar achter zit de radar. Daar moet je op schieten!

Als je een paal met een bom wil opblazen, plak 'm dan op de rechthoekige strook onder de lens.
laatste aanpassing

Ik las vandaag iets leuks in BN/DeStem (editie Zeeuws Vlaanderen). In de gemeente Sluis is een voorstel gedaan om flitspalen weg te halen. Ze staan niet goed afgesteld. Het is al meerdere keren voorgekomen dat een vrachtwagen die afslaat met 15km p/u toch wordt geflitst. Ze krijgen dan boetes thuis waarin wordt vermeld dat ze meer dan 100km/u reden. Hoe lullig :P
allemaal criminelen die vrachtwagen chauffeurs :O ;D

dat zwart spuiten is wel leuk maar na 3 x spuiten w8 de politie je dz echt wel keer op. gwoon in een keer goed weten ze ook weer waar het op staat

Ze moeten ze ook gewoon in alle stoplichten en andere borden integreren die flitsdingen.

Kunnen we de zorg een beetje helpen en worden de mensen die de kans van 0,001% nemen om een ander te vermoorden eindelijk eens gestraft.

geldgeldgeldgeld

Als ik door rood rij omdat ik in the middle of fucking nowhere al een half uur voor een rood stoplicht sta te wachten terwijl er in geen velden of wegen een medeweggebruiker te bekennen is vind ik het dom als ik daarvoor gestraft wordt.
op de voorkant zit een soort rechthoekige strook, daar achter zit de radar. Daar moet je op schieten!

zoals jij miss niet meer werkt een flitspaal met detectie stroken in het wegdek, die meten je gem snelheid en daarna flitst die kast pas.
wat je wel kan doe is dus met je accuboor en een doosje schroeven die strippen in het wegdek ff doorboren, maakt hij dus kortsluiting en de klus is ook geklaart.
Gewoon met een traktor/truck uit de grond sleuren,
hou je er nog een mooi souvenir aan over ook :P

Maar uiteindelijk betalen we er toch zelf voor,
dus of dit nou weer zo slim is ;)
laatste aanpassing

Maar uiteindelijk betalen we er toch zelf voor,
dus of dit nou weer zo slim is

Die palen zijn al lang en breed terugverdient hoor, dus geen medelijden hebben met die arme agenten.
Ze hebben het al zo zwaar als ze helemaal omhoog moeten klimmen om dat rolletje uit die kast te halen...
Die palen zijn al lang en breed terugverdient hoor,

Zou dat betaald worden van het boete geld?
Anders zou't geld vast weer ergens anders in de maatschappij geinvesteerd worden.
Nou gaat 't weer naar zo'n nieuwe paal.
Dus je snijd jezelf toch nog in de vingers denk ;)
(of ben ik nou echt te goed gelovig :P)
dus geen medelijden hebben met die arme agenten.
Ze hebben het al zo zwaar als ze helemaal omhoog moeten klimmen om dat rolletje uit die kast te halen...

Hehe medelijden heb ik zeker niet,
ik denk allen aan wat de overheid met m'n belastingsgeld doet :P

Van mij mag je zo'n paal best om zeep helpen hoor,
kan er meestal ook wel om lachen o:)

Ik illustreerde alleen maar of dat het wel zo verstandig is ;)
gewoon dicht spuiten met pur schuim

:jaja: (Y)
Simpel goedkoop en het werkt
laatste aanpassing