Partyflock

Forumonderwerp · 761745
Waarschuw beheerder
ik vraag het mij af:s
en gabber, wazi,nazi, zwabber zijn verschillend:@
dus ik wil echte gabber zien
en geen rotzooi!!!!!!!!!
en anders zoek je maar ff op wat gabber betekend!
je vergelijkt r&b toch ook niet met hardrock:s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hartstikke dood
Waarschuw beheerder
ouwe gabbers tja ben er ook nog eentje die vanaf 1992 naar feesten ging tot 2000 actief en nu selectief feesten bezoekt doordat me vriendin er niet van houdt maar mij wel laat gaan en doordat we een mooie jonge dochter hebben
Waarschuw beheerder
je bent een gabber of je bent t niet.........gabbertjes weet je
samen sterk

Waarschuw beheerder
elesdee je foto doet PIJN...
Mah eeh vanaf 92 tot­­...heden ..weet je het is een gevoel wat je niet ­k­an uitdrukken, kan er dagen over praten..zo veel­ m­oois en hartverscheurends meegemaakt....Born Ha­rdc­ore, Live Hardcore, Die Hardcore.....het­ is u­niek..het echte gevoel ben er trots op dat i­k het heb ­mogen meemaken...Amnesia..Bubbels...med­usa..parkzi­cht..tomorrowland...carmen..topa...kad­ans....veili­nghallen..oosterpoort..central studio­`s...vechtseb­anen...kardinge..martiniplaza....cir­cle studio`s..­en ga zo ma door...hardcore pionier­s bedankt voor ­zoveel mooie feeste, waanzinnig ge­woon.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Noem me eigen liever liefhebber van hardcore :yes: Maaruh een gabber bennik niet......
Als ik maar kan hakkuh dan ben ik wel tevreden :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://img215.exs.cx/img215/1865/nightmare959vp.gif
[/img]
ben ook nog v/d ouwe stempel!

Waarschuw beheerder
donateur
waar zijn de echte gabbers gebleven?

Thuis voor de buis, met de kids op schoot denk;p
Waarschuw beheerder
maar ja niet alle gabbers van de oude stempel gaan nog vaak te housen hoor.
tuurlijk krijg je een onwijs goed gevoel als je de muziek uit die tijd hoor, maar ja tijden veranderen, het is niet meer zo als toen.
moet er ook echt niet an denken nog weekelijks of maandelijks te gaan, nee hoor het houd een x op.
en net wat king zegt de meeste hebben kids, en dan heb je er zeker niet elke week iets te zoeken, vind ik.
omdat je echt niet vroeg thuis ben, vind het echt heel erg als mensen uit hun treiter bij hun kids zijn s' ochtens, en geloof mij er zijn er zat die dat doen.
je heb voor je kind gekozen hij niet voor jou.
stel je voor dat je het verkeerde pilletje neemt, heeft jou kind gewoon geen pa of ma meer.
Waarschuw beheerder
Je leeft voor de muziek...gevoel zit van binne..Nix met leeftijd,kleding of weet k t temake
Waarschuw beheerder
het zit hem zeker niet in de kleding ,want nu zat ik wat oude bande tebekijken:)
tjezus de 1 had nog langer haar als de ander:)
maar het doet mij zeker wel deugt als ik op een feest aussie,s ziet.
beter als toch dat lonsdale .
en vroeger sprong en hakte ieder1 nog 1 het rond.
nu zie ik op feeste 90% stil staan.
Waarschuw beheerder
donateur
De echte gabbers zijn er nog wel!..:D
Alleen die hebben hun aussie en maxies nu in de kast hangen (denk ik!)

He konden we nog maar weer is terug naar de goeie ouwe tijd :(...
Die van de Hellraisers in Sporthallen Zuid :yes:
En de Hellbound in de Fun!!
Daar bedoel IK de goeie ouwe tijd mee...!! :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dytrie op zondag 8 mei 2005 om 14:30:
maar ja niet alle gabbers van de oude stempel gaan nog vaak te housen hoor.
tuurlijk krijg je een onwijs goed gevoel als je de muziek uit die tijd hoor, maar ja tijden veranderen, het is niet meer zo als toen.
moet er ook echt niet an denken nog weekelijks of maandelijks te gaan, nee hoor het houd een x op.
en net wat king zegt de meeste hebben kids, en dan heb je er zeker niet elke week iets te zoeken, vind ik.
omdat je echt niet vroeg thuis ben, vind het echt heel erg als mensen uit hun treiter bij hun kids zijn s' ochtens, en geloof mij er zijn er zat die dat doen.
je heb voor je kind gekozen hij niet voor jou.
stel je voor dat je het verkeerde pilletje neemt, heeft jou kind gewoon geen pa of ma meer.

Ik ga zelf bijna nooit meer stappen, ik heb het inderdaad wel gezien. Andere prioriteiten...... Zo extreem als ik toen was, zal ik noot meer worden. Ik zal nooit meer wat gebruiken en de belangrijkste reden daarvoor zijn mijn kindertjes. Mijn laatste feest is tevens ook het laatste feest geweest wat in de E-hal is gehouden, 98-99. Ik heb zeker een goude tijd gehad vanaf 1992 tot en met 1999, maar genoeg is genoeg... Als ik muziek van toen hoor komen zeker die oude kriebels weer boven en zie ik mezelf weer rondlopen in mijn aussie helemaal waus door de E-hal, parkzicht, Central Studios, noem maar op..... Maar geweest is geweest! (al zou ik graag nog eens terug gaan naar toen)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DebStyle op zondag 8 mei 2005 om 18:33:
De echte gabbers zijn er nog wel!..
Alleen die hebben hun aussie en maxies nu in de kast hangen (denk ik!)

nou ik draag het nog wel hoor...
mag al bijna weer nieuwe broeken deze zijn weer aardig verslete:D
Waarschuw beheerder
ik draag het ook altijd als ik naar een feest ga en thuis heb ik altijd een ausbroek aan of eentje van cavello verder draag ik ook mijn nikes nog steeds ze zijn al wel aardig versleten dat er een gat in de teen zit maar toch ze doen het nog goed